Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Fifa

Формула 1 - дискусия, новини, резултати

Препоръчан отговор


преди 40 минути, Deco^^ написа:

Може да не печели много, но има! :)  https://www.dtm.com/en/2017-standings

 

Прав си, забравих за DTM ;)  А уж карам на симулаторите и на DTM  имам най-много километри с BMW . Ей сега ще пусна един скрийншот. Пфу. 

 

2017-11-01-22-56-05.jpg

БМВ-то от DTM  на  3-то място покаране, а съм навъртял 110 000 км :)

 

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

"...навън, забравям всичко, свързано с интернет и игри."

Браво! Така те искам. Заглеждай се за някоя мома и ще ти стана кръсник. Ако ще да се казва и "Алфа" Пък Русе е един от най хубавите градове в България и е пълно с хубави девойки,нали?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, *LZ4JW* написа:

"...навън, забравям всичко, свързано с интернет и игри."

Браво! Така те искам. Заглеждай се за някоя мома и ще ти стана кръсник. Ако ще да се казва и "Алфа" Пък Русе е един от най хубавите градове в България и е пълно с хубави девойки,нали?

Стига с тия "мацки". Представи си го така. Имал съм мацки, минал съм по пътя и сега просто не искам бършещите се телефони на мъжете под чехъл, дето си бършат телефоните, щото в тях не им позволяват ;) Всеки с проблемите си. Но честно ти казвам, мноиго мразя някой до мен да почне да бърше телефона си. Направо се изнервям, както се изнервям и в тоя форум понякога. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, BG-Team-DRIFT написа:

Но честно ти казвам, мноиго мразя някой до мен да почне да бърше телефона си. Направо се изнервям, както се изнервям и в тоя форум понякога. 

Ето, ето :):

 

Spoiler

 

 

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, ^^Alex&Vanko^^ написа:

Догодина без Райконен че ми омръзна.

Коя година имаш предвид? Райконен има договор за още една година. 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хамилтън от едно време прави драми в Бразилия. Макар че утрешното състезание е протоколно за него.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ред Була нещо не иска да върви на тая писта. В състезателно темпо обаче Верстапен бе по-бърз от Ботас вчера. Ама много условности с тия промени в температурите. Може би утре Хамилтън пак ще извади късмет, че не е в челото и ще избегне оранжевото торпедо.  Направо не ми се гледа утре старта, че се сещам какво може да стане. както казаха коментаторите - "Те ще ми дадат път, щото се борят за титлата ...те ще ми дадат път, щото се борят за второто място...и изобщо всички ще му дадат път..." Дотам я докараха - да се плашат от някой, все едно са в училище, дето винаги има по някое буйно цигане и всички ги страх  :P

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-сетне изгря малко слънце в Бразилия.  Сега отивам да покарам на любимата си писта в Абу Даби. 

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поздрави за Алонсо и @BMW Маниак:

 

 

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, свърши. Сега усещам как ще почнат коментарите, Хамилтън имал заповеди, нямало какво да гони, имали уговорка с Ботас ( да даде НБО и да спечели) и така нататък. Може и така да е, може и да не е, но самият Ботас каза - контролирах темпото. Със сигурност, ако отпред бе Фетел, а не Ботас, Хамилтън щеше да се напъне. само че със сегашното състояние на Ферари, това едва ли можеше да стане, макар че и Фетел каза нещо много интересно - още на първия завой блокира гума, обазува петно и от там нататък не е можел да направи  каквото и да е.  Но всичко това пак е условно, защото никой не знае какви точно са били целите на Мерцедес. Ако Фетел бе натиснал, може би щеше да се разбере, но...ако, ако...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 26.11.2017 в 15:57, BG-Team-DRIFT написа:

Със сигурност, ако отпред бе Фетел, а не Ботас, Хамилтън щеше да се напъне.

Ето специално да видиш какво мисли да прави: https://ru.motorsport.com/f1/news/khemilton-zadumalsya-ob-upushchennykh-iz-za-formuly-1-vozmozhnostyakh-984418/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Julius Decimus написа:

 

А сега се опитай да направиш дрифт с това огромно сцепление.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, BG-Team-DRIFT написа:

А сега се опитай да направиш дрифт с това огромно сцепление.  

Я да ви ядосам малко като за последен коментар в тая темичка тая година :).

