Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Tърся малка кола до 2500лв.2 врати или хечбек.Основното изискване е да е икономична затова съм се ориентирал към газ,в краен случай може и някои добър дизел.Смятам да купувам от mobile.bg от човек. Нов внос от къща също става но доколкото чух със еко такси ,прехвърляне,застраховки ,етц всички документи ще трябва да отскоча още към 500лв . Дайте предложения че почнах да се затруднявам

Моето предложение за малка, здрава и икономична кола е http://www.cars.bg/c315841

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имах малка кола, сега съм с голяма. Повече малка кола не ми трябва и не мисля, че е по икономична. Каквато и кола да вземеш ще си имаш същите разходи, като застраховка и прехвърляне. Еко таксата вече е практика да се поема от автокъщата. Лошото е, че нямат номера и гражданска и за това не можеш да я пробваш извън къщата. Няма място и в къщата да се кара, затова само бръмчиш на място и оглеждаш.

В авто къща може да свалиш цената по-вече от частника.

Може да погледнеш това.

http://www.cars.bg/c14059

Редактирано от nikolela (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А как ли е малкия двигател на 220 000км.?

Би трябвало да е ОК. Това е японска количка все пак. Моята въшка, дето е с двигател 658 кубика е минала 200 000, обаче още си я джиткам със 160 и ги правя диви и щастливи. И ако кажеш, че е "бройка", е в семейството имаме 6 броя и на нито 1 няма издъхнал двигател.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Идеалното решение е рено клио, нямат грешки и държат на рязане ! може да ти се струват малки и с слаби двигатели но като я напънеш си е друго г/д 1 тон кола срещо 3 тона щайга. Горят малко. Подръжката не е скъпа

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 г/д 1 тон кола срещо 3 тона щайга.

Кои са тия по 3 тона ?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като имаш парите почвай да обикаляш и да търсиш кола. Предполагам, че имаш някакви предпочитания поне на марка, ако не на точен модел. Щом ти хареса нещо го купувай, ако имаш приятел който разбира технически от автомобили може да го вземеш с теб.

 

Тука във форума питаш разни хора всеки има някакво впечатление, няма как всички да са на 1 мнение и ти да ги послушаш и да попаднеш на читава кола. Всичко е до късмет и най-вече на това как е поддържана и карана.

Редактирано от ivan93bg (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като имаш парите почвай да обикаляш и да търсиш кола. Предполагам, че имаш някакви предпочитания поне на марка, ако не на точен модел. Щом ти хареса нещо го купувай, ако имаш приятел който разбира технически от автомобили може да го вземеш с теб.

 

Тука във форума питаш разни хора всеки има някакво впечатление, няма как всички да са на 1 мнение и ти да ги послушаш и да попаднеш на читава кола. Всичко е до късмет и най-вече на това как е поддържана и карана.

Не е само до късмет. например има много по-меродавна статистика на организации, през които годишно минават няколко милиона автомобила - DEKRA, TuV  и тем подобни. Ето например какво казва DEKRA  за Рено Клио, което се препоръчва тук. За сравнение съм поставил още три популярни модела, долу горе на възрастта на това Клио:

 

Публикувано изображение

 

Вижте графичката fahrwerk/lenkung,  кето ще рече - окачване и кормилно управление. За тия, дето не могат да позлват Google преводача ще поясня, че зеленичкото е добре, червеничкото зле. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.