Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Fifa

Формула 1 - дискусия, новини, резултати

Препоръчан отговор


Не може да се отрече,че Ферари получиха малък подарък от Мерцедес,но за да се възползваш от него трябва да си много близо до тях,а днес Ферари бяха много по близо отколкото Мерцедес очакваха.Ако през миналия сезон имаха възможност да направят един питстоп повече,и пак да се връщат в челото на колоната,то тази година преднината им е много по малка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен Хамилтън е много добър пилот с някои недостатъци, каквито между другото имат всички пилоти. А именно, че когато нещата не вървят и се изнерви, те продължават да не вървят. Със сигурност Хамилтън ще има още много победи тоя сезон, но хубавото е, че ще трябва да се съобразява вече и с Ферари, а не само с Розберг.

 

Сена също беше нервак и то доста повече но той рядко допускаше грешки в такива моменти. А и Хамилтън не блести с нищо една титла подарена му от Тимо Глок и още една която му бе спечелена от изстребителя на Мерцедес. А бързо забравяте 2011та, и всички глупости на Хамилтън и расовите нападки от негова страна... Нямаше пилот който да не каза че е опасен за този спорт.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сена също беше нервак и то доста повече но той рядко допускаше грешки в такива моменти. А и Хамилтън не блести с нищо една титла подарена му от Тимо Глок и още една която му бе спечелена от изстребителя на Мерцедес. А бързо забравяте 2011та, и всички глупости на Хамилтън и расовите нападки от негова страна... Нямаше пилот който да не каза че е опасен за този спорт.

Росене извинявай моля те ама защо не си гледаш старите модели телевизори където определено имаш някакъв поглед ?

Къде тръгна да правиш сравнения с пилоти като Сена де кога са почвали да карат ти не си бил плануван още !

Предполагам на ония черен велик ден на Имола ти си ходел прав под масата а сега го коментираш като съвременник. Той не че и Хамилтън толкова го помни но определено му е идол както на милиони други фенове на F1.

Колкото до Хамилтън само слепец като теб няма как да види чистата скорост която вади. Доказал се е много преди да влезе в F1 като е спечелил всичко от де е минал до F1. Когато беше хегемонията на РедБул само той и Алонсо бяха пилотите де им объркваха понякога сметките.

Престанете с тоя Тимо Глог защото явно не си гледал и него състезание. Той милия изобщо не знаеше къде се намира по време на състезанието че камо ли да го пуска като едва стоеше на пистата със сухите гуми под дъжда.

Иначе съвсем избирателната ти памет пропусна да спомене какъв дебют направи 2007. Иначе за домашно може да потърсиш 2006 в Турция какво направи Хамилтън в GP2.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С циганофили не може да се води диалог. Явно не само аз споменавам Тимо Глок. Защото реално той си го пусна.

А ти къде се слагаш ? Как разбра какво чувства един пилот във формула 1?

Какво го величаеш Хамилтън чиста скорост ?! Голям смях.. Къде му беше днес чистата скорост? Или тя е чиста само ако няма конкуренция ?

А за Сена не че го харесвам, но още тогава гледах инцидента на Имола, но ти забравяш че имаше още един инцидент тогава на Роланд Раценберг.

Но дори да не харесвам Сена като човек той беше един от най-добрите. А Хамилтън само се мисли за него. Един уважаващ себе си пилот не би се правил на друг, всеки се стреми да е себе си.

И не ми казвай къде да ходя и какво да правя. Че като те чета си ми ясен колко разбираш и от коли ама бил БМВ Маняк. Говореше преди де не ти е работа как ремонтната ми маса и оборудването ми струвало 100 лева. Но и там не ти беше работа да се месиш защото както в колите си много бос, така и в спорта Ф1 и в електрониката си гола вода.


Забравих да спомена добре дошъл в игнор листа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не може да се отрече,че Ферари получиха малък подарък от Мерцедес,но за да се възползваш от него трябва да си много близо до тях,а днес Ферари бяха много по близо отколкото Мерцедес очакваха.Ако през миналия сезон имаха възможност да направят един питстоп повече,и пак да се връщат в челото на колоната,то тази година преднината им е много по малка.

