Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Fifa

Формула 1 - дискусия, новини, резултати

Препоръчан отговор


преди 2 часа, BMW Маниак написа:

Ти от най куцата писта в календара направи уникално точна преценка на силите между отборите и заключи че Мерцедес нямало как да спечелят ако нямало SC !

Не, аз казах точно обратното - Мерцедес печелят само при наличие на сейфтикар. Черния също.  Може години наред да ме засичаш, ама нали виждаш бе душко, че все аз се оказвам правия ;)

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, BG-Team-DRIFT написа:

Мерцедес печелят само при наличие на сейфтикар. Черния също

Като в Мелбърн например, нали ?
Тотална хегемония последните четери години и то само заради SC !!!
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, BMW Маниак написа:

Като в Мелбърн например, нали ?
Тотална хегемония последните четери години и то само заради SC !!!
 

Аз говоря за тая година. Добре, че се захапаха с Ферари в Испания, за да отвлекат вниманието от незаконните ъпдейти в Мерцедес и РБ. Мерцедес стават смешни с обвиненията си за допълнителна мощност във Ферари от батерията. Стават и смешни, че крадат хората на Ферари, които пък после обвиняват Ферари. РБ си вървят добре, но все си мисля, че има нещо незаконно там. Няма логика да са 1.3 секунди пред Алонсо и Рено. При Мерцедес отдавна се разбра, че миналите години заобиколиха правилата с маслото. Затова и бе доминацията им тогава. След като Ферари се сетиха и те за какво иде реч, миналата година Мерцедес не доминираше. Там станаха други неща втората половина на сезона, ама да не се връщаме. И никога не трябва да отписваме торпедото. То е много голям фактор в колоната. Все някога ще нацели добре Хамилтън, та тогава да видим. Респект нереспект, то като си леко схванат в ръцете, всичко става. Да нацелиш ти коскоджа мантинела не е лесна работа. Да си единствения също. Да, забравих, викаха му избрания. Избрания да се бори с мантинелите.  Добре че мантинелите са малко през годината, че Хелмут Марко ще трябва да продаде доста кутийки с крилца. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, BG-Team-DRIFT написа:

При Мерцедес отдавна се разбра, че миналите години заобиколиха правилата с маслото.

Няма как да заобиколиш нещо което фигурира в регламента. Риска е неоправдан. Рано или късно ще бъдеш разкрит и санкциониран.  Може да се възползваш от пропуск в регламента но това не означава че го заобикаляш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, BMW Маниак написа:

Няма как да заобиколиш нещо което фигурира в регламента. Риска е неоправдан. Рано или късно ще бъдеш разкрит и санкциониран.  Може да се възползваш от пропуск в регламента но това не означава че го заобикаляш.

Да де, за заобикаляне на правилата говоря. Не случайно скоро Мерцедес попитаха ФИА, дали маслото за компресора и мотора трябва да е еднакво.  Въпросът обаче е, че всички заобикалят правилата. Щото ако не ги заобикаляха, колите им щяха да са идентични.  Мен обаче ме съмнява друго - РБ са измислили начин да променят ъглите на окачването в движение и това няма как да се хване от ФИА. Иначе няма обяснение за много добрата им скорост в много бавните завои, дето аеродинамика не влияе или ако влияе, то е минимално.  На Мерцедес чалъмите ги знаем. Те са главно с мотора. Иначе я ми обясни, как така става номера всички отбори да карат с 3 мотора, а само 3 автомобила да са напред. Останалите са с над секунда назад. Как става това? Да не би едните да са висшисти, а другите с основно образование, та не могат да си направят шаситата?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, BG-Team-DRIFT написа:

На Мерцедес чалъмите ги знаем. Те са главно с мотора. Иначе я ми обясни, как така става номера всички отбори да карат с 3 мотора, а само 3 автомобила да са напред. Останалите са с над секунда назад. Как става това? Да не би едните да са висшисти, а другите с основно образование, та не могат да си направят шаситата?

Питаш ме за неща които само мога да ги гадая.
Но една кола от които щеш състезателни серии не се ограничава само до коне в мотора.
Само от шаси и настройки по него може да изоставаш дори с над 2 секунди макар и да имаш най мощния двигател.
Да не говорим и как са ти подбрани и предавателните числа и как я предаваш тази мощност към шасито.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, BMW Маниак написа:

Питаш ме за неща които само мога да ги гадая.
Но една кола от които щеш състезателни серии не се ограничава само до коне в мотора.
Само от шаси и настройки по него може да изоставаш дори с над 2 секунди макар и да имаш най мощния двигател.
Да не говорим и как са ти подбрани и предавателните числа и как я предаваш тази мощност към шасито.

Е да де, ама как така едни могат, други не. Това ми бе въпроса. Обяснението само с бюджет е доста плоско.  Аз не се сещам през годините някой да е доминирал и след това да не са открили някакви нередности по колата или заобикаляне на правилата. То не бяха двойни дифузори, не бяха чудесии. Още навремето Шумахер ги биеше с незаконен тракшън контрол в Бенетона му. Когато е имало някаква доминация, винаги е имало нещо, което е било извън правилата или поне се е оказало извън правилата след това. Забрави ли за полуактивното шаси на Мерцедес, където мисля се прехвърляше масло при спиране от зад напред? какви ли не чалъми се измисляха през годините и след като ги разкриеха, ги забраняваха. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Леле майко, почнах да защитавам Макс. Защитавам го, щото мисли точно като мен и иска да го начука на журналята ;)  Не намирам разлика между мен и него. Може би точно и затова го мразех, колкото и омразата да не е на място. Всъщност, не ми харесваше, щото Макс се харесваше на разни мижетурки. ОК, Макс си е още лайно, ама и аз съм си още такова на 45, хаха. Да ви го...особено на оня маниак със СЕАТ, дето въртя през таван и дето се смята за едва ли не вуйчо на Макс и оная чернилка. 

 

ПП: Визирах Изабел1 на латински, дето вече не харесвал Изабел, а харесвал най-вече оная си работа, дето нищо не ставало от нея.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Да ви го...особено на оня маниак със СЕАТ, дето въртя през таван и дето се смята за едва ли не вуйчо на Макс и оная чернилка. 

 

ПП: Визирах Изабел1 на латински, дето вече не харесвал Изабел, а харесвал най-вече оная си работа, дето нищо не ставало от нея.

На 45 си станал тръгнал си да ми коментираш колите при условие че караш един бюджетен форд за 2.50 с ДДС.
И ми е чудно как разбра че оная ми работа за нищо не става при условие че съм баща на пет деца ! А ти нямаш нито едно и си на 45 !!!
Кико, спри тия алкохоли метерлъци че гледай как се излагаш по форумите след първата чаша.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, BMW Маниак написа:

На 45 си станал тръгнал си да ми коментираш колите при условие че караш един бюджетен форд за 2.50 с ДДС.
И ми е чудно как разбра че оная ми работа за нищо не става при условие че съм баща на пет деца ! А ти нямаш нито едно и си на 45 !!!
Кико, спри тия алкохоли метерлъци че гледай как се излагаш по форумите след първата чаша.

Пропускаш доста запетайки. Кой те е направил пък чак редактор? То май като оная ти работа тоя редакторлък. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Пропускаш доста запетайки. Кой те е направил пък чак редактор? То май като оная ти работа тоя редакторлък. 

Като минахме колите ми и оная ми работа сега на дневен ред са запетайките ли ?
Така като си напънеш сивака може ли да отгатнеш от три пъти кой ме е направил редактор ?
Дай боже да се задържа повече на този пост че много се кефя как ви излиза чак пяна от устите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кико да не го е отпуснал алкохола и заради това няма муза да ни обясни за Крашстапен и утре какво ще стане.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ферари май е време да започнат работа по колата за 2019 ...
Толкова елементарно ги преметнаха на техен терен с по слаба кола.

Верстапен ще го отучат от номерата му да прави пистата широка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, BMW Маниак написа:

Ферари май е време да започнат работа по колата за 2019 ...
Толкова елементарно ги преметнаха на техен терен с по слаба кола.

