Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Формула 1 - дискусия, новини, резултати


Препоръчан отговор


преди 45 минути, Кико написа:

Дори си мисля, че на старт-финалната права с включен ДРС, Розберг нямаше да има шанс. Обаче нямаше една обиколка, нямаше дори и още една права. Втората DRS  зона просто щеше да бъде застраховка за Рикардо, ако не успее на първата.

Много повърхностно мнение.  Имай предвид че Розберг му отпуска точно толкова десети или секунди за да може преди карирания флаг Рикардо да е точно зад него. Всеки професионален пилот в неговото положение би постъпил по същия начин.
Розберг не рискува излишно, не гони добри времена и пази техниката. Докато при Рикардо положението е точно обратно. Вероятността да сгреши догонвайки Розберг е много по голяма.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Днес се навършват 20 години от смъртта на Айртон Сена! Това бе последната му обиколка.   http://vbox7.com/play:6f0544a0bd Поклон пред паметта на шампиона!

Поклон пред паметта на шампиона !   А само един ден по-рано на същата писта намери смъртта си и австрийският пилот Роланд Раценбергер .   Черният уикенд на Имола през 1994 г. завърши със смъртта

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да пок

Публикувани изображения

преди 36 минути, BMW Маниак написа:

Много повърхностно мнение.  Имай предвид че Розберг му отпуска точно толкова десети или секунди за да може преди карирания флаг Рикардо да е точно зад него. Всеки професионален пилот в неговото положение би постъпил по същия начин.
Розберг не рискува излишно, не гони добри времена и пази техниката. Докато при Рикардо положението е точно обратно. Вероятността да сгреши догонвайки Розберг е много по голяма.

Той ( Розберг), нямаше какво повече да направи. Естествено, че ще пази техниката, но при положение, че Хамилтън с новите гуми даваше дори по-слаби времена от Рикардо, защитавайки се от Райконен, как Розберг щеше да натисне тайния бутон и да вземе на Рикардо повече? Аз не виждам начин. По тая логика, ти омаловажаваш карането на Хамилтън. Или викаш и там пазеше мотора? За кога? Има още два. Другите състезания по всяка вероятност няма да му се налага да напъва нито един от тия мотори. Защо това състезание да не го напъне? и го направи, за да избяга от Райконен, макар че пак не успя. Или викаш, Хамилтън пак си пазеше преднината? Е много си я пазят. Истината е, че толкова можеха. Другата истина е, че и Ред Бул и Ферари имаха по-доброто темпо в дълги обиколки. Вероятно не си наблюдавал свободните тренировки и по-точно тренировките, където отборите правеха обиколки с много гориво? А там ясно се видя, че Розберг бе добър, но другите бяха около него. Такава голяма разлика нямаше.  Фетел това състезание си имаше малшанса още в квалификациите. Със сигурност, ако той водеше борбата с Хамилтън, нямаше да бъде толкова плах. Значи, по твоята логика каквото и да стане, Мерцедес пазят болидите. Тогава пък Хамилтън що не го запази и защо не бе пред Рикардо? Или тук варианта за пазенето не важи? 

 

Дали е повърхностно мнението или не, си е мой проблем. С какво доказваш, че мнението ми е повърхностно? Ами дай ти неповърхностно мнение! Нали много ги разбираш нещата! Що един свестен коментар не направи, дето да не защитава само Хамилтън?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Кико написа:

Дали е повърхностно мнението или не, си е мой проблем. С какво доказваш, че мнението ми е повърхностно? Ами дай ти неповърхностно мнение! Нали много ги разбираш нещата! Що един свестен коментар не направи, дето да не защитава само Хамилтън?

Когато имаш поне едно състезание на писта но не на симулатор тогава щеше да знаеш за какво ти говоря. Има един момент в който знаеш че си по бърз от този пред теб но няма как да го изпревариш и е най добре да си задържиш позицията от колкото да се напъваш, да сгрешиш и нищо да не вземеш или в най добрия случай и този зад теб да те изпревари. (Това относно Хамилтън)

При Розберг ти обясних вече. Водиш с 20 секунди но знаеш че ще бъдеш настигнат. Поглеждаш колко обиколки ти остават и така си разчиташ времената че догонващия да те настигне точно пред карирания флаг. Така и постъпи Розберг.

