Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


ЗДРАВЕЙТЕ, 

Днес при включване на компютъра, не се включваше екрана. После  след натискане на едно копче на монитора се зарадвах, че екранът тръгна, но всъщност установих с ужас, че липсват всичките ми папки от екрана, както и всичкото съдържание на My documents - липсва ми цшлата информация! Помогнете какво да направя?

 

Петя и Тони

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Включването на монитора няма нищо общо с изчезването на информацията. Кой друг има достъп до компютъра Ви? Да не би вие да сте изтрили нещо по невнимание?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Да не би да сте създавали нов акаунт или е променяно някоя настройка в потребителските акаунти?Кое копче сте натиснали?

Редактирано от Димитър 59 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лаптоп ли имате?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Необходима информация
 

  • [*]Създайте своя собствена тема в подфорума
Премахване на зловреден софтуер - HiJackThis логове, използвайки бутона Нова Тема. [*]По възможност в заглавието на темата, напишете името на зловредния софтуер, с който смятате, че вашата система е компрометирана. В случай, че са няколко, избройте ги. [*]Детайлно обяснете какъв е вашият проблем, какво се случва със системата ви. [*]Уточнете дали разполагате с компакт диск за вашата операционна система. [*]Като за начало са необходими следните лог файлове, които ще предоставят важна информация, необходима за установяване на вашия проблем:
  • [*]Изтеглете
DDS (създаден от sUBs) от BleepingComputer. [*]След изтегляне на инструмента е необходимо да бъде запаметен (чрез менюто File => Save As...) на вашия работен плот.
Публикувано изображение [*]След като изтеглите DDS на вашия работен плот, иконката на програмата би трябвало да изглежда по този начин: Публикувано изображение [*]Прекратете временно защитата в реално време на антивирусния ви софтуер. След това стартирайте DDS с двоен клик на иконката, като потвърдите намерението си с кликане върху бутона Run. [*]След приключване на работата на DDS, ще се появят два текстови файла в Notepad, наречени: DDS.txt и Attach.txt и ги запазете (чрез менюто File => Save As...) на вашия работен плот.

[*]Копирайте и поставете съдържанието на DDS.txt и Attach.txt директно във вашата тема. Моля, не ги прикачвайте! [*]Публикувайте вашата тема. [*]Търпеливо изчакайте, докато някой от екипа на HJT Тeam съдейства за решението на вашия проблем.

Правила по време на работа

  • [*]В този раздел се оказва помощ и съдействие само на потребители, които разполагат с администраторски права за акаунта. Това е така, защото нашата работа включва множество инструменти, които имат нужда от администраторски привилегии, за да извършат своята дейност. [*]Почистването на системата ви от зловреден софтуер може да отнеме известно време, затова моля да бъдете търпеливи. [*]Спазвайте инструкциите по-горе в същата подредба, в която са написани. Ако имате проблем, спрете докъдето сте стигнали и съобщете за това в темата си. [*]Следвайте инструкциите само на членове на екипа на
HJT Тeam, защото от нас можете да получите правилните насоки и идеи за решението на вашия проблем. [*]Придържайте се към инструкциите ни, докато не ви бъде съобщено, че системата ви е чиста. Това, че симптомите са изчезнали не означава, че проблемът е решен. [*]Стъпките, които получавате от нас са индивидуални за случая над когото се работи. Всеки случай разглеждаме индивидуално, затова за всеки нов случай, е необходимо да се създаде нова тема в подфорума Премахване на зловреден софтуер - HiJackThis логове, за да бъде разгледан самостоятелно. [*]Ако има нещо неясно, не бързайте. Просто задайте въпроса си във вашата тема, за да го изясним. [*]Не инсталирайте никакъв хардуер или софтуер, както и не правете каквито и да било промени, свързани с вашия компютър. В случай, че волно или неволно това се случи, съобщете в темата си и публикувайте нов лог файл от DDS. [*]Дръжте ни в течение за каквито и да било промени, които възникват в процеса на работа. Ние искаме да бъдем информирани как протича целият процес. [*]Ако изминат 72 часа без да сте получили отговор от нас, моля изпратете лично съобщение на човека, който ви помага или се свържете с някой друг член на HJT Тeam.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как решихте,че е нужна борба със зловреден софтуер? При така дадената нищожна информация от автора на темата,можем само да гадаем.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Симптом на една от актуалните генерации malware е променянето на атрибутите на +hidden за потребителските файлове и директории, най-вече на FAT32 носители (разбирайте флашки, предимно но не само). Ако изключим вероятността за грешка на предклавиатурното устройство (ваша, човешка грешка), последвайте указанията на hUstle. След прочистването сложете не-trial версия антивирусна и почистете също и флашката с която заразихте компютъра !

Редактирано от Phoenix.bg (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как решихте,че е нужна борба със зловреден софтуер? При така дадената нищожна информация от автора на темата,можем само да гадаем.

 И мен ме съмнява вирус да изтрие само папките и информация от My Documents, но не пречи да си направи една проверка за всеки случай. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тъй де,то тая тема ще се превърне най-вероятно в една от многото,при която авторът ни се чува,ни се вижда.Пък ние можем да си пишем и пишем.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.