От коментарите на повечето от вас ( не само тук) разбирам, че не можете да вникнете добре в състезанието "Формула 1". Оставете фенщината и кой бил расист, кой темерут, кой вечно засмян. Аз за какво последните 2-3 години се ядосвам и постоянно пиша за липсващия лайф тайминг? Ами точно защото той макар и малко, ни помагаше по-добре да вникнем в самото състезание. Днес лайфтайминга е принизен до едни просто времена за обиколка. Липсват междинните времена, липсва и по-подробна информация за разликите между пилотите, липсват много неща. Но явно на голяма част от вас това не прави впечатление, защото със или без лайфтайминга, си разбирате от състезанието колкото си разбирате и колкото позволява фенщината. Пак ще го кажа може би за 1четвърти път. Мерцедес в Малайзия нямаха конкурентен на Ферари болид. И не питстопа бе виновен, защото реално имаше кола за сигурност и разликата спрямо Фетел бе достигнала 7 секунди, преди Хамилтън да се озове втори, а малко след него и Розберг. В края на състезанието, въпреки че Фетел криволичеше на зигзаг на финала, разликата бе 9 секунди. Тоест, две секунди повече, отколкото когато колата за сигурност се махна. Когато колата на сигурността се махна, Хамилтън и Розберг бяха с чисто нови гуми, докато Фетел бе с използвани меки и то зверски използвани на старта. От тук нататък всичко бе равно с едно малко изключение, когато Фетел бе забавен малко от двама пилоти, затворени с обиколка. Мисля единия бе Хюлкенберг, но може и да греша. Това беше може би 8-9 обиколки преди края и можеше да окаже влияние. Видя се обаче, че никакво влияние не оказа. Освен това от бокса казаха на Хамилтън да гони 1.42.7 за да настигне Фетел. Само че той бе по-бавен с половин секунда от необходимото. Е как да стане работата? 

 

Това състезание не Мерцедес имаха преднина, а Ферари. Това показаха времената. Ако някой твърди нещо различно, нека го докаже. НБО може да направи всеки в края с меките гуми. Сещам се преди 3-4 години бях заложил на Хайфелд за НБО. А той бе дори под средното ниво за сезона. Отначало ми се присмяха, но после се чудеха, как така съм го нацелил. Ами на, ей така. Всеки може да направи НБО дори с много по-бавен болид, стига да му сложат меки гуми накрая на състезанието и стига да има какво да гони с тия меки гуми. Същата работа и с НБО на Розберг. Голям напън 3 обиколки и после в гъбите. 

 

Другото състезание нещата може да са различни, но нека феновете и противниците на някой отбор или състезател, гледат реално на нещата. Щото само с викове, той е по-добрия и тия са по-бързи, най-много да стигнете до дъното. Е, не вие в случая, но ако вие сте на мястото на тия пилоти и отбори. 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С циганофили не може да се води диалог. Явно не само аз споменавам Тимо Глок. Защото реално той си го пусна.

А ти къде се слагаш ? Как разбра какво чувства един пилот във формула 1?

Какво го величаеш Хамилтън чиста скорост ?! Голям смях.. Къде му беше днес чистата скорост? Или тя е чиста само ако няма конкуренция ?

А за Сена не че го харесвам, но още тогава гледах инцидента на Имола, но ти забравяш че имаше още един инцидент тогава на Роланд Раценберг.

Но дори да не харесвам Сена като човек той беше един от най-добрите. А Хамилтън само се мисли за него. Един уважаващ себе си пилот не би се правил на друг, всеки се стреми да е себе си.

И не ми казвай къде да ходя и какво да правя. Че като те чета си ми ясен колко разбираш и от коли ама бил БМВ Маняк. Говореше преди де не ти е работа как ремонтната ми маса и оборудването ми струвало 100 лева. Но и там не ти беше работа да се месиш защото както в колите си много бос, така и в спорта Ф1 и в електрониката си гола вода.

Забравих да спомена добре дошъл в игнор листа.

Росене дай да ни кажеш на колко години си и после да си направим сметка колко си бил съвременник на описаните от теб събития за Имола или просто бързо сърфираш в нета.

 

На българина му дай да нищи конспирации за самолети че и за Тимо Глок. Ако си гледал състезанието щеше да знаеш че беше изпреварен а не да е пуснал Хамилтън. Вие конспираторите предвидихте дъжда и решихте че от макларен са го подкупили преди състезанието и Тимо си е спазил уговорката и е щипнал чека с милионите. Хах

 

Чистата скорост му беше на пистата но нямаше как да стопи един стоп по малко а теб не те знам кое състезание си гледал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Росене дай да ни кажеш на колко години си и после да си направим сметка колко си бил съвременник на описаните от теб събития за Имола или просто бързо сърфираш в нета.

 

На българина му дай да нищи конспирации за самолети че и за Тимо Глок. Ако си гледал състезанието щеше да знаеш че беше изпреварен а не да е пуснал Хамилтън. Вие конспираторите предвидихте дъжда и решихте че от макларен са го подкупили преди състезанието и Тимо си е спазил уговорката и е щипнал чека с милионите. Хах

 

Чистата скорост му беше на пистата но нямаше как да стопи един стоп по малко а теб не те знам кое състезание си гледал.

Малко по-висок от масата е бил :) 

 

 

Честито, в игнорлистата си му. Да се обзаложим, че само до месец няма да има с кого да спори, защото всички ще са в игнорлистатата му. Kато щраус е.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Китайска му работа. Всичко друго гледахме, само не и битките в челото, които пък липсваха. Добре, че бяха Малдонадо, Бътън и Верстапен, че да вдигнат малко адреналина и настроението :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо да са виновни китайците? Виновни са ФИА и Мерцедес за това че няма никаква интрига. Това вече не е Формула 1 а Формула Мерцедес.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо да са виновни китайците? Виновни са ФИА и Мерцедес за това че няма никаква интрига. Това вече не е Формула 1 а Формула Мерцедес.

Фокуса ми бе в съвсем друга посока. А именно, че китайците през 80% от времето даваха пилоти от втората десятка и борба за 12, 13, 14 място. Затова казах "китайска му работа". Все пак имаше и екшън, като не можаха да приберат Торо Росо-то  и го удариха на няколко пъти в стената. 

 

Интрига явно нямаше, защото всичко си бе подредено по определен начин. Пирели напоследък предоставят гуми, с които можеш да караш почти цяло състезание. Преди 2-3 години не бе така и там интригата идваше точно от гумите. След това гумите не са голям фактор, а всичко зависеше главно от аеродинамиката. Тая година задвижващите системи са на фокус, и който успее да ги охлади по-добре,  извлича максимума.  И точно тук се провалят клиентските отбори, защото за да охлаждаш добре, трябва да знаеш и особеностите на задвижването. И когато ти не си тоя, който се занимава с производството на мотори, просто извличаш от машината това, което позволява конструкцията на шасито ти. Нямаш големи възможности за развитие през сезона, а и пари. Това вече ми заприличва на едномарков шампионат. Чува се и версията, че Рено ще се завърнат във Ф1 със собствен отбор, а това ще означава, че ще наместят моторите си както трябва в шасито. Вижда се какво става с Хонда - нищо. Нищо, защото не се занимават с аеродинамиката, която тук се оказва по-важна за напасване на задвижващата система, отколкото за някакво притискане на пистата. Така, че колкото по-скоро Рено и някой друг производител разберат, че могат да имат успехи със свой тим, отколкото с клиентски, толкова по-бързо ще се изравнят силите. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ред Бул от години се сработват много добре с Рено 4 титли от клиентски отбор. Но разликата е че двигателите на Рено бяха надеждни до 2013та. По мощност сегашните са като тях но само че са ненадеждни и много лесно вдигат пушека. А относно заядливите ви коментари с оня БМВ Маняк де си няма понятие от нищо ще кажа... Едва ли има някой Българин дори на 40 - 50 години който да е гледал Формула 1 преди 1990та. Преди това са се излъчвали само състезанията в Унгария от 1986 тъй като е била сателит на СССР. Състезанията преди това съм ги гледал от торенти и нито ти нито маняка сте ги гледали на живо. И това не виждам какво значение има ? Аз лично следя формула 1 от 1994та година бил съм на 6. А за сезоните преди това си има тракери теглят се сезоните. Е сега в момента паралелно гледам 1987. Но носталгията по онези времена е силна. Старите сезони са много интересни и напрегнати във всеки един момент. Сегашната Формула Мерцедес е пародия. Да няма спор Мерцедес са огромен производител. Но това в Формула 1 е по-скоро техен платен PR ФИА да ги подпомагат да печелят на пистата и така всеки да иска да си купи Мерцедес. И дъртия педал Екълстоун не е съгласен с това и е на мнение че те (корпорациите) унищожават спорта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Аз лично следя формула 1 от 1994та година бил съм на 6.

Ти като 6 годишен не си спомняш как си играл на пясъчника пред блока а си помнел Сена. Спри да се излагаш.

Добре е все пак че не си гледал и Лауда че голям смях щеше да падне в темата. Последно време се забелязва как всички пишещи тийн говорят за Сена като съвременници на времето кога е карал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти като 6 годишен не си спомняш как си играл на пясъчника пред блока а си помнел Сена. Спри да се излагаш.

Добре е все пак че не си гледал и Лауда че голям смях щеше да падне в темата. Последно време се забелязва как всички пишещи тийн говорят за Сена като съвременници на времето кога е карал.

Блока не го помня щото живея в 3 етажна къща. Все така непоправим си.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Блока не го помня щото живея в 3 етажна къща. Все така непоправим си.

Нямаше как да го предположа просто. Ако си беше заделил някой етаж или стая от етаж за ателието де поправяш старите телевизори можеше да се досетя но да ги ремонтираш на масата в хола просто не ми остана друго и предположих че живееш в блок. Съжалявам вече ще го имам предвид след забележката. А сателит имаше ли на покрива на къщата ?

 

И да не е само спам.

Половин час преди края след вторите питове се отдадох на дрямка понеже нещо Diema Sport не ми тръгна на мобилното приложение и се наложи да я гледам на немски по RTL и нямах интерес. За мен беше очакван завършек на състезанието.

Ферари за сега нямат повече шансове в  следващи няколкото състезания за по нататък не се наемам за прогнози.

Нико пак орева подиума а сигурно и бокса в последствие.

Сега го тегля от p2pbg на бг аудио.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нямаше как да го предположа просто. Ако си беше заделил някой етаж или стая от етаж за ателието де поправяш старите телевизори можеше да се досетя но да ги ремонтираш на масата в хола просто не ми остана друго и предположих че живееш в блок. Съжалявам вече ще го имам предвид след забележката. А сателит имаше ли на покрива на къщата ?

 

И да не е само спам.

Половин час преди края след вторите питове се отдадох на дрямка понеже нещо Diema Sport не ми тръгна на мобилното приложение и се наложи да я гледам на немски по RTL и нямах интерес. За мен беше очакван завършек на състезанието.

Ферари за сега нямат повече шансове в  следващи няколкото състезания за по нататък не се наемам за прогнози.

Нико пак орева подиума а сигурно и бокса в последствие.

Сега го тегля от p2pbg на бг аудио.

 

Масата не е в хола. Но щом по-добре познаваш жилището ми няма да споря.

За сателит... Да имам 3 сателитни антени.

И не ти трябва бг. Те са некадърници.

Редактирано от Росен Р. Александров (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Mомчил е пич, недей така :P Всъщност, Манчев се справи много добре с коментарите си.  

 

Относно лимонадата и пи*ката ще кажа нещо. Печелиха, когато моторите не се развиваха години наред, а всичко зависеше от аеродинамиката, включително износването на гумите. Мерцедес направиха по-добрия мотор миналата година и като казвам по-добър, имам предвид че направиха по-добър комплект - мотор + шаси. Защото в момента няма как да се отделят нещата. Мощността на мотора е много променлива величина и зависи от много неща. Едно от тях е охлаждането, защото тук вече са намесени и турбокомпресори и хибридни модули. Лесно е да се направи мощен мотор, стига да се охлажда добре. Само че в ограничения кокпит няма как това да стане, без да се направи компромис с други неща. И точно тук и Мерцедес и Ферари имат предимство, защото разработват моторите и шасито заедно, а не поотделно както РБ и Рено. Вижда се, че клиентските тимове с мотори на Мерцедес и Ферари също нямат кой знае какви успехи. Защо? Нали ползват едни и същи мотори, а инженерите се прехвърлят като пчелички от тим на тим? Ами защото липсва стиковка между мотор и шаси. Няма и големи възможности за развитие през сезона. Сигурен съм, че ако на клиентските тимове им бъде дадена малко свобода относно развитието на аеродинамиката, резултатите няма да са в полза на фирмените отбори или поне силите ще бъдат изравнени. Само че това никога няма да бъде допуснато по обясними причини. И тук решението е Хонда+Рено да участват със собствени шасита. Само тогава няма да има големи разлики при тия правила. Тоест Хонда да си направи шаси за мотора, както и Рено да си намести мотора както трябва, че да не прегрява. 

 

Иначе относно някои критики, които чета за Китай ще кажа едно. Състезават се 20 автомобила и всяка битка поотделно е важна. Защо всички се вманиачават в първото място и подиума? Ясно е, че най-големите професионалисти ще са най-отпред. Това омаловажава ли факта, че полупрофесионалистите водят собствена битка за по-задните позиции? Все едно някой да твърди, че при GT  сериите са важни само GT  автомобилите, а GT2, GT3, GT4  са неудачници. Недейте така, смешно е. Например за мен битката Алонсо-Бътън-Малдонадо бе много по-качествена и интересна от безизразното каране и хленчене на първите двама. Единия прави кур капан с по-бавно каране, втория хленчи, че първия карал бавно, та щели да му се износят гумите. Мъжете май поичезнаха от тоя спорт, макар че все още се срещат някъде назад в колоната. 

 

 

А за преди 1989 година и Унгария ще кажа нещо. Вярно, не сме гледали директно по телевизията с едно изключение в Монако, където валя дъжд дълго време и където състезанието не бе стартирано също доста време. Сещам се, че 1989 бях на бригада. Взех си отпуска, за да гледам F1. Изчаках състезанието да свърши и комшията с Москвича ме закара обратно. Не е като сега торенти и пу*ки му майни. Сега дори гледам състезанието и по кабелната и по Интернет. Имам възможност да си изтегля цялото състезание и да му направя анализ кадър по кадър. Какво беше навремето? Чернобяла Шипка и някакви размазани образи със снежинки. Ходиш, въртиш антената, удряш щайгата с юмрук и се оправя. Но най-хубавото от цялата работа бе, че тук всяка година се събираха по над 10 000 зрители за да гледат родните пистови шампионати по автомобилизъм и мотоциклетизъм. Освен това веднъж годишно гледахме и мотокрос. Героите тогава бяха няколко и то все с български имена. Ей това бе важното. Сега какво е? Българи сме, а сме тръгнали да се дракаме за един получер и няколко хленчещи метли. Защо един не излезе да каже, ето, нашите SIN  автомобили бият наред в GT4? Гледайте GT4,  за да видите какво прави български автомобил там. Радвам се, че това е мой съгражданин, макар и леко поизнесъл се на запад, щото там условията за производство и развитие на автомобили и състезатели са по-добри. Лично аз се изненадах, как за малко тоя автомобил, на който всички българи се присмиват, за малко изпусна първото място. Ето ви малко да се понарадвате и на българи в световните серии. И не само на българи, но и на българска техника.

 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кой каза това? Мен ме дразни факта че се превърна в влакче на ужасите и се образуват микрошампионати. Всеки отбор е в различен шампионат, нито може да настигне някого нито да бъде настигнат от някого. Вчера отначало гледахме как Ферари действително притискаха Мерцедес, но това не беше реално защото Хамилтън държеше ниско темпо за да може Ферари да натискат съотборника му, което е долна постъпка. От друга страна след бокса Мерцедес бяха недостижими. И се бореха помежду си. Ферари Също, Уилямс също, стигаме до дъното на 10ката където Ред Бул явно не бяха конкурентни на Заубер но Рикардо се намъкна между двамата. После и не на последно място много се кефих на битката между Бътън и Малдонадо. За пръв път от години виждам Бътън да пилотира така и евала му. Вярно че допусна грешка и се удари, но просто Хондата на правите е много по-бърза и той нямаше на къде да избяга. Или удар или стена бяха вариантите. И да радвам се че стигнаха до финала този път и че нямаха проблеми. И съм сигурен че до края на сезона ще се борят за подиум. А също така защо не Ред Бул и Торо Росо?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я дайте да прочета или пишете, кво стана миналият сезон с Фетел, защо имаше толкова много проблеми? Не гледам особено, щото вече не са ми интересни и ми струват много дълги състезанията :) Като зяпах Шумахер, на времето, по-интересно ми беше, сега е скука и чета от дъжд на вятър кой е спечелил, та се учудих, защо Фетел не е станал 5-кратен :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Миналата година Ред Бул не бяха особено бързи и надеждни. Шасито не беше толкова стабилно. Редица фактори. И Мерцедес с техните самолети бяха недосегаеми. И тази година ще е същото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тая година стана влакче, защото преди 2 или 3 години( вече не си спомням), всички бяха недоволни от бързо износващите се гуми. Тогава пък се чуха ревове, включително от моя страна, че няма реална битка между пилотите. Е, направиха гумите яки и когато всички почнаха да настъпват, се видя какво стана. Ами сега да връщат пак калпавите гуми и нещата ще се оправят. Тогава за Мерцедес ще е отредена само квалификацията. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Розберг днес пак провали двойната победа на Мерцедес. Само пак да не обвини Хамилтън че го е бавел и го е хвърлил мезе на фераритата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Розберг днес пак провали двойната победа на Мерцедес. Само пак да не обвини Хамилтън че го е бавел и го е хвърлил мезе на фераритата.

Мне. Проблемът тук бе спирачките, който се появи и при Хамилтън, но едва в последната обиколка. При Розберг стана малко по-рано, което бе и причина за грешката. Иначе браво на Кими. Доста скептичен бе към меките гуми посредата на състезанието и попита, дали в бокса са сигурни, че трябва да сложи меките, а не твърдите гуми, но накрая се видя, че точно бокса прави състезанието, а не пилота. Защото ако му бяха угодили на Кими с твърдите гуми, познай къде щеше да бъде, дори Мерцедесите да бяха останали без спирачки по-рано. Между другото смятам, че ако имаше още две обиколки, Хамилтън също щеше да бъде изяден с парцалите. Или ако проблемите на Хам бяха се случили малко по-рано, а на Розберг по-късно, вариантите бяха два - заповед от бокса да не се изпреварват и Кими изпреварва двамата наведнъж и втория, Розберг изпреварва и печели с малко пред Кими. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да и да ги затвори с обиколка още малко. Ако не беше проблема на Нико със спирачките, "Леденият" щеше да се вози зад него още доста време - както Фетел зад Ботас. Едно е да се доближаваш от 10 на 5 секунди, съвсем друго е да настигнеш някого, да започнеш да му гълташ топлия въздух и да се чудиш как да спираш без да го отнесеш. Особено Кими който е най-предпазливият пилот. То затова Нико го държа на +1 секунда три обиколки поред на последния завой (дрс засичането).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Глупости. Разликата постоянно падаше и се задържа около обиколка над 1 секунда, но в началото на обиколката бе около 1.3 секунди. Видя се на какво се дължи разликата - Мерцедеса го напъна малко и сдаде багажа. Ферарито направи над 10 обиколки на пълна газ и с пълен разход на гориво, правеше по 1.5-2 секунди на Мерцедесите и Мерцедесите не можаха да направят нищо! Не можаха, щото знаеха, колко са калпави автомобилите им в края. Ферари имат феноменална издръжливост тоя сезон. Дано така да се запази и след ъпгрейда на мотора до над 830 конски сили. 

 

И пак за разлиакта. Вероятно се бъркаш с трите междинии времена. Кими имаше точно две обиколки да пробва изпреварване. Първата бе ясно, че няма да успее, а и имаше изостанали болиди. Какво щеше да стане, ако Розберг не бе изпуснал завоя и Кими бе под 1 секунда следващата обиколка, не зная, но факт е едно. Кими въртеше бързи обиколки и то в завоите. Това означаваше добро сцепление с меките гуми. А при един DRS  и предимство при спиране за Кими, не е ясно дали Розберг щеше да издържи. Според мен не. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...