Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Имам от скоро дразнещ проблем с връзката към интернет.Има  периоди през които се редуват прекъсвания за 5-10 минути - ту има, ту няма.Естествено от  доставчика  по телефона ми обясниха, че проблема е при мен :) Лан картата на дъното, и допълнителната която имам работат нормално.Но как да пробвам дали проблемът е в рутера(TP-LINK TL-WR740N)?

Редактирано от _Suede_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лесно може да се провери, ако не си наясно много с нещата. 

1. Носиш си компютъра на друго място ( например при приятел или комшия ) където няма проблем с интернета. 

2. Викаш някой твой познат у вас с лаптоп, който да се закачи към рутера и да тества.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Но как да пробвам дали проблемът е в рутера(TP-LINK TL-WR740N)?

Като закачиш кабела за интернет направо във компютъра.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

.Естествено от  доставчика  по телефона ми обясниха, че проблема е при мен :)

За да ти кажат така , значи те са проверили дали има прекъсвания :D

Послушай съвета на колегата или включи кабела директно - без рутер ако знаеш какво трябва да настроиш .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Без него. Включи кабела на Интернет-а директно в PC-то и виж дали ще има проблеми. Ако няма, значи е от рутера.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Директо към лан картата  не става, заради мак адреса. Щом друго не може да се направи,  утре ще им се обадя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можеш във рутера да видиш кой е мака и да го клонираш на лан картата .

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хм, а защо ония индианци ми обясниха, че при нов рутер/карта трабва да им се обадя заради новия мак адрес!? :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хм, а защо ония индианци ми обясниха, че при нов рутер/карта трабва да им се обадя заради новия мак адрес!? :)

Защото наистина са индианци.

Винаги можеш да си промениш мак адреса.

Един от начините е със софтуер.

Аз използвам за целта този:

http://www.softpedia.com/get/PORTABLE-SOFTWARE/System/System-Enhancements/Windows-Portable-Applications-Portable-K-MAC.shtml

Поставяш го във дял С:

Променяш адреса и рестартираш.

Редактирано от ba4o_kiro64 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първо пробвах http://www.thetodaystech.com/2012/08/how-to-change-your-mac-address-in.html, а после предложената програма от  Бачо киро64.Мак адреса  на лан картата е променен точно като този на рутера, но излиза съобщение "Нерегистриран мак адрес"" :huh: 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хм, а защо ония индианци ми обясниха, че при нов рутер/карта трабва да им се обадя заради новия мак адрес!? :)

Защото, колкото повече народ знае как да си смени мак адреса, толкова повече кражби на ip-та ще има.

Първо пробвах http://www.thetodaystech.com/2012/08/how-to-change-your-mac-address-in.html, а после предложената програма от  Бачо киро64.Мак адреса  на лан картата е променен точно като този на рутера, но излиза съобщение "Нерегистриран мак адрес"" :huh: 

Някъде бъркаш. Няма шанс да е така.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първо пробвах http://www.thetodaystech.com/2012/08/how-to-change-your-mac-address-in.html, а после предложената програма от  Бачо киро64.Мак адреса  на лан картата е променен точно като този на рутера, но излиза съобщение "Нерегистриран мак адрес"" :huh: 

Искам да попитам. Ти сигурен ли си, че твоят доставчик, е чекнал мак адреса на рутера?

За да го чекне, ти трябва да се обадиш, и да кажеш някаква причина, за смяната на адреса.

Иначе, когато сключваш договор със него, той /доставчика/ ти пуска нета кум компютъра, и чеква неговият мак адрес.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Искам да попитам. Ти сигурен ли си, че твоят доставчик, е чекнал мак адреса на рутера?

За да го чекне, ти трябва да се обадиш, и да кажеш някаква причина, за смяната на адреса.

Иначе, когато сключваш договор със него, той /доставчика/ ти пуска нета кум компютъра, и чеква неговият мак адрес.

Нали има интернет с него?!?... :ph34r:

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нали има интернет с него?!?... :ph34r:

Да де ама ако е клонирал мак адреса? Или накой друг, който разбира?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ми е ясно как :D, но пуснах нет-а през лан картата.Тия дни ще се рабере дали  тези прекъсвания са  от рутера или доставчика, мерси за помоща.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дори и доставчика да му е монтирал рутера , то и за тях е по добре да е клонирал мак адреса на картата , защото при евентуален проблем най лесно е да му кажат да свърже кабела директно в компютъра .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам същия маршрутизатор и проблема със загубите едва ли е от него /тествал съм с кабела директно чрез клониране на мак, че и моя доставчик ограничава/. Все пак си е нормално да има известна загуба на пакети, но е пренебрежително малко. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колега , той казва че има прекъсвания

 

Има  периоди през които се редуват прекъсвания за 5-10 минути - ту има, ту няма

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колега , той казва че има прекъсвания

Е това не е нормално да, но минималната загубата на пакети не е съществено. :)  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам същия маршрутизатор и проблема със загубите едва ли е от него /тествал съм с кабела директно чрез клониране на мак, че и моя доставчик ограничава/. Все пак си е нормално да има известна загуба на пакети, но е пренебрежително малко. :)

И аз съм със същият рутер.

Случвало ми се е рутера да си губи пакети.

Стигало е до 50% загуба.

Просто си обнових фърмуера, и проблемите ми спряха.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не се знае тук какво е настроено . Автора ще каже като тества директно :D

Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.