От сайта на вестник Дневник, коментар, цитирам:

"Хамилтън няма нищо общо с Джеки Стюърт за да го сравняват.Някога формулата е била спорт на чест и слава.Мъжки спорт,в който победите са се плащали с кръвта на много смели мъже.
Сега е спорт на милионите и интересите.Измислят си правила удобни за даден отбор и естествено печели пилотът с колата с най голямо превъзходство.В случая това е Хамилтън.
Ако Алонсо например караше втория Мерцедес щяхме да видим дали Хамилтън е толкова добър.Преди време Уилямс започнаха тази серия при която сменяха пилоти като носни кърпички и винаги печелеха.Деймън Хил,Жак Вилньов....


Смешно е да сравняваш Хамилтън с Фанджо,Джим Кларк,Джеки Стюърт,Джак Брабъм,Фитипалди,Ники Лауда,Нелсън Пикет,Аиртън Сена и много други велики пилоти.
Ако гледаме тъпата статистика Хамилтън е по добър от Сена и Пикет например................Х А ХА ХА тия двамата биха го направили смешен с уменията си.
Щял да се мери с Фанджо ..........СМЯЯЯХ.
Превърнаха Формула 1 в някаква смешка в която и магаре да сложиш в най добрата кола ще стане шампион и ще почне да трупа статистика. Поклон пред всички велики мъже посветили живота си на този спорт,някой от тях останаха на пистата завинаги.


Тъжно ми е да гледам в какво превърнаха това велико състезание."

 

И аз като почитател на старите коли съм на подобно мнение, тъй като няма как да подкрепям Фетел и Ферари след инцидента в Сингапур. За Хамилтън бях след това, понеже заслужаваше повече титлата, с държането и постоянството.

Иначе отсега прогнозирам, че догодина ако има 5-та титла се отказва. Сигурен съм.

 

 

 

 

Бате Кирил, наясно си че от тия години няма как да се постне на руски, ама изгледай. Сега как ще карат толкова време близо един до друг, немогат.

Айде наздраве и да видим догодина.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, BG-Team-DRIFT написа:

А сега се опитай да направиш дрифт с това огромно сцепление.  

Какво му има на дрифта ? Абсолютно всеки един пилот от решетката ще ти го направи този дрифт Нищо специално не видях в него за да не бъде направен от който и да е.
Сена хвана защитна линия много рано. От там допусна да го атакуват от външната страна.  С този дрифт Пикет блокира ускорението на Сена и не допусна контра атака за следващия десен завой който беше близо. Просто го изпревари с късно спиране и му блокира ускорението.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, BMW Маниак написа:

Какво му има на дрифта ? Абсолютно всеки един пилот от решетката ще ти го направи този дрифт

Тазгодишните болиди имат огромно сцепление и подобен дрифт е невъзможен на суха писта. По-скоро ще има едно мятане на задницата за кратко или което е по-вероятно - изпускане на завоя - така, както го изпусна Хамилтън в Бразилия. 

Ама все си контра. В случая показа само некомпетентността си в тоя спорт.

 

Иначе и аз четох интересно ревю с Хамилтън в последния брой на Топ Гиър. Купете си го. Там Хамилтън  се омотава, как уж сядал за първи път в новия Мерцедес със задвижваща система от F1  за пътищата  и как уж помагал, ама как може би щял да помогне...а иди го разбери - помагал ли е в създаването на колата или си измисля. Всъщност, аз разбрах какво искаше да каже - 2015-та е помагал в създаването на болида и по-точно в настройките на мотора, а в тая кола е точно тая задвижваща система от 2015-та. Разбрах и един много стар въпрос дето бях задал в една друга тема  преди повече от година - защо Хамилтън минава на по-висока предавка един завой в Остин, а и на други места. Доста често той държи висока предавка и не превключва на по-ниска. Дори в Монако не смъква до втора предавка, а най-много до трета. Ей сега си призна човека защо така - защото е помолил инженерите да променят параметрите на мотора  към обороти, които са добри за него. Демек картата на мотора е за него. И вече тук стигаме до Ботас, защо изостава със същата кола. да видим догодина как ще е, когато ще му обърнат по-сериозно внимание. 

