Премини към съдържанието
WhiteHart

Проблемно запалване на Corsa

Препоръчан отговор


От десетина дни насам служебната ми Корса (1999 г, дизел) пали много трудно, особено ако не е карана 2-3 дни. Акумулатора си е отличен, върти здраво, явно проблемът не е в него. През деня като я карам, като спра някъде, после си пали от раз. Проблемът е ако не е палена минимум 1 денонощие, после е ужас, въртя по десетина пъти докато запали. Знам,че трябва да я погледне някой, който повече разбира, но майстора при който ходя, е отпуска в момента. А на мен ми е интересно на какво ли може да се дължи това...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Подгрявай 2-3 пъти и тогава пали.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Подгрявай 2-3 пъти и тогава пали.

Какво значи да "подгрявам"?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

аз имам пежо 405 1,9 дизел, така правеше и даже след 2-3 подгрявания, а като запалеше много дим... след смяна на свещите преди 2-3 години (и на акумулатора, щото мъ разказах играта) нямам никакъв проблем - сега пали на секундата, странното е че на студено пали много бързо но ако е загрял двигателя пали на втората...

Какво значи да "подгрявам"?

значи даваш на контакт до положение на ключа да светне символа за загряване на свещите и като загасне въртиш на положение стартер...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

аз имам пежо 405 1,9 дизел, така правеше и даже след 2-3 подгрявания, а като запалеше много дим... след смяна на свещите преди 2-3 години (и на акумулатора, щото мъ разказах играта) нямам никакъв проблем - сега пали на секундата, странното е че на студено пали много бързо но ако е загрял двигателя пали на втората...

значи даваш на контакт до положение на ключа да светне символа за загряване на свещите и като загасне въртиш на положение стартер...

Е, това го правя винаги... И да, забравих да спомена за дима. Пуши яко, докато въртя и в първите секунди след запалването... Значи може да са свещите причината ли?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, това го правя винаги... И да, забравих да спомена за дима. Пуши яко, докато въртя и в първите секунди след запалването... Значи може да са свещите причината ли?

да, при мен така беше - черен дим, има и начин с уред или на акумулатор - развиваш и с едни дебели кабели 1 по 1 ги пробваш - трябва да стават жълти на върха или оранжеви, ако седят тъмно червени - зле, ако не светват - няма никой... с уред на омметър също става - но не е точно - трябва уреда да измери около 0,1 -0,3 ома на свещ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, това го правя винаги... И да, забравих да спомена за дима. Пуши яко, докато въртя и в първите секунди след запалването... Значи може да са свещите причината ли?

А релето чуваш ли го?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

аз имам пежо 405 1,9 дизел, така правеше и даже след 2-3 подгрявания, а като запалеше много дим... след смяна на свещите преди 2-3 години (и на акумулатора, щото мъ разказах играта) нямам никакъв проблем - сега пали на секундата, странното е че на студено пали много бързо но ако е загрял двигателя пали на втората...

При топъл двигател свещите се включват за много малко или въобще не се включват.Може би трябва да провериш компресията на цилиндрите.

Знам,че трябва да я погледне някой, който повече разбира, но майстора при който ходя, е отпуска в момента. А на мен ми е интересно на какво ли може да се дължи това...

Свещите трябва да се извадят в сервиз,защото има опасност някоя да се скъса и да се наложи да се сваля главата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При топъл двигател свещите се включват за много малко или въобще не се включват.Може би трябва да провериш компресията на цилиндрите.

компресията си е ок, но предполагам че причината да пали по бавно не е нито в компресията, нито в във релето ами в термопатрона с жилото, което дърпа обогатителя на сместта - тоест нормално си е да пали по трудно като е топъл двигателя (пак не пали трудно, но не е от 1/4 оборот, както пали на студен двигател и зимата

Свещите трябва да се извадят в сервиз,защото има опасност някоя да се скъса и да се наложи да се сваля главата.

аз сам си ги смених, но се наложи да си купувам специални ключове и да режа главите на старите свещи за да влезе ключа до шестограма... но на някои двигатели се налага бая разглобяване - примерно на пежо 406 и е по добре да се прави в сервиз (не че там не могат да ти скъсат някоя свещ...)

Редактирано от the professor (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отивай в някой сервиз да закачат колата на компютър да се види проблема и не се занимавай с форуми и мнения които общо взето не могат да решат проблема ти!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.