Коментари от сорта още една обиколка и ... са повърхностни и влизаме в много условности. Втория дали ще завърши точно зад теб или на обиколка зад теб няма как да получиш повече от 25 точки. Никой няма да ти държи сметка ама защо не го остави на обиколка зад теб и подобни. Има състезания в които разликите са големи и са възможни подобни разлики но точно това състезание Нико трябваше да го води много интелигентно и го направи. А ти си мисли че ако е имало още една обиколка и Рикардо е щял да го мине.

 

p.p. Може да обърнеш нета и да четеш отзвуци за това състезание от хора де го разбират този спорт. Бивши пилоти или коментатори на Ф1 и ще видиш че никой няма да изкаже подобно на твоето мнение че ади видиш ли още една права и Рикардо щеше да го изпревари. Че на Розберг болида нито веднъж не поднесе да кажеш че е останал без гуми или има някакъв сериозен проблем.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, BMW Маниак написа:

Когато имаш поне едно състезание на писта но не на симулатор тогава щеше да знаеш за какво ти говоря. Има един момент в който знаеш че си по бърз от този пред теб но няма как да го изпревариш и е най добре да си задържиш позицията от колкото да се напъваш, да сгрешиш и нищо да не вземеш или в най добрия случай и този зад теб да те изпревари. (Това относно Хамилтън)

При Розберг ти обясних вече. Водиш с 20 секунди но знаеш че ще бъдеш настигнат. Поглеждаш колко обиколки ти остават и така си разчиташ времената че догонващия да те настигне точно пред карирания флаг. Така и постъпи Розберг.

Коментари от сорта още една обиколка и ... са повърхностни и влизаме в много условности. Втория дали ще завърши точно зад теб или на обиколка зад теб няма как да получиш повече от 25 точки. Никой няма да ти държи сметка ама защо не го остави на обиколка зад теб и подобни. Има състезания в които разликите са големи и са възможни подобни разлики но точно това състезание Нико трябваше да го води много интелигентно и го направи. А ти си мисли че ако е имало още една обиколка и Рикардо е щял да го мине.

 

p.p. Може да обърнеш нета и да четеш отзвуци за това състезание от хора де го разбират този спорт. Бивши пилоти или коментатори на Ф1 и ще видиш че никой няма да изкаже подобно на твоето мнение че ади видиш ли още една права и Рикардо щеше да го изпревари. Че на Розберг болида нито веднъж не поднесе да кажеш че е останал без гуми или има някакъв сериозен проблем.

Е кво ми обясняваш като на първолак. Обяснявай това на децата. Това, че играеш на симулатор не означава, че не симулираш и подобни ситуации. Специално при F1  доста важни са гумите. ИМа го и другия момент - ръцете ти се изпотяват знаейки, че те настигат бързо отзад, което предразполага към грешки. Повярвай ми и при симулаторите е така, знаейки, че гумите не ме държат и мъчейки се да поддържам добра скорост. Това, че не съм се състезавал на истинска писта не означава, че не знам какво е да те преследва някой с по-добри гуми от твоите.  Със сигурностРозберг имаше възможност за 1.50.500 като обиколка, а Рикардо държеше под 1.49. В най-лошия случай разликата щеше да намалява 1-1.5 секунди на обиколка. Идваха застигнати болиди, които трябваше да бъдат изпреварени. Както и да е. Рикардо направи всичко, за да настигне Розберг и почти успя. Рикардо имаше някаква възможност за пресичаща стратегия на малко по-ранен етап, но вместо това такава пробва Хамилтън. Явно тогава целите на Рикардо бяха да се задържи зад Розберг и каквото стане...а то нищо нямаше да стане с тия гуми. Но Хамилтън даде тон и Рикардо видя възможност да рискува, щото си запазваше позицията, като в същото време изпреварваше Розберг, ако реши да влезе в бокса. Ако обаче бе предприел подобна стратегия по-рано, вероятно нито Хамилтън, нито Райконен със софта щяха да влязат в бокса, щото си осигуряваха подиума или поне така изглеждаше най-вероятния вариант. Просто Хамилтън разбута кошера, но печелившата стратегия на Рикардо при по-голяма преднина пред Райконен, бе да влезе маалко по-рано в бокса и да настъпва до края. Е, Рикардо така и не успя цяло състезание да се доближи достатъчно до Розберг, та нормално бе да си завърши втори. За мен би било интересно, ако Фетел вчера бе стигнал до по-челна позиция на старта. Имаше много ултрасофт и просто нямаше как да не стане интересно с тия ултрасофт. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е бат Нико тоя път ги разпори, само тъй :) 

