Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Fifa

Формула 1 - дискусия, новини, резултати

Препоръчан отговор


Ами аз гледам, ако има някакво дрифтче, WTCC, щото и Форд вече учавстват и естествено следя WRC, където пак учавстват Форд. Ако не учавстваха, изобщо нямаше да ги гледам тия състезания :) А тоя Ред Бул си е жив наследник на Форд :P A ако не е ясно, защо следя само тия спортове, ще поясня. Нямам хубав телевизор, на който да се наслаждавам. Затова се задържам повече пред интернет, отколкото пред малкия екран. Като поодъртея малко, мисля да си взема някоя 140-150 см плазма. Там вече ще гледам и Льо Ман. Сега обаче нищо не виждам.

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Редбул са наследник на Stewart GP ;) Много след това стават Jaguar и Redbull :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Редбул са наследник на Stewart GP ;) Много след това стават Jaguar и Redbull :)

Добре де, какво прочете в тая Уикипедия? Там пише , че отборът е подкрепен от Форд за 3 години и след това е закупен. И аз имам някакви такива спомени. Стана Ягуар и нямаше кой знае какви успехи. Все пак, там бе един от най-шокиращите пилоти - Еди Ъруайн, който през 1993 година бе нокаутиран от Сена. После стана Red Bul. В Ягуар от Минарди пристигна моят любимец - Уебър, който пък от своя страна замести другия мой любимец в Минарди - Алонсо, преминал в Рено. Тогава виках и за Минарди. Сигурно съм бил един от малкото, но все тая. Кефиха ме резултатите на Алонсо и следващата година на Уебър, които правеха с по една секунда по-бързи обиколки от тогавашните си съотборници. Това за мен показа, че това са бъдещи шампиони. Е, Алонсо стана два пъти, като имаше шанс и за трети, както и Уебър. Двамата така се оплетоха преди 2 години, че Фетел получи най-големия си подарък в живота си, а Марк цяла година не можа да се съвземе, въпреки дългия си престой на екватора, размишлявайки за пропуснатата титла.

Що се отнася до днешната квалификация, аз лично съм разочарован от Ред Бул и по-специално подкрепата им към по-бавния пилот - Фетел. Пускаха го втори след Марк, което предреши изхода за полпозишъна. Уебър ми се стори доста разочарован на пресконференцията. Аз също бях разочарован заради избора на Ред Бул. Може би наистина трябваше да подкрепят Фетел, защото тая година е доста слаб, но по тоя начин отново подрязаха крилата на Марк. Дано утре им разкаже играта.

Дядо пък ...направи голяма глупост и по-точно неговия отбор. даже и Маса не се издъни толкова с 14-тото си място. Все пак, бе доста близо до десятката. Кими направи нещо нечувано. Вероятно има обективни причини, ама това ми показва отново, защо нямаше успех и във WRC, а във F1 победите ги вземаше с клизма.

Даниел Рикардо тоя път се казва изненадата. Явно ще трябва да го вписвам вече в сметките си. На всичко отгоре е и сънародник на Марк :)

Интересна и изненадваща за мен квалификация. Голямо търсене падна в нета на български или руски коментар, но така и не намерих. Почнах да гледам английския, дето бъкел не вдявам, докато не се попарих от отпадането на Шумахер. След това пък и тия от film + пуснаха повторение, та предпочетох да слушам техните глупости. През всичките тия часове избягвах да гледам резултатите от квалификацията, че да ми е по-интересно. Така и стана :) Стигнах до там, че избягвах да пиша Formula 1 в Google, да не би случайно да ми се набия някое име в очите, преди да съм гледал квалификацията.

Утре ще гледам с интерес. Явно тоя път отново ще стане нещо страшно с тия гуми. Предчувствам как дядо с 2 комплекта нови меки гуми ще мачка наред ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Първа победа за Фетел, първи подиум за Кими

Себастиан Фетел постигна една от най-трудните си победи, след като триумфира в Гран при на Бахрейн.

Състезанието на пистата "Сахир" не остави двукратния шампион нито за момент да си поеме дъх, след като почти през цялото време беше преследван от Кими Райконен.

Айсмен направи уникално състезание, след като от стартовата 11-та позиция се придвижи до втората и дори атакуваше лидерската позиция. Това е първи подиум за финландеца след завръщането му във Формула 1, в едва четвъртото Гран при. Трети финишира другият пилот на Лотус - Ромен Грожан, който пък за първи път се качва на подиума в кариерата си.

Отборът на Ерик Булие определено направи фурор в Бахрейн, а Себастиан Фетел в голяма степен спечели надпреварата заради опита си и на двукратен световен шампион.