Верстапен ще го отучат от номерата му да прави пистата широка.

Да, честито на Мерцедес. Ферари сами се изиграха, щото според мен искаха да оставят пилотите им да се състезават. Поне в началото. От там нататък Фетел сгреши на 4-ти завой, че тръгна от вътрешната страна, а не от външната, откъдето мина Хамилтън. Сгреши, че и не атакува Кими в първи ззавой, след като Кими блокира доста ефектно предна дясна гума. Но да кажем, това е било отборна тактика - да не се атакуват в първи завой. От там нататък всичко стана грешно. Браво и на Ботас, щото спести доста секунди на Хамилтън, а и поизноси гумите на Кими допълнително.  Има едно нещо грешно в цялата работа, което не е само за това състезание. Мерцедес направиха няколко симулирани питстопа. Това доведе до подвеждане от страна на Ферари (може би) и Кими влезе в бокса. След това пак симулираха стоп и Кими натискаше. Износи си гумите бързо, а Хамилтън остана на пистата много време след тия симулации на пит-стоп. А както е известно, симулациите отдавна са забранени и не знам защо Чарли не се самосезира. Наблюдавам това единствено от страна на Мерцедес. От страна на Ферари не съм го виждал, но може и да не е попадало в камерите. Все пак е забранено от правилника, но нека Ферари си кажат, дали има проблем или не. Не съм аз тоя, дето ще казва това при положение, че Ферари са имали други замисли. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно, как уж забранено било, а пък никой нищо не коментира. Още по-интересно ми е обаче, как Ферари се хващат на тоя номер за стотен път вече. 

Фетел взе много често да се дъни. Ама му приляга, като за Ферари. Кими като остана сам срещу 2-ма, след това отборът допълнително го прецака със стратегията, ами резултатите ги виждаме... Ферари с по-добрата кола и пак ще загубят шампионата, заради издънките си. Че може и конструкторите да не вземат, пълен резил. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма да загубят нито шампионата, нито титлата. Кими сам си се прецака, отбора нямаше какво да направи. Износи си гумите  и правилната стратегия бе, да се влезе по-рано в бокса, да се сложат нови гуми и да се навакса. Кофтито бе, че Хамилтън издържа много обиколки със старите гуми и въпреки голямото си изоставане, Ботас му помогна за 3-4 обиколки, като забави Кими и износи допълнително гумите му. Просто Мерцедес си свършиха по-добре работата с гумите, а Ферари явно заложиха на бързина за малко обиколки. И Фетел да бе отпред, и той щеше да износи гумите си бързо. Може би малко по-бавно, ако нямаше пред него "трафик", но това е положението. Дали Фетел сбърка...не мисля. Гледах ситуацията много пъти. Райконен в началото затвори пътя отдясно, накъдето се бе насочил Фетел или може би щеше да се насочи. След това Фетел реши да мине вляво, вероятно защото и Хамилтън бе в струята му и не искаше да удари Кими или Хамилтън да го задмине отляво, ако Фетел бе останал вдясно. Просто инстинктивно затвори лявата траектория, което се оказа грешка. От там нататйк нямаше как да вземе завоя на 90 градуса, въпреки че точката му на спиране бе добра. Само че добра, за да вземе завоя косо, а не под 90 градуса. Подхлъзна се и само ръчна би му помогнала да избегне Хамилтън :) Хамилтън в тоя момент не мислеше какво прави. Това е моето мнение. една трезва оценка на ситуацията показваше, че нямаше начин да се избегне сблъсъка.  За мен Фетел нямаше толкова голяма вина. Може би вината му бе, че не изпревари Кими още на първия шикан, а го остави, работейки явно по някаква предварителна стратегия, да не се блъснат в първия завой. Видя се след това в хода на състезанието, че почти винаги тоя, дето бе от външната страна при спиране за първия шикан, изпреварваше. Точно затова и Верстапен така стесни пътя на Ботас, опитвайки се просто да влезе с по-голяма скорост в шикана и да излезе отпред след втори завой.  Тънкости на карането, които се знаят от всички. Но в случая с Фетел, единствената му голяма грешка бе, че остави Кими да го бие в квалификацията. Отделно отбора се оправда с това, че всяко състезание редували пилотите кой да излезе пръв на пистата в трета част на квалификацията. Сега късата клечка изтегли Фетел и това до голяма степен помогна на Кими за по-доброто време, заради изтеглянето от страна на Фетел. Фетел нямаше кой да го изтегли на правите и така Кими спечели квалификацията. от там всичко се обърка. Голяма грешка на Ферари, че толкова малко стартове до края, още не са определелили кой пилот ще подкрепят в борбата за титлата. За разлика от Мерцедес, които открито си го казаха. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Голяма грешка на Ферари, че толкова малко стартове до края, още не са определелили кой пилот ще подкрепят в борбата за титлата

Това, май само ти го вярваш...

Цитат

Няма да загубят нито шампионата, нито титлата. Кими сам си се прецака, отбора нямаше какво да направи. Износи си гумите  и правилната стратегия бе, да се влезе по-рано в бокса, да се сложат нови гуми и да се навакса

Какво ще наваксва, водеше през цялото време с 1 секунда. Ферари за пореден път си хващат на въдицата на Мерцедес, като излизат уж за пит стоп.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Колев60 написа:

Според мен, добре виждаш нещата.Догодина ти пожелавам нов Мерцедес! Това е сериозно.

Благодаря!  Освен ако не е тоя, друг не вземам:

 

 

 

преди 2 часа, N1K17Y написа:

Това, май само ти го вярваш...

Какво ще наваксва, водеше през цялото време с 1 секунда. Ферари за пореден път си хващат на въдицата на Мерцедес, като излизат уж за пит стоп.

Ще навакса ранното влизане в бокса, какво друго? Трябваше му скорост, за да излезе пред Хамилтън, ако евентуално спре в бокса след него. След това даваше газ, пак да излезе колкото се може повече пред Хамилтън, както и стана, защото Хамилтън щеше да е с много по-нови гуми. Дали щеше да го задържи до края, ако Ботас не се бе намесил, не знам. Сигурно само Кими и Ферари знаеха възможносто си темпо.  Както и да е, всичко свърши. Видя се обаче едно. Тия, дето държат на Ферари и пилотите им, изобщо не са единни. Няма един с един да са на едно мнение. Един иска Кими да се маха, друг иска Фетел да се маха, трети иска отборни заповеди, четвърти искат  и двамата да си идат, да вземат Льоклер и Алонсо и така нататък. Кими беше от осана до разпни го.  В събота всички ронеха сълзи от щастие, в неделя всички искаха да натирят някой. 

 

Между другото, за една седмица всички забравиха Белгия. А в Белгия много ясно си пролича съотношението на силите в състезание.  И точно тук се чудя, ако Фетел пак бе отпред, а Хамилтън зад него, какво щеше да стане на Монца...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Формула 1 умря отдавна. Умря от как пуснаха една черна маймуна лансирана от фиа. От тогава се появиха двойни тройни стандарти при тълкуването на инциденти и нарушения.

Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То винаги откак се помня само двама спорят за титлата. Дали е умряла формулата незнам ама хората исскат зрелище. Кими трябва да е трети в класирането защото взима третата по големина заплата във Формулата и да подпомогне за титлата при конструкторите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мерцедес явно са поработили и по колата. Такава тотално надмощие на тази писта никога са нямали.
На Ботас му трябва много още за да изкара максимума от колата.
На Фетел ще му е много трудно ако няма технически проблеми да стопи тази преднина.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ферари отписаха тоя сезон и почват работа по колата за следващия.
Май и пилота няма да е зле ако сменят.
Не е истина как си пилеят парите за Фетел.
Но както е казал Бай Ганьо.
- Имал си бил пара, платил си.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кико, направи коментар ако обичаш.
Прецакаха Ботас спор няма ама все пак остават 5 състезания и нищо не се знае.
Тото не посмя да рискува и пипна радиото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...