Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

andrianivanov

M-Tel Prima Отчитане на всяка минута от 11.08.2013

Препоръчан отговор


Вчера получих следният SMS

 

"Zdravey, sled 11.08.2013 tarifiraneto na obazhdaniyata shte stava na vsyaka minuta.Povechе informacia za usloviyata i vyzmozhnost za otkaz na www.mtel.bg"

 

- , ако до сега сте говорили средно 1:30 мин на цена от 0,54 лв за мин разговор с тарифиране след първата минута на всяка секунда и сте заплащали 0.81 лв след новите промени ще заплащате за 1:30 мин 1,08 лв, което се ръвнява на 2 мин разговор

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вчера получих следният SMS

 

"Zdravey, sled 11.08.2013 tarifiraneto na obazhdaniyata shte stava na vsyaka minuta.Povechе informacia za usloviyata i vyzmozhnost za otkaz na www.mtel.bg"

 

- , ако до сега сте говорили средно 1:30 мин на цена от 0,54 лв за мин разговор с тарифиране след първата минута на всяка секунда и сте заплащали 0.81 лв след новите промени ще заплащате за 1:30 мин 1,08 лв, което се ръвнява на 2 мин разговор

Много трябва да се внимава с тези измамници. Ама много. Постоянно има някаква скрита таксичка или уловка във всеки вид услуга... Аз лично се научих одавна да чета между редовете и винаги намирам къде е уловката. Защото винаги има такава, просто трябва да се търси. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

eminem, тук няма уловка :) . Казват ти в прав текст, че ще ти взимат повече пари. Ако си говорил 1 минута и 1 секунда - ще ти отчитат 2 минути.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опцията за отказа е незареждане на карта, преминаване на договор или др. оператор

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опцията за отказа е незареждане на карта, преминаване на договор или др. оператор

 

Това само ментел могат да го измислят.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

не това вече е измислено от повечето оператори особено в европа само че нашите са около 10-ина години назад а и е логично да го направят след като не печелят от прима съвсем нормално търговско поведение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

не това вече е измислено от повечето оператори особено в европа само че нашите са около 10-ина години назад а и е логично да го направят след като не печелят от прима съвсем нормално търговско поведение

 

Нормално е и да намалят цените. Какво е това 1 лв 2 минути разговор Да не припомням че много хората са със златни номера на предплатени карти

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако можех щях да го нарисувам, че телекомите бутат предплатените пакети в трета глуха забележете че това са само пакети с разговори, което предвид тенденциите не е рентабилно

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Заради тази простотия на Мтел аз прехвърлих прима с 12 годишен номер (и навъртани минимум 20-30 лв/мес) на Виваком на предплатената талифа call-уo. И сега говоря за 11 стотинки. Заслужава да се отбележи обаче, че напоследък Вива имат грандиозни проблеми с 3г мрежата си. При натоварване на макс(примерно даунлоуд на програма от Андроид Плей стор) връзката прекъсва, после се самовъзстановява, пак прекъсва..... при браузинг само не се усеща така. Това е така от седмици почти в цялата страна. Вчера за първи път ми се стори, че вече го няма проблема, но не съм имал време да тествам обстойно дали е оправено вече.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.