Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Fifa

Формула 1 - дискусия, новини, резултати

Препоръчан отговор


преди 8 минути, bildera_ написа:

Двигателя как да го ограничиш, като е предвиден за около 2500-3000 км?

Износването на мотора в моторните спортове се изчислява в часове а не в километри. Разбра се че ако го юркаш все в максимални обороти кога не е нужно му скъсяваш живота. Но там инженерите си имат един лог файл с едни графики и много добре знаят състоянието му. Отделно компресията и налягането на маслото говорят също за състоянието му. Пилото е длъжен да кара на пълна газ, за това е състезание освен в случаите кога не е необходимо.
Няма логика в края на състезанието да правиш НБО ако водиш пред втория с 3 или 5 секунди.

 

преди 15 минути, bildera_ написа:

Ама как я изкарахте тая техника - идиот да си, не трябва да се чупи, освен ако няма ТП. Не така де :)

Всъщност е точно така. Няма ли някакъв непредвиден тех. проблем трябва да се кара на макс. Ако си догонващ и си пазиш техниката нямаш шанс да стигнеш предния.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, BMW Маниак написа:

Износването на мотора в моторните спортове се изчислява в часове а не в километри. Разбра се че ако го юркаш все в максимални обороти кога не е нужно му скъсяваш живота. Но там инженерите си имат един лог файл с едни графики и много добре знаят състоянието му. Отделно компресията и налягането на маслото говорят също за състоянието му. Пилото е длъжен да кара на пълна газ, за това е състезание освен в случаите кога не е необходимо.
Няма логика в края на състезанието да правиш НБО ако водиш пред втория с 3 или 5 секунди.

 

Всъщност е точно така. Няма ли някакъв непредвиден тех. проблем трябва да се кара на макс. Ако си догонващ и си пазиш техниката нямаш шанс да стигнеш предния.
 

Добре, няма да споря. Очаквам още шоу с Макс и компания. 

 

Все пак нали имаш предвид, че във F1  скоростите се сменят ръчно, а това означава, че и пилота има думата винаги. 

 

Относно графиките...то и затова Алонсо днес кара с уж счупения си мотор от Белгия ;) Виждаш ли как пилота влияе? Човека реши да спре и каза, че има проблем с мотора. Японците му слагат същия за Монца.  И сега кой кого?

преди 31 минути, BMW Маниак написа:

Няма логика в края на състезанието да правиш НБО ако водиш пред втория с 3 или 5 секунди.

Има логика и то голяма. Правиха го и Шумахер и Фетел и дори Хамилтън се опита предното състезание в Белгия, но не успя. Ето доказателство:

 

2017-09-02-22-01-40.jpg

 

Иначе ето разлиаката накрая:

 

2017-09-02-22-05-50.jpg

 

Фетел не го застрашаваше последната обиколка, щото се отказа малко преди това, но Хамилтън се напъна за НБО. Не успя и НБО отиде на друго име.  

 

За тия де се интересуват на чие име е НБО в Белгия, ето:

 

2017-09-02-22-10-07.jpg

 

 

Няколко хилядни не достигнаха на Хамилтън. Рикардо същата работа - НБО накрая.Палмър и Вандорн също с лични обиколки накрая. Това е любима тема за всички пилоти във F1-  накрая да покажат, че са най-бързи. Аз не виждам нищо лошо. Напротив, щом усещат че имат ресурса, правят го точно последните обиколки и дори последната. Дотогава може да са се пазили тактически, да са пестили гориво и други работи. И като казах пестене на гориво, то това е и една от причините да се кара по-внимателно и няма как на пълна газ да завършиш състезание. Това може да е било по време на Лауда или Сена, ама днес не. Те и Хонда затова изостават в състезание, щото и мотора им гори повече от другите.

 

И още нещо за твърдението, че на пълна газ се кара. Във Ф1 караш на пълна газ 3 обиколки и гумите прегрели или намаляваш ресурса им. Няма как да караш на пълна газ както твърдиш. Ако това е WTCC  дето правят 12 обиколки, да, кара се на пълна газ. Ама бъркаш шампионатите!

 

И сега да похваля Хамилтън за Белгия. Там Фетел обвини себе си за некадърния опит за изпреварване, но всъщност Хамилтън бе тоя, дето не натисна на 100% в червената вода, а на 90% според неговите думи. Така е принудил Фетел да го застигне по-рано и да не може да използва въздушната му струя. Евала, добра тактика, която и реши първото място. Сигурен съм, че Фетел си е взел поука, а и той самия го каза. 3-4 дължини бяха необходими, но той явно не прецени, че Хамилтън ще го заблуди с по-ниската си скорост в Червената вода. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, bildera_ написа:

И още нещо за твърдението, че на пълна газ се кара. Във Ф1 караш на пълна газ 3 обиколки и гумите прегрели или намаляваш ресурса им.

Да си цедиш мотора на максимум няма нищо общо с износването на гумите. В завой много рядко може да караш на 100% от мощността на мотора. Тоест това е когато почнеш да изправяш волана на излизане от завоя тогава може да си на пълна газ и пак не се знае дали ще си във високите обороти къде  вадиш 100% от мощността на мотора. Нали знаеш че колкото повече навиваш волана толкова повече трябва да връщаш газта. В завоя поне в една голяма част от него скоростта ти е постоянна и на излизане почваш да ускоряваш. Няма как да си на пълна мощност. Изобщо в грешна посока ти е логиката. Това че на правите си цедиш мотора не влияе толкова много на гумите че да ги прегрееш. Гумите прегряват от къс спирачен път и влизане с висока скорост в завоя. Но влизане с висока скорост в завой обикновено ти гарантира ниска скорост на излизане. Никой не гони този ефект.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, BMW Маниак написа:

Да си цедиш мотора на максимум няма нищо общо с износването на гумите. В завой много рядко може да караш на 100% от мощността на мотора. Тоест това е когато почнеш да изправяш волана на излизане от завоя тогава може да си на пълна газ и пак не се знае дали ще си във високите обороти къде  вадиш 100% от мощността на мотора. Нали знаеш че колкото повече навиваш волана толкова повече трябва да връщаш газта. В завоя поне в една голяма част от него скоростта ти е постоянна и на излизане почваш да ускоряваш. Няма как да си на пълна мощност. Изобщо в грешна посока ти е логиката. Това че на правите си цедиш мотора не влияе толкова много на гумите че да ги прегрееш. Гумите прегряват от къс спирачен път и влизане с висока скорост в завоя. Но влизане с висока скорост в завой обикновено ти гарантира ниска скорост на излизане. Никой не гони този ефект.

Офффффффф...а горивото? Де забрави консумацията? Разбирам, че искаш да си все отгоре, ама в случая изобщо не си прав и никой не кара на макс! Чувал си, че някой карал на максимум и се хвали с това, щото и няма какво друго да излъже. 

 

Или ти в завой пускаш по инерция? Това да не ти е перпетум мобиле, че износва гумите, ама мотора не? Ами то като си включиш обогатена смес, колата става и нестабилна в завой, щото и подаваш повече гориво. Щеш нещеш, гумите може и да превъртят. Гледа днес квалификацията и видя, как постоянно задницата шава. е как ще преценяш колко газ да подаваш? Нали първо трябва да мръдне, че да разбереш? Да обясня. С обогатена смес, мърда по-лесно. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, bildera_ написа:

С обогатена смес, мърда по-лесно. 