преди 1 час, Julius Decimus написа:

От сайта на вестник Дневник, коментар, цитирам:

Е то това е голямо плюене и направо не си заслужава цитирането. Все едно в тоя форум пишем. Аз пък съм на мнение, че днешните пилоти са доста по-добри. Поне някои от тях. По-добри, защото гледат по-професионално на нещата, работят повече и карат повече.  Това с топките изглежда добре казано, но истината е, че ей сега ще ти намеря поне 5-6 пилота в националния ни шампионат, дето имат по-големи топки. Някои даже не са между живите, например Тодор Славов - една голяма наша надежда, заминала си доста преждевременно. 

 

ПП: Извинявай, ще се отклоня малко към историята. Когато бях ученик и когато учехме Левски, Ботев, Караджата...си мислех - тогава е било друго време, хората са имали топки ( не буквално, ама за по-младите да ме разберат), днес никой няма да тръгне да мре за някакво знаме, родина или каквото и да било.  И точно тук се смесват митове, история и реалност.  Навремето били добри...може ид а са били, но в никакъв случай не са били по-добри от днес. Самата статистика в спортовете го доказва. И ако във Ф1 не могат да се направят преки сравнения, то примерно в бяганията на 100 метра или да кажем на 110 метра с препятствия, могат. Сещаш ли се за Йорданка Донкова? Какви рекорди постави! и сещаш ли се какви са сега рекордите? Или да вземем едно плуване. Ами там постоянно се подобряват рекорди! Подобряват се, щото се действа още по-професионално. Дори и допингът е по-професионален ;)

 

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Тазгодишните болиди имат огромно сцепление и подобен дрифт е невъзможен на суха писта. По-скоро ще има едно мятане на задницата за кратко или което е по-вероятно - изпускане на завоя - така, както го изпусна Хамилтън в Бразилия. 

Ама все си контра. В случая показа само некомпетентността си в тоя спорт.

 

Дрън дрън Ярино. Голямо сцепление !!! Ти сам ли си ги измисляш тия работи или някой ти пълни главата с тях ?
На какво е равно сцеплението ? Знаеш ли ? Мощност, притискателна сила отделно му влияе и центробежната. Искаш да кажеш че сега болидите нямат мощност да превъртят колела в този завой на Хунгароринг ли ? Всеки един болид от F1 или състезателни серии може да се настрой да недозавива, или презавива,. Ако имаш стабилна задница значи колата ще недозавива много е просто.
Никой не иска  да кара кола която да недозавива. Само според теб обаче сега болидите били такива. Това че никой не кара там като на рали за да не губи скорост и да излиза бързо от завоя само то установи че болидите били стабилни ! А къде си виждал в подобни серии някой да пързаля колата ?

 

преди 3 часа, BG-Team-DRIFT написа:

. Доста често той държи висока предавка и не превключва на по-ниска. Дори в Монако не смъква до втора предавка, а най-много до трета. Ей сега си призна човека защо така - защото е помолил инженерите да променят параметрите на мотора  към обороти, които са добри за него. Демек картата на мотора е за него. И вече тук стигаме до Ботас, защо изостава със същата кола. да видим догодина как ще е, когато ще му обърнат по-сериозно внимание. 

А защо !!! Ботас мислиш не го е знаел ли ? Или от мерцедес не могат да настроят двата болида различно ?
Хайде стига търси оправдания за слабите времена на Ботас.
Кара на висока предавка точно поради причина да не превърти гуми понеже всякакви асистенти са забранени. Иска от инженерите си мотор с висок въртящ момент в по ниските обороти като това му помага и да пази двигателя.
Изобщо сложни неща са и за всяка писта всичко е различно. Отделно зависи и с какви гуми караш и подобни но режимите на картата всеки може да си ги сменя кога му е кеф по време на състезанието.
Изобщо Кико си втълпява такива глупости в главата че няма и на къде повече.
А истината е много проста. Хамилън си е просто много добър пилот ама ви е трудно да го признаете.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, BMW Маниак написа:

Дрън дрън Ярино. Голямо сцепление !!! Ти сам ли си ги измисляш тия работи или някой ти пълни главата с тях ?
На какво е равно сцеплението ? Знаеш ли ? Мощност, притискателна сила отделно му влияе и центробежната. Искаш да кажеш че сега болидите нямат мощност да превъртят колела в този завой на Хунгароринг ли ? Всеки един болид от F1 или състезателни серии може да се настрой да недозавива, или презавива,. Ако имаш стабилна задница значи колата ще недозавива много е просто.
Никой не иска  да кара кола която да недозавива. Само според теб обаче сега болидите били такива. Това че никой не кара там като на рали за да не губи скорост и да излиза бързо от завоя само то установи че болидите били стабилни ! А къде си виждал в подобни серии някой да пързаля колата ?

 

А защо !!! Ботас мислиш не го е знаел ли ? Или от мерцедес не могат да настроят двата болида различно ?
Хайде стига търси оправдания за слабите времена на Ботас.
Кара на висока предавка точно поради причина да не превърти гуми понеже всякакви асистенти са забранени. Иска от инженерите си мотор с висок въртящ момент в по ниските обороти като това му помага и да пази двигателя.
Изобщо сложни неща са и за всяка писта всичко е различно. Отделно зависи и с какви гуми караш и подобни но режимите на картата всеки може да си ги сменя кога му е кеф по време на състезанието.
Изобщо Кико си втълпява такива глупости в главата че няма и на къде повече.
А истината е много проста. Хамилън си е просто много добър пилот ама ви е трудно да го признаете.

Преиначаваш нещата и пак ти казвам. Изказваш се неподготвен специално за Формула 1!  Тия работи, де ми бръщолевиш мислишп ли, че не съм ги учил в първи клас? Айде стига! Днешните болиди имат голямо сцепление. Това затруднява дрифта. Всеки изпитател примерно ще ти го каже. Колата тръгва изведнъж и е трудна за овладяване, да не говорим за поддържане на дрифта, какъвто имаше в клипа.  Искаш да НИ кажеш, че всеки пилот от Ф1 с колата си за състезание може да направи 100 метра дрифт в Унгария? И къде ще завърши - в стената, тревата или гумите? 

 

Хамилтън че е добър пилот, добър е. Ама Розберг бе по-добрия миналата година, факт!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, BG-Team-DRIFT написа:

Искаш да НИ кажеш, че всеки пилот от Ф1 с колата си за състезание може да направи 100 метра дрифт в Унгария? И къде ще завърши - в стената, тревата или гумите? 

Да разбира се. Точно това искам да ти кажа. В случая обаче сам се досещаш че няма смисъл от дрифтове.  Всеки дрифт се смята за пилотска грешка. Колата трябва да върви на границата с дрифта и да се движи все едни е в коловоз без никакво превъртане на задвижващите колела.
 

 

преди 18 минути, BG-Team-DRIFT написа:

Хамилтън че е добър пилот, добър е. Ама Розберг бе по-добрия миналата година, факт!

Ами не. Розбег не беше по добрия в смисъла в който влагаш. Просто имаше по добри от към качество двигатели за годината.
Нелепо е да гръмни нов мотор в първото му състезание  от четирите му предвидени като живот. И от там да изгубиш едни чисти 25 точки които да помогнат на уж "по добрия" Розберг.
Удари му Тото едно рамо на Розберг ама вече съжаляват. Не трябва да се толерират слаби пилоти с комплекси.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, BMW Маниак написа:

Да разбира се. Точно това искам да ти кажа. В случая обаче сам се досещаш че няма смисъл от дрифтове.  Всеки дрифт се смята за пилотска грешка. Колата трябва да върви на границата с дрифта и да се движи все едни е в коловоз без никакво превъртане на задвижващите колела.

Аз пак казвам, това се учи в първи клас, особено от хора като мен, дето постоянно е занимават със симулатори, където все пак се гонят времена и е нужно най-напред човек да знае как се кара на рали, във Ф1, на раликрос и така нататък. Това е ясно. Аз исках просто да кажа, че заради по-голямото сцепление тая години - механично и аеродинамично  в бързи завои, то няма как да се случи подобен дрифт и колата да бъде овладяна лесно, както в случая на горното клипче.  Пилотите се оплакваха точно от това в началото на годината, когато голямото сцепление ги изхвърляше извън пистата като прекалят. Няма как тоя дрифт да бъде овладян лесно. Е, овладяват го някои, примерно Фетел, но това е само овладяване. Ако тръгни да дрифти нарочно с тая кола в завой, трудна работа. Разбира се, може да си промени настройките към дрифт, но такова нещо няма как да се случи в състезание.  Това е моето мнение, а и мнението на пилотите. В съвременната Ф1 губиш сцепление и вече си пътник. То много ясно си пролича от подхлъзването на Хамилтън в Бразилия. Няма овладяване това нещо, ако се прекали малко повече със скоростта или както в неговия случай, когато има стечение на обстоятелства - неравности по трасето, студени гуми, твърде голям наклон на болида напред, което доведе до закачане предната част на пода в асфалта и от там загуба на контрол.  Това не е като да караш пистарката си и да дрифтиш към стените. 

 

Както и да е. 

 

Сега викаш, рамо на Розберг ударили. Е нали всеки можел да си променя картата и да си настройва колата? Какво рамо са му ударили? Автопилот в колата ли му сложиха?

преди 21 минути, BMW Маниак написа:

Нелепо е да гръмни нов мотор в първото му състезание  от четирите му предвидени като живот. И от там да изгубиш едни чисти 25 точки които да помогнат на уж "по добрия" Розберг.

Е то се почна още от 2015-та, когато Розберг спечели последните 3 състезания ако не греша.  Едва ли тогава някой му е ударил рамо. Хамилтън не е човек, дето ей така с лека ръка ще каже на другите - карайте, аз станах шампион, мога да си почина. Никой шампион не би направил точно това. Просто и при него имаше стечения на обстоятелствата след като спечели титлата. За щастие тия стечения на обстоятелствата станаха в края на сезона, а не някъде по средата, както с Фетел. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, BG-Team-DRIFT написа:

Сега викаш, рамо на Розберг ударили. Е нали всеки можел да си променя картата и да си настройва колата? Какво рамо са му ударили? Автопилот в колата ли му сложиха?

Не ве. Само пробутаха на Хам един двигател с умишлено заложен фабричен дефект и разписаха зеления светофар на Розберг. Нищо друго.
Ти какво не разбра ?

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виж сега, Бота беше по-бърз на писти с гладък асфалт, Русия, Абу Даби, но това е.

На другите оня си е по-разбирач.

Бота има по-стабилно каране в серия от обиколки от Хамилтън, но не и най-бързо.

 

 

преди 17 часа, BMW Маниак написа:

Какво му има на дрифта ? Абсолютно всеки един пилот от решетката ще ти го направи този дрифт Нищо специално не видях в него за да не бъде направен от който и да е.
Сена хвана защитна линия много рано. От там допусна да го атакуват от външната страна.  С този дрифт Пикет блокира ускорението на Сена и не допусна контра атака за следващия десен завой който беше близо. Просто го изпревари с късно спиране и му блокира ускорението.

Уникалното на това изпреварване беше, че чичо Пикет заходи от външната страна, даже май с половината от задните гуми в тревата, и тръгна да прави такава маневра която ти описваш с твоя коментар.

Тоест тука говорим за смелост и точност която в днешно време пилотите не биха проявили, а също и доверие в другия (в случая Сена), че няма се направи на пич тип Окон и Перес и да го удари странично или отзад и да се завъртят.

 

 

преди 13 часа, BMW Маниак написа:

А истината е много проста. Хамилън си е просто много добър пилот ама ви е трудно да го признаете.

Аз го признавам, даже знаеш че след Сингапур не подкрепям Ферари и Фетел.

 

 

преди 17 часа, BG-Team-DRIFT написа:

ПП: Извинявай, ще се отклоня малко към историята. Когато бях ученик и когато учехме Левски, Ботев, Караджата...си мислех - тогава е било друго време, хората са имали топки ( не буквално, ама за по-младите да ме разберат), днес никой няма да тръгне да мре за някакво знаме, родина или каквото и да било.  И точно тук се смесват митове, история и реалност.  Навремето били добри...може ид а са били, но в никакъв случай не са били по-добри от днес. Самата статистика в спортовете го доказва. И ако във Ф1 не могат да се направят преки сравнения, то примерно в бяганията на 100 метра или да кажем на 110 метра с препятствия, могат. Сещаш ли се за Йорданка Донкова? Какви рекорди постави! и сещаш ли се какви са сега рекордите? Или да вземем едно плуване. Ами там постоянно се подобряват рекорди! Подобряват се, щото се действа още по-професионално. Дори и допингът е по-професионален ;)

Виж сега, аз с другите работите дето пишеш съм съгласен, но не и с това че все пишеш в полза на Фетел и Ферари и който ти си избереш.

Да напомня, че се кефеше на отпаданията на Вестапен, а после ми пишеше че неможе да кара свясно и чупи техниката, а пък Рикардо какво стана последните 4 състезания ? = 4 отпадания. И той немой да кара викам.

 

 

преди 2 часа, BMW Маниак написа:

Да разбира се. Точно това искам да ти кажа.

