Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Георги Александров

Проблем с рутер TP-Link TL-WR340G

Препоръчан отговор


Здравейте! Проблемът ми е следният: При опит да заредя сайт се показва грешка 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED) Unable to resolve the server's DNS address.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте! Проблемът ми е следният: При опит да заредя сайт се показва грешка 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED) Unable to resolve the server's DNS address.

какъв е резултата от командата

ipconfig/all

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

какъв е резултата от командата

ipconfig/all

Ето го.

Windows IP Configuration

Host Name . . . . . . . . . . . . : qwerty-84bf50db

Primary Dns Suffix . . . . . . . :

Node Type . . . . . . . . . . . . : Unknown

IP Routing Enabled. . . . . . . . : No

WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No

Ethernet adapter Local Area Connection:

Connection-specific DNS Suffix . :

Description . . . . . . . . . . . : Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet

Physical Address. . . . . . . . . : 00-15-60-99-D6-E4

Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : Yes

Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes

IP Address. . . . . . . . . . . . : 192.168.1.100

Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.0.0

Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.1.1

DHCP Server . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1

DNS Servers . . . . . . . . . . . : 78.40.138.1

192.168.1.1

Lease Obtained. . . . . . . . . . : неделя, Април 08, 2012 6:33:05 PM

Lease Expires . . . . . . . . . . : неделя, Април 08, 2012 8:33:05 PM

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

сега опитайте да изпълните тази поредица от команди

nslookup
server 8.8.8.8
hit.bg
quit
като последните 3 реда се пишат в промта, появил се при стартирането на първата команда

вместо hit.bg можете да напишете името на хоста, който ви връща тази грешка

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

сега опитайте да изпълните тази поредица от команди

nslookup
server 8.8.8.8
hit.bg
quit
като последните 3 реда се пишат в промта, появил се при стартирането на първата команда

вместо hit.bg можете да напишете името на хоста, който ви връща тази грешка

Мисля, че това трябваше да направя.

Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]

© Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:Documents and Settingsqwerty>nslookup

DNS request timed out.

timeout was 2 seconds.

*** Can't find server name for address 78.40.138.1: Timed out

DNS request timed out.

timeout was 2 seconds.

*** Can't find server name for address 192.168.1.1: Timed out

*** Default servers are not available

Default Server: UnKnown

Address: 78.40.138.1

> server 8.8.8.8

DNS request timed out.

timeout was 2 seconds.

Default Server: [8.8.8.8]

Address: 8.8.8.8

> facebook.com

Server: [8.8.8.8]

Address: 8.8.8.8

DNS request timed out.

timeout was 2 seconds.

DNS request timed out.

timeout was 2 seconds.

*** Request to [8.8.8.8] timed-out

> quit

Server: [8.8.8.8]

Address: 8.8.8.8

DNS request timed out.

timeout was 2 seconds.

*** Request to [8.8.8.8] timed-out

>

Грешката се появява при всички сайтове, не само при някои.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Рестартирайте маршрутизатора, DNS заявките не минават въобще

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Рестартирайте маршрутизатора, DNS заявките не минават въобще

Все същото, дори след рестартирането на рутера.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Все същото, дори след рестартирането на рутера.

Можете ли сам да си настроите маршрутизатора при нужда?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да.

Тогава ви препоръчвам да го ресетнете до фабрични настройки и да направите само първоначалните настройки (PPPoE, DHCP, смяна на паролата) и да пробвате пак. АКо не стане се свържете с вашия доставчик

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тогава ви препоръчвам да го ресетнете до фабрични настройки и да направите само първоначалните настройки (PPPoE, DHCP, смяна на паролата) и да пробвате пак. АКо не стане се свържете с вашия доставчик

Нищо не помогна, но благодаря все пак! :)) Утре ще се обадя на доставчика ми. Странното в случая е, че според индикаторите на рутера всичко е наред.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нищо не помогна, но благодаря все пак! :)) Утре ще се обадя на доставчика ми. Странното в случая е, че според индикаторите на рутера всичко е наред.

опитайте примерно пинг до 8.8.8.8 за да видите дали въобще имате някаква проходимост

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.