Източник: sportni.bg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така, така :yanim: Честито завръщане на Кими, на стълбичката на шампионите !


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм фен на Кими, но ми се щеше да изпревари Фетел :) Честито на победителя! Кими показа добра скорост, но за жалост и меко сърце при опитите си за изпреварване днес. АЗ обаче вече гледам филосовски на тазгодишния шампионат, защото 4 състезабия, 4 победителя и в четирите някой отбор показваше скорост, а след това на следващото състезание се проваляше. От тая гледна точка, ако пофилософствам малко няма как да не забележа, че най-постоянният пилот е Уебър с четирите си четвърти места досега. Това го изкачи на трето място само на 5 точки след Фетел и на 1 след Хамилтън. Пред него е 1 от победителите, след него са трима от победителите тая година. Ако погледна технически на състезанието, огромно впечатление ми направи НБО на Фетел - веднага след последния му питстоп с твърдите гуми. После даже и той не успя да се доближи до нея на повече от 7 десети от секундата. Другите също бяха някъде там, а болшинството твърдо вървяха с около секунда зад Фетел, Райконен и Грожан. Пак някой е нацелил настройките. С нетърпение чакам обясненията на Уебър, защо аджаба през цялото състезание бе с около секунда по-бавен от тримата пред него. Тук има нещо гнило. Ако обаче погледнем максималните скорости на правите с отворен DRS забелязваме, че Уебър постигна максимум 307 км/ч, което е напълно недостатъчно за изпреварване. От своя страна Кими и Грожан без проблеми правиха 318 км/ч, а Фетел 302, но без DRS. За жалост, не видях скоростта на Фетел с DRS, защото нямаше къде да ползва тая система. Интересно ми е, дали на Уебър колата не бе настроена за по-добро държане в завои. Ясно се видя, че ползва къси предавки. Със сигурност обаче колата на Фетел се държеше прекрасно в последните 2-3 по-бързи завоя, отколкото тая на Райконен. Възможно е и KERS да помага за това, защото забелязах, че на старт финалната права той не ползваше тая система, когато Райконен се опита да го изпревари. Това говори едно за мен - доста е израснал тактически Фетел и отбора му, за да се откаже от KERS когато Райконен ползва и KERS и DRS. От друга страна Райконен показа отново лоша тактика, защото реално тая KERS не му бе нужна в DRS зоната. Вместо това трябваше да се опита преди DRS зоната с помощта на KERS да не изостава от Фетел и след това щеше да е по-лесно изпреварването с отворено крило. Отстрани е лесно да се видят някои неща, но на пистата явно не е.

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Напълно заслужена победа на Фетел в Бахрейн. Кими направи силно състезание и също заслужаваше победа, но и второто място е успех за него. Поздравления и за Грожан. Екипът на Лотус показа страхотно темпо днес. При Уебър има постоянство, но за пореден път на крачка от подиума.

Редактирано от DVB_Racer (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Управници и механици в Макларън с лопата да ги ринеш. 5то състезание ще почва, а до момента винаги правят грешки. Черния стартира последен в Испания. Най-тъпото е, че колата е може би най-бързата и със сигурност най-красива, но механици, управници и хора слагащи горивото са за смяна. Ако не се направят промени още 10 години ще чакаме титла при конструкторите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Честита първа победа на Пастор Малдонадо и честит пети победител с пета кола тоя сезон. Анатема за Пирели. Отличени с награда - Кобаяши ( кой писа тия правила, като не са ми нужни?), Кими ( тиквена), Фетел ( това се казва някой да те дърпа за яката, а ти да се правиш, че вятъра е силен), Хюлкенберг ( 20-30 обиколки носи Уебър на гръб ), Хамилтън ( доказа старото правило, че и да се влачиш, стигаш до финала ако не влизаш в бокса), Сена ( в лунапарка е хубаво на количките, ама на пистата е по хубаво), Алонсо( Ех, тия слаби карачи, дето ми се пречат.Нищо, че пастора даде най-бърза обиколка когато аз влязох в бокса и излязох на 5 секунди зад него и нищо, че неговите механици му подложиха крак. Виновни са ония, дето ми се пречкат. Да се махат, че следващия път ще получат среден пръст, а последващия лакът ( дано не се случи в някой завой, че поне с една ръка трябва да държа геврека)) Браво и на дядо, припомни си как навремето прескачаше Култард на Спа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То правилата е ясна работата :D Дедо Барни се грижи да не ние скучно :P Иначе ако може да се кара без смяна на гуми къде му е тръпката :D А и Макларън са много бързи и ако не сбъркат в бокса ще мачкат и пак ще е скука :P

