Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Fifa

Формула 1 - дискусия, новини, резултати

Препоръчан отговор


преди 7 минути, *LZ4JW* написа:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кики!

Спокойно бе моето момче. Вземи хавлийката,избърши сълзите и се приготви за нови в...Малайзия! Тя(хавлийката) дотогава ще изсъхне 5-6 пъти.

 

 

Ооооох...изобщо не ме заболя. Честно казано, подобрихте ми настроението в тоя форум. Е, не ти, а тия преди теб. Ти закъсня да ми го скапиш. 

 

Иначе си мисля, че Мерцедес са най-надценените коли. Не само във F1  де. Мислех си като дойда на твоята да си взема една такава с пенсията, ама се отказвам засега.  Честно казано, ако трябва да избирам Мерцедес, бих си взел BMW  или Audi. Всъщност, не бих си взел ни една от тях де. Мерцедес е някъде номер 6-7 в списъка ми за добрите коли. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 10 минути, BG-Team-DRIFT написа:

Ооооох...изобщо не ме заболя. Честно казано, подобрихте ми настроението в тоя форум. Е, не ти, а тия преди теб. Ти закъсня да ми го скапиш. 

 

Иначе си мисля, че Мерцедес са най-надценените коли. Не само във F1  де. Мислех си като дойда на твоята да си взема една такава с пенсията, ама се отказвам засега.  Честно казано, ако трябва да избирам Мерцедес, бих си взел BMW  или Audi. Всъщност, не бих си взел ни една от тях де. Мерцедес е някъде номер 6-7 в списъка ми за добрите коли. 

 

Ти си златнуууу мунче! Аз пък мисля да си купя едно малко Фордче с остатъка от пенсийката. Ама новичко. Ко ше кажеш?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, *LZ4JW* написа:

 

Ти си златнуууу мунче! Аз пък мисля да си купя едно малко Фордче с остатъка от пенсийката. Ама новичко. Ко ше кажеш?

Няма да си първия, нама да си и последния :P

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, BG-Team-DRIFT написа:

Няма да си първия, нама да си и последния :P

 

Хайде, похвали форда докато не е дошъл @Питоняс пасата:emoji_smiley-02:

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, BMW Маниак написа:

Хайде, похвали форда докато не е дошъл @Питоняс пасата:emoji_smiley-02:

Той дядо Стефчо е имал Мондео, не му трябва хвалене, по-скоро свещичка да запали :P

 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Люис:

Цитат

„Често е трудно да видите къде са съперниците ви веднага след стартирането, обясни британецът, според който това е нещастен състезателен инцидент. – Когато тръгнеш от полпозишън, не можеш да видиш пилота на 2-а позиция. И твоите първи мисли са да покриеш вътрешната страна и да оставиш другите зад теб.

Предполагам, че той (Фетел) се опита да направи точно това. При подобна маневра, изведнъж те се появяват в огледалото и можеш да разбереш къде са точно. Но понякога го правиш и осъзнаваш, че си пред тях и няма нужда да продължаваш да покриваш вътрешната линия.“

Мисли също като мен, браво! Не мисли като Маняка, което е голям плюс за мен, дето карам F1  зад монитора, а той Мазда на писта. 

 

И продължение:

 

Цитат

„Видях Кими и просто държах под око какво се случва от лявата ми страна, обясни още Люис. - И ако се случеше някаква драма, можеше да се наложи да мина направо през завой 1, за да не попадна в инцидента.“

линк.

 

Браво, мисли пак като мен. Заеби го Чарли ;)

 

 

В крайна сметка какво излезе? Дори в Мерцдес мислят, че е нещастен случай и инцидент. Само тук във форума и в някои други форуми, разни маниаци обвиняват кого ли не. Е, и аз обвиних Верстапен след като ме попита  все пак кой е виновен, ако трябва да има такъв, но Верстапен бе единствения, който можеше да предотврати тоя инцидент, отстъпвайки съвсем леко в темпото, а не криввайки наляво, дето знаеше че е Кими, който на всичко отгоре бе и две гуми пред него вече. 

 

Даааа...добре е човек да е безпристрастен, а не върл фен или антифен на някой. Люис се радва от спечелените точки и просто си каза истината. Ако не ги бе спечелил, а се бе случило нещо с него на старта, определено щеше да обвини противника ;)

 Така ли е? 

