Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Формула 1 - дискусия, новини, резултати


Препоръчан отговор


 Едно е да се доближаваш от 10 на 5 секунди, съвсем друго е да настигнеш някого, да започнеш да му гълташ топлия въздух и да се чудиш как да спираш без да го отнесеш.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Днес се навършват 20 години от смъртта на Айртон Сена! Това бе последната му обиколка.   http://vbox7.com/play:6f0544a0bd Поклон пред паметта на шампиона!

Поклон пред паметта на шампиона !   А само един ден по-рано на същата писта намери смъртта си и австрийският пилот Роланд Раценбергер .   Черният уикенд на Имола през 1994 г. завърши със смъртта

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да пок

Публикувани изображения

Глупости. Разликата постоянно падаше и се задържа около обиколка над 1 секунда, но в началото на обиколката бе около 1.3 секунди. Видя се на какво се дължи разликата - Мерцедеса го напъна малко и сдаде багажа. Ферарито направи над 10 обиколки на пълна газ и с пълен разход на гориво, правеше по 1.5-2 секунди на Мерцедесите и Мерцедесите не можаха да направят нищо! Не можаха, щото знаеха, колко са калпави автомобилите им в края. Ферари имат феноменална издръжливост тоя сезон. Дано така да се запази и след ъпгрейда на мотора до над 830 конски сили. 

 

И пак за разлиакта. Вероятно се бъркаш с трите междинии времена. Кими имаше точно две обиколки да пробва изпреварване. Първата бе ясно, че няма да успее, а и имаше изостанали болиди. Какво щеше да стане, ако Розберг не бе изпуснал завоя и Кими бе под 1 секунда следващата обиколка, не зная, но факт е едно. Кими въртеше бързи обиколки и то в завоите. Това означаваше добро сцепление с меките гуми. А при един DRS  и предимство при спиране за Кими, не е ясно дали Розберг щеше да издържи. Според мен не. 

Аве ти кое състезание гледа ? Извинявай !

Ти колко още обиколки мислиш че щяха да му издържат гумите на Кими ? 

И така като кажеш "напънали мерцедеса" все едно едвам са го гъделичкали ! Е как аджеба без да са го напъвали тоя мерцедес са пред ферарито ?

Само Кими бил напъвал ! Те добрите му времена не идват от напъване а от по късно спиране и по ранно ускорение. Тоест от гумите. Там всички дънят на пълна газ. Освен Хамилтън де ги държи на дистанция че иначе няма да е интересно.

Видяхме го Фетел с Ботас какво направи така и Кими щеше да се мота за Розберг.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аве ти кое състезание гледа ? Извинявай !

Ти колко още обиколки мислиш че щяха да му издържат гумите на Кими ? 

И така като кажеш "напънали мерцедеса" все едно едвам са го гъделичкали ! Е как аджеба без да са го напъвали тоя мерцедес са пред ферарито ?

Само Кими бил напъвал ! Те добрите му времена не идват от напъване а от по късно спиране и по ранно ускорение. Тоест от гумите. Там всички дънят на пълна газ. Освен Хамилтън де ги държи на дистанция че иначе няма да е интересно.

Видяхме го Фетел с Ботас какво направи така и Кими щеше да се мота за Розберг.

Фетел бе с твърди гуми. Колата му не вървеше още от началото. Има писти, които не са подходящи я за колата, я за пилота. А Ботас не го намесвай. Ако бе на мястото на Розберг, Хамилтън щеше да има само една победа - когато Ботас отсъства заради болки в кръста. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Фетел бе с твърди гуми. Колата му не вървеше още от началото. Има писти, които не са подходящи я за колата, я за пилота. А Ботас не го намесвай. Ако бе на мястото на Розберг, Хамилтън щеше да има само една победа - когато Ботас отсъства заради болки в кръста. 

Аз пък все си мисля че ако не беше ония ранен SC до тук Хамилтън щеше да е с четири победи.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А пък аз си мисля, че Хамилтън имаше късмет със SC. Представи си, че го бяха били в честна битка :P Тогава как ли щеше да излезе за следващото състезание?


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А пък аз си мисля, че Хамилтън имаше късмет със SC. Представи си, че го бяха били в честна битка :P Тогава как ли щеше да излезе за следващото състезание?

Всеки де малко от малко следи представянето на пилоти и отбори е наясно че ферари изкараха късмет със SC. Мерцедес бяха подведени от бързината си в първото състезание и предпочитаха да не рискуват да останат на пистата като си мислеха че и да е грешно решението ще го компенсират от скорост.

Да решението бе грешно но не прецениха че ферари ще са толкова близко на тая писта. От тогава гледам и слушам на  ферари мечтите.

Пък Нико изобщо няма база за сравнение с Хам. Един средняк като баща си.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всеки де малко от малко следи представянето на пилоти и отбори е наясно че ферари изкараха късмет със SC. Мерцедес бяха подведени от бързината си в първото състезание и предпочитаха да не рискуват да останат на пистата като си мислеха че и да е грешно решението ще го компенсират от скорост.

Да решението бе грешно но не прецениха че ферари ще са толкова близко на тая писта. От тогава гледам и слушам на  ферари мечтите.

Пък Нико изобщо няма база за сравнение с Хам. Един средняк като баща си.

Вярвай си. Там температурите бяха съвсем различни и точно това бе разковничето. Докато не са ми дали бан, да ти отговоря. Айде, лека.

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вярвай си. Там температурите бяха съвсем различни и точно това бе разковничето. Докато не са ми дали бан, да ти отговоря. Айде, лека.

Щом казваш ... !

Дай да хванем някой бас дали Фетел ще види победа до края на сезона по добре.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

21 години от нелепата смърт на Айртон Сена.

 

 

Малко само да допълня информация за тези, които не знаят какво се е случило на днешния ден преди 21 години.

 

 

На 01.05.1994 г. загива бразилският пилот Аертон Сена. 

 

В този ден трикратният световен шампион във Формула 1 води в рестартираното състезание в Сан Марино. Неочаквано неговият FW16B получава повреда, не променя посоката си на движение при навлизане в завоя „Тамбурело” и се удря в насрещната бетонна стена. Сена получава сериозна мозъчна травма, изпада в кома, а няколко часа по-късно, след като е установено, че липсва мозъчна дейност, семейството му се съгласява да бъдат спрени животоподдържащите системи. 

По това време 34-годишният Сена вече е легендарна личност и то само след 10 години участие във Формула 1. Стилът му на каране е безкомпромисно решителен и рисков, граничещ с опасен. Предната година той постига договорка с Макларън, според която ще му се заплаща за всяко състезание отделно по 1 млн. долара. Той печели първите позиции не само в Бразилия и Япония, а също и в Италия. 

В края на април 1994 г. Сена участва в поредния етап от световния шампионат Формула 1. На 29 април е поредната тренировка на пистата „Енцо и Дино Ферари” в Имола. На 16-та минута става тежко произшествие - Рубенс Баричело се разбива със своя болид. За щастие младият бразилец се разминава само със счупени ребра, но колата изглежда ужасно.

На 30 април започва квалификацията. Всички очакват основната борба за полпозишъна да се разиграе между Сена и Шумахер. Михаел е лидер в световния шампионат с 20 точки, Сена има в актива си две отпадания. ФИА въвежда нови правила, които забраняват използването на системата ABS, тракшън и ланч контрола, както и активното окачване. Който успява да се адаптира, постига добри резултати.

Сена обаче не е доволен от управлението на автомобила. На тестовете се оплаква, че кормилото му не е удобно разположено в кокпита, и моли механиците да го коригират. Те скъсяват кормилната ос и съединяват тръбната сглобка.

Само 18 минути след началото на квалификацията става катастрофа. Младият австрийски пилот Роланд Ратценбергер се разбива и загива. На скоростната права му се откъсва задния стабилизатор, притискащ го към бетона. С 320 км/ч той се отлепя от земята, прелита няколко метра и се врязва в бетонната стена над предпазните гуми. Умира на път за болницата, без да дойде в съзнание. 

След шокиращия инцидент пистата следва да бъде закрита, състезанието отменено и да се проведе подробно разследване. За да не губят пари обаче, шефовете на ФИА и ФОКА се договарят с полицията и съдиите да не отменят старта.

На 1 май Сена взима в болида си австрийския флаг с цел при евентуална победа на финала да го развее в памет на загиналия Роланд Ратценбергер. 

Сена повежда пред Шумахер. На трета редица не успява да потегли Юха Ярви Лехто (Бенетон) и Педро Лами (Лотус) се врязва в него. От Лотуса на Лами се откъсва колело. То излита в тълпата, удря полицай и трима зрители, един от които изпада в кома.

Парчета от болидите се разпръсват по пистата, но състезанието не е спряно. Излиза кола за сигурност, която води колоната няколко обиколки, докато изчистят отломките. После състезанието е подновено. Напрежението се сгъстява.

Повежда Сена пред Шумахер и Бергер. На седмата обиколка при влизането в бързия завой „Тамбурело” болидът на Сена „Уилямс Рено” с №2 без видима причина напуска пистата и се насочва директно челно към насрещните бетонни ограждения с 250 км/ч.

След удара колата се разбива в стената и се връща обратно на платното. Ударът е жесток. Колелата прелитат над главата на преминаващия Шумахер. Камерите показват Сена, който седи в кокпита и помръдва главата си, давайки признаци на живот. Това обаче е последното движение на пилота. Парче от окачването на болида пробива черепа му.

Лекарският екип идва само след минута. Състезанието е спряно и в продължение на 40 минути лекарите се опитват да стабилизират състоянието на бразилеца. Още на самата писта медиците правят трахеотомия, но без особен резултат.

След това полагат Сена на носилка и с хеликоптер го откарват в болницата „Маджоре” в Болоня, където така и не идва в съзнание.

В 18.20 ч. д-р Мария-Тереза Фиандри дава заключение: смърт вследствие на голяма загуба на кръв от прекъснатата сънна артерия и мозъчна травма. Впоследствие е доказано, че причината за смъртта на пилота е фаталната рана в областта на дясната вежда, причинена от пробилия каската носач от предното окачване, счупен следствие на сблъсъка с бетонната стена. Причината за повредата, довела до невъзможността на автомобила да завие преди фаталния сблъсък, и до днес е спорна: допуска се спукана гума, други си спомнят регулираната ос на кормилото.

Смъртта на Сена e последният смъртен случай във Формула 1 досега след взетите мерки за повишаване сигурността на пилотите.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 4 седмици по-късно...

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да покажат награждаването и интервютата. Да не говорим, че не показват тренировките. Кой даде на тая неизвестна никому телевизийка правата за излъчване на F1? Няма ли някаква комисия като тая за защита на потребителя или пък комисията по радио и телевизия, която да принуди тая телевизия да спре излъчването на F1? 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам кой взе това глупаво решение Хамилтън да посети бокса. Съмняваме да е нарочно и да искат да се лишат от двойна победа но беше доста аматьорско решение. То добре че не се отзова и по назад след тоя бокс.

п.п. И крайно време е да я разкарат тая скучна писта от календара. Тук никакво състезание не може да се проведе.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе...Монако не винаги е било скучно. Сещам се преди няколко години, че там са ставали много интересни състезания. Било заради дъжд, било заради катастрофи, а доскоро и заради износващи се гуми. Отначало, когато не се знаеше колко издържа една гума на Пирели, имаше големи разлики в обиколките само от типа гуми. Сега върнаха нещата по старому и дори Макларън даваха с 0.7 секунди по-слаби времена от Мерцедес през по-голяма част от състезанието. Нямаше го фактора гуми, а от там и емоциите спаднаха. Обаче това е за сметка на други писти, където по-издръжливите гуми са от значение за направата на добро състезание, зависещо главно от пилота и тактиката. А Монако няма да го махнат, защото най-евтиния билет е 300 евро, а най-скъпите са по няколко хиляди евро. Коя писта да сложат? България, която ще бъде полупразна при цена на билета 100 лева? А и скуката в Монако тая година се дължи на ясното разпределение между силите на отборите. Единствено днес се видя някакъв напредък на Ред Бул спрямо Ферари, но това според мен се дължеше на добрия грип, който извадиха РБ. Видя се, че въпреки доброто сцепление, на правите нямат не само мощност, но и крилата им явно бяха доста вдигнати, надявайки се на добро място на стартовата решетка и запазване на позициите в последствие. РБ всъщност допълниха цирка на Мерцедес, като за 3 обиколки размениха местата на Квят и Рикардо два пъти. А онова момче Верстапен, най-накрая го напусна късмета и безразсъдното каране си взе своето. Жалко. Две обиколки преди катастрофата си мислех, че Верстапен трябва да вземе мерки за по-ранното спиране на Грожан. Въпреки че знаеше проблемите на Грожан при спиране, Верстапен не взе никакви мерки и логично провали състезанието си. А може и някое наказание да отнесе. Малдонадо, Перес и Грожан номер две се очертава това момче. Досега единствено късмета и другите пилоти го пазеха от подобни инциденти, но преди 1-2 състезания се сещам как коментатора каза, че ако се сблъска с някой от глиганите, катастрофата няма да му се размине. Така и стана.  

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не вярвах че е възможно но този път Монако бе по-глупаво отколкото теоритично е възможно да бъде.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 1 месец по-късно...

Егати късметлията. Уйлямс глупаци. Мерцедес работи единствено за Хамилтън. Отдавна не съм се ядосвал така на състеззание от Формула едно. Може би от времената, когато Фетел бе тикан напред пред Уебър всеки път. 

 

Е, поне Алонсо взе точка. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Егати късметлията. Уйлямс глупаци. Мерцедес работи единствено за Хамилтън. Отдавна не съм се ядосвал така на състеззание от Формула едно. Може би от времената, когато Фетел бе тикан напред пред Уебър всеки път. 

 

Е, поне Алонсо взе точка. 

Я кажи къде пак прецакаха Розберг че аз да не би да съм гледал друго състезание?!!!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я кажи къде пак прецакаха Розберг че аз да не би да съм гледал друго състезание?!!!

Почваме от там, че незнайно защо разрешиха на Хамилтън да влиза в бокса по никое време. Това си е прецакване на Розберг. Защото със сигурност Розберг можеше да влезе преди всички в бокса и да ги изпревари. Да, така са правилата, но трябва ли заради едни уж правила, даден пилот да чака съотборника му да дойде на кеф, че да влзе в бокса? Това бе първото прецакване. Второто прецакване бе отново със стратегиите, когато заваля дъжд. Хамилтън бе извикан в бокса, а Розбер в него момент топеше по 2 секунди на обиколка. Със същия успех можеше да влезе заедно с Хамилтън в бокса, а не да чака още една обиколка, която всъщност провали състезанието му. Малко ли е побутването? Не, това си бе директно ритник в задника, защото Хамилтън бе като муха без глава на пистта и не знаеше какво да прави. Помогнаха му от бокса, но не за сметка на други отбори, а за сметка на съотборника му. 

 

А Уйлямсите какво да коментирам. Прецакаха Ботас, прецакаха и себе си още по-яко. Те не разбраха, че на Маса не трябва да се разчита никога, дори на 99% нещата да изглеждат сигурни. Крайно време е или да побутнат Ботас отпред или да се разделят с него, та поне във Ферари да има по-голям шанс с Фетел. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Почваме от там, че незнайно защо разрешиха на Хамилтън да влиза в бокса по никое време. Това си е прецакване на Розберг. Защото със сигурност Розберг можеше да влезе преди всички в бокса и да ги изпревари. Да, така са правилата, но трябва ли заради едни уж правила, даден пилот да чака съотборника му да дойде на кеф, че да влзе в бокса? Това бе първото прецакване. Второто прецакване бе отново със стратегиите, когато заваля дъжд. Хамилтън бе извикан в бокса, а Розбер в него момент топеше по 2 секунди на обиколка. Със същия успех можеше да влезе заедно с Хамилтън в бокса, а не да чака още една обиколка, която всъщност провали състезанието му. Малко ли е побутването? Не, това си бе директно ритник в задника, защото Хамилтън бе като муха без глава на пистта и не знаеше какво да прави. Помогнаха му от бокса, но не за сметка на други отбори, а за сметка на съотборника му.

