Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    вчера деинсталирах norton internet security и след рестарт на негово място сложих аваст , след известно време компа замръзна под сейф мод махнах аваст но се появи друг проблем 90% от програмите не могат да се отварят останаха няколко само няколко игри като пробвам да деинсталирам която и да е програма не се получава.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Здравей, stonit! Имам въпрос: за Norton Internet Security използвал ли си Norton Removal Tool? Ако не си, пусни го.

    След това:

    Стъпка 1

    • Изтеглете Security Check от тук или от тук и го запишете на десктопа.
    • Кликнете два пъти върху SecurityCheck.exe и следвайте инструкциите.
    • Когато програмата завърши работата си, ще се отвори един текстов документ: checkup.txt.
    • Копирайте съдържанието с Копирай (Copy) на checkup.txt и с Постави (Paste) го поставете в следващия си коментар.

    Стъпка 2

    • Изтеглете OTL.exe и го запазете на десктопа.
    • Стартирайте файла Публикувано изображение с двукратен клик на мишката.
    • Направете следните настройки:
    Публикувано изображение

    • Под Публикувано изображение с Copy/ Paste въведете изцяло следната текстова информация (само това, което е поставено в карето):
    netsvcs
    drivers32 /all
    %SYSTEMDRIVE%\*.*
    %PROGRAMFILES%\*.*
    %systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles
    %systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles
    
    • Натиснете маркираният в синьо бутон: Публикувано изображение.
    • Като приключи проверката, ще се създадат два файла - OTL.Txt и Extras.Txt. Прикачете тези два файла в следващия си коментар (погледнете опцията "прикачени файлове", когато публикувате мнение).
    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Това не ми харесва:

    Error - 10.6.2011 ?. 11:35:12 | Computer Name = STONIT | Source = Disk | ID = 262151

    Description = The device, \Device\Harddisk0\D, has a bad block.

    Вероятно има повреден сектор за харддиска. Дано да е логически, а не физически bad block. Както и да е, следва:

    Стартирайте отново OTL и с Copy/ Paste под колонката Custom Scans/Fixes въведете скриптовия текст от текстовото поле по-долу, като не забравяте да копирате скрипта 1 към 1, както и двете точки преди първия ред на скрипта.

    :otl
    SRV - (gupdate) ?????? Google Update (gupdate) -- File not found
    O2 - BHO: (no name) - {B821BF60-5C2D-41EB-92DC-3E4CCD3A22E4} - No CLSID value found.
    O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {B821BF60-5C2D-41EB-92DC-3E4CCD3A22E4} - No CLSID value found.
    O3 - HKU\S-1-5-21-1078081533-1482476501-1801674531-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No CLSID value found.
    O3 - HKU\S-1-5-21-1078081533-1482476501-1801674531-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No CLSID value found.
    O18 - Protocol\Handler\skype4com {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - File not found
    O28 - HKLM ShellExecuteHooks: {4F07DA45-8170-4859-9B5F-037EF2970034} - Reg Error: Key error. File not found
    O32 - AutoRun File - [2011.04.09 21:42:23 | 000,000,000 | RHSD | M] - C:\autorun.inf -- [ NTFS ]
    O32 - AutoRun File - [2011.04.09 21:42:23 | 000,000,000 | RHSD | M] - D:\autorun.inf -- [ NTFS ]
    O32 - AutoRun File - [2011.04.09 21:42:23 | 000,000,000 | RHSD | M] - E:\autorun.inf -- [ NTFS ]
    O32 - AutoRun File - [2006.09.07 01:35:28 | 000,000,000 | R--D | M] - G:\AutoRun -- [ UDF ]
    O32 - AutoRun File - [2006.09.07 01:15:27 | 000,741,376 | R--- | M] (Electronic Arts Inc.) - G:\AutoRun.exe -- [ UDF ]
    O32 - AutoRun File - [2006.08.23 20:58:17 | 000,593,920 | R--- | M] (Electronic Arts Inc.) - G:\AutoRunGUI.dll -- [ UDF ]
    O32 - AutoRun File - [2006.09.07 01:28:53 | 000,000,136 | R--- | M] () - G:\autorun.inf -- [ UDF ]
    O32 - AutoRun File - [2006.10.06 08:23:55 | 000,000,044 | R--- | M] () - H:\Autorun.inf -- [ CDFS ]
    O32 - AutoRun File - [2006.10.05 21:37:39 | 000,000,043 | R--- | M] () - I:\Autorun.inf -- [ CDFS ]
    O33 - MountPoints2\{7ea624c7-48b1-11e0-b247-806d6172696f}\Shell - "" = AutoRun
    O33 - MountPoints2\{7ea624c7-48b1-11e0-b247-806d6172696f}\Shell\AutoRun - "" = Auto&Play
    O33 - MountPoints2\{7ea624c7-48b1-11e0-b247-806d6172696f}\Shell\AutoRun\command - "" = F:\.\Bin\Assetup.exe
    :files
    recycler /alldrives
    ipconfig /flushdns /c
    :commands
    [purity]
    [emptytemp]
    [emptyflash]
    [Reboot]
    
    След като въведете скрипта от цитата по-горе натиснете бутона, маркиран в червено: Run Fix

    Ще се създаде лог файл. Публикувайте съдържанието му с Copy/Paste в следващия си коментар.

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    заповядай

    All processes killed

    ========== OTL ==========

    Error: No service named gupdate) ?????? Google Update (gupdate was found to stop!

    Service\Driver key gupdate) ?????? Google Update (gupdate not found.

    File File not found not found.

    Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{B821BF60-5C2D-41EB-92DC-3E4CCD3A22E4}\ deleted successfully.

    Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{B821BF60-5C2D-41EB-92DC-3E4CCD3A22E4}\ not found.

    Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\\{B821BF60-5C2D-41EB-92DC-3E4CCD3A22E4} deleted successfully.

    Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{B821BF60-5C2D-41EB-92DC-3E4CCD3A22E4}\ not found.

    Registry value HKEY_USERS\S-1-5-21-1078081533-1482476501-1801674531-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser\\{7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} deleted successfully.

    Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA}\ not found.

    Registry value HKEY_USERS\S-1-5-21-1078081533-1482476501-1801674531-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser\\{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} deleted successfully.

    Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440}\ not found.

    Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PROTOCOLS\Handler\skype4com\ deleted successfully.

    Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D}\ deleted successfully.

    File {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - File not found not found.

    Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellExecuteHooks\\{4F07DA45-8170-4859-9B5F-037EF2970034} deleted successfully.

    Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{4F07DA45-8170-4859-9B5F-037EF2970034}\ not found.

    File not found.

    File not found.

    File not found.

    File not found.

    File move failed. G:\AutoRun.exe scheduled to be moved on reboot.

    File move failed. G:\AutoRunGUI.dll scheduled to be moved on reboot.

    File move failed. G:\autorun.inf scheduled to be moved on reboot.

    File move failed. H:\Autorun.inf scheduled to be moved on reboot.

    File move failed. I:\Autorun.inf scheduled to be moved on reboot.

    Registry key HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{7ea624c7-48b1-11e0-b247-806d6172696f}\ deleted successfully.

    Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{7ea624c7-48b1-11e0-b247-806d6172696f}\ not found.

    Registry key HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{7ea624c7-48b1-11e0-b247-806d6172696f}\ not found.

    Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{7ea624c7-48b1-11e0-b247-806d6172696f}\ not found.

    Registry key HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{7ea624c7-48b1-11e0-b247-806d6172696f}\ not found.

    Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{7ea624c7-48b1-11e0-b247-806d6172696f}\ not found.

    File F:\.\Bin\Assetup.exe not found.

    ========== FILES ==========

    C:\RECYCLER\S-1-5-21-1078081533-1482476501-1801674531-501 folder moved successfully.

    C:\RECYCLER\S-1-5-21-1078081533-1482476501-1801674531-1003 folder moved successfully.

    C:\RECYCLER folder moved successfully.

    D:\RECYCLER\S-1-5-21-507921405-113007714-1801674531-1003 folder moved successfully.

    D:\RECYCLER\S-1-5-21-1078081533-1482476501-1801674531-1003 folder moved successfully.

    D:\RECYCLER folder moved successfully.

    E:\RECYCLER\S-1-5-21-507921405-113007714-1801674531-1003 folder moved successfully.

    E:\RECYCLER\S-1-5-21-1078081533-1482476501-1801674531-1003 folder moved successfully.

    E:\RECYCLER folder moved successfully.

    recycler not found in G:\

    recycler not found in H:\

    recycler not found in I:\

    < ipconfig /flushdns /c >

    Windows IP Configuration

    Successfully flushed the DNS Resolver Cache.

    C:\Documents and Settings\User\Desktop\cmd.bat deleted successfully.

    C:\Documents and Settings\User\Desktop\cmd.txt deleted successfully.

    ========== COMMANDS ==========

    [EMPTYTEMP]

    User: All Users

    User: Default User

    ->Temp folder emptied: 0 bytes

    ->Temporary Internet Files folder emptied: 0 bytes

    User: Guest

    ->Temp folder emptied: 0 bytes

    ->Temporary Internet Files folder emptied: 67 bytes

    User: LocalService

    ->Temp folder emptied: 0 bytes

    ->Temporary Internet Files folder emptied: 32902 bytes

    User: NetworkService

    ->Temp folder emptied: 0 bytes

    ->Temporary Internet Files folder emptied: 67 bytes

    User: User

    ->Temp folder emptied: 493466 bytes

    ->Temporary Internet Files folder emptied: 668353 bytes

    ->Java cache emptied: 0 bytes

    ->FireFox cache emptied: 23566694 bytes

    ->Opera cache emptied: 3399 bytes

    ->Flash cache emptied: 1946 bytes

    %systemdrive% .tmp files removed: 0 bytes

    %systemroot% .tmp files removed: 0 bytes

    %systemroot%\System32 .tmp files removed: 0 bytes

    %systemroot%\System32\dllcache .tmp files removed: 0 bytes

    %systemroot%\System32\drivers .tmp files removed: 0 bytes

    Windows Temp folder emptied: 1093149 bytes

    %systemroot%\system32\config\systemprofile\Local Settings\Temp folder emptied: 0 bytes

    %systemroot%\system32\config\systemprofile\Local Settings\Temporary Internet Files folder emptied: 0 bytes

    RecycleBin emptied: 0 bytes

    Total Files Cleaned = 25,00 mb

    [EMPTYFLASH]

    User: All Users

    User: Default User

    User: Guest

    User: LocalService

    User: NetworkService

    User: User

    ->Flash cache emptied: 0 bytes

    Total Flash Files Cleaned = 0,00 mb

    OTL by OldTimer - Version 3.2.23.0 log created on 06102011_210743

    Files\Folders moved on Reboot...

    File\Folder G:\AutoRun.exe not found!

    File\Folder G:\AutoRunGUI.dll not found!

    File\Folder G:\autorun.inf not found!

    File\Folder H:\Autorun.inf not found!

    File\Folder I:\Autorun.inf not found!

    File\Folder C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Temp\JET97AC.tmp not found!

    Registry entries deleted on Reboot...


    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Сега искам да видя диск D. Ето как:

    Start -> напишете в полето cmd

    после натиснете ENTER

    Поставете в конзолата с Copy/ Paste следния текст, маркиран в синьо:

    chkdsk /f /r D: > C:\report.txt

    натиснете ENTER

    Публикувайте съдържанието на report.txt, който се намира на C: в следващия си коментар.

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Рестартирай, защото от лога изглежда, че chkdsk не е свършил работата си. След това:

    Изтеглете aswMBR и го запазете на десктопa.

    • Кликнете с двоен клин на мишката върху файла aswMBR.exe за да го стартирате.
    • Изберете Scan бутона, за да започне проверката.
    • Когато проверката завърши, натиснете бутона save log, запазете съдържанието на лог файла на десктопа и публикувайте съдържанието му в следващия си коментар.
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Рестартирай, защото от лога изглежда, че chkdsk не е свършил работата си. След това:

    Изтеглете aswMBR и го запазете на десктопa.

    • Кликнете с двоен клин на мишката върху файла aswMBR.exe за да го стартирате.
    • Изберете Scan бутона, за да започне проверката.
    • Когато проверката завърши, натиснете бутона save log, запазете съдържанието на лог файла на десктопа и публикувайте съдържанието му в следващия си коментар.
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Добре, сега пробвай да инсталираш Windows Installer 4.5 Redistributable. Пиши дали има ефект за инсталация или деинсталация.

    P.S. Имаш пачнати системни файлове, но затова по-късно.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Добре, сега пробвай да инсталираш Windows Installer 4.5 Redistributable. Пиши дали има ефект за инсталация или деинсталация.

    P.S. Имаш пачнати системни файлове, но затова по-късно.

    дава ми да инсталирам и деинсталирам

    Редактирано от stonit (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    решен е темата може да се затватя , благодаря ти nologo :biggrin::ph34r::P

    Редактирано от stonit (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    И аз ти благодаря. За мен беше удоволствие да чета изключително коректните ти коментари. Следва:

    Сега стартирайте OTL още веднъж и натиснете бутона CleanUp.

    Публикувано изображение

    При дeинсталацията на OTL ще бъдат почистени инструменти и файлове, които използвахме в темата. Ще последва рестарт на Windows. Може да оставите Malwarebytes' Anti-Malware Free за периодично сканиране. Програмата не пречи на другите приложения за сигурност.

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.