Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Fifa

Формула 1 - дискусия, новини, резултати

Препоръчан отговор


Завърши и квалификацията за място във Валенсия.

Публикувано изображение

За мен изненадите са няколко, включително много малките разлики между болидите с изключение времето на Фетел. Точно тия малки разлики изиграха лоша шега на Алонсо, Маса, Шумахер, а и Уебър, който остана 19-ти след проблемите си от 3-тата тренировка днес.

Кобаяши показа постоянство както никога досега в квалификациите и заслужено зае 7-то място. Хамилтън също ме изненада с второто си място. очаквах да е малко по-назад, а Бътън пред него. А и самия Хамилтън каза, че е очаквал да е по-назад. Със сигурност едно е сигурно - гумите и променливите условия на пистата ( температура, вятър) са причина за непредсказуемостта. Това, което е сигурно е, че Фетел е над всички, а вероятно и утре ще е така.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Фетел с Пол Позишън във Валенсия

Световният шампион изпревари Люис Хамилтън.

Фернандо Алонсо пък се провали пред родните фенове.

Също толкова разочароващо бе представянето и на Михаел Шумахер, който остана 12-ти. (gol.bg)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес Феннандо Алонсо спечели битката за Гран при на Европа на уличното трасе във Валенсия и стана първият пилот през този сезон, който записва две победи във Формула 1. Седемкратният световен шампион Михаел Шумахер пък направи уникално каране и се пребори за третата позиция. Това е първото му класиране на почетната стълбица след завръщането му във Формула 1.

Резултати от състезанието

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

За жалост не можах да изгледам последните 15-20 минути, но състезанието бе напрегнато през цялото време. Отдавна не съм гледал с такова внимание лайфтайминга и малкия екран. Почна да става интересно веднага след излизане на колата за сигурност. Като цяло съм изненадан не толкова от развитието на състезанието, колкото от развитието на шампионата. Алонсо води на Уебър 20 точки. Работите отиват натам - най-постоянният пилот да стане шампион. Имам предвид Уебър, а не Алонсо. Защо? Защото Уебър е с 5 четвърти места тоя сезон и една победа. За мен обаче Уебър направи подвиг, стартирайки 19-ти и за малко изпуснал подиума. Просто бе необходимо Шумахер да се забави още една обиколка преди влизането си в бокса, а и Уебър имаше малшанс да бъде заблуден от Даниел Рикардо, когато реши да влиза в бокса, Тогава загуби 3 места от пилотите зад него и вместо да се гони с Шумахер, се наложи да влиза в бокса за смяна на гуми. Като казах Шумахер...браво на него! Каквото и да си говорим, днес кара отлично. В голяма част от времето даваше по-добри обиколки от лидерите в челото с изключение на Фетел разбира се. Всъщност, Фетел заслужаваше най-много победата, бе над всички, но... Трябва всички да карат като него, а не като баби в по-голяма част от състезанието. Причината. Фетел запази гумите си от квалификацията и можеше да натиска колкото си иска, без да се притеснява от износване. Те затова и трябва тия Пирели най-накрая да се откажат от лидерската си позиция във F1. Аз виждам нещата с навлизане на още един производител на гуми и естествено с пенсионирането на Бърни. Дано Шуми след време заеме мястото му, че тая Формула заприлича повече на корида.

Публикувано изображение

Класиране за шампионата:

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пилот от Формула 1 се бори за живота си след тежка катастрофа

Публикувано изображение

Испанският тестпилот на Маруся Мария де Вийота се бори за живота си, след като получи сериозни травми при катастрофа на тестове на тима на летището “Дъксфорд” в Кембриджшир.

От Маруся потвърдиха, че 32-годишната Де Вийота е била транспортирана в болница, след като болидът се е ударил в спрял встрани от пистата камион с ремарке. Возилото най-вероятно е част от поддръжката на тима.

Мария де Вийота е дъщеря на бившия испански пилот от Формула 1 Емилио де Вийота. Тя беше тестпилот на Рено през миналия сезон, а преди това е участвала в испанската Формула 3 и в 24-те часа на Дайтона.

БЛИЦ


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Крайно класиране на Силвърстоун - Англия

Публикувано изображение

Браво на моя фаворит от доста години Марк Уебър. Тоя път ме изкефи.

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес нямам повод за радост ! Честито на конкуренцията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Марк Уебър се справи с Алонсо и триумфира на "Силвърстоун"

Публикувано изображение

Алонсо изпусна победата в края - резултати - http://www.sportonli...ula1/13471.html

btv.bg , Evolution of F1 Cars Animation , Гран При Великобритании видео гонки

Все пак на тази писта рекордът е на Шумахер 1.18,739 (2004), който сега е 7-ми.

Редактирано от agr (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
Извини ме но на каква база говориш за рекорд на трасето след като конфигурацията на пистата беше променена преди 2 години.

Ако говориш за рекорд на старата конфигурация отпреди 2010 бих се съгласил с теб. Той ще остане за винаги в историята.

Oтоно Де Виота - Испанката лека полека въпреки загубеното си дясно око започва да се озовава във все по стабилна кондиция. Състоянието и се оценява като сериозно но стабилно. Пожелавам и късмет при възстановяването след този ужасен инцидент.

Редактирано от КОЛЕЦ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Алонсо триумфира в Гран При на Германия

Фернандо Алонсо с Ферари спечели Гран При на Германия, докато на второ място завърши действащият световен шампион Себастиан Фетел с Ред Бул. Това бе трета победа през сезона за испанеца, който стартира от пол-позишън. Втори на старта бе отново Фетел, следван от Михаел Шумахер и Дженсън Бътън. С добра стратегия пилотът на Макларън успя да се промъкне до второто място и бе доста близо до Алонсо 20 обиколки преди края. Фетел обаче изпревари британеца в предпоследната обиколка, а маневрата му е разследвана от стюардите, тъй като част от болида му бе извън пистата. Немецът може да отнесе пет места наказание, ако бъде признат за виновен. Кими Райконен с Лотус остана четвърти пред Камуй Кобаяши и Серхио Перес. Шумахер и другият пилот на Ред Бул Марк, Уебър, завършиха съответно седми и осми. Люис Хамилтън пък отпадна в 58-ата обиколка. В класирането при пилотите Алонсо увеличи преднината си и вече води на втория Уебър с 34 точки. Фетел пък има 118 точки, с 2 по-малко от съотборника си.

Източник: БГНЕС

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Алонсо с първи пол-позишън за Гран При на Германия

Фернандо Алонсо спечели първия в кариерата си пол-позишън за Гран При на Германия и общо 22-и в кариерата си, надвивайки Себастиан Фетел на мократа писта "Хокенхайм".

Алонсо записа време 1:40.621 минути, за да се окичи с първото място в квалификацията и да откаже домакините от надеждите им за пол-позишън на Фетел. Пилотът на Ред Бул остана втори с 0.405 секунди изоставане.

Съотборникът му Марк Уебър остана трети, но ще пропадне в стартовата решетка заради смяна на скоростна кутия. Така утре от трета позиция ще стартира легендата Михаел Шумахер с Мерцедес, следван от Нико Хюлкенберг, записал най-добрата си квалификация с Форс Индия.

По-нататък следват Пастор Малдонадо, Дженсън Бътън, Люис Хамилтън и Пол ди Реста. Най-голямото разочарование бе Нико Розберг, който ще стартира едва 17-ти

Перфектен Алонсо с трета победа за годината - класиране - резултати

Ха сега на кого да вярвам :( Извинявам се на Fifa за тафтологията.

Редактирано от agr (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Неправилно изпреварване коства на Фетел второто място в Германия

Световният шампион във Формула 1 Себастиан Фетел бе наказан с 20 секунди след края на Гран При на Германия заради неправилно изпреварване на Дженсън Бътън. В предпоследната обиколка германецът задмина пилота на МакЛарън на изхода от завой номер 6, като и четирите гуми на неговия Ред Бул бяха на бордюра (т.е. извън пистата). Още на момента Бътън се обърна по радиото си към механиците в бокса, за да сигнализират за инцидента.

Два часа след победата на Фернандо Алонсо стюардите потвърдиха, че Фетел е санкциониран с допълнителни 20 секунди върху общото си време, които се равняват на едно преминаване през бокса. Това означава, че Дженсън Бътън се изкачва на второто място, а Кими Райконен става трети. Преди разследването на своята маневра Фетел опита да се защити. „Определено не мисля, че е предимство за някой да се опитва да ускори върху боята, вместо на пистатата“, каза германецът. „Така че, както казах, моето единствено намерение бе да не катастрофирам и да му (на Бътън – б.р.) дам достатъчно пространство. Имах малка преднина, защото спрях по-късно, а бях сигурен, че той нямаше да се предаде просто така“, добави Фетел.

Източник: gong.bg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Честито на Бътън. Отдавна не бе печелил първа позиция на старта, но днес се оказа най-бърз от всички. Много добро представяне от страна на Заубер. :rolleyes:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-после се събуди Бътън !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Браво на Перес. Щеше ми се да изпревари и Хамилтън, но както винаги не стигат 2-3 обиколки. Лично мое мнение. Незаслужено наказание за Фетел. По-скоро трябваше да накажат Алонсо заради опасният си опит за изпреварване от външната стра в завой с много висока скорост. Опита се да избута Фетел от идеалната линия и вместо да го накажат за опасно каране, както това направиха в Белгия с Грожан, те го потупаха по рамото и му казаха: "тая година ти си шампионЪТ". Явно на ръководството му писна неизвестността, която цареше в първата половина на шампионата и объркваше феновете. Затова сега вече всичко е ясно. Шампионът е шампион и в най-трудната година победи безапелационно. Битката е за второто място и това ви стига. Изобщо, жабарска му работа. Отрязаха ни крилцата и на футбол преди 3 дена. Кога ли тая държавичка Италия ще фалира като Гърция, че да се оправят нещата и във Ф1.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И да фалира Италия едва и ще фалира ФИАТ ! Трябваш Фетел да си го вкара както трябва в тревата така , че да не може да излезе от там и сега нямаше да може да вземе точки и всичко щеше да си е по местата ! Грешка на Фетел - мек когато трябва да е твърд !

Редактирано от iliev72 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Браво на Перес. Щеше ми се да изпревари и Хамилтън, но както винаги не стигат 2-3 обиколки. Лично мое мнение. Незаслужено наказание за Фетел. По-скоро трябваше да накажат Алонсо заради опасният си опит за изпреварване от външната стра в завой с много висока скорост. Опита се да избута Фетел от идеалната линия и вместо да го накажат за опасно каране, както това направиха в Белгия с Грожан, те го потупаха по рамото и му казаха: "тая година ти си шампионЪТ". Явно на ръководството му писна неизвестността, която цареше в първата половина на шампионата и объркваше феновете. Затова сега вече всичко е ясно. Шампионът е шампион и в най-трудната година победи безапелационно. Битката е за второто място и това ви стига. Изобщо, жабарска му работа. Отрязаха ни крилцата и на футбол преди 3 дена. Кога ли тая държавичка Италия ще фалира като Гърция, че да се оправят нещата и във Ф1.

И да фалира Италия едва и ще фалира ФИАТ ! Трябваш Фетел да си го вкара както трябва в тревата така , че да не може да излезе от там и сега нямаше да може да вземе точки и всичко щеше да си е по местата ! Грешка на Фетел - мек когато трябва да е твърд !

Такъв сериозен форум, такива глупави коментари, не съм го очаквал.......

Явно не сте запознати с правилата и пишете само глупости, почетете малко, може и да ви просветне .....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Такъв сериозен форум, такива глупави коментари, не съм го очаквал.......

Явно не сте запознати с правилата и пишете само глупости, почетете малко, може и да ви просветне .....

Когато аз съм гледал формула 1 за първи път ти още си карал количка с педали !!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Когато аз съм гледал формула 1 за първи път ти още си карал количка с педали !!!

Продължаваш с простотията....

Това което си написал няма никакво значение, сега сме 2012 година, правилата са ясно изяснени след изпълненията на Нико Розберг срещу Хамилтан и Алонсо (ако си гледал това състезание за което говоря), когато пилотът застъпи дори с крилото на болида предния болид, пилотът отпред е длъжен да остави място и за двамата, това с Фетел не се случи и за това получи наказание по новите правила, а не когато аз съм карал количка с педали ....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Продължаваш с простотията....

Това което си написал няма никакво значение, сега сме 2012 година, правилата са ясно изяснени след изпълненията на Нико Розберг срещу Хамилтан и Алонсо (ако си гледал това състезание за което говоря), когато пилотът застъпи дори с крилото на болида предния болид, пилотът отпред е длъжен да остави място и за двамата, това с Фетел не се случи и за това получи наказание по новите правила, а не когато аз съм карал количка с педали ....

Миналата година за същото изпълнение на Алонсо не му беше наложено наказание !

А ти , че си фен на Веждьо си е личен твой проблем ! Гледай малко състезания и след това се прави на критик !

ето линк да си свалиш малко състезания и да се образоваш !!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Миналата година за същото изпълнение на Алонсо не му беше наложено наказание !

А ти , че си фен на Веждьо си е личен твой проблем ! Гледай малко състезания и след това се прави на критик !

ето линк да си свалиш малко състезания и да се образоваш !!!

Ти си уникат ...... :D

Аз му казвам 2012 той ми говори за Монца 2011, правилата са променени 2012 година , явно не си гледал Нико Розберг и не знаеш за какво говоря и защо изясниха тези затваряния от страна на предния пилот .....

Спирам да споря, че тук ще заприлича на един известен български сайт за ф1, в който всеки си пише глупости ......

ПП. Даваш линкове да гледам ето един и от мен, изгледай го внимателно може и да видиш, каква е разликата между двата инцидента

Редактирано от Jokerface (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дай ми истински линк - няма какво да гледам в youtube ! Никой уважаваш себе си фен не гледам там смешни клипчета със съмнително качество !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Продължаваш с простотията....

Това което си написал няма никакво значение, сега сме 2012 година, правилата са ясно изяснени след изпълненията на Нико Розберг срещу Хамилтан и Алонсо (ако си гледал това състезание за което говоря), когато пилотът застъпи дори с крилото на болида предния болид, пилотът отпред е длъжен да остави място и за двамата, това с Фетел не се случи и за това получи наказание по новите правила, а не когато аз съм карал количка с педали ....

Стига с тия интерпретации на правилата. Бърз ли бе завоя? Бърз. Идеалната линия за вземане на завоя ли бе това? Идеалната. Алонсо се опита да изпревари Фетел по идеалната линия, както това се прави с изостанал с обиколки пилот. Това всъщност ясно се видя след това - как изостаналите пилоти дръпваха вдясно, намалявайки и скоростта по тоя начин. Нали не смяташ, че с 250-300 км/ч това е лесна маневра? Едно е да дадеш път във вътрешната част на завоя, друго е с така скорост да правиш подобни изпълнения, за да дадеш път отвън. Икогато човек се движи в завой с 250 км/ч на 50 сантиметра от тревата, където е идеалната линия, едва ли има време да следи и глупавите маневри на пилотите зад него. Не съм чувал във Ф1 да има система за предупреждение, когато има автомобил в мъртвата зона. Това е затрактовката на човешките правила. Що се отнася до Италия, изразих се малко образно. Наистина има големи интереси в Италия, както и в някои други държави. Затова и се побутва тоя или оня пилот. Нали не мислиш, че всички там са съвсем заслужено? Да, за да заслужиш място във Ф1 трябва и да си много добър пилот, но много добрите пилоти са сигурно 100 пъти повече, отколкото в момента се състезават. Затова там играят важна роля финансовите интереси. Малдонадо е един от добрите пилоти, имал нещастието да се роди в тоталитарна държава, както повечето по света смятат. Затова и бе наказан няколко пъти. Просто интересите във Венецуела се свеждат само до добивът на нефт. Нищо повече. В Италия не е така. както и в Германия, Англия, Испания...Тия пилоти имат голямо предимство заради националността си. Не толкова, че са много добри. Просто зад тях стои някой и са имали късмета да се родят в богата държава. А това, че РБ дръпна много напред през последните години, не се хареса никак нито на Ферари, нито на ръководството. Щото някой е набил в главите ни, че само италианците правят коли и изведнъж една газирана напитка ги прави за смях. Това е истината и коментарът ми бе вследствие на тия опити една марка да се изкара по-по най от другите. А какъв е тоя форум не знам, както не знам какъв си и ти. Не ме и интересува. никой не ми е вързал езика така, че мога да пиша това, което смятам за добре. Ако има нещо нередно, има си модератори, които могат да ме предупредят, да ме накажат и така нататък. От там нататък - свободни съчинения на юзери.

Редактирано от Кирилов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стига с тия интерпретации на правилата. Бърз ли бе завоя? Бърз. Идеалната линия за вземане на завоя ли бе това? Идеалната. Алонсо се опита да изпревари Фетел по идеалната линия, както това се прави с изостанал с обиколки пилот. Това всъщност ясно се видя след това - как изостаналите пилоти дръпваха вдясно, намалявайки и скоростта по тоя начин. Нали не смяташ, че с 250-300 км/ч това е лесна маневра? Едно е да дадеш път във вътрешната част на завоя, друго е с така скорост да правиш подобни изпълнения, за да дадеш път отвън. Икогато човек се движи в завой с 250 км/ч на 50 сантиметра от тревата, където е идеалната линия, едва ли има време да следи и глупавите маневри на пилотите зад него.

Всъщност маневрата е лесна още повече за пилот от Ф1. Става трудна обаче ако се наложи да правиш път на някой и не си го заложил като резерв преди започването на маневрата което е абсурдно. Фетел за да остави място на Алонсо в този случай рискуваше или да му се поднесе болида или да си натовари излишно гумите. Алонсо разчиташе на изненадата но трябваше да пресметне и риска заедно с последствията а не след това да реве.

За мен наказаха Фетел несправедливо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...