Това правило е важало винаги включително и когато Розберг е водел в малкото пъти. Не виждам защо след като е след Хамилтън да претендира за по добра стратегия?

Относно втория бокс. Като свърши състезанието вариантите как е можело да протече са безкрайни и сега лесно отчиташ факта че са оставили Розберг още една обиколка. Тая година не знам как е точно правилника в това отношение но имаше години в които на 100% две коли на един отбор не могат да бъдат в бокса в една и съща обиколка.

Друг е въпроса че е трудно да се предположи в тоя хаус дали Розберг би загубил или спечелил понеже дъжда едва почваше. Това какво е стопил Розберг не е хич показателно. Просто това си му беше стратегията на Хам, да не рискува излишно и да влезе в бокса кога Розберг се появи и после се видя с интермедиите колко струва Розберг на пистата. Никакъв шанс.

Ама ти много бързо май забрави Монако и как отбора взе грешно решение за Хам ама тогава май не писа че са бутали Розберг или се лъжа?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това правило е важало винаги включително и когато Розберг е водел в малкото пъти. Не виждам защо след като е след Хамилтън да претендира за по добра стратегия?

Относно втория бокс. Като свърши състезанието вариантите как е можело да протече са безкрайни и сега лесно отчиташ факта че са оставили Розберг още една обиколка. Тая година не знам как е точно правилника в това отношение но имаше години в които на 100% две коли на един отбор не могат да бъдат в бокса в една и съща обиколка.

Друг е въпроса че е трудно да се предположи в тоя хаус дали Розберг би загубил или спечелил понеже дъжда едва почваше. Това какво е стопил Розберг не е хич показателно. Просто това си му беше стратегията на Хам, да не рискува излишно и да влезе в бокса кога Розберг се появи и после се видя с интермедиите колко струва Розберг на пистата. Никакъв шанс.

Ама ти много бързо май забрави Монако и как отбора взе грешно решение за Хам ама тогава май не писа че са бутали Розберг или се лъжа?

Абе аз ти казвам, че се ядосвам. Изобщо не ме интересува мнението на феновете на чернилката. Айде!

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе аз ти казвам, че се ядосвам. Изобщо не ме интересува мнението на феновете на чернилката. Айде!

Абе и аз на Монако се бях ядосал след състезанието ама не съм си изкарвал лошото настроение на останалите потребители по форумите.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе и аз на Монако се бях ядосал след състезанието ама не съм си изкарвал лошото настроение на останалите потребители по форумите.

Забрави. Последния пост от тая тема бе от 24 май. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Забрави. Последния пост от тая тема бе от 24 май. 

Специално за подтиквания от Мерцедес пилот и прецакания Нико ю, та да видим Нико какво мисли по въпроса. То ясно какво мислят феновете му.

 

 

"Чувствах се добре при първите дъждове, даже страхотно. Наистина можех да атакувам и изпреварих и двата Уилямса, а след това се доближих много и до Люис. Надявах се нещата да се задържат така, за да мога да атакувам и Хамилтън в някакъв момент и той влезе в бокса. Бях почти сигурен, че това е грешка от негова страна, защото още не беше много мокро. Дори се зарадвах, че го направи", обясни Розберг.

"След това обаче, решението му се оказа правилно, защото дъждът се усили и така нещата приключиха за мен. Трябваше поне да опитам и затова не

последвах Люис в бокса, но нещата не се развиха по план. Опитах всичко и не стана. Той спечели честно", допълни Нико.

източник: http://formula1.sportal.bg/news.php?id=19483

Предполагам това обяснява защо не са влезли един зад друг в същата обиколка. Просто единия е шахматист  а другия се опитва да копира.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Специално за подтиквания от Мерцедес пилот и прецакания Нико ю, та да видим Нико какво мисли по въпроса. То ясно какво мислят феновете му.

 

източник: http://formula1.sportal.bg/news.php?id=19483

Предполагам това обяснява защо не са влезли един зад друг в същата обиколка. Просто единия е шахматист  а другия се опитва да копира.

Опа, извадиха чувала с късметчетата, всеки си хвана по едно, някои хванаха грездея ми. Ти на такива късметлийски победи ли се радваш? Добре че бе Роб Смедли, човека на Маса, та да забие в земята Ботас. Аз останах малко разочарован от състезанието, макар че имаше и искрица надежда. Алонсо взе точица ( трябва да черпи), Фетел се качи на подиума и той не знае как, а Хамчо да благодари на оня горе, че го дръпна за десния ръкав малко преди бокса. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опа, извадиха чувала с късметчетата, всеки си хвана по едно, някои хванаха грездея ми. Ти на такива късметлийски победи ли се радваш? ... а Хамчо да благодари на оня горе, че го дръпна за десния ръкав малко преди бокса. 

Отиде много на далече. То бива фенщина ама ...

Хамилтън поведе след боксовете много стабилно. Мислех че на феновете не им харесват заповедите от бокса! Сега обаче защо не наредили на Маса да пусне Ботас!!! Ми какво каза Бриаторе навремето на Алонсо кога Фисикела го бавеше "като си по бърз изпревари го".

Ама кажи сега финтираха ли го Нико кога в последния момент Хам тръгна към бокса без да има никой пред боксовете?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отиде много на далече. То бива фенщина ама ...

Хамилтън поведе след боксовете много стабилно. Мислех че на феновете не им харесват заповедите от бокса! Сега обаче защо не наредили на Маса да пусне Ботас!!! Ми какво каза Бриаторе навремето на Алонсо кога Фисикела го бавеше "като си по бърз изпревари го".

Ама кажи сега финтираха ли го Нико кога в последния момент Хам тръгна към бокса без да има никой пред боксовете?

Не си прав за Ботас. Там заповедта бе друга - да не атакува! Има разлика, нали? Едно е да ти кажат да си траеш, друго е да ревеш че си по-бърз и да искаш да те пуснат, каквито случки помним много, включително и с Хамилтън. Ами те го спряха. Ако Уйлямс бяха отбор и искаха победата, най-лесно бе Ботас да бъде пуснат, защото се видя, че е по-бърз от Маса. Маса пък волно или неволно щеше да забави Мерцедесите, като така подсигури първия бокс на Ботас. Да,ама Маса се оказа лакомия, а хората от Уйлямс не знаеха какво да правят или по-точно не искаха да прилагат отборна тактика. Е, като не искат, там им е мястото - 5, 6 и назад. Вместо да си осигурят поне стълбичка и много точки, останаха без нищо. Ей затова ме е яд на Уйлямс. Не толкова на това, че Мерцедесите се възползваха. Защото пресичащата стратегия на Хамилтън нямаше да успее, ако Уйлямс бяха отбор. Явно си мислеха, че поне трето и четвърто място са им в кърпа вързани, след като Ферари ги нямаше никакви, а Хюлкенберг забави всички. А Нико сам си е виновен, въпреки че тия приказки дето копира и които аз четох много преди това, за мен са като приказките на Хамилтън в Монако, как видиш ли отбора решил така. Сега пък не отбора решил, а той. Ай стига бе! Тоя за канарчета ни взе!

 

И още нещо, я ми кажи на кого съм фен, че и аз като теб не знам. Тъкмо ще ми изясниш нещата за кого да викам, та да не се чудя всяко състезание. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване