Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравеите ! От вчера имам един проблем които не мога да разреша! Както си цъках една игричка и по едно време започнаха да ми се появяват едни черти на еркана и след около 2-3 минути играта ми крашна. Първоначално мислех че всичко е само от играта от линиите се появяваха и на монитора без да е пусната каквато и да е игра или програма. След 10 минути линиите прераснаха в пълно смущение на цветовете и ПЦ-то заби и се наложи да рестартирам! След рестарта резолюцията от 1080/1920 (или нещо подобно ) ми стана 640/480. Опитах да я сменя но не ставаше. Преинсталирах си драиверите и си инсталирах новите, но без успех така 10 пъти!!! Тази сутрин реших да преинстална Window-а и да започна от нулата! Направих го но и това не помогна. Свързах си монитора към лаптопа да видя данеби проблема да е в монитора но монитора си е ок! Остава да е видео картата, но показах снимките на един мои колега и тои ми каза че видеото си е добре! И сега незнам какво да правя и се допитвам до вас! Видео картата ми е nVidia GeForce 8500 GT, CPU AMD athlon 64x2, 2100MHz, OS Win XP SP2 , дъно Gigabyte GA-M61PM-S2. Снимал съм и какво ми показва Driver Agenta както и десктопа ми! Моля ви за помощ !Прикачил съм снимките!post-193264-0-98982000-1332674496_thumb. Ето и снимката от Driver Agenta http://picbg.net/img.php?file=0dfe988c6b5dd53a.JPG

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето ти сайта на производителя, откъдето ще си свалиш необходимите драйвери:

http://www.gigabyte.com/support-downloads/support-downloads.aspx

Ето и информация за дъното ти: http://www.gigabyte.bg/products/page/mb/ga-m61pm-s2

След като свалиш всички необходими драйвери за съответната ОС, с която си и хардуера ти е наред естествено , няма да имаш проблеми.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам още откъде ти е проблема. По модела на дъното производителя пуска драйверите за хардуера. Свали си необходимите драйвери са ОС, с която си. Инсталирай ги и пробвай след това да видим какво ще се случи.

Драйверите за видеокартата, понеже е външна си свали от тук: http://www.nvidia.com/object/geforce_8500.html

Редактирано от Emokostov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От дъното ли ми е проблема ?

Какво е положението в device manager.Дай една снимка от него.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е от дъното проблема. Вероятно проблема е в некоректен драйвър за видеокартата или просто е повредена самата видеокарта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


  • Подобни теми

    • от Stefan Nenchev
      Здравейте! Купих си обновен лаптоп, от сервиз, който е в отлично състояние. Изключение прави проблема ми с мишката, когато играя CS 1.6. Понякога започва сама да се движи спира и след малко пак. Смятам, че проблемът не е хардуерен, защото се появява само когато играя тази игра. Потърсих информация в интернет, но не намерих нищо. Някой знае ли как да премахна този досаден проблем? Благодаря предварително!
    • от Любослав Георгиев
      Здравейте ! Преди всичко искам да се извиня ако има подобна тема.
      Имам сравнително "добър" лаптоп, Aser Aspire f15 с видео карта Nvidia Geforce 940MX с 4 гб VRAM , Процесор Intel Core i5-7200U и РАМ 12 гб , но имам проблем с някои игри.Давам пример с играта Fortnite , която не изисква много големи системни характеристики , но при максимални настройки на графиката, енвайърмънт-а се показва размазан.Става на въпрос за по далечните обекти, също така и за по близките обекти се показват недостатъчно добре.Това се получи и с друга игра - Paragon.Детайлите се показват пикселизирани, въпреки че съм на максимални настройки. Проверих дали случайно не съм забравил да направя ъпдейт на видео картата, такъв нямаше, тоест имам актуални драйвъри.Не съм сигурен дали това може да си породи от факта, че ловя интернет през рутер, а той е на моменти е бавен.Или пък имам хардуерен проблем с лаптопа.
      С игри от рода на CS:GO или League of Legends всичко е наред, също така подкарах GTA V и с нея проблем нямаше.
      Ще съм благодарен ако някой ме доближи до решението на проблема, защото лаптопа е гаранционен , а тези от Тъпополис бавят поръчката минимум 2 месеца и накрая излиза, че нищо не пипат по него.Носил съм го за дребни проблеми. Та да конкретния проблем , нужна ми е насока дали проблема е хардуерен или нещо от настройките на играта или Win 10. Благодаря !
    • от Djem Imam
      Здравейте.Вчера си изпуснах телефона и се счупи екрана горе в левия ъгъл на телефона,работеше 1 ден без проблем но сутринта просто се изключи.Пробвах хард ресет и други комбинации със копчетата но не става.Когато пробвам да го включа почва да вибрира през 10 секунди за няколко часа,също така и от време на време издава някакъв странен звук точно като радиостанция,ако ме разбирате.Чак понякога ме стряска.Въпроса ми е дали трябва нов дисплей който е доста скъп за този модел или има друго решение,защото нямам излишни пари да го давам на сервиз да видят какво му има.А и ако си поръчм нов дисплей и се окаже че не е от дисплея ще е много тъпо...Някой ако е имал подобен проблем да сподели как го е оправил.Ще съм му много благодарен.Ето и снимка.

    • от fresh_bones
      Добър ден.Днес си инсталирах уиндолс 7 . Като  отворя аудио драйвера  няма някой  опции  примерно няма  ръчна настройка за еколайзера и не мога да го настройвам и звука седи с лошо качество. Драйвера се казва Realtek HD Audio Manager ver.6.0.1.5864 
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.