Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


ЗДРАВЕЙТЕ, 

Днес при включване на компютъра, не се включваше екрана. После  след натискане на едно копче на монитора се зарадвах, че екранът тръгна, но всъщност установих с ужас, че липсват всичките ми папки от екрана, както и всичкото съдържание на My documents - липсва ми цшлата информация! Помогнете какво да направя?

 

Петя и Тони

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Включването на монитора няма нищо общо с изчезването на информацията. Кой друг има достъп до компютъра Ви? Да не би вие да сте изтрили нещо по невнимание?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да не би да сте създавали нов акаунт или е променяно някоя настройка в потребителските акаунти?Кое копче сте натиснали?

Редактирано от Димитър 59 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Необходима информация
 

  • [*]Създайте своя собствена тема в подфорума
Премахване на зловреден софтуер - HiJackThis логове, използвайки бутона Нова Тема. [*]По възможност в заглавието на темата, напишете името на зловредния софтуер, с който смятате, че вашата система е компрометирана. В случай, че са няколко, избройте ги. [*]Детайлно обяснете какъв е вашият проблем, какво се случва със системата ви. [*]Уточнете дали разполагате с компакт диск за вашата операционна система. [*]Като за начало са необходими следните лог файлове, които ще предоставят важна информация, необходима за установяване на вашия проблем:
  • [*]Изтеглете
DDS (създаден от sUBs) от BleepingComputer. [*]След изтегляне на инструмента е необходимо да бъде запаметен (чрез менюто File => Save As...) на вашия работен плот.
Публикувано изображение [*]След като изтеглите DDS на вашия работен плот, иконката на програмата би трябвало да изглежда по този начин: Публикувано изображение [*]Прекратете временно защитата в реално време на антивирусния ви софтуер. След това стартирайте DDS с двоен клик на иконката, като потвърдите намерението си с кликане върху бутона Run. [*]След приключване на работата на DDS, ще се появят два текстови файла в Notepad, наречени: DDS.txt и Attach.txt и ги запазете (чрез менюто File => Save As...) на вашия работен плот.

[*]Копирайте и поставете съдържанието на DDS.txt и Attach.txt директно във вашата тема. Моля, не ги прикачвайте! [*]Публикувайте вашата тема. [*]Търпеливо изчакайте, докато някой от екипа на HJT Тeam съдейства за решението на вашия проблем.

Правила по време на работа

  • [*]В този раздел се оказва помощ и съдействие само на потребители, които разполагат с администраторски права за акаунта. Това е така, защото нашата работа включва множество инструменти, които имат нужда от администраторски привилегии, за да извършат своята дейност. [*]Почистването на системата ви от зловреден софтуер може да отнеме известно време, затова моля да бъдете търпеливи. [*]Спазвайте инструкциите по-горе в същата подредба, в която са написани. Ако имате проблем, спрете докъдето сте стигнали и съобщете за това в темата си. [*]Следвайте инструкциите само на членове на екипа на
HJT Тeam, защото от нас можете да получите правилните насоки и идеи за решението на вашия проблем. [*]Придържайте се към инструкциите ни, докато не ви бъде съобщено, че системата ви е чиста. Това, че симптомите са изчезнали не означава, че проблемът е решен. [*]Стъпките, които получавате от нас са индивидуални за случая над когото се работи. Всеки случай разглеждаме индивидуално, затова за всеки нов случай, е необходимо да се създаде нова тема в подфорума Премахване на зловреден софтуер - HiJackThis логове, за да бъде разгледан самостоятелно. [*]Ако има нещо неясно, не бързайте. Просто задайте въпроса си във вашата тема, за да го изясним. [*]Не инсталирайте никакъв хардуер или софтуер, както и не правете каквито и да било промени, свързани с вашия компютър. В случай, че волно или неволно това се случи, съобщете в темата си и публикувайте нов лог файл от DDS. [*]Дръжте ни в течение за каквито и да било промени, които възникват в процеса на работа. Ние искаме да бъдем информирани как протича целият процес. [*]Ако изминат 72 часа без да сте получили отговор от нас, моля изпратете лично съобщение на човека, който ви помага или се свържете с някой друг член на HJT Тeam.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как решихте,че е нужна борба със зловреден софтуер? При така дадената нищожна информация от автора на темата,можем само да гадаем.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Симптом на една от актуалните генерации malware е променянето на атрибутите на +hidden за потребителските файлове и директории, най-вече на FAT32 носители (разбирайте флашки, предимно но не само). Ако изключим вероятността за грешка на предклавиатурното устройство (ваша, човешка грешка), последвайте указанията на hUstle. След прочистването сложете не-trial версия антивирусна и почистете също и флашката с която заразихте компютъра !

Редактирано от Phoenix.bg (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как решихте,че е нужна борба със зловреден софтуер? При така дадената нищожна информация от автора на темата,можем само да гадаем.

 И мен ме съмнява вирус да изтрие само папките и информация от My Documents, но не пречи да си направи една проверка за всеки случай. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тъй де,то тая тема ще се превърне най-вероятно в една от многото,при която авторът ни се чува,ни се вижда.Пък ние можем да си пишем и пишем.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.