Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Fifa

Формула 1 - дискусия, новини, резултати

Препоръчан отговор


Пилотска грешка си е...Може би пилотите приемат за даденост това,че по принцип си излизат без проблеми от бокса,но все пак си има един светофар,който са длъжни да гледат. Райконен и пилотът до него го видяха навреме и спряха,а Хамилтън и следващият пилот - не. Отдавам го на това,че все пак Хамилтън е още неопитен пилот,със сравнително малко стартове във Ф1...Не мисля,че трябва да има наказание за това. Просто пилотска грешка...

Когато тръгваш от бокса, трябва да следиш за сигналите на лолипопа, а не да гледаш светофари из облаците. Кими и Кубица имаха възможност отдалеко да го видят, за разлика от Хамилтън, който нямаше такава възможност.

...и светофара,и светофара...Той не е сложен там за красота. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Когато тръгваш от бокса, трябва да следиш за сигналите на лолипопа, а не да гледаш светофари из облаците. Кими и Кубица имаха възможност отдалеко да го видят, за разлика от Хамилтън, който нямаше такава възможност.

Напротив, светофара затова е високо. И са длъжни да го гледат. Като си спрял и някой те надъни отзад ти ли си виновен?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Когато тръгваш от бокса, трябва да следиш за сигналите на лолипопа, а не да гледаш светофари из облаците. Кими и Кубица имаха възможност отдалеко да го видят, за разлика от Хамилтън, който нямаше такава възможност.

Ами, нали бокса им е последен .... така че ...к,ви сигнали, к,ъв лолипоп Публикувано изображение той си се движи достатъчно дълго по лейна, за да има време да види дори и светофара.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Напротив, светофара затова е високо. И са длъжни да го гледат. Като си спрял и някой те надъни отзад ти ли си виновен?

Не мисля, че обикновеното шофиране има нещо общо точно със състезание от Ф1. Да, светофара е за това, но докато обслужват автомобила му трябва да следи за безопасността на механици, за инструкции, за сигналите на лолипопа (както вече споменах), да успее да стартира добре и чак тогава вече има възможност да погледне за светофара. А предвид краткото разстояние от последния пит (тоя на МакЛарън) и предвид бързото ускорение на болида, нямаше възможност да спре.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Браво на Роберт Кубица! След забраната на тракшънконтрола поляка показва истинските си възможности. Ключовият момент в състезанието беше случката с Люис КЬОРОВ. Това реши всичко. Да не забравяме и Дейвид Култард - след около 2 годишно прекъсване пак е на подиума. В Рено вече мястото на Пикет не е сигурно. Надявям се в следващото състезание Ферари да се представят по-добре. :offtopic_s: Сега ми е интересно дали Полша ще победи Германия. Ако си спомняте състезанието на Нюрбургринг през 2002 г. и финала на Свтовното първенство по футбол бяха в един ден. Тогава пак двама съотборници се класираха на първите две места - първи беше бразилеца(Рубенс Барикело), втори остана Шуми, а Бразилия спечели мача (ако не се лъжа с 2-0).

Редактирано от RaikkonenFan (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не мисля, че обикновеното шофиране има нещо общо точно със състезание от Ф1. Да, светофара е за това, но докато обслужват автомобила му трябва да следи за безопасността на механици, за инструкции, за сигналите на лолипопа (както вече споменах), да успее да стартира добре и чак тогава вече има възможност да погледне за светофара. А предвид краткото разстояние от последния пит (тоя на МакЛарън) и предвид бързото ускорение на болида, нямаше възможност да спре.

А дали щеше да мислиш така ,ако отпред беше Хамилтън и Райконен го беше ударил?За мен това е 4исто пилотска грешка на новобранеца Хамилтън ,просто той не гледаше светофара изобщо, а кой е пред него и в стремежа си да ги изпревари се заби като пирон в кисело мляко.Това е нодопустимо за пилот от F-1,все пак там са най добрите ,нали така?Не мога да оправдая Хамилтън по никакъв на4ин-все пак има ограни4ение на скоростта в питстопа.Искрено се радвам за победата на Кубица ина4е

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А дали щеше да мислиш така ,ако отпред беше Хамилтън и Райконен го беше ударил?За мен това е 4исто пилотска грешка на новобранеца Хамилтън ,просто той не гледаше светофара изобщо, а кой е пред него и в стремежа си да ги изпревари се заби като пирон в кисело мляко.Това е нодопустимо за пилот от F-1,все пак там са най добрите ,нали така?Не мога да оправдая Хамилтън по никакъв на4ин-все пак има ограни4ение на скоростта в питстопа.Искрено се радвам за победата на Кубица ина4е

Дори "новобранец" (както ти се изрази), като Хамилтън знае, че изпреварвания в бокса не са позволени :offtopic_s:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Дори "новобранец" (както ти се изрази), като Хамилтън знае, че изпреварвания в бокса не са позволени :offtopic_s:

Публикувано изображение -ти гледа ли състезанието?щото по4вам да се съмнявам-ситуацията стана на ИЗХОДАна питстопа,и двамата бяха СПРЕЛИ и дума не може да става 4е можеше да мине покрай тях.За мен нервите му не издържаха на тоя плашок Хамилтън и направи груба грешка ,за която трябва да си понесе подследствията ако има такива изобщо .А защо се удари то4но в Райконен -оставям на теб да помислиш,но не бе слу4айно за мен можеше и да е Кубица ударения...

И още нещо-дали знае 4е на 4ЕРВЕНО се спира или е джигит? А във Ферари ситуацията хи4 не розова -откакто напуснаха-Рос Браун,Жан Тод и Шумахер екипа прави грешка след грешка-пример днес стопа на Маса който първо 4е из4ака Райконен и второ не можа да зареди с гориво-тва е гаф ,който и най-слабите отбори не правят

Редактирано от laryto (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Публикувано изображение -ти гледа ли състезанието?щото по4вам да се съмнявам-ситуацията стана на ИЗХОДАна питстопа,и двамата бяха СПРЕЛИ и дума не може да става 4е можеше да мине покрай тях.За мен нервите му не издържаха на тоя плашок Хамилтън и направи груба грешка ,за която трябва да си понесе подследствията ако има такива изобщо .А защо се удари то4но в Райконен -оставям на теб да помислиш,но не бе слу4айно за мен можеше и да е Кубица ударения...

И още нещо-дали знае 4е на 4ЕРВЕНО се спира или е джигит?

Удари Райконен, защото оттам можеше да се измъкне, покрай Кубица нямаше място и Хамилтън направи всичко възможно да избегне удара. Но какво ли ти се обясявам.

:offtopic_s:ПП: Има си клавиш за буквата Ч

Редактирано от Geronimo (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"При първия стоп всички спряхме на изхода на бокса, защото знаехме, че ако минем на червена светлина, ще получим наказание. В следващия момент чух силен шум и видях колата на Райконен да се придвижва леко напред и разбрах, че са го ударили." - Р.Кубица

Явно някои пилоти са били разсеяни днес...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре момчета, наказан е Хамилтън с 10 позиции назад да стартира, стига спорове.. Трябва да се вземе предвид и психическото натоварване даже не само и над пилоти, случват се и такива работи.. Хамилтън си е 100% виновен и логично си отнася наказанието, жалко за Кими, но както казах, това си е част от играта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Geronimo, не знам защо толкова защитаваш Хамилтън. Виновен е и заслужено е наказан. А относно това къде се намира бокса на Макларън и дали е накрая на питлейна, или не, ето виж сам:

Хамилтън премина поне половината питлейн и не видя червения сфетофар, не го оправдавай, че е трябвало да гледа лолипопа и не знам си какво още. На клипа добре се вижда, че най-отпред е пита на Ферари, след него е този на БМВ, и когато Райконен и Кубица тръгват, Хамилтън вече се движи по питлейна зад тях. Ако не е видял червения светофар да беше видял, че двамата пред него намалят и спират или и тогава е гледал някъде другаде. То вярно, че биксовете на отборите са пълни с красиви жени, ама по време на състезание не му е работа да се заплесва. ;) Ако беше видял червения светофар спокойно щеше да застене отляво на Райконен и на изхода на питлейна да има 3 болида, борещи се за победата и тогава при зелен светофар щяхме да видим нещо невиждано във Формула 1.

P.S. А на това клипче много добре се вижда който точно по ред бокс ползва Хамилтън - дооста в началото на питлейна. Цък.

Редактирано от A.com (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Geronimo, не знам защо толкова защитаваш Хамилтън. Виновен е и заслужено е наказан. А относно това къде се намира бокса на Макларън и дали е накрая на питлейна, или не, ето виж сам:

Хамилтън премина поне половината питлейн и не видя червения сфетофар, не го оправдавай, че е трябвало да гледа лолипопа и не знам си какво още. На клипа добре се вижда, че най-отпред е пита на Ферари, след него е този на БМВ, и когато Райконен и Кубица тръгват, Хамилтън вече се движи по питлейна зад тях. Ако не е видял червения светофар да беше видял, че двамата пред него намалят и спират или и тогава е гледал някъде другаде. То вярно, че биксовете на отборите са пълни с красиви жени, ама по време на състезание не му е работа да се заплесва. ;) Ако беше видял червения светофар спокойно щеше да застене отляво на Райконен и на изхода на питлейна да има 3 болида, борещи се за победата и тогава при зелен светофар щяхме да видим нещо невиждано във Формула 1.

P.S. А на това клипче много добре се вижда който точно по ред бокс ползва Хамилтън - дооста в началото на питлейна. Цък.

Когато болида спира, няма стоп, който да свети отзад или нещо такова и с точно това изобщо не съм съгласен. Като се има предвид и позицията на пилота (ниска), трудно ще разбереш отдалече, че тоя пред тебе намаля, като нямаш нагласата, че ще намаля точно там, а и спирането не е чак толкова агресивно. Вниманието му не че е било по мацките, по-скоро изцяло върху болидите отпред, които го задминаха и се бореха помежду си и стремежа му да ги задмине по някакъв начин. Публикувано изображение Просто, много беше надъхан, и в това което казва @kokomil има истина, гледа около себе си с някаква особена надменност.

Но в конкретната ситуация, мисля че не е чак толкова черен ;) , колкото го изкарвате, той самият се самонаказа жестоко, като си тръгна с 0 точки от тая писта, наказаха го и официално, така че няма какво да го съдим повече.

Редактирано от GFreeman (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Спор по въпросът за инцидента не може да има,грешката е на Хамилтън.Всичко може да се случи по време на състезание,особено след като е замесен "човешкия фактор".Само ми се вижда малко наказанието на Хамилтън,но сигурно защото съм фен на Кими ;) Харесвам Кими-мразя Ферари,харесвам Макларън-Мерцедес-но пък там няма пилот който да ме кефи(добре че се махна оня мазник Алонсо) Иначе за вчерашното състезание мога да кажа,че съм много доволен от двойната победа на другите ми любимци-БМВ и изключителната 3-та позиция на Култард.И аз като механикът от бокса на Редбул му стисках палци да издържи до края,че всички знаем как не издържат колите им на натоварване.Много добро впечатление ми направи и наследника на Култард от догодина Себастиан Фетел.Взе си точка и удържа Хейки зад себе си. П.П. Само си мисля какво щеше да се получи ако Хамилтън беше ударил и Кубица.Щяха да задръстят изхода на питлейна и както след Хамилтън в самия него се вряза и Розберг,калабалъка беше готов.А в бокса влязоха 8 коли.Тогава щеше да е интересно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Харесвам Кими-мразя Ферари,харесвам Макларън-Мерцедес-но пък там няма пилот който да ме кефи(добре че се махна оня мазник Алонсо)

И аз съм така, колега! ;)

Обаче, Хамилтън се очертава да е наш'та суперзвезда Публикувано изображение за години напред, особено ако стане шампион тая година. И на Хейки симпатизирам, но досега с нищо не се е доказал в Макларън. Публикувано изображение

Но най-се дразня от глупавия сейфти кар или по-точно тъпите правила свързани с него, които обезсмислят всичко. Ясно е, че сигурността е основен приоритет, а с тоя сейфти кар, както и да ги измислят правилата, все ще има ощетени и късметлии, не знам и аз точно какви трябва да бъдат правилата, но знам, че със сигурност може да се измисли нещо далеч по-добро! ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Спор по въпросът за инцидента не може да има,грешката е на Хамилтън.Всичко може да се случи по време на състезание,особено след като е замесен "човешкия фактор".Само ми се вижда малко наказанието на Хамилтън,но сигурно защото съм фен на Кими ;)

Харесвам Кими-мразя Ферари,харесвам Макларън-Мерцедес-но пък там няма пилот който да ме кефи(добре че се махна оня мазник Алонсо)

Иначе за вчерашното състезание мога да кажа,че съм много доволен от двойната победа на другите ми любимци-БМВ и изключителната 3-та позиция на Култард.И аз като механикът от бокса на Редбул му стисках палци да издържи до края,че всички знаем как не издържат колите им на натоварване.Много добро впечатление ми направи и наследника на Култард от догодина Себастиан Фетел.Взе си точка и удържа Хейки зад себе си.

П.П. Само си мисля какво щеше да се получи ако Хамилтън беше ударил и Кубица.Щяха да задръстят изхода на питлейна и както след Хамилтън в самия него се вряза и Розберг,калабалъка беше готов.А в бокса влязоха 8 коли.Тогава щеше да е интересно.

Като почнете така да приказвате... Ако става въпрос за това, кое е малко и кое не, аз бих казал, че липсата на наказание за Кими в Монако е направо престъпление!!! Нищо, че Сутил нямаше да вземе точки, заради излизане отново на червено.

А както се видя, не само Негъра не можа да спре. А и когато караш зад някой, вниманието ти не е насочено към курвите по трибуните и светофарите в небесата. Затова си има и радиовръзка. Тук грешката може би е и на екипа на Макларън, които явно не са предупредили Хамилтън да внимавеа за червена светлина на изхода, а е трябвало да му припомнят това, докато бе спрял в бокса.

Иначе се радвам за Кубица. Някои ми се пресмиваха преди две седмици, че залагам на Кубица и БМВ в Канада. Така заложих и на Алонсо, 2 години преди да стъпи в Рено и стане шампион. Просто, тираджии трудно стават за пилоти във F1, че гледат все задницата накъде сучи Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Когато болида спира, няма стоп, който да свети отзад или нещо такова и с точно това изобщо не съм съгласен. Като се има предвид и позицията на пилота (ниска), трудно ще разбереш отдалече, че тоя пред тебе намаля, като нямаш нагласата, че ще намаля точно там, а и спирането не е чак толкова агресивно. Вниманието му не че е било по мацките, по-скоро изцяло върху болидите отпред, които го задминаха и се бореха помежду си и стремежа му да ги задмине по някакъв начин. Публикувано изображение Просто, много беше надъхан, и в това което казва @kokomil има истина, гледа около себе си с някаква особена надменност.

Но в конкретната ситуация, мисля че не е чак толкова черен :) , колкото го изкарвате, той самият се самонаказа жестоко, като си тръгна с 0 точки от тая писта, наказаха го и официално, така че няма какво да го съдим повече.

Прав си, няма стоп, който да указва, че болида отпред спира, но това не е никакво оправдание. Сигурен съм, че пилотите много добре разбират кога болида пред тях намалява скоростта си. Пък и в бокса скоростта на всички е еднаква. След като Хамилтън е да кажем на 20 метра(това си го измислих за да онагледя какво искам да кажа) зад Райконен и Кубица и болидите им се движат със същата скорост както и самият той, разстоянието между двата болида ще остане еднакво - 20 метра. Ако беше толкова концентриран върху болидите отпред, щеше да забележи, че доста бързо започва да ги настига а се намира все още в питлейна, т.е. няма друг начин да ги настигне освен те да са намалили скоростта си или да са спрели. Когато разбра какво става вече беше късно. Склонен съм да мисля, че не се удари в Райконен нарочно, просто от лявно на Райконен имаше свободно място и се насочи на там, но...Въобще не се опитвам да го очерня или да кажа колко слаб пилот е. Всеки прави грешки, - Алонсо този сезон се скъсва да греши.

Редактирано от A.com (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Удари Райконен, защото оттам можеше да се измъкне, покрай Кубица нямаше място и Хамилтън направи всичко възможно да избегне удара. Но какво ли ти се обясявам.

:speak:ПП: Има си клавиш за буквата Ч

Виновен е не само Хамилтън, но и отбора му като не са му подали информация, че пит лейна е затворен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Първо, честита победа на Кубица!

Второ, Хамилтън нямаше никаква вина за катастрофата в бокса. Както знаете, заради наказанието на МакЛарън от миналата година, боксът им е пследен в питлейна. Нямаше никаква възможност да спре след ускорението което направи, предвид краткото разстояние, незагретите гуми и изстиналите спирачки. Така че, "разбирачи" моля без коментари от рода "на тоя кой му даде книжка", "тираджийски прояви" и т.н.

Несмяташ ли че растоянието между светофара и Кими беше по малко отколкото между светофара и Хамилтън.

Браво на Кубица....моята надежда да не загини F1.....

Редактирано от ПеЧеН ЛиГлЮ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма вече смисъл да се дискутира инцидента в питлейна.Всичко се каза.

Но най-се дразня от глупавия сейфти кар или по-точно тъпите правила свързани с него, които обезсмислят всичко. Ясно е, че сигурността е основен приоритет, а с тоя сейфти кар, както и да ги измислят правилата, все ще има ощетени и късметлии, не знам и аз точно какви трябва да бъдат правилата, но знам, че със сигурност може да се измисли нещо далеч по-добро!

Без сейфти кара не става.Алтернативата е кучите камари и калабалъците, и в крайна сметка може да прескочат линейката и да има нужда направо от катафалка.

Коментаторите казаха,че ще се променят правилата при Сейфти кар в положителна посока.При сегашната ситуация стават много обърквания с правилото кой и кога може да изпревари Сейфти кара(спомнете си предния кръг в Монако Трули опитен пилот колко обиколки кара зад Сейфти кара при положение,че трябваше като другите изостанали да я изпревари и да си заеме място си).Както и още доста тънки моменти с правилата,с които се спекулира.

Аз пък много се кефя на Safety car-а.Жесток AMG Мерцедес,а Берд Майлендер съм го гледал още преди 6-7г. като пилот от DTM по немската DSF.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Розберг: С Хамилтън си заслужихме наказанието

Пилотът на Уилямс Нико Розберг призна, че той и Люис Хамилтън си заслужават наказанията, наложени им след Гран при на Канада. Розберг удари рязко спрелия пред него Хамилтън, който преди това не видя червения сигнал на светофара на излизане от бокса и удари Кими Райконен, и така двамата отпаднаха от надпреварата.

Решението на стюардите в Канада е Люис и Нико да стартират с десет места наказание в предстоящата Гран при на Франция.

"Смятам, че си заслужих наказанието, като същото се отнася и за Хамилтън. Аз не можах да разбера реално какво се случва, защото Люис продължи да се движи със същата скорост и след това изведнъж удари Райконен. Нямах никакво време за реакция и не успях да избегна удара", призна Розберг. "Тази ситуация с две спрели коли на изхода на бокса е много объркана. Досега в кариерата ми никога не съм гледал светофара на излизане. Смятам, че направо мога да отпиша състезанието във Франция, защото най-вероятно ще стартирам от 18-а или 19-а позиция", завърши той.

sportal.bg

Хахахах,горкичкия... Публикувано изображение Пичът направо си призна,че никога не гледа светофара...Бас държа,че същото важи и за Хамилтън...Ама отсега нататък със сигурност ще го гледат... Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Розберг си призна, че си е заслужил наказнието, но Хамилтън от нагъл по-нагъл.

Хамилтън определи наказанието си като „сурово” 

Люис Хамилтън определи като „сурово” наказанието си за минаване с 10 места назад на стартовата решетка във Франция. Британската преса твърди, че пилотът на Макларън е заявил още, че правилото, според което светлинен сигнал определя кога питлейнът е отворен и затворен, е „глупаво”.
Пилотът на Макларън ще бъде преместен с 10 места назад на грида във Франция, тъй като причини инцидент, който според стюардите е можел да бъде избегнат. Кими Райконен спря, тъй като питлейнът бе затворен, а Хамилтън връхлетя върху болида на финландеца и така причини отпадането и на двамата.
„Ние се намираме в условията на състезание. Как може да видиш червената светлина в края на питлейна? – запита Хамилтън и допълни. – Но това е понастоящем правилото и аз го приемам.”
Впоследствие британецът дообясни, че наказанието му заради причинения инцидент в действителност е малко сурово, а той изобщо не е искал да проваля състезанието на свой колега.
: Взето от тук.

Лично според мен наказанието в случаи, когато пилот заради собствена грешка(изключвам проблеми с механиката - гръмнал двигател, спукана гума, блокирала скоростна кутия и други подобни) предизвика отпадането на друг/други пилот/пилоти, без значение дали те няма да спечелят точки заради не завършване на състезанието, трябва да се наказва с отнемането на максималния брой точки, които спечели до края на шампионата в едно състезание. Например, в случая с Хамилтън(и Райконен в Монако) при оставащи 11 състезания до края да бъдат отнети максималния брой точки, които Хамилтън(Райконен) спечелят в което и да е състезание.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Розберг си призна, че си е заслужил наказнието, но Хамилтън от нагъл по-нагъл.

Хамилтън определи наказанието си като „сурово” 

Люис Хамилтън определи като „сурово” наказанието си за минаване с 10 места назад на стартовата решетка във Франция. Британската преса твърди, че пилотът на Макларън е заявил още, че правилото, според което светлинен сигнал определя кога питлейнът е отворен и затворен, е „глупаво”.
Пилотът на Макларън ще бъде преместен с 10 места назад на грида във Франция, тъй като причини инцидент, който според стюардите е можел да бъде избегнат. Кими Райконен спря, тъй като питлейнът бе затворен, а Хамилтън връхлетя върху болида на финландеца и така причини отпадането и на двамата.
„Ние се намираме в условията на състезание. Как може да видиш червената светлина в края на питлейна? – запита Хамилтън и допълни. – Но това е понастоящем правилото и аз го приемам.”
Впоследствие британецът дообясни, че наказанието му заради причинения инцидент в действителност е малко сурово, а той изобщо не е искал да проваля състезанието на свой колега.
: Взето от тук.

Лично според мен наказанието в случаи, когато пилот заради собствена грешка(изключвам проблеми с механиката - гръмнал двигател, спукана гума, блокирала скоростна кутия и други подобни) предизвика отпадането на друг/други пилот/пилоти, без значение дали те няма да спечелят точки заради не завършване на състезанието, трябва да се наказва с отнемането на максималния брой точки, които спечели до края на шампионата в едно състезание. Например, в случая с Хамилтън(и Райконен в Монако) при оставащи 11 състезания до края да бъдат отнети максималния брой точки, които Хамилтън(Райконен) спечелят в което и да е състезание.

Е това е прекалено бе................... чак пък от всички наказания да им отнемат точки..............

за 1-2 добре ама от всички 11 Публикувано изображение те ще ги откажат от F1 Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е това е прекалено бе................... чак пък от всички наказания да им отнемат точки..............

за 1-2 добре ама от всички 11 Публикувано изображение те ще ги откажат от F1 Публикувано изображениеПубликувано изображение

Не си ме разбрал, или аз не съм се изразил правилно. Имам предвид следното: ако във всичко оставащи състезания, състезател, предизвикал такъв инцидент, печели точки, да кажем в следния ред:

2 4 6 5 8 10 3 5 4 10 10 то да не се отнемат всички точки, а максималния брой точки, които е спечелил за едно състезание. Ако ползвам примерните точки, то да се отнемат 10 точки, защото те са максималните, няма значение, че са печелени в 3 състезания. Още един пример с точки:

3 5 - 6 2 4 - - 5 5 3 => отнемат се 6 точки, тъй като това е максималния брой, спечелен за едно състезание.

Ама това два ли някога ще се случи. А дори и да приемат такова правило след всеки инцидент ще се започне едно доказване дали пилота е имал вина(т.е. инцидента е предизвикан умишлено или е плод на пилотска грешка) или е нямал и съм сигурен, че пак ще се прилага двоен стандарт.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...