Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


front1.JPGback1.JPG

Официално новата М6-ца ще бъде пусната в производство в края на 2005 г.

Факти:

1. 5.0 литра V10 507 к.с.

2. Седем степенна скоростна кутия.

3. Олекотени елементи на купето (покрив от въглеродни влакна).

4. 0-100 км/ч за 4,6 сек., спирачен път 36 метра.

Агрегатът е 4 999 куб. см и е същия като при М5, като се запазва традицията на М сериите за съотношение 100к.с./литър. Максимална мощност се постига при 7 750 об/мин. Максималният въртящ момент е 520 Нм при 6100 об/мин, а 450 Нм са на разположение при 3500 об/мин. Смазването е поверено на две маслени помпи и два картера. Електрониката на двигателя е една от най-модерните системи за контрол. Системата MS S65 контролира и координира всички функции на двигателя посредством три 32 битови процесора, които се справят с над 200 млн. операции в секунда. Всеки един от десетте цилиндъра има собствена дроселова клапа, чиято позиция се измерва 200 пъти в секунда. Клапата може да се отвори/затвори напълно за около 120 милисекунди (приблизително 3 пъти по-бързо от едно мигане на човешко око).

Както при М5, при новата М6 се използва 7 степенната SMG - секвенциална ръчна скоростна кутия с Drivelogic. Системата Drivelogic предлага избор между 11 различни типа на смяна на предавките, в зависимост от бързината на превключването. При ръчен режим има 6 различни типа, а при автоматичен - 5. На хлъзгави повърхности, при сваляне на предавките, SMG следи за приплъзване на задните колела и при необходимост съединителя отделя за част от секундата, като по този начин поддържа сцеплението. Когато автомобилът е на наклон, SMG също има интересна роля. При изкачване, тя задържа по-ниска предавка, за да поддържа ускорението. При спускане, сваля предавките, така че мотора максимално да задържа колата.

Друга интересна част от М6 е EDC - електронен контрол на амортесьорите. Той предлага на водача три нива на окачването - Комфортно, Нормално и Спортно. Сервотроник управлението също има два режима, които отговарят на Спорт и Комфорт окачването. Също както при М5 и тук има "пауър бутон" на централната конзола. Автомобилът по принцип е 400 к.с., а при натискането на този бутон "конете" стават 507!

engine1.JPGinterior1.JPG

Източник: tuningnews.net

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малииииииииииии, това е голям дзвер бре. :eek :eek :eek

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Diezel бравно братчето ми! :):doh: Продължавай в същия дух!:);)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам как да започна. Като достижение на науката е супер. Ама за какво е тоя двигател 507 к.с. Така или иначе скороста ще бъде електронно ограничена и само ще папкат гориво. Би било хибаво да насочат усилията си главно към сигурността, конфорта и икономичността. А така един тъкъв автомобил се превръща в ново средство за самоубийства и убийства по пътищата. А за България май е неизползваем при качеството на настилките по нашите пътища. Ще се изръся сума ти пари за да ги потроша по калпавите ни пътища.

Иначе има фаца дето се казва. Всичко друго ОК, само двигателя е прекалено мощен за каквото и да било.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Не знам как да започна. Като достижение на науката е супер. Ама за какво е тоя двигател 507 к.с. Така или иначе скороста ще бъде електронно ограничена и само ще папкат гориво. Би било хибаво да насочат усилията си главно към сигурността, конфорта и икономичността. А така един тъкъв автомобил се превръща в ново средство за самоубийства и убийства по пътищата. А за България май е неизползваем при качеството на настилките по нашите пътища. Ще се изръся сума ти пари за да ги потроша по калпавите ни пътища.

Иначе има фаца дето се казва. Всичко друго ОК, само двигателя е прекалено мощен за каквото и да било.

<{POST_SNAPBACK}>

Имаш право...Максималната скорост е електронно ограничена на 155 мили в час. Относно мощността, винаги едно от нещата, за които са се конкурирали производителите е каква максимална мощност ще извлекат от определен обем. Пътят, който са поели всички, поне според мен, е по-мощни, по-сложни откъм електроника автомобили, по-безопасни за околната среда...Въпреки всичко има отделни класове и сегменти автомобили.

За България няма какво да говорим - най-правата и най-равната отсечка по магистралата е не повече от 10-15 километра...

Редактирано от Diezel (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малеее егати баварията скоро не съм виждал такъв техен модел, лудница ееее. Макар че нали знаете какво означава БМВ:

1. Бензин

2. Масло

3. Велпапе :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
;) Вече го поръчвам ...  cool.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Като пристигне ми се обади да ме повозиш малко :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 1 месец по-късно...

Колата за която си писал е много добра!Ама не забравяи и по-малкия и брат!Колата която пражи прелижането между базовия модел и М-ката!А имено G-Power или G6!Които не е чак толкова изпилен и е със 420 коня и добре познатия ни V8 Supercharged и 5.0!Максималната скорост е 285 кмч или 177 мили!!Наистина доста агресивно изпулнение на купето!А цената срещо която моце да притежавате тази красавица е "скромната" сума от $273,000 !!!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 месеца по-късно...

@nickfox хубаво си писал, обаче имаш един основен пропуск. Тази кола не е правена с приоритет ограничения. За хората които искат ограничен разход и малки двигатели има много други серии (първа, трета, пета...). Тази е правена за агресивно и бързо шофиране и приоритета и не е колко харчи и за какво ги харчи :yanim: Все пак трябва да имат и един високоскоростен модел в каталога си, нали така? А колкото до електронното ограничение на скороста - то се премахва за 600евро в един огромен автосервиз (може би е с размери на Метро) в Дортмунд :down:

п.п.

И германците са гяволи...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Довечера, докато спя, ще точа лиги

по това сладурче, най-вече при

описанието на двигателя му... :P

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване