Премини към съдържанието
WhiteHart

Проблемно запалване на Corsa

    Препоръчан отговор


    От десетина дни насам служебната ми Корса (1999 г, дизел) пали много трудно, особено ако не е карана 2-3 дни. Акумулатора си е отличен, върти здраво, явно проблемът не е в него. През деня като я карам, като спра някъде, после си пали от раз. Проблемът е ако не е палена минимум 1 денонощие, после е ужас, въртя по десетина пъти докато запали. Знам,че трябва да я погледне някой, който повече разбира, но майстора при който ходя, е отпуска в момента. А на мен ми е интересно на какво ли може да се дължи това...

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Подгрявай 2-3 пъти и тогава пали.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Подгрявай 2-3 пъти и тогава пали.

    Какво значи да "подгрявам"?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    аз имам пежо 405 1,9 дизел, така правеше и даже след 2-3 подгрявания, а като запалеше много дим... след смяна на свещите преди 2-3 години (и на акумулатора, щото мъ разказах играта) нямам никакъв проблем - сега пали на секундата, странното е че на студено пали много бързо но ако е загрял двигателя пали на втората...

    Какво значи да "подгрявам"?

    значи даваш на контакт до положение на ключа да светне символа за загряване на свещите и като загасне въртиш на положение стартер...

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    аз имам пежо 405 1,9 дизел, така правеше и даже след 2-3 подгрявания, а като запалеше много дим... след смяна на свещите преди 2-3 години (и на акумулатора, щото мъ разказах играта) нямам никакъв проблем - сега пали на секундата, странното е че на студено пали много бързо но ако е загрял двигателя пали на втората...

    значи даваш на контакт до положение на ключа да светне символа за загряване на свещите и като загасне въртиш на положение стартер...

    Е, това го правя винаги... И да, забравих да спомена за дима. Пуши яко, докато въртя и в първите секунди след запалването... Значи може да са свещите причината ли?


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Е, това го правя винаги... И да, забравих да спомена за дима. Пуши яко, докато въртя и в първите секунди след запалването... Значи може да са свещите причината ли?

    да, при мен така беше - черен дим, има и начин с уред или на акумулатор - развиваш и с едни дебели кабели 1 по 1 ги пробваш - трябва да стават жълти на върха или оранжеви, ако седят тъмно червени - зле, ако не светват - няма никой... с уред на омметър също става - но не е точно - трябва уреда да измери около 0,1 -0,3 ома на свещ...

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Е, това го правя винаги... И да, забравих да спомена за дима. Пуши яко, докато въртя и в първите секунди след запалването... Значи може да са свещите причината ли?

    А релето чуваш ли го?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    аз имам пежо 405 1,9 дизел, така правеше и даже след 2-3 подгрявания, а като запалеше много дим... след смяна на свещите преди 2-3 години (и на акумулатора, щото мъ разказах играта) нямам никакъв проблем - сега пали на секундата, странното е че на студено пали много бързо но ако е загрял двигателя пали на втората...

    При топъл двигател свещите се включват за много малко или въобще не се включват.Може би трябва да провериш компресията на цилиндрите.

    Знам,че трябва да я погледне някой, който повече разбира, но майстора при който ходя, е отпуска в момента. А на мен ми е интересно на какво ли може да се дължи това...

    Свещите трябва да се извадят в сервиз,защото има опасност някоя да се скъса и да се наложи да се сваля главата.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    При топъл двигател свещите се включват за много малко или въобще не се включват.Може би трябва да провериш компресията на цилиндрите.

    компресията си е ок, но предполагам че причината да пали по бавно не е нито в компресията, нито в във релето ами в термопатрона с жилото, което дърпа обогатителя на сместта - тоест нормално си е да пали по трудно като е топъл двигателя (пак не пали трудно, но не е от 1/4 оборот, както пали на студен двигател и зимата

    Свещите трябва да се извадят в сервиз,защото има опасност някоя да се скъса и да се наложи да се сваля главата.

    аз сам си ги смених, но се наложи да си купувам специални ключове и да режа главите на старите свещи за да влезе ключа до шестограма... но на някои двигатели се налага бая разглобяване - примерно на пежо 406 и е по добре да се прави в сервиз (не че там не могат да ти скъсат някоя свещ...)

    Редактирано от the professor (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Отивай в някой сервиз да закачат колата на компютър да се види проблема и не се занимавай с форуми и мнения които общо взето не могат да решат проблема ти!

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.