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ха сега да видим ! Заместват Квият в Малайзия: http://formula1.sportal.bg/news.php?id=22349

Дали няма е да е за постоянно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
на 26.09.2017 г. в 16:13, Julius Decimus написа:

Ха сега да видим ! Заместват Квият в Малайзия: http://formula1.sportal.bg/news.php?id=22349

Дали няма е да е за постоянно.

Като че ли така ще излезе:  https://sport.mail.ru/news/formula1/31134468/

И от днешният ден една добавка: https://sport.mail.ru/news/formula1/31159799/

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Баш на най силните си писти от календара ферари се излагат като кифладжии.
Но съм забелязал че Хамилтън винаги вади най доброто в последната квалификационна обиколка.
Май Кими в Q2 беше с по добро време от колкото в Q1!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Ето времената.

http://www.img-share.eu/f/images/424/Image-2BkTbYf0.jpg

http://www.img-share.eu/f/images/424/Image-2BkTbYf0.jpg

Хамилтън отлично познава техниката и ефективно използва настройките. А си е и карач.

Много се писа за квалификационните режими на Мерцедес и постигането на плашещи мощности с добавянето принудително на масло към горивната смес.

Ограничиха ги до 1.2 л, но пак са много пред другите конструктори.

Все още очаквам Кими най-сетне да е на върха на едно състезание, дано е това .

Времето за утре го дават променливо с очакван дъжд и всичко може да се случи, направо е непредсказуемо класирането.

Ще гледаме и ще видим.

И мен ме е яд за отпадането на двете Ферарита, въпреки, че не съм фен на кончетата, но го има в зара.

 

Редактирано от Гост
не се отваря линка (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Айде, резултати от квалификация на Япония: https://www.formula1.com/en/results.html/2017/races/974/japan/qualifying.html

Чичо Хамилтън пак ги разпори. Ако утре бие ще дръпне доста в точките и ако не стане мега драмата да отпадне 2 пъти, като нищо е вече шампион.

Печели най-много на сектора с правата, но има и супер усет на бързите завой в първия сектор. Пътя е тесен, не трябва се губи ритъма.

Чакаме състезание.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, Julius Decimus написа:

Чичо Хамилтън пак ги разпори. Ако утре бие ще дръпне доста в точките и ако не стане мега драмата да отпадне 2 пъти, като нищо е вече шампион.

Този е най добрия появил се на решетката на F1 от както го няма Сена. Само технически проблем може да го спре или неразумно каране на друг пилот.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Този е най добрия появил се на решетката на F1 от както го няма Сена. Само технически проблем може да го спре или неразумно каране на друг пилот.
 
Според мен чисто като талант и контрол на колата Алонсо е по-добър и от тъмнозеления и от Фетел. Но както се вижда таланта не е всичко. Убеден съм че с макларъна и двигател на мерцедес нямаше да имат шанс. Ситуацията е малко БМВ с Уилямс, само че с обратен знак - той има може би най-доброто шаси с най-умрелия двигател, БМВ имаха най-добрия двигател с най-насраното шаси (за акулата чук говоря).

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Tommygun написа:

Според мен чисто като талант и контрол на колата Алонсо е по-добър и от тъмнозеления и от Фетел.

Той Хам като новобранец още зелен показа не по ниско ниво от Алонсо и то в пряк двубой. А до сега израстна много от 2007 година а Алонсо с нищо не се е променил от тогава. Той тогава си беше във върхова форма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Той Хам като новобранец още зелен показа не по ниско ниво от Алонсо и то в пряк двубой. А до сега израстна много от 2007 година а Алонсо с нищо не се е променил от тогава. Той тогава си беше във върхова форма.
Това е почти вярно, защото още тогава Хам си беше галеника на отбора и всичко живо работеше само в негова подкрепа. А без подкрепата на отбора и господ бог са си , нямаш шанс. И Шумахер почна да мачка чак след като Ферари се изгради около него. Не отричам че кара снежинката, но чак безапелационно най-великия не е. Просто при него всичко си пасва. И кола и отбор и неговия талант. Това е днес в моторния спорт. Няма нужда да си най-най в нещо а само комбинацията от техника, отбор и талант да ти в повече от комбинацията на деугите...

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Tommygun написа:

Според мен чисто като талант и контрол на колата Алонсо е по-добър и от тъмнозеления и от Фетел.

Разбира се. Алонсо е най-добър, Хамилтън и Фетел. :cool:

Само гледаме на Монца квалификацията Грожан как се завъртя аквапланинга на стартфиналната, Хамилтън минава и овладява колата.

