Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Fifa

Формула 1 - дискусия, новини, резултати

Препоръчан отговор


С една дума - скука. Някак си предвидих тройката на почетната стълбичка(и подредбата). Лошо!;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хаас да се издънят така... Нито Магнуес, нито Грожан харесвам, та си умрях от смях.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бахрейн ми хареса. Най-вече като покарах малко симулатора.  Положителното е, че си купих абонамент за лайфтайминга и така Ф1 се гледа по-добре. Какво му плащаш - 6 лева на месец. Това са 3 айряна, 7 банички или разхода ми за гориво до работа за 2 дена. 

 

Определено тая година се кефя - Ожие с Фиестата взе 3 победи от 4 състезания, Фетел взе 2 победи с Ферари...изобщо, кеф голям. С удоволствие плащам парички да гледам шоу. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ей, спряхте да пишете и Ферари почна да мачка. Продължавайте в тоя дух :P

Много слаб Мерцедес, но от Ред Бул и Мерцедес ще се окажат прави, като елиминираха Ферари като конкурент. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Чаках, чаках някой да пише, но явно няма да пише. Исках да попитам едно. Прав ли се оказах за торпедото? Ся като се сдъвка с Хамилтън, добре ли е? И като тръгна да обира стени и да прави пируети, по-добър пилот ли стана? И къде остана Хам, че тая година никакъв го няма пред Ботас?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Фетел е най добрия Кико
Явно двамата а Ботас въртят яко на симулатора. А Хамилтън най вероятно е забравил да кара.
А състезанието е все пак утре.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, BMW Маниак написа:

Фетел е най добрия Кико
Явно двамата а Ботас въртят яко на симулатора. А Хамилтън най вероятно е забравил да кара.
А състезанието е все пак утре.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Ти все казваш, че е утре. Аз никога не съм отричал това ;) 

Но Бота признай, че кара наравно с Хамилтън. Дори го би тая и предната квалификация. И ако преди за причина се изтъкваха настройките на Хамилтън, които са направени за изпреварване ( което си бе така), то днес Ботас си спечели честно. 

 

А за Верстапен какво да кажа. Почнах да го съжалявам вече. Видя, че не всичко което хвърчи, се яде. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо от една оспорвана квалификация си правиш генерални заключения за силите ?


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, BMW Маниак написа:

Защо от една оспорвана квалификация си правиш генерални заключения за силите ?


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Тая ли беше оспорвана? Аз не видях такова нещо. Вярно, в свободните тренировки Мерцедес и Ред Бул показаха  по-добро темпо от Ферари, но към края заваля дъжд и така не се разбра всичко. В третата тренировка Ферари доминираха и дори Тенчев преди квалификацията предрече червена редица. А това рядко става. Тая квалификация не бе оспорвана, освен ако нямаш предвид под "оспорване" битките Кими - Фетел и Ботас-Хамилтън. Да, там имаше спор, но на две различни нива. Ясно е, че при 12 градуса Мерцедес не вървят, защото е трудна работата с гумите, но също така не вървяха и в Бахрейн заради прегряване на задните. И като се замислиш, автомобилът на Ферари върви при всякакви условия, докато Мерцедес изисква точно определени условия. Това е логиката от началото на тоя сезон, но да видим и утре. Аз очаквам по-лошо представяне на Ферари, защото и температурите ще бъдат по-високи, а и Мерцедес имат добро състезателно темпо. Да не забравяме и торпедото, което е зад Хамилтън. Може да реши всичко още в първия завой. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, Колев60 написа:

Приятел !

Това е едвам третото състезание за 2018 година Накъде си се разбързал с умопомрачителните си заключения?

Аз не бързам, но така като гледам, в тоя форум също никой не бърза да коментира в тая тема.  За справка погледни темата в частта след края на миналия сезон. По твоята логика дай да чакам края на сезона и тогава да коментирам? Какво да коментирам тогава? Колко ракия ще изпия по Коледа ли? Като не си съгласен с писанията ми, обори ме. Аз, за разлика от много хора, следя доста подробно тазгодишния шампионат. Дори мисля само за Ф1 на месец плащам 37 лева на месец. Първо, за две Diema Extra   - на кабеларката 5 лева, за мобилно предаване около 6 лева, за лайфтайминг още 6 лева и като цяло за мобилен интернет 21 лева. Затова е и престъпление да не следя шампионата. А, да, взех си и един хард диск за 110 лева, за да записвам предаванията на F1, когато не съм в къщи или пък когато не ми се става посред нощите за да гледам. 

