Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

did90

Проблем със зарядното на Sony Vaio

Препоръчан отговор


Здравейте,

от вчера зарядното на компютърът ми не работи, а издава само един пищящ звук, когато се включи. Не зарежда, лампичката за индикация не свети, но пищи. Не знам дали е изгоряло или има някакъв проблем, който е поправим? На някой случвало ли му се е?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Здравейте. И проблема ви е?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кажете какъв е проблема точно, никой не е длъжен да отгатва, какъв проблем имате.?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съжалявам, ненадейно публикувах незавършения пост :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

от вчера зарядното на компютърът ми не работи, а издава само един пищящ звук, когато се включи. Не зарежда, лампичката за индикация не свети, но пищи. Не знам дали е изгоряло или има някакъв проблем, който е поправим? На някой случвало ли му се е?

Ще трябва да си купите ново. Този звук не е индикатор за нещо добро


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можете ли да ми препоръчате сайт, откъдето да си поръчам, къде е най-евтино? Намерих доста места, където твърдят, че предлагат оригинални зарядни и навсякъде са към 60лв. Ще го преживея, но ако намеря нещо на по-добра цена, няма да ми е излишен някой и друг спестен лев.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обърни внимание преди да го вземеш дали е съвместимо с твоят модел!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, разбира се. Това, което намерих пише, че е съвместимо с всички модели, излезли от 8г. насам. :) Все пак се надявам някой да ми препоръча недежден сайт с по-добри цени. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от barbuncela
      Здравейте!  Не знам какво да правя!
      Имам два лаптопа, единия в стаята, другия в кухнята. Рутера преди време го смениха тези от Мтел, някакъв HUAWEI, нямам достъп до него. От известно време този в кухнята започна да губи сигнала. Излиза удивителна на иконката за мрежата. Забранявам адаптора на WI-FI, разрешавам го, оправи се, кара няколко минути и пак удивителна! Хванах се за драйверите...и по-стари, и по нови, никаква промяна. Помислих си...мамка му хардуер! Сложих една флашка WI-FI, работи на пушка! Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем. Преди няколко дена спря нета, някакъв проблем...Реших да се вържа с тоя на съседа...Правим си тази услуга когато някой не си е платил сметката!    Хвана веднага. На 15 метра през 4 стени панел. По едно време нещо се сетих, махнах флашката и включих неговият си WI-FI. Моментално свърза, без проблем! И си работи! Пуснаха нета. Въртях антените на моя, нищо и половина. А онзи в стаята си работи.
      Естествено се обаждам На Мтел и обяснявам случката. Слушах 5 минути музика, обажда ми се мацката и ми обяснява, че са проверили, да включа и изключа рутера и т.н. Тоя номер съм го правила много пъти не става. При тях всичко било наред!?   Тръгна нета за около час и пак удивителната!   Пак се обадих, пак същото, при тях проблем нямало?!?! С този на съседа връзва моментално хем е доста далече!
      Тая сутрин кара 30 минути, и сега съм пак с флашката! Домашния комп дето си е с кабел от рутера, проблем също няма! 
       Не знам какво да правя?                                                                
    • от илия кочев
      Купих си нов но на новия като искам да му инсталирам линдолс ми изписва Windows cannout be installed to this disk. Setup does not support configuration of or installation to disks connected through a usb or IEEE 1394 port. Какво означава?
    • от tsvetomir0
      Може ли малко помощ или съвет да ме насочите кам евентуално решение?Благодаря на отзовалите се! Таблет Acer Iconia B1-733-K3G3,  с процесор 4x Cortex-A7 (1.3 GHz), 7.0", 1 GB DDR3L, 16 GB EMMC, Android 6.0 Marshmallow                Таблета работи нормално докато не го изключиш .пробвам да включа и светва екрана с логото на acer и се изключва.така около1ч,1:30ч и да се изключи сам. После го стартирам и трагва нормално да работи,правил сам му хард ресет ама пак го прави този проблем.някои път без да искам го изключвам и влиза в този режим . 
    • от Mantano Mantano08
      Здравейте. От скоро използвам Note 4, N-910F, прекрасен телефон но имам проблем с него. За съжаление работи само на 2g. Не знам какъв е проблема но сменя ли на 3g или 4g не може да се проведе нито разговор, нито да се влезе в нета. Четох в нета всякакви теории и начини но уви нищо не се получава. Влизах с някакви кодове в системни менюта, пробвах но уви нищо. 

      Ще съм много благодарен ако някой има информация от къде може да е проблема и какво е решението (ако има такова) 

      За разговор не е проблем но за интернет 2g е невъзможно да се ползва, може да ти изкара нервите от всякъде. .
    • от asdfj
      Здравейте.
      Имам проблем със споделянето на интернет от лан кабел.Използвам програмата Connectify Hotspot 2018 при който ми изписва Wifi adapter driver not support AP mode.Моля за помощ как да го оправя.Тъй наречения драйвер microsoft virtual wifi miniport adapter липсва от лаптопа.Марката му е Lenovo thinkpad z60t.Имам друг Lenovo g50 на който няма проблем със споделянето на мрежата.Ако е възможно без този драйвер да мога да споделя интернет на други устройства в стаята,Благодаря предварително!

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.