Тука днеска на Сузука Грожан пак се размаза на бързите завои (няма свясно видео, че да дам), като добре виждаме че изпусна колата 1-2 завоя преди да се удари, но не намали не се опита да направи нищо, или просто помисли че ще остане върху бордюрите и няма де а проблем, но задната му лява влезе в тревата и му поднесе цялата кола у бум.

 

преди 1 час, Tommygun написа:

Но както се вижда таланта не е всичко.

Мерцедес имат канал в Тубата, правят видео някой път за обстановката в завода. А и Хамилтън или Ботас като посещават. От Ферари (както и другите) не виждам такива работи, много потайни. А пък и чисто за феновете може да се прави, да има hype.:emoji_smiley-04:

Иначе за мене тима е важен, но пилота най. Винаги им вдига морала с победа, или пък като в завода да види работа или нещо да обсъдят на място.

 

преди 1 час, BMW Маниак написа:

Той Хам като новобранец още зелен показа не по ниско ниво от Алонсо и то в пряк двубой. А до сега израстна много от 2007 година а Алонсо с нищо не се е променил от тогава. Той тогава си беше във върхова форма.

Той Алонсо и сега си е във форма, но вероятно няма да го вземат повече в топ отбор заради годините. Все млади взимат, а ще са в особена криза (цялата формула) след 2021 с новите мотори и като наближи време да махат ДВГ. Аз формула 1 на ток не мога си представя, и ако съм жив до тогава определено няма да гледам. Така че, ето затова подкрепям Фетел или Хамилтън, само те са надъхани да минават рекорда на Шумахер 7 титли (поне Хамилтън доскоро беше, последно време ама нещо....), затова гледаме, да видим нещо легендарно, нали тъй ?  Щото в бъдеще няма видим нищо легендарно. :nono:

А иначе 2007 Алонсо си го саботираха заради бащата на Хамилтън, слагаха му по-стари мотори и други. Хамилтън щеше да си е близо по точки, но да бие не. Сега вече не знам, а дето обичаш да казваш нямаме и база за сравнение как би карал Алонсо в Мерцедеса.:emoji_smiley-06:

Като цяло 64-67 са най-готините за мене, имаме пилот, мотор и спирачки. Няма електроники, аеро и други глупости.:hush:

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Julius Decimus написа:

Печели най-много на сектора с правата,

Не си гледал до края. Там печели Фетел. Размениха си просто секторите. Защо...трябва да обяснят. 

 

А сега познай, ако са бутнали нещо по настройките, защо са го бутнали.

 

 

Хамилтън добре кара, ама без квалификационния режим не го виждам. Една пресичаща стратегия и край с него.

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Палмер напуска от утре, утре му е последното състезание, Сайнц влиза на негово място: https://www.renaultsport.com/renault-sport-formula-one-team-confirm-driver-change.html?lang=fr

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Tommygun написа:

Това е почти вярно, защото още тогава Хам си беше галеника на отбора и всичко живо работеше само в негова подкрепа.

Никакъв галеник не беше Хамълтън. Просто от втори пилот плюс събраните от него точки имаше реален шанс да стане СШ и отбора реши да не толелира Алонсо като първи пилот а като равен на съотборника си.
 

 

преди 5 часа, Tommygun написа:

И Шумахер почна да мачка чак след като Ферари се изгради около него

С болида на Шумахер всеки един от решетката можеше да стане СШ. Шумахер беше просто добър пилот но имаше още куп като него.
Да си припомним как кога катастрофира на Силвърстоун и мястото ми бе заето от пилота Мика Сало който нямаше класиране до тогава дори в топ10 и още с първото си състезание с болида на Шумахер щеше да завърши първи ако не бе отборната заповед да си отстъпи мястото на Ървайн.
 

 

преди 5 часа, Tommygun написа:

Това е днес в моторния спорт. Няма нужда да си най-най в нещо а само комбинацията от техника, отбор и талант да ти в повече от комбинацията на деугите...

Ама то ясно че само с талант не става и кола си трябва.

преди 4 часа, Julius Decimus написа:

А иначе 2007 Алонсо си го саботираха заради бащата на Хамилтън, слагаха му по-стари мотори и други.

Даве да. По стари мотори!  Той ония щеше да ореве света и да го заяви пред всички. Не че не го орева де ама само за настройките. Отказа да си ги дава а му бяха по договор. Но Хамилтън се справи и без неговите настройки след лятната пауза.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, BMW Маниак написа:

С болида на Шумахер всеки един от решетката можеше да стане СШ.

Не е така. Болидът не бе толкова добър, колкото в момента е болида на Мерцедес, особено миналите години. Имаш и други добри коли и на Шумахер често му бе трудно да печели. Това в повечето години. Вярно, имаше години, когато Ферари вървяха, но като цяло Ферари никога не е било доминантно и винаги е имало много добра конкуренция. Ако трябва да се дава цена на титлите, то тия на Шумахер са с много по-голяма стойност от някои титли на Хамилтън с Мерцедес. Особено си личи нестабилността на Хамилтън, когато има съотборник като Розберг. Жалко че напусна така. Тая година нямаше да издигате Хамилтън на пиедестал, а щяхте да се чудите кво става. 

преди 9 часа, Tommygun написа:

Според мен чисто като талант и контрол на колата Алонсо е по-добър и от тъмнозеления и от Фетел.

Не знам, но лично на мен Фетел се издигна в очите с първата си победа преди време със слаб болид, а след това ми се издигна още повече, когато кара заедно с Шумахер в един отбор в "Нощта на шампионите". Тогава Фетел смаза Шумахер, караха с KTM, което е близо до формулата.  Там участваше и Бътън, но бе още по-зле. Между другото, спечели по спомен Иван Мюлер - пистов пилот в тогавашния шампионат WTCC, но там правилата са такива, че единия от пилотите избира автомобил. 

 

Та който каже, че Фетел е слаб пилот, нека погледне времената му спрямо шампиона Кими. Рикардо го преобърна една година, но той сега преобръща и Верстапен, който е смятан за най-добрия пилот...поне млад. 

 

Алонсо че е добър пилот, добър е. Това забелязах още първата година в Минарди, когато вероятно никой не се сеща какво правеше и какви резултати даваше, щото и Минарди бяха почти винаги последни. Алонсо обаче дърпаше на съотборника си с над секунда и макар там да вкарваха платени пилоти, то таланта му си личеше. Малко след това стана и шампион.  Следващата година в Минарди бе Уебър, който също дърпаше на съотборника си като Алонсо, но не толкова изразено. То това си пролича и от последвалата му кариера във F1, Когато не успя да стане шампион за малко.  Към днешна дата аз не виждам млад пилот, дето да дърпа на съотборника си. Дори Верстапен бе победен от Сайнц в Торо Росо. Няма го това ясно изразено предимство на талантливия пилот, дето трябва не само да дава някоя добра обиколка, а да има постоянство в представянето си, което е много по-важно. Не знам защо обявиха Верстапен за талант, а Сайнц е оплюван, след като разлика между тях почти няма. Ако единия е талант, нека и другия е такъв.  Но ще видим сега в Рено, че веднага почнаха спекулациите с Хюлкенберг. 

 

И както казах...интересно ми е какъв ще е резултата Квят-Гасли, че втория бе обявен за голям талант, ама така като му гледам резултатите от предното състезание и от днес...има още хляб да яде. 

 

Това ще са двата интересни дуела - Хюлкенберг/Сайнц и Квят/Гасли. Това ще и даде много отговори на въпроси, кой става и кой не. Така стана добре, че в един шампионат може да гледаме пилоти с различни автомобили и да правим косвени сравнения. Иначе все се оправдават, че автомобилите не били еднакви, че не знам си какво. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така, резултати от състезанието в Япония: https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2017/10/race--ace-hamilton-holds-off-verstappen-as-vettel-retires.html

Положението е такова, че Хамилтън върви към титла, но в последните обиколки се оплака от вибрации, които се оказа че не са от гумите, ами от мотора. Та да видим дали няма отпадне някъде. Но, дръпна доста в точките и нормално Фетел да загуби титлата.

Аз бях Ферари фен, почитател айде, но глупаците се дънят навсякъде трябва да се намали подкрепата за тях сериозно. Това е тима с най-голям бюджет, около и над 400 милиона, 330 Мерцедес. От тях 40-50 само са заплатата на Фетел\Хамилтън. Но, всяка година преди имаха ъпгрейд на мотора още на Монца, тая година няма. Много късно и бавно всичко, стига с тез глупости. Сериозни промени трябват и да сменят шефчето Ариведерчи. Абе, боклуци, това е. После Кирил ще ми пише що съм бил минал на подкрепа за Хамилтън, ами как няма !

Алонсо и Маса трябва ги накажат, понеже не се дръпнаха и не направиха място на Вестапен и Хамилтън. Оня щеше да атакува на последния завой, почти съм сигурен.

На онез двамата от Форс индия им дадаха отборна заповед да не се атакуват и да си държат позиция. Пълен смях ! Нали формула, мамето им. Това щото да не се тряснат пак, ама до къде стигнахме ! Да им забраняват да се изпреварват. Ей.....

Стефан е много прав като казва, ча само първия се помни. Нито Тимо Глок, ни Трули, ни Сало, ни Кобаяши помни някой.

Някой разбра ли какво стана със Строл накрая ? Както караше му спадна предна дясна гума и влезе в пясъка. Докато по радиото му казаха, че батерията припаднала нащо.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Алонсо сякаш си работеше за Хамилтън. И тук и в Малайзия. Аз очаквах да стане меле между Верстапен и Хамилтън последната обиколка и шампионата да се върне там, дето си беше. Ама пустия му Алонсо и сега и преди подпря Верстапен/Фетел. И то все накрая, когато нямаш кой знае колко шансове за атаки. 

 

А аз да ставам фен на Хамилтън...че аз бях първите две години негов фен, ама тогава бе на 20 някъде, новобранец, черен, та му бях фен. Сега да му ставам фен, само защото Мерцедеса му не се чупи...няма как да стане. И да бягам от Ферари и Фетел само защото им се чупи колата и ги блъскат...е пак няма как да стане. Иначе съм си фен на Рикардо, Алонсо, Верлайн, Хюлкенберг ( дано накрая му потръгнат нещата, че тоя човек има дарби за шампион), Ботас, Грожан, Квят и малко на Сайнц, макар че ще са в конфликт с Хюлкенберг.  Догодина ако тръгнат Рено, може да им стана пак фен, но ще видим за кого ще викам. 

 

 

Иначе честито на Хамилтън. Добре кара, макар че нямаше реална конкуренция. Като цяло състезанието безинтересно. Колоната бе разпокъсана до средата и само в края имаше някаква интрига. Мисля състезанията станаха безинтересни, защото Пирели промениха гумите и вече могат да изтраят цяло състезание ако се наложи. Но не това е най-важното, а това, че свойствата на гумите не се променят много обиколки и дори напротив. Със стари и износени гуми, доста често се правят по-бързи обиколки. Е това убива интригата. Вярно, че като имахме по 4 смени на гуми никой не знаеше кой къде се намира по трасето, но пък бе с неизвестни до края, дори да имаш 15 секунди преднина 3-4 обиколки преди края. Някой като ти дръпне с 4 секунди на обиколка, а ти не си сменил гуми, накрая те изпреварва. Сега състезанието вече зависи кой какви квалификационни режими сложил на мотора и каква карта за състезанието избираш. Гумите ги елиминираха като фактор и дори разлиакта между два съседни типа гуми липсва. Вместо това заложихме на скрити тарикатлъци по моторите.

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Айде догодина да гледаме Формула Е тогава и тея да се чудят що им падат рейтингите. В електричките се очертава истинска технологична война на официални отбори на производители. Нищо чудно всички големи да скочат на влака, все пак това е маркетинга сега - еко, зелено, модерно, бъдеще и бла бла . Ако направят батериите да държат цяло състезание и Ф1 я пишете бегала. Тръпката е в свободата да покажеш какво можеш и кой е технически най-добре. А не с ограничени бюджети и всяко болче описано до микрометър и всяко крило и повърхност до милиметър. Така като дръпне един отбор и докато не сменят регламента никой не може да го задмине. Никой няма право да разработи нещо революционно с което да изравни примерно изоставане в друг компонент. Пилотите също могат да се сравняват само съотборници в един отбор. Лично на мен тази формула от години ми е ужасно скучна. За да си направи човек тръпка трябва да отвори 3 монитора с перспективи и лайфтайминги...
Докато на друг канал пускам примерно МотоГП и час и нещо съм на тръни какво става. И това като фен на колите а не на моторите.

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Tommygun написа:

Айде догодина да гледаме Формула Е тогава и тея да се чудят що им падат рейтингите.

Това нещо го гледах веднъж за десетина минути, но много ме дразни шума от прахосмукачките. Затова няма да го гледам. Когато си оправят звука и не изнервят слуха, може и да ги гледам. Не са ми интересни и по друга причина. Никога няма да карам такава кола, защото и няма къде да я зареждам, както 80% от хората в България. Не виждам защо налагат това състезание. Сякаш някой ще почне да купува електромобили. Дори прогнозите са за под 50% дял на електромобили и хибриди през 2050 година, ние сме тръгнали да гледаме прахосмукачки. Хибриди да, да гледаме, но те и болидите във F1  са хибриди така, че точно F1  ни интересува, не F-E.  

 

преди 1 час, Tommygun написа:

Лично на мен тази формула от години ми е ужасно скучна.

Скучна е, когато не си фен на нещо или някой. Все едно сега да ме накараш да гледам канадска борба. Колкото и да е интересно, след като не съм фен на никой, бързо ще ми падне интереса. Но пък си гледам WRC. Дори преди малко завърши пауърстейджа. Сутринта от 9.30 гледах и 16-ти етап, макар и с лошо качество. Зарязах студиото на F1, Където няма какво умно да кажат. WRC  е много интересен шампионат, защото там има 3 заводски отбора и един полузаводски - M-Sport, Но и четирите отбора тая година си размениха по 2-3 победи. За щастие най-накрая M-Sport  ще имат и Световен Шампион - Ожие, ако не стане нещо чрезвичайно оставащите две ралита в Уелс и Австралия, а отборната титла е 99% сигурна, дори може вече да е спечелена, не съм изчислявал. Ако догодина Форд окончателно се оттеглят от WRC  дори като M-Sport, то вероятно и ще спадне интереса ми, но пък ако Льоб се върне, каквито слухове има, може и да гледам битката Ожие/Льоб/Нювил/Танак. 

 

Виж, моторите открай време не са ми интересни, защото ми изглеждат еднакви. Мразя мотори със спойлери, а то там само такива. Като бях малък и гледах пистови състезания тук, възхищавахме се на моторите без спойлери. Поне аз де. По едно време бях почнал да гледам MotoGP, но това бе по времето, когато се излъчваше по националната телевизия през деветдесетте и малко след това. Проблемът на тия състезания при мен е и тоя, че не мога да ги имитирам на PC-то си. Вярно, купих си една MotoGP13, но дори и с клавиатура не е кеф. Мотокроса бе направен по-добре на компютъра, защото може да променяш центъра на тежестта при скоковете. Но пък не стават за волан, та са ми безинтересни тия игри на 2 колела. Естествено, така са ми безинтересни и истинските състезания.  Но пък мога си въртя етапи от WRC, F1, WTCC, DTM раликрос и други шампионати, та тия състезания са ми интересни не само зад монитора, а и зад телевизора като ги гледам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Болидът не бе толкова добър, колкото в момента е болида на Мерцедес,

Коя година не беше толкова добър че не разбрах ? 99 ? Къде Мика Сало получи отборна заповед да предаде първото място. И то пилот къде познава болида от едвам една седмица!
Забраната за берилий къде Мерцедес хвърлиха готов мотор на Хакинен моторите му 2000 година гърмяха през състезание.
2002 и 2004 пък изобщо не искам да ги коментирам.
На индианаполис в състезание от 6 коли дори не успя да дръпне на съотборника си къде се движеше с негово състезателно време и логично на излизане от бокса се засякоха и ако на мястото на Баричело беше да речен друг пилот щяха да се ударят 100%. Хайде моля те гледай ги малко тия шампионати преди да пишеш. Шумахер е нищо повече от добър пилот но има много като него.
 

 

преди 19 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Особено си личи нестабилността на Хамилтън, когато има съотборник като Розберг. Жалко че напусна така.

Е само ти ли не разбра че мерцедес си подпираха сънародника ? И той и Хамилтън го знаеха много добре. И за това и се отказа понеже тази година щеше да е някъде около Ботас в класирането. А какво стана с Ботас къде според теб Хам щеше да разбере какво е силен съотборник или забрави какво си писал ?
 

За състезанието какво да кажа? Слаба техническа подготовка от страна на Ферари. Не че Хамилтън нямаше да победи отново но не се знаеше ако нямаше проблем Фетел дали изобщо щеше да е втори или трети.
Та той Фетел да гледа да не завърши трети в крайното класиране както е тръгнало. Макар че в моторните спортове нищо не се знае до карирания флаг.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...