Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

thebullet

Видео съощения в Skype.........................

Препоръчан отговор


Здравейте да попитам защо безплатната услуга в Skype ...видео съобщения не работи.......с Windows 8  съм и последния Skype.Извинявам се ако темата не е на мястото си.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

да изпозлвам темата на колегата да не отварям нова

дано аз да получа отговор :)

 

имам навика да си обновявам скайп до последната версия 6.5.0.158 windows 7 64bit

забелязвам,че липсва онова кръгче за неполучено съобщение.

само при мен ли е така?идея как да го върна?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

да изпозлвам темата на колегата да не отварям нова

дано аз да получа отговор :)

 

имам навика да си обновявам скайп до последната версия 6.5.0.158 windows 7 64bit

забелязвам,че липсва онова кръгче за неполучено съобщение.

само при мен ли е така?идея как да го върна?

 

Публикувано изображение

 

 

 

 

Същата конфигурация и при мен. Правя видео съобщение пращам го, но при отсрещния абонат не се получава, а при мен се върти постоянно кръгчето за неполучено съобщение. Абоната с който правя опитите ми праща такова и аз го плейвам при мен успешно. Някой ако знае и е патил с подобно нещо да пише тук, а и аз ако открия къде е проблема също.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ами "повредата" при мен е при нормалното съобщение-текст,които изпращам,знам че абоната не е на линия-100% и точно това кръгче обаче го няма.стои ми все едно го е получил,а знам че не е

за видео съобщение нямам наблюдение там,защото не ползвам тази функция,просто използвах темата на колегата,да не пускам нова

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имате някакъв проблем със свързването (не се изтегля ресурс от бекенда на СС). С всичките ли ВС (до разл. абонати) имате този проблем? Пробвайте с друго свързване към интернет. Обърнете внимание на обновяването на ИЕ10, ОС и флаш... 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имате някакъв проблем със свързването (не се изтегля ресурс от бекенда на СС). С всичките ли ВС (до разл. абонати) имате този проблем? Пробвайте с друго свързване към интернет. Обърнете внимание на обновяването на ИЕ10, ОС и флаш... 

Не бях влизал скоро тук, но през това време се мъчих по всякакъв начин да отсраня проблема. А той е, както съм писал в първия пост, че аз приемам видео съобщения, а аз като ги изпращам(въпреки, че при мен си ги преглеждам преди изпращането) отсрещната страна не ги получава. Правих опити към различни мои абонати с различни ОС, но не би. Моля да ми поясните относно "ресурс от бекенда на СС" какво значи малко по-простичко. С Уиндос 7 съм и автоматично се ъпдейтва. Каква връзка има ИЕ 10? Да добавя, че пробвах от същия компютър с друг акаунт и резултатът беше същия. Следва да опитам от друг комп. с Уин 7 и последната версия на Скайп. Ще пиша пак тук какво ще се случи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съжалявам за жаргона. Обяснявам: 1) СС=Skype; 2) бекенд[~]=инфраструктура. Всичко, което обслужва (но и не само) правилната работа на приложението Skype в разнообразието от десетки (стотици) версии, езици и операционни системи и се грижи за съвместимостта (доколкото такава е възможна) между тях, е това, което ви писах. Видеосъобщенията (видеопоща, видеосекретар) са услуга много сходна с гласовите съобщения, с гласовата поща. Вие с вашия хардуер записвате аудиовизуален файл, който се доставя до получателя през тази инфраструктура. Много е възможно (след като не можете да доставите или да качите) и нямате проблем с вашата система, това да е инфраструктурен проблем. Моля, наистина опитайте с друг хардуер, но със същото име в Skype, същия рутер/доставчик на интернет (т.е. това, което е ПРЕД вашия оригинален хардуер). Аз ви попитах: само до този абонат ли не се доставят вашите видеосъобщения или до всички? Това, че на същата машина сте повторили своя неуспех с друго име в Skype (профил) не е за учудване. ВЕРОЯТНО проблемът е: 1) в настройките на тази машина/ОС или 2) инфраструктурен (в нещото, което ви свързва към мрежата). МОЛЯ, опитайте СЪЩО да се впишете на друга машина на ваш приятел с вашето име, за която знаете от своя приятел, че НЯМА проблеми с видеопощата. И на тази машина ли пак не се доставят видеосъобщенията ви? Пишете, когато можете и имате нещо ново. Успех!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съжалявам за жаргона. Обяснявам: 1) СС=Skype; 2) бекенд[~]=инфраструктура. Всичко, което обслужва (но и не само) правилната работа на приложението Skype в разнообразието от десетки (стотици) версии, езици и операционни системи и се грижи за съвместимостта (доколкото такава е възможна) между тях, е това, което ви писах. Видеосъобщенията (видеопоща, видеосекретар) са услуга много сходна с гласовите съобщения, с гласовата поща. Вие с вашия хардуер записвате аудиовизуален файл, който се доставя до получателя през тази инфраструктура. Много е възможно (след като не можете да доставите или да качите) и нямате проблем с вашата система, това да е инфраструктурен проблем. Моля, наистина опитайте с друг хардуер, но със същото име в Skype, същия рутер/доставчик на интернет (т.е. това, което е ПРЕД вашия оригинален хардуер). Аз ви попитах: само до този абонат ли не се доставят вашите видеосъобщения или до всички? Това, че на същата машина сте повторили своя неуспех с друго име в Skype (профил) не е за учудване. ВЕРОЯТНО проблемът е: 1) в настройките на тази машина/ОС или 2) инфраструктурен (в нещото, което ви свързва към мрежата). МОЛЯ, опитайте СЪЩО да се впишете на друга машина на ваш приятел с вашето име, за която знаете от своя приятел, че НЯМА проблеми с видеопощата. И на тази машина ли пак не се доставят видеосъобщенията ви? Пишете, когато можете и имате нещо ново. Успех!

Здравейте, Благодаря за изчерпателния отговор и вече съм наясно какво следва да направя и ще го сторя за резултатите от опита ще пиша. Питате ме дали само с този абонат ми е проблема. Не, с всички с които опитах резултата е същия. Пояснявам сега, че интернета ми е с Вивакомски модем и РС-то е вързано с ЛАН кабел. Дали там не се крие проблема? Ще се помъча да докарам и вържа към моя модем друг лаптоп например и с връзка през него да се опитам да направя опит за видео съобщение през Скайп за което ще пиша.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, zmeYpc, Току що направих проба със Скайп от Айфон през моя ADSL модем до абоната до когото се мъчех да изпратя видео съобщение, както писах по-горе. Той го получи и прегледа безпроблемно. Установявам, че проблема се крие в изпращането на такова от РС-то с Уин 7 до мой абонат. За получаването вече писах, че си го приемам. Дали в някоя от настройките на Уин 7 нещо липсва? Вчера ъпдейтвах Уина до всичко което ми предложи. Ще очаквам още помощ от вас.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За нищо! Щом от мобилна версия (iPhone) успявате при едно и също свързване с интернет да го качите и изпратите, значи: а. нямате проблем с рутера и доставчика б. нямате проблем с вашата регистрация и профил в Skype

Мисля, че е нещо с настройки или софтуер в настолната машина. Лошото е, че клиентът на Skype за iPhone/iPad не ползва Flash като плеър за видеопощата, докато настолният клиент на Skype за Windows - разчита на flash. Направете някакви замервания на скоростта ви на качване към определени сайтове (има подобни услуги, потърсете или попитайте доставчика си). По-горе ви писах да проверите да нямате случайно две защитни стени. Има инструкции как да нулирате ЗС на Windows 7 до фабрични настройки. Също и което е може би най-вероятно според мен е, че при вас може да има нещо с Adobe Flash + Internet Explorer (ако не е ЗС или друг филтриращ софтуер, проверете). Инсталирайте си ИЕ10. Сменете всички предишни инсталирани компоненти на flash (към различните браузъри или друг редакторски софтуер) Проверете изправността на инсталираните кодеци. Какви са. Ползвайте един пакет. Ако сте инсталирали от различни разработчици, ориентирайте се само към 1 пакет с кодеци. Ползвайте Skype 6.6 и премахнете всички пакети за Flash. На сайта на Adobe има инструкции за поправка на Flash, потърсете (в случай че ползвате по-специален софтуер от Adobe). Преинсталирайте и поправете flash и опитайте пак. Пробвайте и дали вие получавате видеосъобщения. Помолете приятел, който е по-наясно с мрежовите неща и махането/качването на софтуер да ви съдейства. Докарайте чужд преносим компютър с W7 и с този модем на БТК и вашето име в Skype, опитайте да проверите пак нещата, докато установите какво пречи в настолната машина. Успех!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.