Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте хора от 3 дни насам имам следния проблем.Когато се опитам да се свържа към интернет ми се показва грешка 651.Обаждах се на интернет доставчика (нетуоркс) и ми казаха,че проблема не е от тях. На уиндоус севън съм,не знам защо се получи така при положение,че преди няколко дни всичко беше нормално.Ако някой може да ми помогне,ще съм много благодарен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какъв е начина на свързване с интернет?Какъв защитен софтуер ползвате?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За антивирусна ползвам avast начин на свързване - vpn връзка,ppoe neogranichen... грешка 651 Пиша от телефон,ако допусна някои грешки моля да ме извините.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте хора от 3 дни насам имам следния проблем.Когато се опитам да се свържа към интернет ми се показва грешка 651.Обаждах се на интернет доставчика (нетуоркс) и ми казаха,че проблема не е от тях. На уиндоус севън съм,не знам защо се получи така при положение,че преди няколко дни всичко беше нормално.Ако някой може да ми помогне,ще съм много благодарен.

https://www.google.bg/search?q=error+651&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:bg:official&client=firefox-a&gws_rd=cr

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кабела директно в мрежовата карта ли влиза?

Ако да - можете ли да опитате с друга мрежова карта? Ако да - след смяната се обадете на доставчика пак и кажете за смяната, за да отрази новия мак адрес - тогава опитайте свързване...

Замяната на файла пробвахте ли да направите (както е описано на линковете на колегите)


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изпълнете следните стъпки, за да използвате командата reset за ръчно възстановяване на първоначалното състояние на TCP/IP:

  • За да отворите командния прозорец, натиснете Start и въведете CMD в полето Търсене на програми и файлове.
  • В Програми щракнете с десния бутон върху CMD.exe и след това щракнете върхуИзпълнявай като администратор.
  • Когато изскочи полето Управление на потребителските акаунти, щракнете върху Да.
  • В командния прозорец копирайте и поставете (или въведете) следната команда и натиснете ENTER:
    netsh int ip reset c:resetlog.txt
    Забележка Ако не желаете да зададете път до директория за регистрационния файл, използвайте следната команда:
    netsh int ip reset resetlog.txt
  • Рестартирайте компютъра.

Стартирайте този инструмент:

Сложете отметки навсякъде.Ще се генерира текстови файл.Публикувайте съдържанието.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.