Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Използвам D-Link Dir-600, и от вчера сигналът е много слаб. Аз съм на 1 метър от него с лаптопа и показва само 2 чертички. Преди отивах в другите стаи на апартамента, и пак се свързах а сега се губи сигнала на пълно. Когато се свържа с телефона, нямам проблем. Да не би да е проблема от лаптопа ми? Преинсталирах си Windows-а вчера, обаче пак се случва. Какво мога да направя? Благодаря ви предварително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А лаптопа какъв модел е ? Да не би мрежовата му карта да не поддържа N стандарта, че да му идва слаб обхвата ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А лаптопа какъв модел е ? Да не би мрежовата му карта да не поддържа N стандарта, че да му идва слаб обхвата ?

опсс бисер

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А лаптопа какъв модел е ? Да не би мрежовата му карта да не поддържа N стандарта, че да му идва слаб обхвата ?

HP ProBook 4530s е лаптопа. Всичко беше 6 преди 2 дни, проблема се появи вчера. Не съм променял никакви настройки на рутера.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

опсс бисер

:mad:

 

 

HP ProBook 4530s е лаптопа. Всичко беше 6 преди 2 дни, проблема се появи вчера. Не съм променял никакви настройки на рутера.

Пробвай да изтриеш мрежовата връзка и я добави отново. Ако не помогне почисти кеша на DNS-a, ресетни маршрутизатора...


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моля, отворете Командният прозорец (CMD) след това изпълнете командата "ipconfig /flushdns" без кавичките и вижте дали ще има промяна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:mad:

 

 

Пробвай да изтриеш мрежовата връзка и я добави отново. Ако не помогне почисти кеша на DNS-a, ресетни маршрутизатора...

Направих всичко което казахте, обаче все още сигнала е слаб. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте! Използвам D-Link Dir-600, и от вчера сигналът е много слаб. Аз съм на 1 метър от него с лаптопа и показва само 2 чертички. Преди отивах в другите стаи на апартамента, и пак се свързах а сега се губи сигнала на пълно. Когато се свържа с телефона, нямам проблем. Да не би да е проблема от лаптопа ми? Преинсталирах си Windows-а вчера, обаче пак се случва. Какво мога да направя? Благодаря ви предварително!

 

Ами опитай да обновиш драйвера на мрежовата карта до последния наличен за нея. Погледни рутера на кой канал работи и го смени.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами опитай да обновиш драйвера на мрежовата карта до последния наличен за нея. Погледни рутера на кой канал работи и го смени.

Вчера преинсталирах Windows-а, и инсталирах най новия драйвер. Как да сменя канала? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

.... Как да сменя канала? 

 

Ако нещо не е променяно... Отваряш си браузъра и в адрес бара пишеш 192.168.0.1>enter>admin>log in>от ляво в менюто>Wireless Settings>най-долу>Manual wireless NS> виж дали има отметка на Enable Auto Channel Scan:, ако има махни я и по-долу от Wireless Channel: избери канал. Можеш да опиташ с CH11, 4, 1, но всичко зависи от това какви мрежи и какъв е ефира около теб. Опитай с някой от каналите и кажи дали има промяна.

 

П.П. Не забравяй след промените да запазиш новите настройки от бутона Save Settings.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако нещо не е променяно... Отваряш си браузъра и в адрес бара пишеш 192.168.0.1>enter>admin>log in>от ляво в менюто>Wireless Settings>най-долу>Manual wireless NS> виж дали има отметка на Enable Auto Channel Scan:, ако има махни я и по-долу от Wireless Channel: избери канал. Можеш да опиташ с CH11, 4, 1, но всичко зависи от това какви мрежи и какъв е ефира около теб. Опитай с някой от каналите и кажи дали има промяна.

 

П.П. Не забравяй след промените да запазиш новите настройки от бутона Save Settings.

Пробвах с 5 - 6 канала, обаче все още ми седи на 2 чертички. А рутера е точно на 1 метър от мен :( 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Влез в Advanced и от ляво в Advanced Wireless и виж Transmit Power как е настроен, сложи го на High, ако не е. После, имаш ли под ръка др устройство, което да се свърза безжично към рутера? Проблема може и да не е в него а в мрежовата карта на лаптопа, за това не е лошо да тестваме с др лаптоп примерно. Може и индикатора да лъже.  Ако проблема все още продължава и  се окаже, че е в рутера може да опитаме или с ресет или направо с обновяване на фърмуера, но за целта ще трябва кажеш коя е хардуерната му ревизия,  ще я видиш на стикер залепен някъде по рутера.

 

 

едит: Може ли да направим един опит, закачи си лаптопа към безжичната, свали прикаченото файлче, разархивирай го на десктопа, отдалечи се от рутера, примерно иди в друга стая и стартирай файлчето с двоен клик на мишката. Ще ти се отвори лог в нотпад, прикачи го в следващия коментар.

 

 

ping_D600.zip

Редактирано от exwol (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Влез в Advanced и от ляво в Advanced Wireless и виж Transmit Power как е настроен, сложи го на High, ако не е. После, имаш ли под ръка др устройство, което да се свърза безжично към рутера? Проблема може и да не е в него а в мрежовата карта на лаптопа, за това не е лошо да тестваме с др лаптоп примерно. Може и индикатора да лъже.  Ако проблема все още продължава и  се окаже, че е в рутера може да опитаме или с ресет или направо с обновяване на фърмуера, но за целта ще трябва кажеш коя е хардуерната му ревизия,  ще я видиш на стикер залепен някъде по рутера.

 

 

едит: Може ли да направим един опит, закачи си лаптопа към безжичната, свали прикаченото файлче, разархивирай го на десктопа, отдалечи се от рутера, примерно иди в друга стая и стартирай файлчето с двоен клик на мишката. Ще ти се отвори лог в нотпад, прикачи го в следващия коментар.

Transmit Power-a е на 100%. Ето го лог-а: http://www.mediafire.com/?ppwz19xpetki564  

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мда не е добре, има известно забавяне във връзката между лаптопа и рутера. Надявам се не си бил много далеч от рутера при теста. Ако имаш на разположение др лаптоп, с който да тестваме по същия начин ще е добре. Ако ли не и си навит с наша помощ да си префлашнеш фърмуера до най-новата версия и да видим дали проблема няма да изчезне ще помагаме. Кажи ревизията на рутера, както ти писах по-горе.

 

 

edit: М/у другото се сетих да те питам, местил ли си рутера или пък да си се сдобил с нов безжичен телефон примерно, който е в близост до него?

Редактирано от exwol (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До колкото знам на този рутер антената е на винтче може да се отхлабила ,ако е така завии я хубаво ,ако не увии антената с фолио и виж дали ще има подобрение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз съм взел пуканките и само гледам в какъв филм ще вкарате автора ! ... работата гледам е стигнала до префлашване на здрав рутер !!! :no-no:

Е може ли с телефона, рутера да няма проблем и в същото време да е за префлашване !!!

Така на майтап си мисля за хардуерен проблем на безжичната карта на лаптопа. Аз лично от там бих почнал.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз съм взел пуканките и само гледам в какъв филм ще вкарате автора ! ... работата гледам е стигнала до префлашване на здрав рутер !!! :no-no:

Е може ли с телефона, рутера да няма проблем и в същото време да е за префлашване !!!

Така на майтап си мисля за хардуерен проблем на безжичната карта на лаптопа. Аз лично от там бих почнал.

 

20 пъти го споменах в постовете си по-горе, че една от причините е възможен проблем с безжичната карта, и че е добре да се тества с др машинка, но автора подминава въпроса. А и не виждам какъв е проблема да се флашне с по-нов стоков фърм, ако има...

Редактирано от exwol (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

20 пъти го споменах в постовете си по-горе, че една от причините е възможен проблем с безжичната карта, и че е добре да се тества с др машинка, но автора подминава въпроса. А и не виждам какъв е проблема да се флашне с по-нов стоков фърм, ако има...

Тествал съм го с таблета и пак показва, че няма обвхат. С телефон също съм пробвал, имам връзка, обаче едвам едвам мога да правя нещо. В момента нямам друг лаптоп под ръка. Отностно ревизията на рутера, къде да го видя това?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тествал съм го с таблета и пак показва, че няма обвхат. С телефон също съм пробвал, имам връзка, обаче едвам едвам мога да правя нещо. В момента нямам друг лаптоп под ръка. Отностно ревизията на рутера, къде да го видя това?

Мисля че става въпрос за версия (хардуерна) на рутера а не ревизия !!!

Редактирано от izabel1 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отностно ревизията на рутера, къде да го видя това?

 

виж за подобен стикер на рутера от долу

 

 

Мисля че става въпрос за версия (хардуерна) на рутера а не ревизия !!!

 

К'ва е разликата? Човека пита така, защото аз така съм се изразил по-горе. И да става дума за хардуерната версия/ревизия на рутера. До тук имаш три поста в темата и нито един в положителна посока, камо ли па да е в полза на автора и др четящи. Ще замоля да не слагаш по 3 удивителни знака и да се правиш на герой. Ако си експерт и имаш знания, покажи ги, за да проявим респект. Помогни със съвет културно, ако нямаш нещо смислено да казваш, недей създава напрежение.

Редактирано от exwol (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи, update-нах версията на firmware-a на 2.16 (беше 2.10), обаче все още имам този проблем.  Версията на хардуера е B5.  И ако проблема се окаже в LAN картата, какво ще правя?  Ако си взема USB LAN карта (тази - http://www.altech.bg/bg/product/28284) ще ми реши ли проблема?

Редактирано от shifubg (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами щом си го префлашнал и проблема продължава, остава причината де е в безжичната мрежова карта на лаптопа. За нея утре ще мислим, че стана късно (или пък рано вече ) и ще се спи :) Има и още нещо, което ми се върти в главата и ми се е случвало, не точно да показва слаб сигнал, но дропва непрекъснато, та може за всеки случай да провериш контакта/разклонителя, в който си го включил да не е офазен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи, update-нах версията на firmware-a на 2.16 (беше 2.10), обаче все още имам този проблем.  Версията на хардуера е B5. 

Имах два такива рутера и двата на тая фирма Dlink ,въобще не бях доволен,а и за 20 евро какво да искам.А и е за домашна полза.

Сега да слагащ  WIFI антена  или  някакъв репитър ,на туй чудо не върви.

По-добре  си купи друг рутер.Linksys примерно или Belkin.

Редактирано от acnekt (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имах два такива рутера и двата на тая фирма Dlink ,въобще не бях доволен,а и за 20 евро какво да искам.А и е за домашна полза.

Сега да слагащ  WIFI антена  или  някакъв репитър ,на туй чудо не върви.

По-добре  си купи друг рутер.Linksys примерно.

Ами ако не е от рутера?  На лаптопа сигнала е толкова слаб, а при телефона няма проблем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами ако не е от рутера?  На лаптопа сигнала е толкова слаб, а при телефона няма проблем.

Ми смени си wifi картата ,wifi адаптера.

Редактирано от acnekt (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.