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Има нещо сбъркано във формулата този сезон! Не може стратегии да се градят около едни гуми и секундите при работата в бокса да изяждат или дават предимство. А как трудно се трупат десети на обиколка от пилотите. Прав е Шумахер с недоволството си. Какви настройки на окачването и аеродинамиката са необходими с цел запазване на гумите -бедна ми е фантазията. Принизява се работата на пилотите. Непредсказуемостта не е атракция за мен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Честита първа победа на Пастор Малдонадо и честит пети победител с пета кола тоя сезон. Анатема за Пирели. Отличени с награда - Кобаяши ( кой писа тия правила, като не са ми нужни?), Кими ( тиквена), Фетел ( това се казва някой да те дърпа за яката, а ти да се правиш, че вятъра е силен), Хюлкенберг ( 20-30 обиколки носи Уебър на гръб ), Хамилтън ( доказа старото правило, че и да се влачиш, стигаш до финала ако не влизаш в бокса), Сена ( в лунапарка е хубаво на количките, ама на пистата е по хубаво), Алонсо( Ех, тия слаби карачи, дето ми се пречат.Нищо, че пастора даде най-бърза обиколка когато аз влязох в бокса и излязох на 5 секунди зад него и нищо, че неговите механици му подложиха крак. Виновни са ония, дето ми се пречкат. Да се махат, че следващия път ще получат среден пръст, а последващия лакът ( дано не се случи в някой завой, че поне с една ръка трябва да държа геврека)) Браво и на дядо, припомни си как навремето прескачаше Култард на Спа.

Приятелю, за Фелипе Маса нищо не каза, що така?

Защо този човек продължава да си натиска парцалите, е то верно пари ама бах си и излагацията дето я показва, тва да си толкова некадърен и да прод..... нямам думи просто.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Приятелю, за Фелипе Маса нищо не каза, що така?

Защо този човек продължава да си натиска парцалите, е то верно пари ама бах си и излагацията дето я показва, тва да си толкова некадърен и да прод..... нямам думи просто.

Не мисля, че си прав за Маса. Не дава кой знае колко по-лоши резултати от Алонсо. Колата им е слаба или поне е равна на другите. При това положение виждаш - 5 победителя досега с 5 отбора. Две десети на обиколка може да те изхвърлят дори извън топ 17 в първата квалификационна сесия. Типичен пример е Шумахер, който бе изритан в последния момент от Хейки и не се класира за втората част. След това имаше още доста такива примери с топ10, когато уж фаворити за титлата се дънеха. За последно това направиха Бътън и Уебър. А не може да кажеш, че болида на Бътън е слаб или че Бътън е слаб пилот. Все пак имаме определен брой състезания през сезона. Това не е да седнеш пред монитора и да играеш до припадък. Все някой ден така ще спечелиш играта. В реалността е различно - мигнеш и губиш. Маса е добър пилот, многократно го е доказвал. проблемът е, че на Алонсо му трябва някой, дето да му играе по гайдата. Маса се е примирил с ролята си, защото вече не е първа младост. Затова и играе за Алонсо винаги. Едва ли ние сме тия, които ще кажем на шефовете от Ферари да махнат тоя и да слагат оня, защото видите ли, не давал резултати. Напротив. Маса дава резултати когато трябва, помагайки на Алонсо. Кой друг би се съгласил с ролята на сянка? Не Маса е проблемен, а отборът му. Бях голям фен на Алонсо, а и все още съм, но не приемам понякога неговите критики към останалите пилоти с по-слаби машини. Все някой му виновен. Ами това е състезание. Не може просто да минеш през тревата, само защото идва Алонсо или да спреш в бокса от страх само заради това, че Алонсо ще ти покаже среден пръст. Сещаш ли се, когато Хамилтън и Алонсо бяха съотборници? Е, двама отлични пилоти се осраха! И сега ли искаш така да стане, вкарвайки примерно Фетел за съотборник на Алонсо? Кой тогава ще е отгоре? Не става така, ако караш със слаба кола и шансовете ти за победа клонят към нула.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За Алонсо и Хамилтън не си прав ! Всичко беше заради високомерието на Алонсо ! В сайта F1.com има един разговор между Рон Денис и Бърни и там Рон разказва като се взели и Алонсо и като са му казали , че ще вземат новак(Люис) в отбора и той казал , че ще загубят конструктурската титла.Те я загубиха ,но благодарение на Алонсо , а не на Люис ! Да не говорим , че Люис просто тотално изненада Алонсо ! Високомерието на Алонсо му изигра лоша шега в Макларън ! И едва ли скоро някой би вкарал в един отбор Алонсо с някой наистина равностоен му пилот !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Непредсказуемостта не е атракция за мен.

Влакчето ли е атракцията? Какъв е смисъла да гледам състезание на сухо след като знам кой ще е победител след 3тата обиколка? С тези гуми е по-добре според мен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За Алонсо и Хамилтън не си прав ! Всичко беше заради високомерието на Алонсо ! В сайта F1.com има един разговор между Рон Денис и Бърни и там Рон разказва като се взели и Алонсо и като са му казали , че ще вземат новак(Люис) в отбора и той казал , че ще загубят конструктурската титла.Те я загубиха ,но благодарение на Алонсо , а не на Люис ! Да не говорим , че Люис просто тотално изненада Алонсо ! Високомерието на Алонсо му изигра лоша шега в Макларън ! И едва ли скоро някой би вкарал в един отбор Алонсо с някой наистина равностоен му пилот !

Сигурно си прав. Не съм задълбавал в споровете между двамата, макар нея година да стисках палци и за единия и за другия. Трудно ми бе да взема страна. Хем бях фен на Алонсо, хем ми харесваше и новака. Обаче двамата равностойни пилоти се сдърпаха. Това имах предвид като казах, че Маса е добра компания на Алонсо. Хем на годинки, хем и без претенции. Може да вземат някой новобранец като Перес, но тогава вероятно ще се налага да избират между двамата с Алонсо или просто да ги оставят да си издерат очите. Ако Перес примерно приеме ролята на втори пилот, ще сгреши тотално. Ако тръгне да се дърпа с Алонсо, вероятно отборът повече ще затъне, защото инцидентите няма да закъснеят. А 2-3 провалени състезания, ето ти потъване в класирането и губене на титлите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В онази година ако Алонсо не се мислеше за велик , а си беше седнал на задника и да започне да кара както кара в момента щяха просто да размажат конкуренцията ! Тогава егото на Алонсо провали сезона на Макларън и от тогава ми е противен ! И винаги съм бил на мнение , че ако не беше отишъл в Ферари Кими с Люис щяха да са страшен тендем и онази година щеше да бъде страшна ! Може би като 1988г за Макларън ! Какво да се прави ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Ех, дочакахме Маса да е номер едно във втората част на квалификациите :) Утре стискам палци и за него :) Да чукна на дърво, дядо е първи, а аз за малко да позная и моя фаворит - Уебър, макар все пак да стартира първи утре, след като Шумахер има наказание за 5 места назад. Не бях се радвал толкова от квалификация на Ф1 от години...вече не си спомням колко. Сега остава да стискам палци и за Уебър, останалите се поизложиха. Знаех си, че има нещо скрито в слабите времена на Уебър от свободните тренировки.

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Браво на Шумахер, но жалко, че няма да потегли първи на старта. Така или иначе Мерцедес бяха много бързи в днешната квалификация. Честито на Уебър! Има голям шанс да се пребори за първа победа тази година.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Честита победа на Уебър! Това бе победа и за мен, защото съм му фен през последните няколко години. За протокола...състезанието бе тактическо и не можеше да се очаква нищо повече, освен някой по-силен дъжд. Дъжд има, но в момента, след награждаването и пресконференцията. Тактиката на Фетел се оказа просто обърната тактика, което можеше изобщо да не промени състезанието, ако все пак не си бел дал зор и ако Уебър бе в неизвестност за гумите си през по-голяма част от състезанието. Та така, това бе поредното състезание, при което пилотите слугуват на гумите. Само един пример. НБО бе дело на Перес( единайсти на една обиколка) и тя бе по-бърза от тая на Уебър, Розберг, Алонсо...с цяла секунда и половина! Това показва, как вече състезанията не са каране, а мислене. За някои това е интересно, други като мен и Шумахер предпочитат чистата скорост, но това е положението с правилата. Надявам се все пак в близко време някоя побеляла глава да се сети, че Ф1 е и каране освен слугуване на гуми, отбори, тактики и зяпачи пред малкия екран.

Публикувано изображение

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не си само ти ! Вече съм ги намразил тези Пирели и тези стратегии ! Крайно време и да гледаме една истинска битка , а не това надлъгване !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"Двукратните световни шампиони Себастиан Фетел и Фернандо Алонсо биха били отличен екип".

Това заяви отборният директор на Ферари Стефано Доменикали. Той коментира възможността Фетел и Алонсо да се комбинират в един отбор. Според него, двамата са достатъчно интелигентни за да знаят как да работят най-продуктивно в полза на тима си. Двамата състезатели са в ожесточена надпревара за завоюването на призванието за най-млад трикратен шампион.

Тези думи със сигурност ще доведат до нова вълна от спекулации, които пращат Фетел във Ферари. Германецът обаче има железен договор с Ред Бул до края на 2013 година, така че всякакви евентуални промени ще се случват след края на следващия сезон.

fakti.bg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...