Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

bgscouser

Проблем с рутера?

Препоръчан отговор


Здравейте! Днес си купих рутер,свързах го ,всичко ок .Обаче след като изключа или рестартирам компа нямам интернет (отдолу на компютърчето има Х и пише ,че кабела е прекъснат или не е свързан) при което правя следното - изваждам кабела който е от рутера към pc-то и нета ми тръгва отново.Защо ми прави тези проблеми? Рутера е TP-Link

 

п.п.Извинявам се за предната тема!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте! Днес си купих рутер,свързах го ,всичко ок .Обаче след като изключа или рестартирам компа нямам интернет (отдолу на компютърчето има Х и пише ,че кабела е прекъснат или не е свързан) при което правя следното - изваждам кабела който е от рутера към pc-то и нета ми тръгва отново.Защо ми прави тези проблеми? Рутера е TP-Link

 

п.п.Извинявам се за предната тема!

модел ?

смели lan кабела, може да е дефектен и да не прави добра връзка

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

модел ?

смели lan кабела, може да е дефектен и да не прави добра връзка

TL-WR740N

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

TL-WR740N

Рутера има 4 порта към които може да се включи компютър. Пробвай в друг порт на рутера и с друг ЛАН кабел. Ако проблема продължава трябва да тестваш с друга мрежова карта. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте! Днес си купих рутер,свързах го ,всичко ок .Обаче след като изключа или рестартирам компа нямам интернет (отдолу на компютърчето има Х и пише ,че кабела е прекъснат или не е свързан) при което правя следното - изваждам кабела който е от рутера към pc-то и нета ми тръгва отново.Защо ми прави тези проблеми? Рутера е TP-Link

 

п.п.Извинявам се за предната тема!

 

Не си дал никакво подробно инфо, просто въпрос имам проблем, как да го реша... При така поставени нещата не очаквай точен отговор на момента. 

 

Възможни варианти за проблема ти

- не включваш кабела на доставчика в правилния порт. Този рутер има общо 5 порта, 4 lan и един wan порт. Кабела на доставчика се включва в wan порта демек синята дупка

- следва, възможна рестрикция по мак адрес

- да получаваш ип адреса си статично

- да получаваш ип адреса си чрез PPPoE

Това са основните неща, след като те са съобразени отиваш на вариантите, които колегите вече са споменали, деф. лан карта или кабела за връзката компютър-рутер. За да провериш лан картата, бодни си кабела на доставчика в компа, както си е било до сега и ако нета тръгне, ясно картата е ок. За кабела, който свързва компа с рутера се досещаш, смени го.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Със същия маршрутизатор съм, и досега проблеми не ми е правел, дори съм повече от доволен. Провери си пач кабела да не би да е прекъснат някъде. Ако самия кабел е от ония правените и жиците стърчат навън, не се учудвай защо нямаш връзка. Имам предвид това:

Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.