Ти си прав за това, че казваш нямаме база за сравнение старите с новите пилоти, и пак казвам прав си.

Но се замисли от тая гледна точка: ако пуснем сегашните пилоти в тия стари коли от 70-те и 80-те, те няма да могат да направят такива "добри" за времето времена, тъй като никой от тях не е свикнал да кара 50% от обиколката с 1 ръка на волана, а пък с другата да сменя скорости. Това сегашните би ги разсейвало и няма да могат да се концентрират на максимум. Също и близкото каране един до друг, преценянето на разстоянията къде да почне да спира и други. Докато от друга страна ако пуснем един пилот от едно време в сегашна кола, то той по-бързо би се адаптирал към това да натиска бутона за DRS, да сменя скоростите с копчета, да управлява режима на мотора и други.

От тая гледна точка мисля, че едновремешните са по-добрите пилоти. Не казвам че не си прав, просто виж от моя гледна точка. Не се сърди. Дано съм разбран правилно.

 

 

преди 2 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Сега викаш, рамо на Розберг ударили. Е нали всеки можел да си променя картата и да си настройва колата? Какво рамо са му ударили? Автопилот в колата ли му сложиха?

Сега, Розберг не е слаб пилот, но ако не бяха повредите на Хамилтън не се знае. Както и в момента, дадах ти статия да види, човека мисли и за отказване като Розберг. Догодина ако вземе 5-та титла ще се прибира у дома, почти съм сигурен. Като не изключвам голямо въздействие да е имало това, че не можа да настигне и мине Бота на последното състезание и си е казал че стига толкоз зор. Същото като Розберг.

Друго важно е, че предните години за тестовете на колите и гумите преди сезона, Розберг е карал много повече и е помагал много повече на отбора за тестовете от Хамилтън. Факт. Но Хамилтън се поучи и тая година още оня ден навъртя 150 обиколки с новите гуми на Пирели. Респект за което.

Иначе не харесвам Мерцедес, но евала че дават еднакви коли на пилотите и не саботират единия за сметка на другия, като Ферари с Райконен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Julius Decimus написа:

Но се замисли от тая гледна точка: ако пуснем сегашните пилоти в тия стари коли от 70-те и 80-те, те няма да могат да направят такива "добри" за времето времена, тъй като никой от тях не е свикнал да кара 50% от обиколката с 1 ръка на волана, а пък с другата да сменя скорости.

То пък щото като пуснаем старите пилоти да карат с ляв крак на спирачката, ще се справят. Или пък с многото бутони на воланите и многото електронни настройки., То тук и акъл трябва, не само топки. Навремето "шофьор" бе определение за "прост". Днес им викат "пилоти" и има защо.  То ако я караме така, давай всички да караме с десен крак на спирачката и тогава да си го мерим! Така не става. Има си техники, има си хора за всяко време и всяка техника, това е!

преди 1 час, Julius Decimus написа:

Сега, Розберг не е слаб пилот, но ако не бяха повредите на Хамилтън не се знае.

Да, защото Розберг нямаше проблеми. Айде стига! Единия трябвало всичко да му е наред, пък с другия каквото стане. Не става така. Техника е, чупи се и то се чупи доста често заради пилота, а не въпреки пилота! Рикардо отпадна в Абу Даби заради проблем с хидравликата, но малко преди това той докосна в стена!!! Ето тия неща имам предвид като казвах, че Верстапен предизвиква повредите и отпаданията в частност, а не че те стават въпреки калпавия му шофьорлък! Що нищо не направи в Бразилия, а го изпревариха като товарен влак на гара? Щото и не му позволиха да натисне мотора! То всеки може да натисне мотора, да направи впечатление и следващото състезание АУТ!

преди 1 час, Julius Decimus написа:

Иначе не харесвам Мерцедес, но евала че дават еднакви коли на пилотите и не саботират единия за сметка на другия, като Ферари с Райконен.

Е това беше голяма глупост. Все едно не съм прочел. Райконен никога не е бил добър пилот. Видя се колко е добър по ралитата. Дадоха му хубава кола, шампионска, а оня едва в топ 10 влизаше. 

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, BG-Team-DRIFT написа:

То пък щото като пуснаем старите пилоти да карат с ляв крак на спирачката, ще се справят. Или пък с многото бутони на воланите и многото електронни настройки.

Абе по-бързо ще свикнат отколкото един нов да го сложиш в стара кола. Никой неможе да ме убеди в обратното.

И едно дете може го сложим да натиска едни копчета, ма неможе го сложим в стара формула кола да кара без да се размаже ;).

 

преди 5 часа, BG-Team-DRIFT написа:

То тук и акъл трябва, не само топки. Навремето "шофьор" бе определение за "прост". Днес им викат "пилоти" и има защо.

Акъл главно се иска в техния случай да обясниш на инженерите какво искаш точно да пипнат. Като за тая работа колкото пилота по разбира от колата и по-точно може да обясни по-добре, толкова по-добра ще му направят колата. Не за натискането на копчетата докато караш. За планирането и стратегията да, но не и за самото каране. Като караш много ставаш като машина и автоматично го правиш това, при спиране, при изпреварване и прочие. Ти това не го осъзнаваш, става за част от секундата. Ако това му викаш акъл добре, аз му викам рефлекси. Ма да приемем, че си донякъде прав, за планирането на всичко иска акъл, да.

 

преди 5 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Що нищо не направи в Бразилия, а го изпревариха като товарен влак на гара?

В Бразилия проблема им беше гумите че прегряват, не мотора. Не случайно това, защото беше най-горещия уикенд. Ама той Рикардо не се представи по-добре там, нито като времена, нито като нищо. Но добре.

 

преди 5 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Щото и не му позволиха да натисне мотора! То всеки може да натисне мотора, да направи впечатление и следващото състезание АУТ!

Това е така, ама чичо Хамилтън си натиска през целия сезон ;). Значи е до надеждност и преценка колко може. Но във всеки случай не е нормално един мотор да изкарва само 3 състезания.

Французите нямат свестен мотор в момента, това е.

 

преди 5 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Е това беше голяма глупост. Все едно не съм прочел. Райконен никога не е бил добър пилот.

Да, карал е когато трябвало, тоест като си спечели титлата 2007. То и Рикардо биеше Фетел в РедБул ама.....

За ралито не коментирам, а и не ме интересува, ти си пиши де, но като няма кой да ти пише на тая тема ще си млъкнеш, както е и нормално.

 

преди 5 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Има си техники, има си хора за всяко време и всяка техника, това е!

Добре. Аз съм ти казал какъв ти е проблема на тебе, не приемаш чуждо мнение никога, затова който и да пише в тая тема повече от 1 ред все ще се скараш с него.

В случая само аз и @BMW Маниак пишем - налице си. Ама къде е тръгнало лапето като мене да те учи.....

 

По въпроса за ъпдейтите, Фетел още от Мексико е с нови елементи по пода и отзад, Райконен си е със старите. НЕ КАЗВАМ, ЧЕ РАЙКОНЕН Е ПО-ДОБЪР ПИЛОТ, АМА НЕКА ИМ ДАДАТ ЕДНАКВИ КОЛИ КАТО В МЕРЦЕДЕС. Ти знаеш ли Бота колко щеше да е назад ако не получаваше ъпдейти ? Зад РедБул щеше да е.

 

DNNXPYPWkAAxTYB.jpg

 

 

diffuserjpg-856x1024.jpg

 

 

Ако имаш някакъв проблем с мене, казвай, ама неможе така, все да си държиш на твоето, и то почти винаги, даже и да не си прав.

Догодина да видим резултати.

 

преди 5 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Навремето "шофьор" бе определение за "прост". Днес им викат "пилоти" и има защо. 

И пак да кажа, за да съм разбран правилно.

Не казвам, че всички сегашни са боклуци, казвам просто че едно време колите са били по-трудни за каране.

Имало е тръпка де не се утрепеш на всеки завой.

Сега пак си има добри, и за разлика от едно време гледаме по-бързи коли, състезания и каране на макс, но, всичко едно време е било по-трудно. От там ми идва по-големия респект към хората в миналото. Ти ги имай за прости, обаче аз ще ти кажа, ако се кефиш на съвременните коли че са повече компютър отколкото кола, здраво бягаш от корените на формулата.

В момента колите са най-бързите, но не и най--трудните. В зависимост как се интерпретира идеята за формулата като да е автомобилното състезание с най-бързи коли, може да си прав. Но едно време е било и нещо повече, хем най-бързи, хем и най-трудни. Ей това е то. Казвал съм ти, че се ядосвам че на игрите немога да ги карам добре и мога да карам такива като GT3 само, де имат ABS и TC и винаги съм се ядосвал за това.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...