Но тая писта му беше последна, на другите оставащи (по-отворен тип) Хамилтън изглежда по-бърз. Същото и при Рикардо-Верстапен.

Определено ама тая писта и убита и не съвпада с представите за F1 писта. Трака трябва да е широк, бърз. И като помислите, че искат да махат Спа и Монца за ей такива недоразумения в календара....все пак добро състезание де. Но на другите писти Мерцедеса пак ще дърпат по 1 секунда.

BMW Манияка твърди, че няма случайни в F1, ок. Ама има хулигани и пилоти. Пример Маса и Райконен са такъв тип, докато Алонсо и Бътън например си разбират и от техниката. Хулиганите само настъпват без умисъл, някой път им се получава (2007 титлата на Райконен и почти 2008 на Маса, но при сегашните регулации и коли не върви) това са пилоти който не са и няма да бъдат с шампионски стил никога.

За Хамилтън имам мнение, че му саботират колата на моменти. Обиграното през години шефче Лауда за какво мислите е там ? Баш да контролира тия работи !

Верстапен не 1 път казва, че тая година целта е да се завърши пред Ферари по точки. За тая година Рикардо остава пилот номер 1 на тима, ама догодина оня ще е и ще го реже по завойте както си иска. Ще гледаме разправии и там.

@_Alex&Vanko_ , гледа ли рейс ?


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гледах, да! При вторатя смяна първите четири като сложиха софт гуми и си мислех, че интригата приключи и така ще завършат с цел запазване на позициите. Разгеле Хамилтън реагира и влезе за супермеки и веднага и Райконен за ултра меки и Рикардо за супер меки. Ако беше предвидим този трети стоп защо Рикардо и Райконен не сложиха супермеки след като мерцедесите бяха сложили меки? С еднакви гуми не могат да ги настигнат и изпреварят!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 часа, Julius Decimus написа:

Определено ама тая писта и убита и не съвпада с представите за F1 писта. Трака трябва да е широк, бърз. И като помислите, че искат да махат Спа и Монца за ей такива недоразумения в календара....все пак добро състезание де.

