Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Момчета, очаквам мнения за въпросния модел, по-конкретно свързан с това - http://autozlati.cars.bg/u933619

Колата (евентуално) е за мои близки, цената със сигурност ще е надолу от обявената, макар че още не знам с колко. Запознат съм с всички рискове при покупки от автокъщи, не ми е за пръв път, но моля да споделите конкретни впечатления за модела 323F.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Момчета, очаквам мнения за въпросния модел, по-конкретно свързан с това - http://autozlati.cars.bg/u933619

Колата (евентуално) е за мои близки, цената със сигурност ще е надолу от обявената, макар че още не знам с колко. Запознат съм с всички рискове при покупки от автокъщи, не ми е за пръв път, но моля да споделите конкретни впечатления за модела 323F.

 

 

Не знам за друг маздаджия във форума освен мен, но аз карам мазда от 2004 година насам и от тогава  за мен друга марка не същества :)

 

Така.

Питаш за конкретния модел.

не са написали в обявата моторът каквъ е, но щом е 100 к.с. предполагам че в 2-литровия с директно впръскване.

 

Предмства : 

 

--->ниска цена на поддържка - мотърът е прекрасен, стига да е запазен.ОБслужването -ремък, ролки и т.н. ще ти излезе около 300 лв, турбото ако е здраво - няма да ти прави проблеми докато е жива колата.

-->масло по принцип този двигател не бара.

За останалите цени примерно - шарнир: 20 лв накладки: 26 лв. въздушен филтър: 25лв маслен филтър: около 10 лв. горивен филтър: 13 лв биалети: 15 лв(задните са сходни с фордови(20лв)

--->нисък разход на гориво - при този мотор извъградско ти е около 5 с включен климатик, около 8 - градско.

--->ниска цена на останалите части по окочването и т.н.

--->добър комфорт в купето, достатъчно екстри - имаш пълен ел комплект на стъкла, огледала, подгряване на огледалата.

-->климатикът рядко дава дефекти.

 

недостатъци:

--->както на всяка мазда-това е ръждата.Оригиналното антикорозионно покритие на купето пада след около 7 години експлоатация на автомобила особено, ако е внос от Австрия или Германия.

-І->шумност при движние - при 323 -ките това си е задължително - японците явно не им пука за обезшумяването , и при каране доста се чува движението на гумите и неравностите.

 

какво да се гледа при купуване : 

 

-->за ръжда по веждите, праговете и задното окачване -бомбетата на амортисьорите да се видят задължително ! 

--да се види номера на рамата и да се напише на този сайт за да се разбере историята на колата

-->да се провери маслото в скоростната кутия ! много често маздите пристигат без масло от западна европа и става страшно

--->да се провери на компютърен стенд за грешки в компютъра.Най-честите са :

-грешка в ЕГР-клапана

-грешка на еърбеците на пътническата седалка ( автокъщите просто изклчват лампичките и си мислиш, че всичко е наред, а то не е) 

-грешка в ABS -системата.

--->да се провери дали няма проблем с лгавата на двигателя - при запален двигател да се отвори капачката на радиатора и да се следи за "духане".

 

И така.

Взимаш някой познат майстор с теб и оглеждате колата на място.

 

Моделът 323 от 2003 е прекрасен автомобил и ти го препоръчвам.

Гони цена около 3000.

тази, дето е обявена е нереално висока.

Редактирано от Trichocephalus (преглед на промените)
  • Харесва ми 6

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодарско, Док, страшно си изчерпателен!

Колата е прегледана тази сутрин от работещ в сервиз и по негова оценка е в много добро състояние, особено откъм ръждата. Че километрите са нереални, това е ясно, но воланът почти няма следи от износване, а и педалите са приемливи (инфото ми е от куп телефонни разговори с моите хора). Гумите ѝ са за отпадъци, та цената ще слезе с 10%. Идва от Италия, което принципно не е плюс, но за магазинска няма пари, пък и нужда - първа кола за млад шофьор ще е.

П.П. Да, моделът е 2 л с директно впръскване.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Общо взето мненията около тоя мотор се разделят в двете крайности. Едни казват, че не си струва, други пък са много доволни. Моето мнение е без да съм поддържал този модел е, че моторът е слабичък и шумен, а на тази цена просто няма да я погледна тази кола. Комфорта на този модел не е на особено ниво и наистина е шумно в купето. От 110 км/ч нагоре се чува сериозен шум около ветроупорното стъкло. Всичко тов са субективни неща, прецени си сам след като я покараш.

Аз лично ако трябваше сега да си взимам кола бих се насочил към бензиновите модели - Мазда там са ненадминати. Карах преди бензинова 626 GD и просто няма какво да се каже лошо. Всички са единодушни, че Мазда имат много надеждни бензинови двигатели. Колкото на по-нови коли модели отиваш толкова повече се потвърждава това. Едно, че са по-безпроблемни в сравнение с дизеловите, ами са и с по-евтина поддръжка и по-просто устроени в сравнение с аналога дизел.

Задължително проверка обстойно отдолу за нивото на ръждата. Дори и новите модели, и те все още страдат от това. Дори така безпроблемната първа версия на шестицата и тя... в Англия е пълно с ръждиви екземпляри.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Благодарско, Док, страшно си изчерпателен!

Колата е прегледана тази сутрин от работещ в сервиз и по негова оценка е в много добро състояние, особено откъм ръждата. Че километрите са нереални, това е ясно, но воланът почти няма следи от износване, а и педалите са приемливи (инфото ми е от куп телефонни разговори с моите хора). Гумите ѝ са за отпадъци, та цената ще слезе с 10%. Идва от Италия, което принципно не е плюс, но за магазинска няма пари, пък и нужда - първа кола за млад шофьор ще е.

П.П. Да, моделът е 2 л с директно впръскване.

 

 

 

воланите ги сменят още с пристигането в БЪлгари, както и гумите на педалите и топката на скоростния лост.

тъй че не леж на тая кълка  :whist:

 

Щом компютърната диагностика ти е казала, че няма проблеми - посикай да направиш пробно каране и врътни поне 10 километра.

за този пробег би трябвало да се появи грешка, ако има, защото често в автокъщите правят следния номер : изчистват грешките и ти я представят като здрава кола.В момента, обаче като тръгнеш, ако има проблем - компютърът започва да отчита отново грешка и тогава ще се види.

 

Общо взето мненията около тоя мотор се разделят в двете крайности. Едни казват, че не си струва, други пък са много доволни. Моето мнение е без да съм поддържал този модел е, че моторът е слабичък и шумен, а на тази цена просто няма да я погледна тази кола. Комфорта на този модел не е на особено ниво и наистина е шумно в купето. От 110 км/ч нагоре се чува сериозен шум около ветроупорното стъкло. Всичко тов са субективни неща, прецени си сам след като я покараш.

Аз лично ако трябваше сега да си взимам кола бих се насочил към бензиновите модели - Мазда там са ненадминати. Карах преди бензинова 626 GD и просто няма какво да се каже лошо. Всички са единодушни, че Мазда имат много надеждни бензинови двигатели. Колкото на по-нови коли модели отиваш толкова повече се потвърждава това. Едно, че са по-безпроблемни в сравнение с дизеловите, ами са и с по-евтина поддръжка и по-просто устроени в сравнение с аналога дизел.

Задължително проверка обстойно отдолу за нивото на ръждата. Дори и новите модели, и те все още страдат от това. Дори така безпроблемната първа версия на шестицата и тя... в Англия е пълно с ръждиви екземпляри.

 

Да, бензинките са им надежни, но същото може да се каже и за дизела при моделите до 2007 година.

Ако си купувам чисто нова-вероятно ще си купя бензинова,  но не от гледна точка на чупенето и подръжката , ами защото работата на комънрейл дизела просто прекалено прилича на бензинова и си губи очарованието :) 

 

Аз карам само дизелови мазди и досега за 8 години нищо не съм пипал по двигателите. Това сега ми е втора мазда, която карам за тия години, а кръстникът ми е с "пермаси" 2003 година, което е с абсолютно същия мотор като на 323 F от снимката -2 литров, 16 клапана, 100 к.с.

Може и да съм попадал само на добри мотори -кой знае, но това са моите лични впечатления :) 

 

А моторът на тая 323-ка въобще не малък.

Купето е лекичко и направо лети с 2-литровия двигател.

На 323-ките по принцип слагат и 1,7 дизел, пак TDI, 83 коня, и виж при него има леко зависване при натискане на газта при турбо-дупката, докато двигателят поеме.Мъничък е 1,7, но 2-литрвоия си е добре :) 

а цената е надута доста - пробвай на пазарлък да свалиш до 3000 лв. толкова и е горе-долу  реалната цена


  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, прав си, ако говорим за дизела който е на шестиците преди фейслифта. Но не и ако говорим след фейслифта или 1,6 литровия на тройката от французите. За по-старите дизели не мога да кажа мнение, но предполагам, че ще са все така надеждни както бензиновите. За мен мазда е символ на надеждност без да си кривя душата когато говорим за двигател, ходова част, скоростна кутия.

Сега се сещам да споделя, че имахме много проблеми с крайното гърне и бъобще тръбите по генерацията. Ръжда яко. Няколко пъти сме го сменяли и заварявали. Мисли му ако си вземеш бензинка и й сложиш газова уредба.

Редактирано от RefreshMe (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Сега се сещам да споделя, че имахме много проблеми с крайното гърне и бъобще тръбите по генерацията. Ръжда яко. Няколко пъти сме го сменяли и заварявали. Мисли му ако си вземеш бензинка и й сложиш газова уредба.

 

170 лева за цялата ауспухова система.

крайно гърне -80 лв, средно ( без катализатор) - 70 лв , 20 лв за меката връзка и 10 лв за труд  :whist:

това обаче си е консуматив, нали се сещаш - няма кола, дето да не и ръждясват и изгниват гърнената, обонно, ако са с газова уредба.не ме питай за жигулата колко гърнета съм сменял и ще продължавам да сменям.А цената им е почти като на за маздата.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бензиновият вариант изцяло отпада от сметките, а и според инфото, с което разполагам към момента, колата ще бъде купена, защото майсторът (в някаква степен неслучаен, каквото и да значи това) е дал висока оценка, субективна, разбира се. Още не знам крайната цена, но предполагам, че ще е около 3500. И аз смятам, че е много, но не мога да контролирам всичко, при това от 250 км, пък и не всичко е пари на тоя свят. Най-хубавата кола несъмнено е новата, друг е въпросът дали и до колко си струва.

Благодарен съм за мненията ви, много са и ще са полезни.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Здравейте, много хубава тема за този модел кола. Аз имам същата но 90 коня дизел 2.0 . Може ли информация колко масло събира двигателя и препоръка за вид и марка масло.

Редактирано от vasilevsa (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В момента Мазда-та е с Mobil Super 2000 Diesel 10W40, но не се съм сигурен за количеството. Със същото масло си карам и Фокус-а, нямаме оплаквания.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както ти написах и на ЛС - аз съм с абсолютно същия агрегат -2.0 DITD, 90 конски сили. 

 

Събира  4,7 литра  масло ,Карам я с  Total Quarz 7000 - 10W40 , полусинтетика. 

Пълната синтетика ми е "тънка", двигателят става по-шумен, и го прогорва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
публикувано (редактирано)

"Не знам за друг маздаджия във форума освен мен, но аз карам мазда от 2004 година насам и от тогава  за мен друга марка не същества"

Другият маздажия съм аз и съм карал тези двата модела от 1993 до 2007 година. 3 броя съм сменил без да имам проблем по двигателя. За ламарините не говоря, защото няма такава, на която да не ръждясат. И трите са били бензинови 1 брой 323 и 2 броя 626. Ако сега си купувах нова кола, на 100% ще е отново  MAZDA. Японските коли са направени да се карат и да не се пипа двигателя от български майстор. Това са думи на един всеизвестен български рали състезател , казани лично на мен! За коли и за ЖЕНИ не пиша, защото не ме интересуват!

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако си купувам чисто нова-вероятно ще си купя бензинова,  но не от гледна точка на чупенето и подръжката , ами защото работата на комънрейл дизела просто прекалено прилича на бензинова и си губи очарованието :)

 

Високия въртящ момент при ниски обороти е незаменимо удоволствие! В тази граница се съчетава мощност и икономия и пъргавина!А това за сега само един  двигател го може и той е с Common Rail System  (D4D DID )  той го постига! 

 

В този аспект,място за сравнение с бензиновите агрегати няма!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

здравейте следя темата от много време и скоро нищо не е писано. Спрял съм се на модел 323 бензин/газ ето и линк http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11377581226957146&f1=details&slink=3wi6b9 но цената е твърде висока, а собственика е неотстъпчив по отношение на нея. Какво ви е мнението спрямо описаното и видяноното само по снимки

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

здравейте следя темата от много време и скоро нищо не е писано. Спрял съм се на модел 323 бензин/газ ето и линк http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11377581226957146&f1=details&slink=3wi6b9 но цената е твърде висока, а собственика е неотстъпчив по отношение на нея. Какво ви е мнението спрямо описаното и видяноното само по снимки

 

прекалено скъпа.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

... Какво ви е мнението спрямо описаното и видяноното само по снимки

Няма как да се състави каквото и да е мнение само по снимки - откъде да съм сигурен, че фотосите са от нея или от друга/и? Гледа се на място, също както си избираш и жена. Е, с жената май е по-лесно...

Търси друга, тая (колата) е много скъпа, а тепърва ще ѝ сменяш консумативи.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами бих ти помогнал и казал че мнението за колата ми е добро , подръжката е евтина , а мисля че това доста гали слуха тъй като маздите имат проблеми с подръжката - раждясва.  , разхода на гориво не е чак толкова голям апък единственият недостатък който знам при тях е че компютъра им прави доста чести проблеми надявам се при теб да не е така погледнах я в интернет и видях че е 3 + парите са и много , но ако си решил твърдо отивай и я взимай в близките 5 години ако я вземеш от добри ръце които си подържат колите ме съмнява да тръгнеш да я водиш на майстор. ;)

Редактирано от BMW. (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет. Малко късно отговарям в тази тема, но се надявам все пак мнението ми, да ти помогне по някакъв начин (ако не, поне на някой друг в бъдеще). Преди 2 седмици си взех въпросният модел 323F, 2003та година, 2 литра TDI за 4000 хиляди лева (да малко скъпичко, но според беше прекалено запазена количката) внос от Швейцария. За сега мога да кажа, че съм прекалено доволен от японската машина. Турбото "захапва" доста добре и колата вътре вози като лодка, но над 120 километра предното окачване започва леко да потрепва, което ще трябва да бъде прегледано в скоро време. Маздата ми вади разход извънградско 4.5 литра и градско ~7 литра. Според мен този модел си заслужава всяка стотинка, ако го намериш в горе-долу читаво състояни. Както някой беше споменал по-горе, може да се каже, че в купето е шумно, но казвайки го човек на който първата му кола беше Suzuki Super Carry, при който двигателя се намираше вътре под седалките, Маздата за мен си е тихичка като девойка на първа среща.

Да бъда честен, даже не очаквах, че ще свърша с Мазда... първоначално целта ми беше нещо немско или Honda Civic ~2003-та :) Но за сметка на това, в бъдеще като ми се наложи да купувам пак кола, ако пичовете от Мазда продължат да правят качествен материал, няма да се замисля дори и за секунда да купя пак същата марка. За пореден път се уверявам колко качествени коли произвеждат японците! Успех пожелавам на всеки, който се чуди дали да се съсредоточи към този модел ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

наскоро започнах да си търся първата кола която да си взема и един от моделите който ми хареса е

http://www.cars.bg/c541756

 

мазда 323 1.5 бензинов двигател с добавена газова уредба.Понеже японски автомобили не съм карал до сега и нямам никаква идея какво гледам по тях, какви косури имат, какви предимства и т.н. а пък какво да говоря за купуването на употребяван автомобил. За това се обръщам към вас за съвет за конкретния автомобил, към самия модел и така, за да мога поне малко да се ориентирам. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

наскоро започнах да си търся първата кола която да си взема и един от моделите който ми хареса е

http://www.cars.bg/c541756

 

мазда 323 1.5 бензинов двигател с добавена газова уредба.Понеже японски автомобили не съм карал до сега и нямам никаква идея какво гледам по тях, какви косури имат, какви предимства и т.н. а пък какво да говоря за купуването на употребяван автомобил. За това се обръщам към вас за съвет за конкретния автомобил, към самия модел и така, за да мога поне малко да се ориентирам. 

Погледнах колата от този линк в cars.bg , колата на външен вид като гледам не е много лоша. Модела е хубав , но аз не мога да ти кажа нищо за съответната кола. както ти сам каза употребявана. Иди я закарай на сервиз и я погледни отдолу , ходова част , чуеш двигателя викаш има газова уредба погледни я , човека се окаже някой който не обича да си поддържа количките може да очакваш и беля ... Даже покарай я допадне ли ти взимай я. Не съм запознат чак толкова с маздите и аз мога да ти дам само този съвет. 

Редактирано от Jokobus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

здравеите на скоро си купих мазда 323 1.5 16v BJ неможах да намеря горивния филтър някои можели да ми каже каде се намира филтър за което благодаря предварително

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Привет, малко подновяване на темата (ъп)..
Преди известно време се реших като за първа кола да бъде 323. Карал съм 400-500км фиат пунто 94, което често ходеше на 'доктор'.. Тъ, по темата:
Спрял съм се на по-стария вариант IV S.. Какви са му плюсовете и минусите (ръждата е ясна).. с какво е по-различен от по-младите си събратя?
Попаднах на този малко евтин вариант: http://www.cars.bg/offer/c2083730 
Съвет? :)

Редактирано от M.t. Energy (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Коя година 323? Имаш ли си идея колко ревизии има и че там се водят по години? Имам неприятни впечатления от тия след 2000г

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.