Премини към съдържанието
Dannyy Iwanowa

Телефонът не ми работи, а от Глобул не признават гаранцията..

Препоръчан отговор


Здравейте,не знам дали темата е за тук но....
Имам един телефон нокиа 5530 експрес мюзик,който отказа да работи.Занесох го на ремонт в глобул,тъй като още е в гаранция и от там казаха,че е мокрен и частите са ръждясали и отказват гаранцията под претекст,че е по моя вина,а аз не помня да съм го мокрила.. Проблема е следния,включва се не всеки път,но не може да се работи с тъч скрийна,а тъча е сменяван преди половин година някъде.Преди това още три пъти го носех на ремонт. Може да се зарежда,чертичкие си мърдат,само тъчскрийна не работи. Какво да направя.Телефона още е в гаранция.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,не знам дали темата е за тук но....

Имам един телефон нокиа 5530 експрес мюзик,който отказа да работи.Занесох го на ремонт в глобул,тъй като още е в гаранция и от там казаха,че е мокрен и частите са ръждясали и отказват гаранцията под претекст,че е по моя вина,а аз не помня да съм го мокрила.. Проблема е следния,включва се не всеки път,но не може да се работи с тъч скрийна,а тъча е сменяван преди половин година някъде.Преди това още три пъти го носех на ремонт. Може да се зарежда,чертичкие си мърдат,само тъчскрийна не работи. Какво да направя.Телефона още е в гаранция.

 

Не ти признават гаранцията ?! :eek:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ти признават гаранцията ?! :eek:

Trichocephalus-Да,защото било по моя вина... ?  Възможно ли е да лъжат и проблема да е в дънната платка,чипа или лентовия кабел ? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Trichocephalus-Да,защото било по моя вина... ?  Възможно ли е да лъжат и проблема да е в дънната платка,чипа или лентовия кабел ? 

Да възможно е и го правят. Не само ти си се сблъсквала с подобен проблем. Преди около 2 месеца на мой приятел изгасна екрана на Нокия C1-01. Понеже беше гаранционна я занесе в сервиз на Глобул (телефона му е взет от там с някакъв пакет), но от там му казаха точно същото като на теб. Познавам човека много добре и знам как се грижи за телефоните си. Тъй като телефона не е много скъп той и тегли една хубава майна и чака само да изтече договора, за да се махне от тях.

 

Да не говорим, че е лоялен клиент поне от 6 години на Глобул.

Редактирано от Emokostov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Продавача няма никаква изгода да ви лъже, ако проблема е поправим, ви отстраняват повредата.

Щом казват че е мокрен вероятно е така.

Не сте ли обърнали внимание като говорите продължително че телефона става целия вир вода от потта?

Това са скъпи играчки,

играчки наблъскани с много екстри,

често бързат да ги изкарат на пазара без да са минали нужните изпитания за качество.

 

На никои не му се занимава с дела и комисии, ако платката е корозирала няма какво да направят.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нямат никаква изгода ли? :lol6:

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз имах един Sony Ericsson K320 купуван от германос, беше спрял да работи и като го занесох в германос ми дадоха същия отговор. Аз им казах че нямам спомен да съм го мокрил, а те ми отговориха че е възможно да е станало така от влажен въздух?! :ohmy: По-добре не се занимавай с тях, а си дай телефона на някой сервиз да видят какво може да се направи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,не знам дали темата е за тук но....

Имам един телефон нокиа 5530 експрес мюзик,който отказа да работи.Занесох го на ремонт в глобул,тъй като още е в гаранция и от там казаха,че е мокрен и частите са ръждясали и отказват гаранцията под претекст,че е по моя вина,а аз не помня да съм го мокрила.. Проблема е следния,включва се не всеки път,но не може да се работи с тъч скрийна,а тъча е сменяван преди половин година някъде.Преди това още три пъти го носех на ремонт. Може да се зарежда,чертичкие си мърдат,само тъчскрийна не работи. Какво да направя.Телефона още е в гаранция.

 

Ако наистина си сигурна, че вината не е при теб и си експлоатирала тел. правилно, ако държиш на принципа и искаш да направиш нещо по въпроса и да защитиш правата си, то можеш да съзираш комисията по защита на потребителя на първо място. После като идея можеш да поискаш независима експертна оценка за състоянието на телефона в някой сервиз на нокиа, да речем или някой по-известен такъв. Направи официално възражение с препоръчано писмо до офиса им. Поискай писмено становище, защо и на какво основание отказват гаранцията. След като събереш официално док. заведи едно гражданско дело, нека да доказват, че телефона, не е използван правилно. По времето на делото съдията най-вероятно ще поиска съдебно-техническа експертиза на устройството, която надяваме се да е в твоя полза. Всичкото, това в случай, че искаш да защитиш правата си, така бих направил аз. Ако не и се занимава, теглиш им една майна и си купуваш др. тел.

 

П.П. М/у др тея от Glubul са най-голените тъпанари. С такива дебили и некомпетентни служители не се бях сблъсквал, ама това е др. тема и не ми се изпада в подробности, но и аз имах казус с тях. Съответно вече не сме им клиенти.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щом ходи постоянно на ремонти, смени апарата. Преди време и аз им занесох гаранционно, паднал в кофа с вода телефон. След един месец се върна като нов с ренгенова снимка на щетите. Платих 30лв. защото вода в телефона не включва гаранцията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Продавача няма никаква изгода да ви лъже, ако проблема е поправим, ви отстраняват повредата.

Щом казват че е мокрен вероятно е така.

Не сте ли обърнали внимание като говорите продължително че телефона става целия вир вода от потта?

Това са скъпи играчки,

играчки наблъскани с много екстри,

често бързат да ги изкарат на пазара без да са минали нужните изпитания за качество.

 

На никои не му се занимава с дела и комисии, ако платката е корозирала няма какво да направят.

Не съм говорила по него за да знам,защото нищо не може да се прави.Само може да се включва и изключва.Иначе звук си има,който се чува при включване и се чува отлично,вибрации също има.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Продавача няма никаква изгода да ви лъже, ако проблема е поправим, ви отстраняват повредата.

Щом казват че е мокрен вероятно е така.

Не сте ли обърнали внимание като говорите продължително че телефона става целия вир вода от потта?

Това са скъпи играчки,

играчки наблъскани с много екстри,

често бързат да ги изкарат на пазара без да са минали нужните изпитания за качество.

 

На никои не му се занимава с дела и комисии, ако платката е корозирала няма какво да направят.

Не мога да се съглася с Вас колега.Преди години съм работил,като служител на ГлоБул и много добре зная колко често пред клиентите излизат с този номер.Ще ви дам конкретен пример. Мобилните телефони,които дават дефекти и са гаранционни се изпращат в лицензиран сервиз.Там се правят съответните тестове с нужния софтуер за дефекти и проблеми с тези апарати.След като се извърши тази процедура телефона се връща в съответния магазин заедно с резултатите от тези тестове и становище в писмен вид каква е причината за повредата на този продукт.Няма нужда да ви казвам какъв е процента на телефоните,които според тях са повредени по вина на клиента.Аз също съм бил сред тези "клиенти ".Като заключение мога да добавя,че повече не бих си купил апарат от тази фирма,въпреки факта,че съм бил техен служител и съм ползвал изключително внимателно този телефон( и в последствие след като даде дефект,гаранцията не бе призната,всъщност становището бе -повреда по вина на клиента ).

  • Харесва ми 6

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Могат да ти откажат гаранция само и единствено ако ти представят снимки на които се вижда IMEI на телефона и съответно мястото с корозията, ако имат такива където и да се оплачеш няма да постигнеш нищо. Колкото до самият проблем, може би пак е проблем със самият тъч, занеси го в сервиз да ти кажат какъв е проблема надали ще ти вземат повече от 40 лв. дори да трябва да се сменява тъча. Ако си от София мога да ти препоръчам няколко в който работят добре.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.