Аз като ти разправям че си далече от реалността ти ми се мръщиш. За каква обогатена смес изобщо говориш? Кой те излъга че по богата смес дава повече мощност ? Това на симулатора ли го видя ? Всеки се старае да кара с по бедна смес но не може да я обедняваш до колкото ти е кеф. Минеш ли една граница от 1/14 -- 1/15 (съотношение бензин/въздух) и ще си строшиш мотора. Изгорелите газове на бедната смес почват да стигат температура 1900 - 2000 градуса по фаренхайт. А ако караш с по богата 1/13 -1/12.5 мощността ти е по малка но пазиш мотора и температурата на изгорелите газове е 1500-1600 по фаренхайт.
То не е само да вкарваш повече бензин в горивната камера, няма ли въздух нищо не правиш.
По богатата смес ти прави ауспуха черен а по бедната ти го прави на керемида. Има си строго съотношение къде не може да го нарушаваш и да обогатяваш сместа като си мисли че ще вкараш повече мощност.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, BMW Маниак написа:

Аз като ти разправям че си далече от реалността ти ми се мръщиш. За каква обогатена смес изобщо говориш? Кой те излъга че по богата смес дава повече мощност ? Това на симулатора ли го видя ? Всеки се старае да кара с по бедна смес но не може да я обедняваш до колкото ти е кеф. Минеш ли една граница от 1/14 -- 1/15 (съотношение бензин/въздух) и ще си строшиш мотора. Изгорелите газове на бедната смес почват да стигат температура 1900 - 2000 градуса по фаренхайт. А ако караш с по богата 1/13 -1/12.5 мощността ти е по малка но пазиш мотора и температурата на изгорелите газове е 1500-1600 по фаренхайт.
То не е само да вкарваш повече бензин в горивната камера, няма ли въздух нищо не правиш.
По богатата смес ти прави ауспуха черен а по бедната ти го прави на керемида. Има си строго съотношение къде не може да го нарушаваш и да обогатяваш сместа като си мисли че ще вкараш повече мощност.

Абе...наздраве :)

Виж сега. Такава е терминологията. Че го увърташ, увърташ го. Само че това не ти е ЗиЛ.  Не сме в училище да се изпитваме. 

 

В момента ти ми казваш следното - във Ф1 е лъжа, че може да се консумира повече гориво и да има по-висока мощност. Аз ще ти кажа. Вземи поиграй F1_2017, че то явно си нямаш никакво понятие от правилата на съвременнатa Ф1,  та белким ги научиш. 

 

Та нали това е цялата галимация в последните години? Ограничи се консумацията на гориво  не само до 100 литра на състезание, а и има ограничение в дебита. Ти си тръгнал да учиш инженерите колко бензин и въздух да вкарват. Айде стига бе! Пак ти казвам, говориш ми за ЗиЛ 130. Погледни Мазда последните години, как опровергават теориите ти. Стигат не стигат градуси, това е! Те затова и масло горят по литър и двеста на 100 км. Ти колко гориш на състезание?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, bildera_ написа:

В момента ти ми казваш следното - във Ф1 е лъжа, че може да се консумира повече гориво и да има по-висока мощност. (Това ти го казваш аз никога не съм го твърдял)

Между това

 

преди 1 час, bildera_ написа:

Ами то като си включиш обогатена смес, колата става и нестабилна в завой, щото и подаваш повече гориво.

 

преди 1 час, bildera_ написа:

С обогатена смес

И това !
Разликата е земя-небе.
Това че ти не се изказваш правилно, бъркаш терминологията, аз вина нямам.
Между обогатена смес и повече гориво разликата е много голяма а приликата е че става дума че и двете съдържат бензин.
п.п. Повече гориво и повече въздух не прави сместа обогатена. Но само повече гориво Да, прави сместа по богата но нищо не печели от това. Най много да почнеш да си давиш мотора. Ти като опънеш смукача на Зил-а повече мощност ли имаше ? Или само повече гореше и се дави?

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, BMW Маниак написа:

Между това

 

 

И това !
Разликата е земя-небе.
Това че ти не се изказваш правилно, бъркаш терминологията, аз вина нямам.
Между обогатена смес и повече гориво разликата е много голяма а приликата е че става дума че и двете съдържат бензин.
п.п. Повече гориво и повече въздух не прави сместа обогатена. Но само повече гориво Да, прави сместа по богата но нищо не печели от това. Най много да почнеш да си давиш мотора. Ти като опънеш смукача на Зил-а повече мощност ли имаше ? Или само повече гореше и се дави?

Абе човек, такава е терминологията. Знам ли аз. Учил съм на времето за обогатена и обеднена смес, но това бе през комуниззма. Имахме си въздушен жигльор, дето се регулираше. както и да е. Ей сега нарочно пак се пуснах да поиграя F1  и там пише на руски - обогатеная и обедненая смесь. Има и нормална. 3 Режима са при моторите от F1. Осезаемо се чувства разликата в мощността, а и консумацията се увеличава.  Добре, приемам, че в терминологията има грешка. Под обогатена смес явно се разбира вкарване на повече гориво. То явно се подразбира, че и ще се вкара повече въздух.  Ама спорим за простотии. Аз ти казвам, че има различни режими на мотора и ти го знаеш. Това е програмирано в картата на мотора. Вече тия карти как се контролират и дали се одобряват от FIA,  не се сещам, че ми е мътно в главата. Ама знам, че и там имаше нещо с правиалата.  Мисълта ми като цяло бе, че като си дадеш повече мощност на мотора ( айде, няма да го наричам богата смес), въртящия момент се повишава ( пак от картата зависи), а в завои по-трудно контролираш, особено на мокро. Там задължително най-слабия режим на мотора, ама може и изключения за правите. И знам ли го тоя Грожан ква грешка направи, та му превъртяха колелата в локвата. Може и да е пообъркал нещо с режимите на мотора. 

Сега може се джавкаме до утре, ама айде седни малко покарай F1_2017. Мен почна да ме кефи сцеплението. Малко зор да си настроя обратната връзка на волана, но сега мисля е добре. Нали си паралия, 50-60 лева няма да те съборят. Ама поне ще се чувстваш като Хамилтън, ако изключим липсата на ускорение. Това голям недостатък, но хората пари искат за ускорение и то доста. Гледам на Монца карачите са я докарали до около 1.20 min. и дори отдолу, но първия ме съмнява, че намерил шорткът. То мисля и около 1.20 щяха да са квалификационните времена на сухо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, bildera_ написа:
Ей сега нарочно пак се пуснах да поиграя F1  и там пише на руски - обогатеная и обедненая смесь. Има и нормална.

Приеми го че е грешка в превода и че преводача хабер си няма от превод на техническа терминология.

Аз имам 4 датчика на двата ротора (приеми го като бутала) които ми следят точно горивната смес дали е богата или бедна посредством изгорелите газове (ламбда сонда) на всеки ротор и два датчика които ми следят температурата на изгорелите газове на всеки ротор.

Колкото ти е по богата сместа изгорелите газове са с по ниска температура, пазиш мотора но и мощността ти е по малка. Винаги трябва сместа да ти е на ръба. В моя случай 1/13 Над 13 ще чупя мотора повече мощност и и по суха (бедна) смес а под 13 не вадя максимума от него.  ECU автоматично ти приготвя сместа в зависимост как е програмирано но аз съм с карбуратор и кога е по хладно времето и влиза повече въздух задължително слагам по голям жигльор  и обратно.

Spoiler

d6ed7a175a1dea3dc2b97b271fa26e75.jpg

п.п. И два линка от google на прима виста малко за обща култура.
Какво е богата и бедна смес и как се отразява на мощността и температурния режим на мотора.
Та богата смес в никакъв случай не означава повече мощност или по голям въртящ момент.
http://www.tuning.bg/forums/?showtopic=22165

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=167945

Знаеш ли защо кога ти е запушен въздушния филтър колата ти почва да не върви и да харчи много ?
Защото съотношението на гориво/въздух се променя и сместа ти става богата.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ферари май хич ги нямаше на домашната писта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Той Верстапен точки спечели, ама на два пъти се блъска, още на два пъти изхвърли други от трасето...и накрая Рикардо 4-ти от амнайста позиция, за Верстапен една точица. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, bildera_ написа:

Той Верстапен точки спечели, ама на два пъти се блъска, още на два пъти изхвърли други от трасето...и накрая Рикардо 4-ти от амнайста позиция, за Верстапен една точица. 

За това прогнозите в състезанията са си чисто тото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, BMW Маниак написа:

Ферари май хич ги нямаше на домашната писта.

Е там си бяха - на 4-5 десети зад Мерцедес, а и както каза Фетел след като финишира, имал е проблеми последните 15-20 обиколки. Поне така разбрах. В крайна сметка видя, че не карат на 100% Като му казаха на Фетел да натиска, даже и рекорди направи. Ти ми говориш, как натискали от-до до финала. Абе това са 300 км, как ще натискаш от край до край? 

 

И между другото, за малко да позная за Хамилтън, че ще отпадне - излезе със задницата в чакъла и за малко да се завърти в стената :)

 

Гледай какво освиркване пада. 

 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, bildera_ написа:

Поне така разбрах. В крайна сметка видя, че не карат на 100% Като му казаха на Фетел да натиска, даже и рекорди направи.

А дали Рикардо не кара също на 100% ?
Фетел за къде да кара ? И да кара и да не кара повече от трето място нямаше да спечели.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, bildera_ написа:

Той Верстапен точки спечели, ама на два пъти се блъска, още на два пъти изхвърли други от трасето...и накрая Рикардо 4-ти от амнайста позиция, за Верстапен една точица. 

Я да чуя пак ?

Маса удари Вестапен и му спука гумата.

Избута Магнусен, а тоя реве по радиото веднага, нищо че в Унгария прави същото с Хулкенберг :) Така ще е тя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, BMW Маниак написа:

А дали Рикардо не кара също на 100% ?
Фетел за къде да кара ? И да кара и да не кара повече от трето място нямаше да спечели.

Рикардо кара, да. Но той имаше причина. Тактиката му бе такава - колкото се може повече със софта и накрая със супер софт.  Все пак уговорката е, че никой не го е следил как точно кара. Всъщност, гледах му времената по време на състезанието, но не бяха кой знае какви. Тогава Макс даваше добри времена, ама той като последен  се налагаше да натиска с по-новите гуми. Рикардо просто си правеше обиколките, изпревари другите без да спира в бокса и така след втория си стоп ги изпревари накуп. После Кими бе лесна плячка с по-старите си софт гуми. Ред Бул нямаше какво да губят и трябваше да натискат. Освен това бяха с подновена техника и нямаше опасност от повреди. Вече какво ще стане в Сингапур след бясното натискане на Монца, не знам. Да не стане там някоя изненада пак с отпадане на някой пилот на РБ.  Може би не, че вече си изтърпяха наказанието, но и преди мотора на Верстапен бе нов и не издържа 4-ти цилиндър.  Иначе и Рикардо не кара накрая на максимум. Последните 2-3 обиколки просто се отказа да гони Фетел. Вероятно и гумите са почнали да се предават, но по-вероятно е да е сметнал, че няма шанс и да спести малко мотор, както това направиха Мерцедес в края. Пустите му икономии. Все пак Ботас пак даде личен резултат последната обиколка, който между другото бе по-слаб от личния на Фетел. Също лично постижение имаше и Окон последната обиколка. Май доста пилоти са с луди глави. 

преди 9 минути, Julius Decimus написа:

Я да чуя пак ?

Маса удари Вестапен и му спука гумата.

Избута Магнусен, а тоя реве по радиото веднага, нищо че в Унгария прави същото с Хулкенберг :) Така ще е тя.

Абе важното е, че пак нищо не направи и се замеси в инциденти и опасни ситуации. После що отпадал, що техниката се чупела. Ами чупи се заради рисковото каране. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@BMW Маниак, ето какво казва Хамилтън:

 

Цитат

 

„Днес колата беше фантастична и наистина мечтана за каране, заяви Люис след финала. – Последните 2 състезания бяха изключително силни за нашия тим. Ставаме все по-силни. Не съм сигурен защо темпото на Ферари не бе по-близко до нашето.

Но колата се усещаше фантастично, особено в първата серия от обиколки с гуми суперсофт. Тъй като нямаше никой зад нас, можехме да удължим живота на гумите ни. Ако Ферари бяха зад нас, щяхме да натискаме повече. Но в крайна сметка свършихме по-добра работа от тях този уикенд.”

 

После пак ми говори врели некипели, че всеки пилот натискал на макс цяло състезание. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, bildera_ написа:

После пак ми говори врели некипели, че всеки пилот натискал на макс цяло състезание. 

Аве човек всеки пилот е с различна стратегия. Като никой не те заплашва отзад логично е да не се напъваш. Но никой от мерцедес не знае преди състезанието как ще са ферари и колата е настроена с гориво и настройки да изкара цялата дистанция на максимум. Ами ако Хам имаше инцидент и трябва да мине през бокса още в началото и започне състезанието като Верстапен от дъното (както 96 в Турция) дали нямаше да изкара цялата дистанция на макс?
Както се казва ти се приготви за зима а пък ако ще е лято още по добре.
А пък и ти не взема много думите на Хам на сериозно. Всичко е добра дезинформация за да могат конкуренцията да поемат повече рискове с непроверени решения за да търсят скорост и да сбъркат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, BMW Маниак написа:

Аве човек всеки пилот е с различна стратегия. Като никой не те заплашва отзад логично е да не се напъваш. Но никой от мерцедес не знае преди състезанието как ще са ферари и колата е настроена с гориво и настройки да изкара цялата дистанция на максимум. Ами ако Хам имаше инцидент и трябва да мине през бокса още в началото и започне състезанието като Верстапен от дъното (както 96 в Турция) дали нямаше да изкара цялата дистанция на макс?А пък и ти не взема много думите на Хам на сериозно. Всичко е добра дезинформация за да могат конкуренцията да поемат повече рискове с непроверени решения за да търсят скорост и да сбъркат.

Е нямаше да изкара цялата дължина на макс, щото няма да му стигне горивото ;) Правиш някакви нелепи сравнения с твоя шампионат и с шампионати, подобни на твоя, но F1  е съвсем друг шампионат с различни правила. И за разлика от шампионати като твоя, ония милионерчета и милиардерчета там, се правят, че имат екологична съвест. 

преди 1 час, BMW Маниак написа:

Както се казва ти се приготви за зима а пък ако ще е лято още по добре.

Е не. Зимните гуми не стават за лятото, както и M10Д на Запорожеца :P

преди 1 час, BMW Маниак написа:

А пък и ти не взема много думите на Хам на сериозно. Всичко е добра дезинформация за да могат конкуренцията да поемат повече рискове с непроверени решения за да търсят скорост и да сбъркат.

Да де, ама нали преди твърдеше, че не се напъвал и пазел дистанция, пък като му хрумнело, щял да се напъне. Е не е точно така. Всеки кара колкото може, но съобразявайки се с техниката. Не може мотора ти да вдигне температура и ти да продължиш да напъваш или гумите да стигнат 120 градуса и да се мъчиш да караш на макс. 

 

Иначе още вчера казах, че това състезание го отписвам, щото ни имаше трета свободна тренировка, ни нормална квалификация. Освен всичко и времето се промени много от петък. 

 

Между другото, Фетел се оправда, че заради излизане в чакъла ( там де поднесе и Хамилтън), нещо се е повредило. Много бързо отписвате Ферари. Видя се и колко сухи настройки имат в Уйлямс и Индията. Толкова сухи, че Фетел ги мина като влакче Мерцедесите. После кой лъжел. Уйлямс поне си признаха, че леко пипнали колата. Толкова леко, че чак на първа редица.  А пък водкаджията имаше побутване с Ботас и от там колата спря да върви. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, *LZ4JW* написа:

Италия - ФЕРАРИ- Монца  и... МЕРЦЕДЕС! Някакъв коментар господа?

Е то отгоре доста коментари има :P

Ама пак малко хронология. Първа свободна тренировка - Мерцедес на 1.1 скунди пред Ферари. Време за обиколка на Хамилтън - 1.21.537. Втора свободна тренировка - първи Ботас с 1.21.406. Фетел трети , но вече на 140 хилядни изоставане. Хамилтън на 40 хилядни зад Ботас. Трета тренировка - проливен дъжд. Сесия само 15 минути от 60 минути общо. На пистата се появиха 8 пилоти, дето записаха времена, другите само направиха по една опознавателна обиколка 1-2 пъти.  Квалификация - проливен дъжд. Пуснаха я в началото, но Грожан се завъртя след 5 минути и сесията бе прекратена. Така мисля два часа и половина, докато я пуснаха. Там вече имаше изненади от рода на...абе тоя Уйлямс незнайно защо вървеше на мокро, трябва да анализираме това.  Ферари не вървеше добре на дъжд. Състезанието почва в неделя. Фетел заради наказанията на Ред Булите, стартира от 6-та позиция. Недобро потегляне, но запазва 6-та позиция. Кими изпреварва Ботас, но след няколко завоя Ботас си връща четвъртото място. Междувременно има контакт между двамата и това вероятно поврежда болида на Райконен. След няколко обиколки пуска Фетел, макар и малко странно, след като Фетел го атакува и за малко да не се блъснат двамата. Кими първоначално запази позицията си, после го пусна. Междувременно Ботас се справи с Строл и Окон и заема втора позиция. Хамилтън вече е дръпнал. Фетел се справя бързо със Строл и Окон. Въпреки Мерцедес моторите си, Ферарито ги изпреварва като спрели. От там нататък почва карането, но Хамилтън и Ботас са вече доста напред. Тримата се откъсват от колоната, Мерцедесите са малко по-бързи, но не много. Следва стоп в бокса на Фетел, който веднага е покрит от Хамилтън и след това от Ботас. Така статуквото се запазва. около 20 обиколки преди края Фетел стъпва в чакъла и според него това е довело до проблеми с колата. От там нататък ФЕтел трябва да кара, завършвайки трети, но се появява Рикардо с друга тактика - тръгнал е с меките гуми от 16-та позиция и се е изкачил на трета пред Фетал. Спира в бокса късно и се появява малко над 10 секунди зад Фетел. От там нататък почва да натиска със супер меките гуми и смъква по секунда на обиколка. Към края трябва да настигне Фетел, но Фетел също почва да натиска  и това не позволява на Рикардо да го застигне, като 2-3 обиколки преди края времената на Фетел и Рикардо са почти равни, което обезсмисля по-нататъшното гонене. Та такова бе състезанието отпред. Безинтересно като това в Белгия. Ей и затова не обичам писти с дълги прави. Там просто няма какво интересно да се случи. В Сингапур след две седмици ще е различно.

 

Благодаря за вниманието!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ооо значи накрая все пак е станало нещо, аз заспах на 30-тата обиколка (буквално) и жена ми ме бутна по някое време да се преместя в спалнята.

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, Tommygun написа:

Ооо значи накрая все пак е станало нещо, аз заспах на 30-тата обиколка (буквално) и жена ми ме бутна по някое време да се преместя в спалнята.

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk
 

Почти нищо не стана, ако изключим последната обиколка как Строл, Маса и Перес вървяха на калъп и аха да има карамбол. А Рикардо бе твърде назад и не толкова бърз, че да стане интересно последните 2-3 обиколки.

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...