Позволявам си да не се съглася с теб. Дори финансовите резултати показват, че това е най-успешната писта във F1. Коментаторите не един път наблегнаха на това и има защо. Пистата е супер за каране. На мен лично ми е любима. Тръпката до мантинелите е друга. Не е като да караш на поляната и да отваряш завоите докато се завъртиш. Майсторите си личат точно на тия градски трасета. В Спа честно казано, не виждам нищо интересно, освен природата и деневилацията на трасето. Има един завой Червената вода и това е интересното от цялото трасе. Монза пак не ми допада като писта, но пък тя допада на зрителите. Ако наистина търсим бърза писта, нека върнем Индия. Китай също е с доста дълга права, една от най-дългите в календара. Това, да робуваме на имена, е грешно. Важно е публиката да харесва трасетата. Пилотите са професионалисти и трябва да могат да карат на всяка писта. На времето се сещам като питаха Шумахер, дали обича да кара на мокро( защото тогава показваше добри резултати). Той каза, че не обича да кара на мокро. Това не означава, че не може да кара и че не може да бие други, които също не обичат мокрите трасета. Но аз като неутрален зрител, който може да се пусне с някоя игра на тия писти мога да кажа, че Сингапур ми е любима. Доста добре се кара, особено на мокро. Имам предвид, че на мокро винаги съм бил бърз спрямо други, карали на мокро. Научиш ли трасето, просто е удоволствие да вземаш завоите близо до стените. Освен това осветлението създава особена атмосфера. Тия седмици край нас монтираха нови улични лампи с различен от преди цвят - синкав. отначало изпаднах в паника и се чудех къде е бордюра, защото маркировка няма. изпитвах някакво чувство на страх докато минавам тоя участък. Все още не съм му свикнал - да, много е осветено, но със синя светлина, която мразя. Но пък тръпката е голяма, не знам как да го обясня. Изведнъж минавам към червено улично осветление и нещата се променят. Играл съм разни игри нощем и съм забелязал, примерно при DIRT Rally, че нощем карам по-бързо, защото не виждам пропастите и камъните около пътя. Денем просто без да искам отпускам педала на газта при вида на някоя пропаст или сложен участък. Та и с това синьо осветление е така - вижда се повече и различно от преди. Детайлите ме карат да внимавам. При Сингапур е нещо подобно. Виждаш само осветеното трасе и караш, без да си отвличаш вниманието от това-онова около трасето. Подобно е и в Бахрейн. Докато беше на светло, състезанието бе безлично. Нощем обаче е друга работа, особено като караш. А и да гледаш е добре. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Кико написа:

Позволявам си да не се съглася с теб. Дори финансовите резултати показват, че това е най-успешната писта във F1.

Е бат Кико....ти може ли да не си в контра ? ;)

Тъй де, от финансова гледна точка си прав, тъй като ако се влезе в сайта на формулата и искаш да си купиш билет, Сингапур една от най-скъпите. Прави впечатление също уникално високата цена на билета за Мексико (Манияка може направи едно посещение :wink12:) и също тъй и Щатите. Най-евтина от оставащите е Малайзия.

За Индия много готина права да, бърз среден сектор и по-бавен последен. Средно класи над бавния Сингапур.

Между другото стана ясно, че от Мерцедес само са блъфирали с прегряване на спирачки и мотор и реално са били далеч от критични температури. Просто били пазили болидите за идните състезания. Ауе педали отвсякъде....с извинение... тъй че не, не са никак с изравнени възможности болидите ами просто тия не карат на max.

http://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-drivers-didn-t-have-brake-problems-in-singapore-828326/ - ето, от достоверен източник.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Julius Decimus написа:

Е бат Кико....ти може ли да не си в контра ? ;)

Ако не си забелязал, аз още преди няколко поста казах, че Сингапур ми е любима и всъщност ти си в контра, не аз ;) Виж, ако ти първи бе казал, че Сингапур не ти допада, то може да твърдиш, че съм в контра. Но не е така. А за Монца и Спа мнението ми е много отдавна такова - освен името, с нищо не привличат тия писти за каране. По тая логика дай да гледаме Наскар, че там има главно два завоя, останалото газ до дупка. 

преди 9 часа, Julius Decimus написа:

Между другото стана ясно, че от Мерцедес само са блъфирали с прегряване на спирачки и мотор и реално са били далеч от критични температури. Просто били пазили болидите за идните състезания. Ауе педали отвсякъде....с извинение... тъй че не, не са никак с изравнени възможности болидите ами просто тия не карат на max.

Я прочети какво казах в коментара си за състезанието? Не казах ли, че Мерцедес блъфират за спирачките? И после не съм бил анализатор, имало други, дето се занимавали с това...хаха.  А за карането на макс не го приемай като чиста монета. Хамилтън има още два нови мотора и може да си кара на макс колкото иска. Приу него проблемът е по-скоро в карането на такива клаустрофобични трасета, отколкото пазене на техника, от която реално няма нужда. 

 

Ето какво написах веднага след награждаването на пилотите:

на 18.09.2016 г. в 17:17, Кико написа:

Мерцедес се оправдаваха със спирачките, но явно блъфираха. Просто болидите им толкова можеха на тая писта, както и в Монако. Това се видя и на тренировките и в квалификацията. Видя се, как Хамилтън както имаше уж проблеми със спирачките си, натоварвайки мотора както трябва, набързо дръпна 2 секунди. Къде са тогава проблемите? Блъф. Дори Розберг призна, че колата е била на лимита и си замълча за спирачките. 

 

 

 

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Кико написа:

Я прочети какво казах в коментара си за състезанието? Не казах ли, че Мерцедес блъфират за спирачките? И после не съм бил анализатор, имало други, дето се занимавали с това...хаха.  А за карането на макс не го приемай като чиста монета. Хамилтън има още два нови мотора и може да си кара на макс колкото иска. Приу него проблемът е по-скоро в карането на такива клаустрофобични трасета, отколкото пазене на техника, от която реално няма нужда. 

 

Ето какво написах веднага след награждаването на пилотите:

Да, ама тогава не беше все още “официално' ясно. ;)

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ма то и Монца и Спа и Хокенхайм ги съкратиха! През едни гори се минаваше, доста дълги прави.

Те всички извън Евпора сигурно са финансово по-добре! Австрия Матешиц трудно я върна!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, _Alex&Vanko_ написа:

Ма то и Монца и Спа и Хокенхайм ги съкратиха! През едни гори се минаваше, доста дълги прави.

Те всички извън Евпора сигурно са финансово по-добре! Австрия Матешиц трудно я върна!

Прав си, няма да забравя старата конфигурация на Хокенхайм. За Монца да не говорим, че тя преди повече е приличала на овал, отколкото на писта. Спа има няколко конфигурации, но все тая.  РБ ринг по някаква причина ми харесва. Първо, в планината е, има баири и нагоре и надолу. Второ, има поне два завоя, които искат максимално майстортство и то не само за такива като мен, дето карат зад PC,  а изобщо за пилотите. Особено последния завой преди финала е доста важен. Тоя завой отказа Росен Даскалов да се състезава вече, след страшна катастрофа с неговия SIN. Втори завой пък е един от най-трудните изобщо за спиране и преминаване, понеже се спира след много голяма скорост в баир нагоре, след това се влиза сляпо в завоя и трябва максимална тракция за следващата бърза права, където се включва DRS. Освен това завоя те изхвърля навън при невнимание. Като цяло обае пистата е приятна за каране, макар и доста трудна. Има поне още два важни завоя, които са скоростни и искат максимална прецизност. Та РБ ринг има какво да предложи, дори и РБ да не се натискаха да я има в календара. В центъра на Европа е, на един хвърлей разстояние от всички държави, в планината е...изобщо, всеки би намерил причина да я посети през лятото. Е, вече някои писти просто са избрани заради финансите на дядо Бърни и защото си пада леко нацист-комунист.  Сега с новите собственици, забравете за източни трасета като това в Азербайджан, Сочи и България. Вече всичко се мести на запад и много на изток. Тук по средата далавера няма, освен може би едно връщане на Турция. Всъщност, предвиждам Турция съвсем скоро да е в календара. 

преди 2 часа, Julius Decimus написа:

Кой какви комплекти гуми ще има за Малайзия.

 

f1-malaysian-gp-2016-malaysian-gp-tyres.jpg

Тия се осраха тая година с Малайзия, след като я направиха веднага след Сингапур. Сега хората отидоха малко на юг в Сингапур и вече някои от тях нямат интерес за Малайзия, където има голяма вероятност от дъжд и където влагата и жегата морят. Но пък пистата е хубава. Има нещо магическо на нея при дъжд. Широка и удобна за дъжд :) 

преди 10 часа, Julius Decimus написа:

Да, ама тогава не беше все още “официално' ясно. ;)

Ами...то малко неща стават официално ясни, да не кажа николко.  Ти как би приел следното твърдение на Хамилтън - след втория или третия питстоп, спирачките се оправиха. Какво е станало, че са се оправили? Не е ли логично с времето да се скапват, а не да се оправят? Виж, ако са променили нещо в бокса по време на питстоповете, може и да се подобри охлаждането примерно. Или ако е барнал софта, че Мерцедес имат чудесен софт, макар и използван за загряване на гумите при старт. И ако е имало нещо за "оправяне", то точно там може да се намери някакъв баланс, който да позволи охлаждане на спирачките и едновременно с това загряване на гумите. С падане на нощта температурата леко спада, а от там може и да намалее температурата на гумите. И точно там може би има възможност да се охладят малко спирачките за сметка на по-загретите гуми. Но това е неофициално предположение от моя страна. Може би истината е, че наистина толкова са можели Мерцедесите в тоя момент, защото е имало риск от претоварване на спирачки и гуми. естествено, никой няма да си издаде тйните, че иначе и Мейнър ще настигнат Мерцедес ;) 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...
преди 38 минути, Julius Decimus написа:

Нови детайли по предното крило на Мерцедес за Малайзия.

 

i8j8OUH.jpg

Еха, две малки дъгички ;) Това ли е разликата или има промяна в цялото захващане? В смисъл, преди как е било?

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Кико написа:

Еха, две малки дъгички ;) Това ли е разликата или има промяна в цялото захващане? В смисъл, преди как е било?

 

 

CtmM1jRWAAALc4_ (1).jpg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Julius Decimus написа:

 

CtmM1jRWAAALc4_ (1).jpg

И аз така си помислих, предполагайки как е било захващането преди. Те хубаво са го хванали така, ама тия две плоскости няма ли д се изкривяват надолу по време на движение? Нащо като пасивна промяна на височината, което да доведе до по-голямо притискане в предната част?

 

Или пък другия ефект - на самолетното крило, което да повдигне малко предницата, като вероятно увеличи максималната скорост? Че в Малайзия си има дълги прави. 

 

Маа му да еа, сега като се замисля върху цялото дъно, пък ми хрумва, че всъщност ще се насочи повее въздух под пода на коалта, което ще доведе до по-високо прилепяне при висока скорост! Хаха. 

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, Кико написа:

И аз така си помислих, предполагайки как е било захващането преди. Те хубаво са го хванали така, ама тия две плоскости няма ли д се изкривяват надолу по време на движение? Нащо като пасивна промяна на височината, което да доведе до по-голямо притискане в предната част?

И от Ферари има нов елемент на пода. Това се намира например на снимката Мерцедес под надписа Blackberry (на пода).

 

CthAKbHUkAE-ECq.jpg

0646142.jpg

преди 19 минути, Кико написа:

Маа му да еа, сега като се замисля върху цялото дъно, пък ми хрумва, че всъщност ще се насочи повее въздух под пода на коалта, което ще доведе до по-високо прилепяне при висока скорост! Хаха. 

Ами, ще направи колата да завива по-добре в завойте като същевременно ще може да се даде и по-малък наклон на задното крило за повече скорост на правите.

За елемента на Ферари не знам. Вероятно е елемент, който мислят да включат в колата догодина (и от сега още тестват).

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам за вас, ама аз днес си написах прогнозата за Алонсо. За 30 септември предвидих седмо място в тренировките и гледам е на седмо. За утре и вдругиден няма да казвам, но и прогнозите ми останаха на работа, та и аз леко ги позабравих. Мисля бяха шесто и 11-то за двата дни. Оф. Преди години във форума на клуб Форд имаше игра, при която се предвиждаха първите трима, НБО и ПП. Няма да забравя, как припознах най-бързата обиколка на името на Хюлкенберг на Монца и взех че познах. Никому неизвестния почти и без успехи Хюлкенберг...Един път пробвам и повече не се пробвам по тоя калитарски начин. Сещам се и тая зима как спечелих от раз бензин от Лукойл и повече не повторих с томболите. Абсолютно невъзможни неща. 

 

Гледам тренировките, нищо кой знае кол;ко различно;

 

2016-09-30_212224.jpg

Мерцедесите не толкова напред, Фераритата изненадващо на 3-то и 4-то място и то на не толкова голяма разлика. Не успях да гледам тренировките, че ме вързаха с работа, но не обещават абсолютно никаква интрига и промяна. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Кико написа:

Не знам за вас, ама аз днес си написах прогнозата за Алонсо. За 30 септември предвидих седмо място в тренировките и гледам е на седмо. За утре и вдругиден няма да казвам, но и прогнозите ми останаха на работа, та и аз леко ги позабравих. Мисля бяха шесто и 11-то за двата дни. Оф. Преди години във форума на клуб Форд имаше игра, при която се предвиждаха първите трима, НБО и ПП. Няма да забравя, как припознах най-бързата обиколка на името на Хюлкенберг на Монца и взех че познах. Никому неизвестния почти и без успехи Хюлкенберг...Един път пробвам и повече не се пробвам по тоя калитарски начин. Сещам се и тая зима как спечелих от раз бензин от Лукойл и повече не повторих с томболите. Абсолютно невъзможни неща. 

 

Гледам тренировките, нищо кой знае кол;ко различно;

 

2016-09-30_212224.jpg

Мерцедесите не толкова напред, Фераритата изненадващо на 3-то и 4-то място и то на не толкова голяма разлика. Не успях да гледам тренировките, че ме вързаха с работа, но не обещават абсолютно никаква интрига и промяна. 

Дай прогноза за квалификацията и за състезанието ако е ти е интересно да го направиш (гледаме първите 5-6, пък за Алонсо пак си напиши).

Маниака не иска да се включи, ама то е само за във форума. Моята ще я дам утре сутрин.

Явно мотора много мощен и Мерцедес тима и тоя път без конкуренция. Все пак в случай на дъжд да видим...

За мотора ето - http://www.motorsport.com/f1/news/analysis-has-mercedes-broken-the-1000bhp-barrier-829341/ - бат Кико, пусни 1 преводач, ще ти е инересно да видиш.

Най-общо за 50 секунди могат да пускат бууст 80 коня+ през обиколката. Това отделно от KERS и MGU. Затова тъй дръпват веднага още в първата рейс обиколка.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Интрига следващия сезон! Каквито и правила да измислят за да изравнят силите, който налива най-много пари печели!

Редактирано от _Alex&Vanko_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, _Alex&Vanko_ написа:

Интрига следващия сезон! Каквито и правила да измислят за да изравнят силите, който налива най-много пари печели!

А кой според теб бе Ванко може да налива най много пари? Я да чуем?Дали не е ....Мерцедес.Аз по рано бях написал във форума. Има две марки коли. Едната е - нов мерцедес, а другата, отново Мерцедес, та и по старичък модел.В тима на Мерцедес има един човек , който много разбира от коли а и е бил дълги години във Формула 1 (Ники Лауда). Питайте го каква кола кара и каква се гласи да си купува.

Редактирано от Гост (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, * СТЕФАН * написа:

А кой според теб бе Ванко може да налива най много пари? Я да чуем?Дали не е ....Мерцедес.Аз по рано бях написал във форума. Има две марки коли. Едната е - нов мерцедес, а другата, отново Мерцедес, та и по старичък модел.В тима на Мерцедес има един човек , който много разбира от коли а и е бил дълги години във Формула 1 (Ники Лауда). Питайте го каква кола кара и каква се гласи да си купува.

Ми да, точно Мерцедес имам предвид!  Стефко пий си Гинко Билобата!:lol6:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Ми да, точно Мерцедес имам предвид!  Стефко пий си Гинко Билобата!:lol6:

Пиши и говори на български бре Ванко. Не си в Китай!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване