Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Формула 1 - дискусия, новини, резултати


Препоръчан отговор


Мда, чувствам се като в риалити шоу. Флавио го отнесе. Нека му. Явно си гради отбора върху Алонсо, ама той като си тръгне какво ще гради? Явно в сметките не е влизала възможността малкия Бриаторчо да си тръгне преди това. А постъпката на Пикет не знам как да я коментирам, от една страна го виня, че се е вързал на хорото на Бриаторе, от друга: ако бях на негово място... какво щях да направя? Ако откажа мога да си загубя работата. Абе майната й на работата, никой не може да ми нарежда как да карам, още по-малко пък да си рискувам живота и този на други хора заради въшльо като Алонсчо.

Редактирано от RefreshMe (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...
  • Отговори 3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Днес се навършват 20 години от смъртта на Айртон Сена! Това бе последната му обиколка.   http://vbox7.com/play:6f0544a0bd Поклон пред паметта на шампиона!

Поклон пред паметта на шампиона !   А само един ден по-рано на същата писта намери смъртта си и австрийският пилот Роланд Раценбергер .   Черният уикенд на Имола през 1994 г. завърши със смъртта

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да пок

Публикувани изображения

Къде да видя кой колко тежи? Намерих информацията! 1. Lewis Hamilton, McLaren, 660.5kg 2. Sebastian Vettel, Red Bull, 651 3. Nico Rosberg, Williams, 657.5 4. Mark Webber, Red Bull, 654.5 5. Fernando Alonso, Renault, 658 6. Timo Glock, Toyota, 660.5 7. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 650 8. Robert Kubica, BMW Sauber, 664 9. Heikki Kovalainen, McLaren, 664.5 10. Rubens Barrichello, Brawn GP, 655.5 11. Kazuki Nakajima, Williams, 680.7 12. Jenson Button, Brawn GP, 683 13. Kimi Raikkonen, Ferrari, 680.5 14. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 678 15. Jarno Trulli, Toyota, 690.9 16. Adrian Sutil, Force India, 693 17. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 683.5 18. Giancarlo Fisichella, Ferrari, 678.5 19. Romain Grosjean, Renault, 683 20. Vitantoni

Редактирано от jamc (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Официално: Наказаха Рубенс

Рубенс Барикело постигна пето време в днешната квалификация за място на старта за утрешната надпревара за Голямата награда на Сингапур преди да катастрофира тежко в бетонните огради край девети завой на конфигурацията в Марина Бей. Все пак бразилецът ще стартира десети, тъй като ще му бъде наложено наказание от изместване с пет места назад, заради преждевременна смяна на предавателна кутия. От тима съобщиха официално решението си и споделиха, че дефект е бил открит още по време на Гран при на Белгия. От Браун GP предпочетоха да не поемат повече рискове.

Източник: НетИнфо

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ферари обяви официално привличането на Алонсо

От тима на Ферари официално обявиха, че двукратният световен шампион Фернандо Алонсо ще замени Кими Райконен в тима от 2010 година. След като вече няколко месеца световните медии спекулират с преминаването на испанеца в Скудерията, сега е ясно, че той ще подпише тригодишен договор с "Черните кончета". "Много сме горди да приветстваме в нашия отбор един истински шампион, който е демонстрирал невероятния си талант със спечелването на две световни титли досега в кариерата си", се казва в официално съобщение на Ферари.

Очакванията са, че това развитие на нещата почти сигурно ще означава завръщане на Кими Райконен в бившия му тим Макларън, където ще бъде съотборник на Люис Хамилтън. Финландецът спечели световната титла още в първата година след пристигането си във Ферари, но след по-слабото му представяне след това ще напуснe тима една година преди изтичане на договора му.

"Разбира се, бихме желали да благодарим на Кими за всичко, което е направил за времето си във Ферари. В първата си година тук спечели титлата, влезе в историята на Ферари и игра важна роля в спечелването на титлата при конструкторите през 2007 и 2008 година. Дори в тежък сезон като този сега, той демонстрира своя талант с добри резултати, включително и страхотна победа на "Спа" и аз съм сигурен, че ще изживеем още приятни емоции с него в трите състезния до края на сезона", коментира шефът на тима Стефано Доменикали.

Източник:formula1.bg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"Тойота" обсъжда оттеглянето си от Формула 1

Японският производител "Тойота" обсъжда оттеглянето си от Формула 1 като един от вариантите за намаляване на своите разходи, призна изпълнителният директор на тима Тадаши Ямашина.

"Трябва да се насочим и извън световния шампионат, където не са нужни толкова много пари. Разглеждаме и обсъждаме всички възможни варианти", заяви японецът на пресконференция в Токио.

"Тойота" все още няма спечелена победа във Формула 1 от дебюта си през 2002 г., въпреки че разполага с огромен годишен бюджет от 300 млн. щатски долара. Отборът подписа споразумението "Конкорд", с което гарантира участието си в спорта до края на 2012 г.

Вчера стана ясно, че "Тойота" няма да продължи договора на своя пилот Тимо Глок, който изтича след края на сезона. Бъдещето на другия състезател на отбора Ярно Трули също остава неясно, което засилва спекулациите за оттеглянето на компанията от спорта.

Ако японците напуснат световния шампионат ще последват своя конкурент "Хонда", който се оттегли през декември заради световната икономическа криза и продаде тима си на Рос Браун.

Преименуваният екип започна отлично сезона с шест победи в първите седем състезания, а в предстоящото неделно Гран при на Япония може да спечели титлите при пилотите и конструкторите.

Германският производител БМВ също се отказа от Формула 1 и ще я напусне след края на сезона. Концернът вече продаде отбора си на швейцарската фондация Qadbak Investments, но все още не е ясно дали той ще участва през 2010 г.

Стартовата решетка за следващия сезон вече е запълнена, но Международната автомобилна федерация (ФИА) даде на екипа статут на първа резерва, ако някой от настоящите тимове се откаже.

Управителното тяло започна разговори с екипите за въвеждането на 14-и отбор, за да може наследникът на "БМВ Заубер" да остане в спорта.

Източник: Дневник


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Излязоха ли теглата на колите?Днес ми беше доста интересно.Старите писти са яки,Тилке ряпа да яде.Дано да не прави нашата писта(ако има такава)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Brawn GP’s Jenson Button and Rubens Barrichello, Force India’s Adrian Sutil, Renault’s Fernando Alonso and Toro Rosso’s Sebastien Buemi will all drop five places on the grid for Sunday's Japanese Grand Prix. The first four drivers were penalised by Suzuka race stewards for failing to slow adequately when yellow flags were shown following Buemi's accident near the end of Saturday's Q2 qualifying session. The accident littered the circuit with debris and Buemi was also reprimanded for impeding other drivers and driving back to the pits with a damaged car. Sutil had qualified fourth, Barrichello fifth, Button seventh, Buemi 10th and Alonso 12th. The full provisional grid will be published by the FIA on Sunday morning. 1. Sebastian Vettel, Red Bull, 658.5kg 2. Jarno Trulli, Toyota, 655.5 3. Lewis Hamilton, McLaren, 656 4. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 660 5. Kimi Raikkonen, Ferrari, 661 6. Heikki Kovalainen, McLaren, 675 7. Nico Rosberg, Williams, 684.5 8. Robert Kubica, BMW Sauber, 686 9. Adrian Sutil, Force India, 650 10. Rubens Barrichello, Brawn GP, 660.5 11. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 682.5 12. Jenson Button, Brawn GP, 658.5 13. Giancarlo Fisichella, Ferrari, 661.5 14. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 665.4 15. Kazuki Nakajima, Williams, 695.7 16. Romain Grosjean, Renault, 691.8 17. Fernando Alonso, Renault, 689.5 18. Vitantonio Liuzzi, Force India, 682.5 19. Timo Glock, Toyota, n/a 20

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

и сега да видим керса дали ще помогне на макларън и ферари след махането на колата за сигурност редакция: наистина май не върши никаква работа... не случайно почти всички я изхвърлиха

Редактирано от gaffer (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кубица се споразумя с Рено, според медиите

Ръководството на Рено ще обяви днес официално за подписването на договор с полския пилот Роберт Кубица, съобщават френските медии.

Съгласно информациите, всички детайли по контракта са съгласувани от двете страни. Както е известно, Кубица през настоящия сезон пилотира за БМВ-Заубер, но ще напусне тима след края на шампионата във Формула 1. Друг претендент за място в отбора на Рено е финландския пилот Кими Райконен, световен шампион за 2007 г.

Източник: БГНЕС

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

“Ферари” пак плаши Ф1 с напускане

“Ферари” може да напусне Ф1 и да направи собствена серия от 2012 година, заяви сензационно президентът на екипа Лука ди Мотнеземоло. “След изтичането на сегашния ни договор ние нямаме повече ангажименти към формулата. Ако не бъдат направени някои сериозни корекции, то не е изключено да се оттеглим”, заяви Монтеземоло. Подобно нещо ще означава край на сегашната формула, въпреки твърденията на Бърни Екълстоун, че би се справил и без италианския тим.

Племенникът на великия Аертон Сена - Бруно вече имал договор за догодина с “Кампос”, след като донесъл спонсорски догори за 10 милиона долара. Фаворит за негов съотборник бил Педро де ла Роса, който е тестов пилот на “Макларън”. “Кампос”, “Лотус” и “Манор” обаче оглеждали и руснака Виталий Петров, зад който стояли 15 милиона долара. Със сериозни пари чакат място още бразилците Лукас ди Граси и Нелсиньо Пикет, мексиканецът Серхио Перес и венецуелецът Пастор Малдонадо. Малайзиецът Файзур Февзи обаче може да се появи в “Лотус”, където почти сигурен е Ярно Трули, който бе натирен от “Тойота”.

Първи в списъка на “Манор” пък бил 26-годишният ирландец Адам Карол, който обаче не искал да подписва, защото не бил наясно дали тимът му ще стартира сезона.

В същото време лекарите на ФИА провериха Фелипе Маса и заявиха, че зрението на пилота на “Ферари” вече е 100-процентово. Маса пострада в Унгария, но може да се върне за последния старт в Абу Даби. Сега вместо него кара Джанкарло Фисикела.

Източник: 24 часа

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля си че един нов шампионат е по-добре от сегашната формула, която през последните години просто се изложи здраво. Щом почнаха и от миналата година кой би катастрофирал нарочно да се занимават. Просто трябва да се отърсят от опеката на Бърни Екълстон.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 4 седмици по-късно...

Публикувано изображение

Кими ще спечели повече ако не се състезава

По всичко личи, че Кими Райконен ще спечели повече пари през 2010 година, ако не се състезава. Германското издание "Ауто Мотор унд Шпорт" разкри, че финландецът ще получи 15 милиона паунда в случай, че приеме офертата на Макларън и 17 милиона, ако остане "безработен".

Според сделката с Ферари, която Айсмен подписа преди преминаването на Фернандо Алонсо в Скудерията, на Райконен са обещани 17 милиона при положение, че не намери място в нито един от отборите и не се състезава във Формула 1 през следващата година. В противен случай той ще получи 10 милиона от "Черните кончета" и останалото годишно възнаграждение от новия тим.

Макларън предложиха на Ледения 5 милиона за мястото му на стартовата решетка през сезон 2010. С това сметката на Кими ще набъбне с общо 15 милиона.

Ник Хайдфелд е определян като "План Б" за "Сребърните стрели", но в интервю за spox.com германският ветеран заяви: "В момента за мен нито един от тимовете не е предпочитан пред останалите."

Източник: НетИнфо

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Кими пропуска 2010 официално :) И аз ще я пропусна :(

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 1 месец по-късно...

Да видим дали множеството статии,свързани със завръщането на Шумахер ще се окажат пак спекулации.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Невероятно: Шумахер наистина се завърна във Ф1

Седемкратният световен шампион Михаел Шумахер обяви официално днес в Германия своето завръщане във Формула 1 с тима на МерцедесGP, които закупиха по-рано тази година шампионите от БраунGP. Пилето ще направи едно от най-значимите завръщания в спорта,след седмици на спекулации. Михаел е подписал тригодишен договор и ще си партнира с Нико Розберг, който премина при "Сребърните стрели" от отбора на Уилямс.

Заплатата, която ще заработи Шумахер, който в началото на януари ще навърши 41 години, е седем милиона евро. От Мерцедес GP се опитват да издействат неофициални тестове през януари за Шумахер с шампионския болид от сезон 2009 на отбора на Браун GP.

Шумахер вече е преминал пълни физически тестове, които е трябвало да покажат състоянието му. Пилето трябваше да замени тежко контузения Фелипе Маса в средата на сезон 2009, но болки вследствие на неизлекувана травма във врата от падане с мотоциклет му попречиха да се завърне на пистата. Според докторите на Шумахер сега той е в супер форма.

Михаел се отказа от Формула 1 в края на 2006 година и оттогава работи за Ферари като консултант на тима. Пилето обаче е прекратил контракта си с италианците.

Шумахер: Единствената ми цел е да стана световен шампион

"Мотивацията ми е огромна", сподели Михаел

Днес голямата новина в световния спорт е завръщането на Михаел Шумахер във Формула 1 с отбора на Мерцедес GP. Седемкратният световен шампион заяви на днешната пресконференция при обявяването на договора, че целта му през 2010 година е да стане за осми път световен шампион и да спечели конструкторската титла с Мерцедес GP. Шуми допълни, че трите години извън Гран при надпреварите са му върнали цялата енергия и е готов отново да влезе в големия спорт.

"През 2009 година отборът спечели всичко - пилотската и конструкторската титла. Сега с подкрепата на Мерцедес-Бенц целта може да бъде само една - да се боря за световната титла. Конкуренцията ще бъде много голяма, но нямам търпение да се завърна във Формула 1. Мотивацията ми е огромна", заяви Михаел. "След обаждането, което получих от Рос Браун в края на ноември, и разговора ни за завръщането ми и участието на Мерцедес, отново се почувствах невероятно. Никога не съм напускал пистите. Забавлявах се със състезателни мотоциклети, но почувствах, че съм готов отново за сериозна надпревара", завърши германецът.

Знаех си че когато имаше възможност да се завърнe и да кара за Ферари, той нарочно заяви че има травма на врата, още тогава е знаел че следващият сезон ще се съзтезава със Рос Браун. :clap:

Източник:formula1.bg

Редактирано от handcream (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да се радвам ли, да плача ли... ?! Надявах се слуховете , че ще се върне ( точно с Мерцедес... ) да не са верни... ама уви... голям фен съм му , ама Мерцедес... Ще трябва да получа раздвояване на личността :) . Дано се представи добре след завръщането си , че ако стане фал... и все пак... Най-големия се завърна... :)

Редактирано от SnOOpeRa (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вижте някои от заглавията на новините около завръщането на ШАМПИОНА!

Ферари: Шуми вече ни е съперник, ще се борим с него с всички сили

Мерцедес искали да привлекат Шумахер и преди :champagne1:

Лауда предрича големи успехи за Шумахер

Шумахер ще кара само за Рос Браун

Хамилтън за Шумахер: Брилянтна новина

Шумахер: Проваленото завръщане с Ферари ме амбицира

Розберг развълнуван от именития си съотборник

Браун няма търпение отново да работи с Шумахер

Шумахер: Единствената ми цел е да стана световен шампион ;)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Шумахер: Неуспехът да се върна временно ме амбицира

Михаел Шумахер каза, че неуспехът да се завърне временно на мястото на Фелипе Маса го е амбицирал да се завърне за постоянно през 2010 година. Германецът имаше контузия на врата, която му попречи да замени бившия си съотборник във Ферари, но сега потвърди участие с Мерцедес до 2012 година.

„Доскоро бях напълно сигурен, че съм прекратил кариерата си на пилот във Ферари" - казва седемкратният световен шампион. „Но понякога нещата се променят внезапно и неочаквано. Изведнъж условията вече не са същите. В този момент трябва да премислиш решенията, които си направил, и ако трябва да съм честен, неуспешният опит да се върнa миналото лято ме накара да преосмисля ситуацията си; сам се изненадах колко бързо и силно се мотивирах отново. Явно батериите ми бяха напълно презаредени през последните три години и когато благодарение на Рос Браун се появи възможност с Мерцедес GP, аз осъзнах, че старата мотивация я има, както и свежа енергия и много сили."

„Физически се чувствам напълно във форма; през лятото осъзнах колко бързо съм постигнал предишните си качества, като оттогава тренирам постоянно. Вече нямам никакви оплаквания по отношение на врата. Мога да правя същите упражнения за него, както когато се състезавах. Това обаче не бе възможно през лятото, тъй като бяха минали само пет месеца от инцидента . . . Но това вече не е проблем."

Източник: clubs1.bg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Да се радвам ли, да плача ли... ?!

Надявах се слуховете , че ще се върне ( точно с Мерцедес... ) да не са верни... ама уви... голям фен съм му , ама Мерцедес... Ще трябва да получа раздвояване на личността :baby: . Дано се представи добре след завръщането си , че ако стане фал... и все пак... Най-големия се завърна... :baby:

Един от най - големите*
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Корейски компании искат да станат доставчик на гуми за Формула 1

Две корейски компании проявяват интерес да станат официален доставчик на гуми за Формула 1 за следващия период от три години, започващ от 2011 г. Информацията е на спортната редакция на германските ни колеги от auto motor und sport. Според нея шефовете на Формула 1 все още не са се отказали от намерението си да убедят настоящия доставчик на гуми Bridgestone да остане за още един период от три години, дори това да означава промяна в правилата на конкурса или увеличаване на действието на настоящото тригодишно споразумение с японската компания.

Ден след последното състезание за сезон 2009 Bridgestone обяви скромно в кратък пресрелийз, че след изтичането на настоящия договор с Формула 1 през 2010 г. ще се оттегли от ролята си на доставчик.

Според германските ни колеги една от обсъжданите възможни промени е намаляване на общия брой гуми, които отборите ще могат да използват по време на състезателния уикенд. Така ще се намалят разходите на японската компания, които възлизат на около 100 млн. евро годишно.

Имената на двете компании, проявяващи интерес към правата за единствен доставчик на гуми за Формула 1, засега остават в тайна, но три са големите фирми в тази индустрия в Южна Корея: Kumho, Hankook и Nexen.

Към настоящия момент Kumho произвежда състезателни гуми за рали, рали маратон, дрифтинг, автомобили от клас GT и за болидите от Формула 3. Спортната програма на Hankook включва гуми за сериите GT, за туристически автомобили, за рали, драг рейсинг и дрифтинг. Най-малката от трите компании Nexen има програма за гуми за дрифтинг и рали.

Решението за бъдещия доставчик на гуми или процедурата, по която ще кандидатстват желаещите да бъдат изключителни партньори на Формула 1 след 2010 г., ще бъде взето на 22 януари.

Източник: ТопСпорт

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Шумахер иска смяна на номера на болида си

Седемкратният световен шампион във Формула 1 Михаел Шумахер иска да размени номера върху болида си с този на съотборника си Нико Розберг. При подписването на контракта си с Мерцедес GP Михаел получи №4, а Нико - №3. Според немските медии обаче Шуми е суеверен и иска да кара с нечетно число. Именно с такова той спечели всичките си световни титли. Пет от първите му места са завоювани докато караше с №1, а по веднъж стана първи с №3 и с №5.

Източник: ТопСпорт

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Албанска сензация - 6-тонен болид от Формула 1 Предишните поколения може да са дялкали от камък бюстове на комунистическите лидери, но тримата братя от албанското село Треш са вдъхновени от нещо съвършено различно. Те са изработили болид "Макларън-Мерцедес" от камък. Произведението тежи 6 тона. Каменоделците от фамилията Гийни искали да направят подарък на братовчед си. Сега обаче "колата" се превърна в най-новата сензация в една от най-бедните държави на Европа, разказва "Ройтерс". "Не исках да разкривам на никого, че работя по колата, защото не бях сигурен в крайния резултат. Не знаех какво точно да направя, но вече бях обещал на човека нещо красиво. Открих снимка на болида в интернет, разгледах я и започнах", обяснява 24-годишният Алфред, най-младият от братята. Идеята за каменен болид от Формула 1 му хрумнала, когато братовчед им споделил, че търси нещо по-специално, което да постави на своята бензиностанция с автосервиз. Много съседи се извървели да зяпат през последните 3 месеца на дялане и полиране, като повечето се съмнявали, че изобщо ще се получи нещо. Произведението се прочуло благодарение на журналисти, преминали през селото на път за отразяване на наводненията в Северна Албания. Корпусът на болида е от розов мрамор, наречен Rosso Albania (Червена Албания). Огледала, ауспусите и отворът на резервоара са от бял камък, а гумите - от мътнозелен. Воланът също е от камък и се движи. Колата обаче - не. Семейство Гийнис са католици, навремето преследвани от комунистите. От десетилетия те изработват облицовки на чешми и кладенци, маси и олтари за църкви, включително един с Тайната вечеря Шумотевицата около болида от Формула 1 увеличи доверието на клиентите ни и вече имаме поръчки за 7 камини, споделя 27-годишният Гьонарин Гийни, брат на Алфред.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предполагам това - http://uk.reuters.com/article/idUKTRE60O3JW20100125 на пръв поглед и статията е буквално преведена.

Редактирано от ivanvazovv (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване