Премини към съдържанието
Totalll

Развитие във войната на хипермаркетите в Пловдив

    Препоръчан отговор


    Жалба до Комисията за защита на конкуренцията подадоха хлебарите- те настояват и за промяна в закона ..

    Жалба срещу “Кауфланд” подаде в Комисията за защита на конкуренцията Камарата на хлебарите и Българската асоциация на хранителната и питейната индустрия вчера, пише в.”Пловдивски Труд”. Текстът в жалбата визира изключително ниските цени, на които немската търговска верига продава хляба. В деня на откриването един хляб там струваше 25 ст.

    Хлебопроизводителите са запознали с проблема министър-председателя и Министерски съвет. Те настояват за промяна в Закона за защита на конкуренцията и въвеждането на текст, който изрично да забранява продажбата на стоки под себестойността и доставните им цени. Според жалбоподателите, подобно поведение е белег на нелоялна конкуренция, която заплашва да срине целия пазар на хляб.

    Отговорът на Димитър Спасов, управител на “Кауфланд” в Пловдив : “ За нас е важно пловдивчани да имат възможност да пазаруват евтино.” На въпрос за евентуалната безработица, до която би довело поведението на веригата спрямо дребните търговци той се аргументира с новооткритите 300 работни места.

    Трета седмица след отварянето на новия хипермаркет в Пловдив конкурентните магазини са с намален поток от клиенти, а дребните търговци в жилищен район “Тракия”, където се намира, се борят обречено с очевидния удар. Средните по големина супермаркети като правило се опразниха видимо и намалиха персонала си. Нов хипермаркет от веригата “Кауфланд” предстои да бъде изграден в Сливен, на 29 март ще бъде направена първата копка – той ще бъде на атракционната площадка до битака. Очаква се да заработи през есента. Третият хипермаркет от веригата "Кауфланд" предстои да бъде изграден в Перник , ще заработи с клиенти от месец март догодина. Евтинко е там :nono:

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Темата ме заинтригува. Кой би отказал да пазарува на ниски цени,стига това да не е за сметка на качеството и грамажа на предлаганата стока.

    Но си задавам въпроса ,колко време ще се задържи тази цена ? Не е ли това поредното зарибяване с цел фалит на конкурентните фирми? И каква ще бъде цената след 3 месеца, когато ще са поразчистили около себеси другите магазини?

    :hush:

    В интерес на истината съвсем случайно попаднах в супермаркет с цена на хляба - 0.39 лв, при цени на пазара - 0.65 лв.Става въпрос за хляб "Добружа". :hush:

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Темата ме заинтригува. Кой би отказал да пазарува на ниски цени,стига това да не е за сметка на качеството и грамажа на предлаганата стока.

    Но си задавам въпроса ,колко време ще се задържи тази цена ? Не е ли това  поредното зарибяване с цел фалит на конкурентните фирми? И каква ще бъде цената след 3 месеца, когато ще са поразчистили около себеси другите магазини?

    :hush:

    В интерес на истината съвсем случайно попаднах в супермаркет с цена на хляба - 0.39 лв, при цени на пазара - 0.65 лв.Става въпрос за хляб "Добружа". :hush:

    <{POST_SNAPBACK}>

    Ами незнам ти от Пловдив ли си,но ако си отначало МЕТРО беше по същият начин Евтино евтино та хората се изтрепваха да купуват.Според мен ще стане като в МЕТРО cool.gif

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Нищо ново под слънцето. Това си е икономическа политика. Големите с хитрост изяждат малките и когато се справят с конкуренцията - вдигат цените.

    Така беше с Билла, Фантастико , Метро ,така ще действа и Кауфланд. Целта е да останат големите фирми с верига магазини.

    Но сега пак е добре. Но като влезем в ЕС -ще стане страшно.Европейски цени - български заплати.

    Живот и здраве да има и яка гърбина. :hush:

    А иначе съм от "голямото село",но и тук е като навсякъде в България. :bye:

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Първите дни след откриването на пловдивския "Кауфланд" беше нещо кошмарно - 30 000 души средно на ден през магазина. Веригата е голяма и могат да си позволят подобни ценови експерименти, но другите търговци са в правото си да негодуват. Колкото до бъдещата им политика - едва ли ще продължат да продават с 1ст. надценка (както правят в момента), но ще има определени стоки с най-ниска за съответния град цена.

    Следващият магазин от веригата ще бъде в Хасково, софийският (в Младост 3, до "Била") е след него.


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.