Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте.От днес започвам да ям домати,краставици и сирене(само това ще ям на всяко хранене).Искам да попитам по колко домата,краставици и сирене да ям на едно хранене? И колко кг ще отслабвам г/д за една седмица.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам защо всеко, който иска да свали някой друг килограм веднага се нахвърля върху диетата? Вместо да гладуваш като куче и да ядеш едно и също нещо цял месец, по-добре просто намали хляба, сладкото, газираното и вземи да спортуваш нещо. Ходи на фитнес, тичай, играй футбол... и т.н. Все неща, които ще ти вспомогнат с изгарянето на мазнините ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам защо всеко, който иска да свали някой друг килограм веднага се нахвърля върху диетата?

Вместо да гладуваш като куче и да ядеш едно и също нещо цял месец, по-добре просто намали хляба, сладкото, газираното и вземи да спортуваш нещо. Ходи на фитнес, тичай, играй футбол... и т.н. Все неща, които ще ти вспомогнат с изгарянето на мазнините ;)

1- Аз спортувам футбол( в мъжкият отбор на градът ни съм ) отделно си ритам с приятели за кеф,но освен това искам да карам на диета,за да смъкна по бързо някое др.килце.За мен тази диета не е проблем,но незнам по колко домати, краставици и сирене да ям...ако мога да ям по повечко ...( 2-3 домата 1 краставичка) ще съм се нахранил :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Храна колкото два юмрука, толкова е голям стомаха ти и толкова се яде на едно хранене.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами това е хубаво, че спортуваш. Аз съм обратното на теб. Искам да кача килограми, но след като всеки ден съм на изкуственото в моя квартал, вися по лостовете и т.н не мога да кача килограми. Спуквам се от ядене и качвам по 1 кг. на месец.. Ако има и толкова. Яж си спокойно колкото си искаш краставици и домати, сиренето поне до 200-300грама можеш да си хапваш. Хляб също можеш да ядеш но по 1 филия, 2 максимум. И не забравяй, колкото повече тичаш на тренировките толкова по-лесно ще сваляш килцата ;)


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лошото при всички диети, е че след спиране на диетата килограмите се връщат,че даже много повече. Затова е важно човек да получи информация относно основни принципи за здравословно хранене и да знае как да се храни цял живот, без да качва кг и по-важно да е здрав. Има такива курсове по здравословно хранене, където може да се получи тази информация. www=zdravihora.com

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не знам защо всеко, който иска да свали някой друг килограм веднага се нахвърля върху диетата?

Вместо да гладуваш като куче и да ядеш едно и също нещо цял месец, по-добре просто намали хляба, сладкото, газираното и вземи да спортуваш нещо. Ходи на фитнес, тичай, играй футбол... и т.н. Все неща, които ще ти вспомогнат с изгарянето на мазнините ;)

Всичко е до ген! Познавам хора, който не са качвали кг от години, а се опитват. Това с фитнеса не се знае дали ще свали или качи. Преди време аз като започнах с фитнеса тръгнах с цел да сваля или да се по-оформя- е да ама не ;) за 2-3 месеца качих 10кг, но се оформих доста- ръце, гръб, рамене се забеляза растеж. След тези начални 2-3 месеца тренирах още 5-6 месеца и тогава да съм качил не повечео от 2 кг. Сега пак съм същите кг, но не тренирам. Имам идея да почна на есен поради едни или други причини :) Иначе относно моето хранене, не съм го променял по никакъв начин.

До автора на темата: експериментирай с различно хранене и спорт, за отслабване дават главно колело или бягане :) Въпреки футбола.. използвай дните в които не тренираш да тичаш по 2-3часа на ден. Ако искаш да отлабнеш в корема и да го оформиш - прави коремни преси - 4 серии по 20 повторения с не повече от 30 сек почивка между отделните серии. За корем има и много други упражнения ако се интересуваш погледни в нета или пиши - някой се изпълняват на лост, други на пейка.

Успех в отслабването :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от centro.bg
      Много голяма част от нежният пол не харесват фигурата си такава каквато е и доста често прибягват до диети и различни медикаменти, за да постигнат желаното тегло.Но преди да започнете подобен глад или да прибегнете до медикаменти е хубаво да знаете до къде можете да стигнете и как точно искате да изглеждате.Не забравяйте, че изтощителните диети, продължителното гладуване могат да доведат до огромни увреждания на организма и до анорексия.Доста от дамите които искат да изглеждат перфектно се задълбочават прекалено много, до толкова, че след време се стига до там, че са отслабнали достатъчно, но те искат още и още.Виждайки се в огледалото те продължават да се виждат дебели, диетата която прилагат спира да действа и тогава прибягват до пълен глад.Спират социалните контакти и единствената мисъл която е заседнала в ума им е само тази :Как да отслабна? Макар и вече да са прекалено слаби...Да, това са първите симптоми на анорексията.Макар и много от вас да мислят, че не може да им се случи, то се случва.Нереалистичната представа за външният вид, натрапчивите мисли за храна и собствено тегло, перфекционизма и прекалената самокритичност към външният вид са основните психологични симптоми на това тежко и коварно заболяване.Болестта се забелязва доста трудно от близките на страдащите. Анорексиците са толкова вглъбен в тази фикс-идея да отслабнат, че доста старателно се прикриват до момента в които теглото им не спадне драстично, спадът вече е под нормалното.Има доста симптоми които разкриват страдащите от анорексия, те променят поведението си , често сменят настроенията си, имат ниска самооценка за себе си, голяма част от анорексиците спират социалните си контакти и дори не са изключени и опити за самоубийство.Анорексията е психическо заболяване и всяко лечение трябва да бъде строго индивидуално.За това започвайки диета Вие не трябва да се задълбочавате прекалено много, не забравяйте, че това е вашето тяло и трябва да се приемате такава каквато сте, да харесвате фигурата си.Има много други начини да свалите излишните килограми и да стегнете тялото си, можете да спортувате, да избягвате мазните и калорични храни, да приемате повече витамини, по този начин не само ще изглеждате добре, но ще предпазите организма си от увреждания.
    • от Epuk Bogdanov
      Много хора на днешно време спазват хранител режим. Проблема с наднорменото тегло е голям за много хора. Има няколко причини които от които идват проблемите с теглото. Хората на днешно време отделят много малко време за спорт, който е изключително полезен за здравето на човека. Хубаво е на човек и малко време да му остане за спорт, нека не го пропуска а напротив трябва да спортува. Спорта дава сила на организма подобрява имунитета на човека. Човек има ли желание дори на работното място може с упражнения пак да е във форма. Некачествените храни също водят до затлъстяване.Стресът също води до по голям апетит и от там става лошо. Хубаво е човек да си изгради хранителен режим. Трябва да се храним с повече зеленчуци и плодове в които има важни съставки за организма ни. Пържените храни, полуфабрикатите, храните богати на мазнини, трябва просто да ги отбягваме. Хубаво е човек да се храни по често през деня. Много хора през деня не се хранят а вечерта наваксват с огромно количество храна и алкохол, това е много вредно храната вечер не успява организма да я усвои което не е добре. Сутрин трябва задължително да се закусва и през деня човек поемайки храна на малки порции организма успява да усвои от храната и преработи.Човек напълнява и почва да спазва различни диети. За борба с килограмите най добрия вариант е спорт и често хранене с полезна храна през деня. Полезните храни са зеленчуци, плодове,мляко всички храни с по малко мазнини. Веднъж човек отслабнал след спазване на хранителен режим той задължително трябва да продължи с него. Много хора прекратяват спазването му и в последствие се връщат към стария начин на хранене. Това води до бързо натрупване на старите килограми дори и в повече. Постоянството на спазване на хранителния режим също е много важно нещо. Човек веднъж отслабнал вижда предимството на хубавото и здраво тяло. Алкохола също е вреден в по големи количества, препоръчително е вечер по една малка чаша ободрява организма.И така спорт,полезни храни често поемани през деня,малко количество алкохол,спазване на хранителен режим водят до здрав дух и здраво тяло.
    • от Comeout
      Здравейте на 15 години съм от Хасково и искам да питам как мога да сваля 3 кг за 5 дни, след 5 дни имам състезание  Значи спортувам редовно .. Събота и Неделя : Сутрин правя по 40 мин кросче Понеделник имам 2 тренировки по Борба : на всяка една свалям от 300 до 600 гр. Вторник имам 2 тренировки по Борба : на всяка една свалям от 300 до 600 гр. Сряда имам пак 2 трениовки по Борба: на всяка една свалям от 300 до 600гр.   Та въпроса ми е може ли да ми предложите някоя лека диета Тежа: 50 кг трябва да стигна до : 47 кг   
    • от krustonoseca
      Здравейте,аз съм на 15 години и 8 месеца! Висок съм почти 1.70 ,а тежа само 46 килограма Тренирах временно 1 месец, но се отказах ,тъй като си казах "какво тренирам като нямам маса" и спрях .. Въпроса ми към вас е как най-бързо мога да натрупам маса, за да мога след това да я направя на мускул! Гледах много в интернет по тази тема, но всеки твърди различно! И много се извинявам, но не искам коментари като-може такъв да ти е гена или яж повече .. съжалявам ,но така не ми помагате! Ще бъда благодарен на някой ,ако ми нещо като режим , който да взема 1 химикал и лист, да си го препиша и да го следвам месеци,дори години ! Просто искам съвет какво да правя?На фитнес ли да ходя (колко често и с кои уреди да тренирам), на лостове ли да ходя(и какви упражнения да правя),в нас ли да тренирам,да тичам ли ?? Моля,който има някаква идея да ми я сподели подробно,защото вече много се отчаях! Да ми каже ако е до храната.Точно каква храна да ям,в какво количество и колко често и т.н. Благодаря предварително ! : ))
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.