 

Не че  парите имат нещо общо с всичко, но ме дразнят коментари като твоя. Като имаш нещо да казваш, казвай го, стига спами темата. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Колев60 написа:

"

"Не че  парите имат нещо общо с всичко, но ме дразнят коментари като твоя. Като имаш нещо да казваш, казвай го, стига спами темата."

Аз каквото съм имал да кажа, съм го написал, а теб щом те дразни - не влизай във форума. Никой не ти е пращал телеграма за посещение!

Спамера си ти. Не знаеш ли, че не се пускат три последователни  коментара . Пише го в правилата бре младеж! А формулата не я разбираш а само я гледаш като индианец - афиш!

 
  •  

Бати Стефане честито завръщане.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, Колев60 написа:

"

"Не че  парите имат нещо общо с всичко, но ме дразнят коментари като твоя. Като имаш нещо да казваш, казвай го, стига спами темата."

Аз каквото съм имал да кажа, съм го написал, а теб щом те дразни - не влизай във форума. Никой не ти е пращал телеграма за посещение!

Спамера си ти. Не знаеш ли, че не се пускат три последователни  коментара . Пише го в правилата бре младеж! А формулата не я разбираш а само я гледаш като индианец - афиш!

 
  •  

Да, снощи предположих кой си. Само не разбрах, какво те подразни в коментара ми. Както виждаш, никой не пише. А за трите поредни коментара...ами то кажи речи има 3 коментара на 3 месеца тук. Дори ако решиш да си редактираш коментар, след седмица вече няма да можеш. Тогава се губи смисъла от правилото за три поредни коментара. Също така, ако се напишат три поредни, то отдавна тия коментари се обединяват в един. Но...както и да е. Явно е, че в тоя форум никой никога не пише по темите, с малки изключения.  А мен ми се пишеше за Ф1, не да споря с който и да е! Всъщност, може да поспоря, но на тема F1,  а не за това, кой по-дърт.  В крайна сметка и да не позная и да не съм прав, не е задължително винаги да познавам и да съм прав, нали? Ако бе така, досега да съм милионер от тотото и едва ли щех да се занимавам с форуми ;)

А ако съм те обидил, извинявай. Предполагам на кола те обидих, но е нормално всеки да бъде обиждан на коли. Много пъти съм казвал. Една марка се кара от кажи речи 10% от населението, което автоматично означава, че останалите 90% е възможно да я ненавиждат или пренебрегват. От там са възможни и дразги. И забрави това, че някой си карал 50 коли и ала бала. тоя някой е може би 0.1% от всички така, че изключението потвърждава правилото. 

 

Нали знаеш, най-лесно е да не пиша в тоя форум. 

 

И между другото, голямо търсене пада да намеря тая тема във форума. Толкова много пишете, че чак темата на амнайста страница. 

 

ПП: И благодаря за определението "младеж". Ще взема да си объсна побелялата брада :P

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нещо Торпедото пак се прояви :)

Прогнозите ми за слабото състезателно темпо на Ферари се сбъднаха. 

Някой трябва да се замисли за това, на Верстапен да бъде отнет лиценза за определено време. От началото на година за 3 състезания има поне 5-6 инцидента. Понякога наистина върши глупости, като опита му за изпреварване на Фетел. От Хамилтън се предпази, но после се прояви. Определено и Хамилтън е за накзание, че вече второ състезание не дава път на Верстапен. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кико. аз казах ли ти че състезанието е днес ?
Редно е да попитам къде е Фетел нали ?
 

Хамилтън стопи 6 точки на Фетел. Има много до края на шампионата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, BMW Маниак написа:

Кико. аз казах ли ти че състезанието е днес ?
Редно е да попитам къде е Фетел нали ?
 

Хамилтън стопи 6 точки на Фетел. Има много до края на шампионата.

А ти прочете ли какво написах вчера? Макар че тук съкратих писанията си, че няма с кого да се коментира освен с теб, но на друго място написах по-подробно прогнозата си или по-скоро виждането ми за днешното състезание. Та аз там писах, че се опасявам от слабото темпо на Ферари във втората свободна тренировка, както и от ниските температури вчера по време на квалификацията. Също така казах, че Верстапен е дори по-бърз от Хамилтън в състезателно темпо, видяно във втората свободна тренировка. Рикардо бе с малко по-ниско темпо от Верстапен, но не чак толкова. Затова и предположих, че Мерцедес и РБ ще са по-бързи. Но тук явно не четете и предполагам не гледате сериозно на състезанията от Ф1.  За мен изненада няма. Ако има такава, то тя по-скоро е от стратегията на Ферари, но Кими обясни с две думи нещата на подиума. Нямали са просто меки гуми в края, за да сложат вместо твърдите. Предполагам затова и Фетел не влезе за смяна на гуми след катастрофата, а може и проблем с колата да се е появил и затова да остана на пистата. Та ето какво точно написах вчера:

 

преди 14 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Тая квалификация не бе оспорвана, освен ако нямаш предвид под "оспорване" битките Кими - Фетел и Ботас-Хамилтън. Да, там имаше спор, но на две различни нива. Ясно е, че при 12 градуса Мерцедес не вървят, защото е трудна работата с гумите, но също така не вървяха и в Бахрейн заради прегряване на задните. И като се замислиш, автомобилът на Ферари върви при всякакви условия, докато Мерцедес изисква точно определени условия. Това е логиката от началото на тоя сезон, но да видим и утре. Аз очаквам по-лошо представяне на Ферари, защото и температурите ще бъдат по-високи, а и Мерцедес имат добро състезателно темпо. Да не забравяме и торпедото, което е зад Хамилтън. Може да реши всичко още в първия завой. 

Това в червеното е вчерашната ми прогноза. Не познах за първия завой, но бях близо до това да позная за катастрофа между Хамилтън и Верстапен. Там Хамилтън кривна леко вдясно и изхвърли Макс от пистата. Евала на Макс, че се дръпна, а не остана на пистата, както товва направи Хамилтън в Бахрейн. На Хамилтън за втори път му се размина, а Макс за втори път загуби битката с Хамилтън. Но третият пъте вече Хамилтън може да е потърпевшия, не Макс. Сега е гадно нали, когато Верстапен се дърли с Хамилтън, а не толкова с Фетел. Миналата година бе лесно - Мерцедесите по-напред, РБ рядко имаха досег с тях и всичко се решаваше между Фераритата и Ред Була на Макс. Сега Макс е по-близо до Мерцедесите и "резултатите" не закъсняха.  Та какво не познах от вчерашната си прогноза, кажи. Макс отново си реши изхода на няколко битки, температурите направиха Мерцедесите по-бързи ( вчера бе 12 градуса, днес в началото на състезанието 19 градуса на въздуха),Ферари нямаха темпо, както и очакваха всички. Освен всичко друго, Ферари имат и нов квалификационен режим с +35 к.с., който явно не могат да ползват в състезанията заради голямата консумация на гориво. Макар че в Шанхай консумацията не бе толкова голяма, още повече, че и кола на сигурността се появи. 

 

Та аз оставам с чиста съвест за това, което съм казал и написал. Вярно, нарочно писах малко по-остро, за да те провокирам, както и да провокирам други, но това е в нормата на нещата. Ако трябва реално да кажа кое как, без да се стряскам от Торпедото и без да засягам Хамилтън ще кажа - тая година Ферари са много по-близо до Мерцедес, като всичко зависи от конкретни писти и конкретни условия. Ред Бул бързи, но с технически проблеми. Макс тръгна да се оправя с карането си, но явно не издържа и по някое време почва да върши глупости. Рикардо както винаги перфектен, но доста ощетен заради ненадеждната техника. Кими надъхан тая година да се представи добре, дори почна да дава интервюта, състоящи се от 2-3 изречения вместо от едно. Алонсо се мъчи да докаже, че Рено не е грешка, но към момента е рано да се дават каквито и да било мнения за това, дали раздялата на Макларън с Хонда е грешка или не. Видя се обаче, че Макларъна няма нито голяма скорост на спънати писти, нито е бърз на правите. Там нещо тотално е сгрешено.   Забравих Хамилтън. Той е в криза, както бе в криза по едно време, докато бе съотборник на Розберг. Обаче очаквам да се оправи скоро. Дори това може да стане още в Азербайджан.  Не очаквам Мерцедес отново да дръпнат с над половин секунда. По-скоро очаквам разменено представяне на Мерцедес, Ферари и евентуално РБ, ако избегнат технически проблеми, наказания и катастрофите на Макс. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След днес, да защитаваш Верстапен, за каквото и да е... Миналата година, поне от рано му свършиха шасновете, така че и да рискува няма какво да губи, но сега ? Ако мислише поне малко с празната си тиква, щяха да са 1-2 за Ред Бул. За чии му беше да ги прави тия глупости ? Ферари, по традиция се оакаха. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, N1K17Y написа:

След днес, да защитаваш Верстапен, за каквото и да е... Миналата година, поне от рано му свършиха шасновете, така че и да рискува няма какво да губи, но сега ? Ако мислише поне малко с празната си тиква, щяха да са 1-2 за Ред Бул. За чии му беше да ги прави тия глупости ? Ферари, по традиция се оакаха. 

Верстапен се старае тая година според мен. Показа го първо в Австралия, когато направи една атака и се завъртя на 360 градуса. През цялото състезание не направи нищо нередно. Аз го похвалих, но още следващото състезание засече Хамилтън, а и преди това в тренировките се въртеше като пумпал. Сега и тия случки пак с Хамилтън и Фетел, макар за мен Хамилтън да си бе виновен, като кривна леко вдясно и стресна Верстапен. Торпедото реагира мигновено и много добре, излизайки в тревата. Ако не го бе направил, нито той щеше да завърши, нито Хамилтън. Съществуваше и опасност да се разбие в стената с около 250 км/ч и то странично, ако Хамилтън бе успял с глупавата си маневра. И като казах Хамилтън, той също направи глупостта в Бахрейн да не отстъпи на верстапен в първия завой. Две на две са глупостите на Хамилтън и Верстапен. 

Розберг преди 2-3 седмици написа, как може да се победи Хамилтън. Ботас явно е прочел препоръките на Розберг, които бяха да се използва психическото състояние на Хамилтън и да се кара винаги перфектно. Само така според Розберг може да се бие Хамилтън в края на годината. Според Розберг, Хамилтън има периоди като тоя тая година, когато не е точен в карането си и точно това трябва да се използва от съотборника му. 

Ферари да, оакаха се, но не мисля, че затварянето на Райконен в първия завой щеше да промени нещо. Не, нямаше, защото Ботас това състезание бе най-бързия при еднакви условия - гуми, гориво и така нататък. Успя да изпревари Фетел в бокса, но ако Райконен бе пред него, вероятно щеше да го изпревари още преди петата обиколка, защото темпото му бе съезмиримо с това на Фетел, а Райконен караше по-слабо и изоставаше. От там нататък Ботас щеше да погне и Фетел и не мисля, че Фетел имаше шанс. Така, че максимума за Ферари бе второ и трето място. Хамилтън го изключвам, защото дори самият той бе много разочарован от темпото си. Какъв съм аз, че да му ставам защитник? Нямаше темпо колата му и това е.  Сега...някой ще каже, че Райконен и него изпревари, та не се знаело. Знаеше се, защото на Райконен гумите бяха с десетина обиколки по-млади. Така и не проработи лайфтайминга в часта си за гумите и не можеше да се следи тоя показател. Чудя се, защо ми взеха 6 лева... Сега дали ще ги върнат или поне компенсират един безплатен месец? Риторичен въпрос. 

 

И още нещо за Ферари. Това бе първата им грешка, ако може да се нарече грешка, защото те нямаха добро състезателно темпо. може би грешката им бе и тая, че трябваше да се насочат към два питстопа, но така като им гледах гумите, те нямаха ултрасофт, а само медиум и софт, та това предопредели нещата. Стратегията софт-медиум-софт нямаше да е печеливша. Може би софт-софт-медиум, но така тактиката им щеше да лъсне и Мерцедес щяха да вземат мерки. Така, че Ферари минимизираха загубите, защото и Райконен взе точките, които нямаше да вземе, ако Хондите и Верстапен не се бяха намесили. Фетел леко поизостана, но не всичко може да е на 6 винаги.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Явно е, че в тоя форум никой никога не пише по темите, с малки изключения.

Най-интересното от цялото събитие бе появата на Мартин Брандъл. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, BG-Team-DRIFT написа:

Според Розберг, Хамилтън има периоди като тоя тая година, когато не е точен в карането си и точно това трябва да се използва от съотборника му. 

