Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Работя на компютър, спрях цигарите, никаква активност и стигнах до 90кг. (жена; 21г.), но сега ми се налага да отслабна светкавично... Запозната съм с риска от рязкото отслабване, но ми е жизненоважно. Пускам тази тема за да попитам как да го направя без да забавя метаболизма си? Аз си мислех да карам 3 дни на вода, 1 ден да приема 1200-1500 кал. и отново 3 дни глад - 2 месеца. След това ще продължа храненето си главно с 80% плодове и зеленчуци. Мога да тренирам всеки ден у дома. Имам вело, гирички (3кг.) ластици и т.н. Неща, които хващат прах. Моля за помощ!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

до колкото знам пълен глат с упражнения не е добре за организма може да колабира

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо не се посъветвате с фитнес инструктор, и/или си направете един хранителен режим. На майка ми и изготвих един режим от интернет, за 1 месец свали 5 кг. без да гладува. За 3 месеца с бягане по 2/3 км. свали близо 20 кг. и направи много добър релеф, смисъл корема всичко и се стопи. След това и яз ползвах режима за 2 месеца свалих близо 13 кг. Но нямаш ли водя, нищо няма да стане. Успех

Редактирано от Малкия стар войник (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте! Работя на компютър, спрях цигарите, никаква активност и стигнах до 90кг. (жена; 21г.), но сега ми се налага да отслабна светкавично... Запозната съм с риска от рязкото отслабване, но ми е жизненоважно. Пускам тази тема за да попитам как да го направя без да забавя метаболизма си? Аз си мислех да карам 3 дни на вода, 1 ден да приема 1200-1500 кал. и отново 3 дни глад - 2 месеца. След това ще продължа храненето си главно с 80% плодове и зеленчуци. Мога да тренирам всеки ден у дома. Имам вело, гирички (3кг.) ластици и т.н. Неща, които хващат прах. Моля за помощ!

 

Гледай да не се повредиш нещо с тези диети.

Трябва си да поемаш определени проценти животинска храна, месо, яйца, мляко и сирена разни. Да се правиш на почти вегетарианка, с цел отслабване, не е разумно деяние. 

Значи намаляваш калориите, ама продължаваш да си ядеш месо ( пилешко например ). На яйцата им махаш повечето жълтъци и им ползваш белтъка, за да не ти се стопят мускулите. На теб ти трябва натрупана сланина да се стопи, а не мускулите ти. Мускулите трябва да се запазят, щото те ти крепят скелета да не си разваляш разни стави, да не си повреждаш прешлените по гръбначния стълб и т.н. Белтък от яйца можеш да си ядеш всеки ден, няма холестерол в него, няма ги големите калории от мазнините на жълтъка. За останалото, ами трубва да си идентифицираш кой храни те засищат повече точно теб. Щото всеки човек си е различен. Например аз като ям настърган морков ме засища, пък няма много калории. И бананите ме засищат, ама ако не са зелени, са пълни с калории.

Мисля че твоят най-голе проблем е борбата ти със стреса. Като си напрегната и не си палиш цигарка ( цигарите са лошо нещо ) ти компенсираш с ядене, вероятно с клорични храни които те успокояват. Ами пребори се с този проблем и после след като си ги свалила килограмите, може и да не ги качваш повече.

Гледай да не го удариш на анорексия, ако им вярваш на диетите от разни женски списания, че после ще стане страшно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Рязкото отслабване не е толкова проблемно, колкото глада. Нищо хубаво няма да излезе. Виждам, имаш няколко уреда които ще ти влязат в употреба, но главно трябва да наблегнеш на тичането(или някакъв друг активен спорт). Предполагам ще ти е трудно в началото с тези 90кг(колко си висока?), но пък ако всеки ден отделяш по 30 мин. за бягане + 2х30 мин. велоергометър (с почивка) и добър хранителен режим ще стопиш доста мазнини за кратко време. Наблегни на плодовете и зеленчуците, не яж много тестени изделия(няма да е лошо да спреш белият хляб и да минеш на пълнозърнест - ако ядеш бял хляб), също така не яж бързи неща от рода на сандвичи, принцеси и прочие когато бързаш. Предимно варени и задушени/на фурна ястия без много олио. Също така 10-15 мин. преди упражненията може да изпиваш по 1 чаша зелен чай (помага изгарянето на мазнини). Хранителният режим може да си продължава така, а втората седмица ще е добре да увеличиш бягането на около 45 мин. + 3 серии по 30мин. велоергометър и по 3-4 серии коремни преси(~35  преси на серия). И така правопропорционално увеличавай сериите и бягането с времето. И най-важното - Пий много вода! Изчисли си дневната норма (30мл на килограм май беше) и пий поне толкова, ако можеш и я надвишавай с по 300-400мл. Това е общо взето основата на хранителния и тренировъчния режим, а ако искаш помощ с доуточняването можеш да драснеш едно ЛС по всяко време. Поздрави ;)

Редактирано от ratewis (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Глада не е хубаво нещо не посягай към него. Просто прави много усилени тренировки които горят много калории. Коремни преси, бягене, клякания и тем подобни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 13.07.2013 г. в 23:13, Elisaweta написа:

Здравейте! Работя на компютър, спрях цигарите, никаква активност и стигнах до 90кг. (жена; 21г.), но сега ми се налага да отслабна светкавично... Запозната съм с риска от рязкото отслабване, но ми е жизненоважно. Пускам тази тема за да попитам как да го направя без да забавя метаболизма си? Аз си мислех да карам 3 дни на вода, 1 ден да приема 1200-1500 кал. и отново 3 дни глад - 2 месеца. След това ще продължа храненето си главно с 80% плодове и зеленчуци. Мога да тренирам всеки ден у дома. Имам вело, гирички (3кг.) ластици и т.н. Неща, които хващат прах. Моля за помощ!

Вземи да спортуваш. Докато не натовариш организма физически нищо друго не може и няма да те спаси.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Спри се. Някаква изрови старата тема за да си рекламира хапчетата.

Иначе по въпроса - най-естественото и приятно - креватна гимнастика (sex). Особено ако се набляга на количество и качество, съпроводено с изпотяване.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 10/27/2017 в 13:59, Филипов написа:

Спри се. Някаква изрови старата тема за да си рекламира хапчетата...

Затова всички дружно да използваме бутон "Докладвай". Аз вече го направих, давайте и вие. Колкото до въпросните хапчета, които рекламира - не вършат никаква работа. Пълен боклук, дават се само пари на вятъра. Поредният лов на балъци.

Редактирано от badsector (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, badsector написа:

Затова всички дружно да използваме бутон "Докаладвай". Аз вече го направих, давайте и вие.  

Точно така - този бутон върши чудеса, но малко го ползват. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от apostoloff
      ДЕСЕТ ПРАВИЛА ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА ТЕЛЕСНОТО ТЕГЛО


       

       

       

       
      Предлагам на вашето внимание десет правила за безболезнена редукция на телесното тегло. Те се основават на многобройни научни изследвания и са публикувани в американското издание Diets in Review.





      1. Направете менюто си разноцветно!


      Плодовете и зеленчуците са незаменим източник на целулоза, витамини, минерали и антиоксиданти. Те съдържат малко калории, създават усещане за ситост и се съчетават добре с всички ястия.


      2. Хранете се редовно!


      Когато се храните редовно, обмяната на веществата се извършва равномерно и калориите се изразходват през целия ден. Ако интервалът между приемането на храна е твърде голям, организмът се старае да изразходва по-малко енергия т.е. изгаря по-малко калории. Задължително закусвайте. Яжте не по-малко от 3 пъти всеки ден и от време на време похапвайте допълнително по-лека здравословна храна.


      3. Дайте време на стомаха си!


      От ранно детство ни учат да не похапваме преди обяд за да не развалим апетита си. В действителност приемането на малко количество храна може да предотврати преяждането. Усещането за ситост се появява след 10-15 минути и затова ние често изяждаме повече, отколкото е необходимо. Когато се храните у дома, обръщайте внимание на порциите. В ресторантите често сервират големи порции. Не се старайте да изяждате всичко.


      4. Избирайте пресни продукти!


      За да могат продуктите да се съхраняват по-дълго време, в тях се добавят всевъзможни консерванти, а това често води до намаляване на съдържанието на техните витамини и други полезни вещества. Старайте са да употребявате по-малко полуфабрикати, защото те са високо калорични, по-мазни и по- солени.


      5. Движете се!


      Човешкият организъм не е приспособен за безкрайно седене на бюрото. За да запазите своето здраве, вие трябва да се движите. Натоварването укрепва мускулите и сърцето, подобрява съня и настроението. Не е важно дали спортувате в спортната зала или просто се разхождате около дома си – главното е да се движите.


      6. Поглезете се!


      Много от вкусните неща са вредни, но без тях се живее много по-трудно. Ако постоянно се лишавате от нещо, можете да се “пречупите” и да изядете наведнъж твърде голямо количество от “забранената храна”. Хапнете си от най-любимото, но бъдете умерени.


      7. Четете етикетите!


      Ако не знаете съставките на продукта (т.е. ако те не са посочени на опаковката), по-добре не рискувайте и оставете продукта в магазина. Същото се отнася и за продуктите с безкрайно много съставни компоненти. Обръщайте внимание дали са посочени калориите и съдържанието на мазнини за една порция или за цялата опаковка.

      8. Консумирайте пълнозърнест хляб!

       
      Белият хляб няма никаква стойност, докато пълнозърнестият е богат на целулоза и други полезни вещества. Той е способен да ни предпази от резките спадове в нивото на гликоза и удължава чувството за ситост.


      9. Избирайте “правилните” мазнини!


      Мазнините не винаги са вредни. Наситените мазнини действително способстват за натрупването на излишни килограми и предизвикват сърдечно-съдови заболявания, но ненаситените са полезни за организма. Можете спокойно да използвате зехтин за  подправяне на салата си. А и за приготвяне на ястия.


      10. Избягвайте “течните” калории!


      В една единствена чаша кола се съдържа твърде много захар. Всеки ден в стомаха заедно с напитките попадат излишни калории, които не създават чувство за ситост, но способстват за добавянето на излишни килограми. Рекламата обикновено толкова добре представя тези напитки, че човек ги смята за полезни и не обръща внимание на захарта, която се съдържа в тях.


       

       
      АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ


       
    • от Black Dragon 777
      Здравейте,миналото лято хедех на фитнес 2-3 месеца всеки ден , но от тогава не съм ходил,от тогава общо взето спрях да спортувам каквото и да е , и в резултат на това,а и на бирите , качих доста излишни килограми,и преди не бях много слабичък но сега е още повече,186 съм , 100 кг .на 18 г съм.От тренировките по футбол счупвах 2 пъти ръка и там се поолежах около 1 месец за едната и след месец два след като счупих и другата още 1 месец,след това пак започнах да си тернирам но не след дълго и глезен изкълчих и там още 1 месец отиде ... и се докарах до това положение .. Та искам да попитам сега ще започвам да ходя на фитнес сериозно не за месец,два,дали да взимам елкарнитин и да бягам докато не смъкна поне 20 кг(или пове4е,колкото се налага)  и след това да почвам за мусколи и оформяне да работя . Или направо да си почвам за мусколи тренировки.Нищо не разбирам и затова ви моля за помощ .Благодаря ви предварително !
    • от alera_90
      Иска ми се да споделя болката си с някого, дори само да  пиша, за да я излея някъде. знам , че има хора с много по- големи и страшни проблеми от моя и до някъде се чувствам гадно, че се комплексирам от такова нещо. Някои ще кажат, че съм повърхностна може би, но това е нещо, което адски ми тежи и  повярвайте ми опитвах по какви ли не начини да реша проблема  си.На 23 години съм. Родих сина си на 21.  Изкарах сложна бременност и имах  много проблеми с хормоните. Когато забременях бях 46 кг., когато родих бях 85 кг. никои  не  ти казва как една  бременност променя  тялото  ти. Никои не  те подготвя  за това.  Лекарите казаха, че е от хормоните, че когато спра  да  кърмя  малко  по  малко  ще  си върна килограмите. Е,  да но  не беше  така.  Опитвах  с  диети  ,  свалих  ги  до  62  и повече  не можах. Започнах д а  спортувам  и  скоро  след  това започнаха  проблеми с  колената  ми. Не мога да  тичам, повече  от  500 метра  без болка. Започнах  да  се  уморявам  по- бързо , задъхвах  се  и от леки  ежедневни  задачи. Когато малкия  стана на 2 го  пуснах на  детска  градина. Отидох на лекар  за  да ми  спрат  кърмата,  защото  все  още  имах , предписаха ми хормонални лекарства. пих ги един  месец но  единствения ефект, които имаха върху  мен беше, че отново  качих  килограми.  В  момента  съм  82 килограма  и вече незнам  какво  да правя. Отчаяла съм  се. Мъжът  ми постоянно ми  повтаря, че съм дебела, свекърва  ми  и  тя  не  остава по- назад. Винаги съм се  стараела да  изглеждам и  да се  оличам  добре. Винаги  съм  отделяла  време за  себе  си,  но  след случката  онази  вечер, просто  се  сринах. Две годишният ми  син ми каза "Мама е дебела. Марш в кочината" , незнам от къде го е чул  и кой му го е казал, но това ме нарани страшно много.  Преди  да  се  срещна  с  мъжа  си  имах  период  в  които  нищо  не  ядях,  бях  на  15  години, висока  165 и тежах  31 килограма. Бях  стигнала  до  там, че  дори при  мисълта  за храна ми се  порвъщаше. Това беше  много  тежък  момент  за  мен и семейството ми. Не искам  пак  да  изпадна  в  такава  депресия.................

    • от Epuk Bogdanov
      Много хора на днешно време спазват хранител режим. Проблема с наднорменото тегло е голям за много хора. Има няколко причини които от които идват проблемите с теглото. Хората на днешно време отделят много малко време за спорт, който е изключително полезен за здравето на човека. Хубаво е на човек и малко време да му остане за спорт, нека не го пропуска а напротив трябва да спортува. Спорта дава сила на организма подобрява имунитета на човека. Човек има ли желание дори на работното място може с упражнения пак да е във форма. Некачествените храни също водят до затлъстяване.Стресът също води до по голям апетит и от там става лошо. Хубаво е човек да си изгради хранителен режим. Трябва да се храним с повече зеленчуци и плодове в които има важни съставки за организма ни. Пържените храни, полуфабрикатите, храните богати на мазнини, трябва просто да ги отбягваме. Хубаво е човек да се храни по често през деня. Много хора през деня не се хранят а вечерта наваксват с огромно количество храна и алкохол, това е много вредно храната вечер не успява организма да я усвои което не е добре. Сутрин трябва задължително да се закусва и през деня човек поемайки храна на малки порции организма успява да усвои от храната и преработи.Човек напълнява и почва да спазва различни диети. За борба с килограмите най добрия вариант е спорт и често хранене с полезна храна през деня. Полезните храни са зеленчуци, плодове,мляко всички храни с по малко мазнини. Веднъж човек отслабнал след спазване на хранителен режим той задължително трябва да продължи с него. Много хора прекратяват спазването му и в последствие се връщат към стария начин на хранене. Това води до бързо натрупване на старите килограми дори и в повече. Постоянството на спазване на хранителния режим също е много важно нещо. Човек веднъж отслабнал вижда предимството на хубавото и здраво тяло. Алкохола също е вреден в по големи количества, препоръчително е вечер по една малка чаша ободрява организма.И така спорт,полезни храни често поемани през деня,малко количество алкохол,спазване на хранителен режим водят до здрав дух и здраво тяло.
    • от Ashbury
      :X OK  аз просто попитах.Мерси на тези, които ми отговориха.
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.