Каза че има периоди на спадове и тогава конкурентите му трябва да се извадят максималното от ситуацията ама кога е в кондиция няма кой да го спре. Само каза уфф и си заклати главата. Искаше да каже непобедим е.
Поне от испанския така го преведох интервюто след състезанието с Розберг.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, BMW Маниак написа:

Каза че има периоди на спадове и тогава конкурентите му трябва да се извадят максималното от ситуацията ама кога е в кондиция няма кой да го спре. Само каза уфф и си заклати главата. Искаше да каже непобедим е.
Поне от испанския така го преведох интервюто след състезанието с Розберг.

Да, нещо такова. Аз преразказах статия от друг сайт, но в момента не е пред очите ми. Смисълът е точно тоя, който казваш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В Азербайджан видяхме, как Чарли се подигра с труда на пилоти и отбори. Яд ме е, че Ботас спука така нелепо гума, а за Верстапен направо не ми се говори. Ама те РБ са си за ебане. Дори да не бе станал сакатлък, Рикардо и Верстапен загубиха поне 20 секунди в битка помежду си, вместо да пуснат напред по-бързия Рикардо, който поне да подгони Хамилтън, че и той имаше проблеми с гумите. Да, ама не. Изостанаха толкова много двата РБ-ла улисани в това, да си мерят пишките, че накрая се успокоих като Рикардо го вкара отзад на Верстапен вместо да го вкара на Хамилтън.  А Фетел егати нещастника. В смисъл на човек без късмет. И в Китай и сега глупави ситуации. Ама той си бе виновен след рестарта. Добре, че отпред бе Ботас, а не Верстапен, че тогава познайте. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Просто си знаех, че така ще свърши за РБ. На всяка атака си викам, "това беше" Рикардо, все повече го харесвам. На мен ми е ясно, че скоро Макс няма да си седне на задника. Чудя се кога ще го изритат от отбора. Гасли се представя добре, така че ако плейстешъна продължава с глупостите, Рикардо може да има свестен съотборник.

Фетел се е нещастник, но не в смисъл на човек без късмет. Като стане напечено, винаги се оаква. Вероятно се надяваше, че Ботас, не е загрял гумите, но и той самия явно не беше. Абсолютно глупав ход, имаше всичко необходимо да си направи чиста атака, в подходящото време. 

А тоя Момчил Манчев, така ме дразни, не е истина. През цялото състезание, абсолютно глупости и просто неверни неща говори. Човек, гледал само 1 сезон на Ф1, му поправя идиотщините... Тоя дрогира ли се, друго състезание ли гледа, какво ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То по принцип много коментатори говорят глупости, дори Тенчев понякога. Ама Тенчев има реноме и никой не му прави забележка. Вярно, това състезание Манчев изговори някои не толкова верни неща или по-скоро бе убеден в правотата си. Ама като не си сигурен в правотата си, просто го кажи веднъж и млъкне. Не постоянно да повтаря, как Макс сменял траекторията.  То че я смени, смени я, но според телеметрията не е станало на спиране. Което не оправдава действията на Макс, защото предните два или три случая, когато Рикардо искаше да го изпревари, не мръдна и на сантиметър от траекторията си. Ама последния път незнайно защо реши, че трябва да мърда . Не че Рикардо не мръдна, но точно тук е спорен момента - дали Рикардо мръдна наляво отново, защото видя Макс да тръгва надясно или си бе решил преди това да прави заблуждаваща маневра. Ако е предполагал, че Макс няма да мръдне от траекторията си, защо ще прави заблуждаваща маневра? Логика няма. Все пак са съотборници и би било редно Макс да не сменя траектория, дори това да е 200 метра преди завоя. И двамата са си виновни, но най-виновно е ръководството на РБ, задето предварително не им е обяснило как стоят нещата при изпреварване. Не може да шариш по пистата ей така, дори това да е по правилата. Да, ако бе автомобил на Ферари или Мерцедес зад Верстапен, да се защитава както позволява правилника. Но това е съотборника му и не е редно да сменя така траекторията. Аз не съм виждал скоро други съотборници да си правят номерца, освен може би миналата година Окон и Перес.  Вярно, в Китай Хондите се сблъскаха, но това си бе неразбирателство и никой и не искаше да се защитава. Там просто трябваше да се пропусне съотборник. 

 

За Фетел какво да кажа. И сега и преди виновни за провала му бяха сейфтикари. Предизвикано все от Ред Були, ако сметнем, че и TR  са RB.  Сега бе по-оправдано всичко, защото той  първо, че се защитаваше от Хамилтън и се наложи да спре по-късно и второ, че остана изненадан от появата на Ботас пред него. Късмет за Ботас, който се превърна в нещастие. И то нещастие не заради друго, а заради управниците на Ф1, които така и не почистиха пистата от отломки. А защо не я почистиха...ами защото според мен нямаха достатъчно добри комуникации с хората, които следят за тия неща. Просто управлението на Ф1 в момента е отвратително. Не само тия, дето пряко се грижат за състезанието, но и примерно от самото излъчване на Ф1 - лайфтайминга, както и от техниката за измерване. Как може да не работи техниката за засичане преди DRS  зоната? Направо като всички американци, тия я карат и те през пръсти. достатъчно е да погледнем какво представлява примерно Windows  или примерно процесорите/видеокартите им Интел, НВИДИА и АМД, за да разберем колко зле са американците спрямо и японци и германци. 

 

И още малко за Фетел. Казваш, имал време да направи чиста атака. Аз не видях такова време, защото както писах по-горе, Хамилтън бе на гърба му. Нямаше никакво време да спира по-рано, защото можеше да загуби позиция. Реално на Фетел не му стигнаха сантиметри по-рано натискане на спирачката, за да се гмурне пред Ботас. Аз оправдавам поведението му, защото просто състезанието му изведнъж се провали 3 обиколки преди края или по-точно десетина. И ето възмездието за Хамилтън. Тоя път Грожан помогна на него, а не на Фетел, както в Австралия :)  Сега пак някой да каже, че ХААС работели за Ферари. Те ако работеха, Грожан нямаше да се блъсне в стената. От там тръгна цялата работа, защото това мисля отне още 4 обиколки сейфтикар, а по тоя начин останаха само 3 обиколки до края. Фетел нямаше време за експерименти и логично се опита още на първия завой да мине Ботас, защото отлично знаеше, че може да се възползва от въздушната струя. Ботас, за разлика от Фетел при предния рестарт, стартира по-рано и така имаше време Фетел да го настигне до края на правата. Проблемът бе, че Фетел не реагира достатъчно бързо и загуби ценни метри. Ами така трябвало да се случи, така се и случи. Ако има някой пилот за ебане в това състезание, то мисля той е само един и е известен на всички. И не заради последната катастрофа, а изобщо заради цялостното му рисково каране. И ако някой смята, че такъв човек трябва да ни е за пример...по-добре да се откажа да гледам Ф1.  Предлагам му на Верстапен да се запише в раликроса. Тъкмо за него ще е. 4-6 обиколки, блъскаш се и никой не може копче да ти каже. Много го харесвам тоя раликрос.

 

И още нещо за Фетел. Оставаха 3 обиколки, а две от тях щяха да са без DRS. Мерцедес са по-бързи в трети сектор и Фетел нямаше никакъв шанс без DRS. За 2 обиколки гумите и на Мерцедес щяха да влязат в режим, та Фетел така и така си бе загубил състезанието. Оставаше само да рискува, ама как да прецениш със студени спирачки и гуми точната точка на спиране?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Монако. Браво на Рикардо. Браво и на Макс, че доказва и доказва правотата на съжденията ми от поне 2 години насам. Браво и на Мерцедес, че не се вслушаха в мрънкалото Хамилтън та да му сложат губещите гуми втория стоп, дето не се състоя.  Тоя път нямаше сейфтикар и нямаше как Хамилтън да спечели. Чакаха го те, ама чак 54-тата обиколка Алонсо отпадна. Ако Мерцедес продължават да разчитат на сейфтикари тая година, не виждам как ще спечелят титлата пак. По-скоро не. Един чист сезон и Ферари са пред тях, макар и с малко. А може и РБ да са пред Мерцедес, та да разбъркаме зарчетата за догодина. 

 

Хонда. Алонсо. Макларън. Егати каръка. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, BG-Team-DRIFT написа:

Ако Мерцедес продължават да разчитат на сейфтикари тая година, не виждам как ще спечелят титлата пак. По-скоро не. Един чист сезон и Ферари са пред тях, макар и с малко. А може и РБ да са пред Мерцедес, та да разбъркаме зарчетата за догодина. 

Ти от най куцата писта в календара направи уникално точна преценка на силите между отборите и заключи че Мерцедес нямало как да спечелят ако нямало SC !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...