Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×
Mr. BeaN

"BSOD" Забиване и рестартиране на машината.

Препоръчан отговор


Здравейте Колеги! Направо по темата - Пробвал съм преинсталации на Уин и драйвъри, мемтест,смяна на слотовете на паметта, хард диск тест - резултат няма. Но в момента от последния дъмп до сега все още няма сини екрани и рестартирания. Единствено от време на време забива и се оправя или цвирчи захранването или колоните бръждят. Всичко това се получава със забиването или просто забива и без странични ефекти. Този проблем започна след 7-8 преинсталации за 1 ден и рестартиране по средата на Copying Files преди около 4 години.

 

В Health и Error няма проблеми. Поне не показва дефекти в програмата. Нямам вентилатор отпред на кутията само 1 отзад.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

Това са температури в idle. Имам отворени няколко таба в Chrome. Под товар във FurMark на 100 % достига 90-92 градуса. Картата е с 1 малко вентилаторче в дясно и явно не е достатъчно. Процесорът и картата не са чистени и не съм сменял термо пастата от доста време. Едва ли в сервиза преди години са ми сменили и пастата при почистване. Бяха ми лепнали 2 години лепенка отзад и поради тази причина не кутията не се отваряше в домашни условия.

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

 

Blue Screen of Death:

 

This version of WhoCrashed is free for use at home only. If you would like to use this software at work or in a commercial environment you should get the professional edition of WhoCrashed which also allows analysis of crashdumps on remote drives and computers on the network and offers a range of additional features.

Click here for more information on the professional edition.
Click here to buy the the professional edition of WhoCrashed.
 

System Information (local)

computer name: SQUARE
windows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601
windows dir: C:Windows
CPU: GenuineIntel Intel® Core2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz Intel586, level: 6
2 logical processors, active mask: 3
RAM: 4293189632 total
VM: 2147352576, free: 1922224128


 

Crash Dump Analysis

Crash dump directory: C:WindowsMinidump

Crash dumps are enabled on your computer.

On Sun 21.4.2013 г/ 18:08:46 GMT your computer crashed
crash dump file: C:Windowsmemory.dmp
This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)
Bugcheck code: 0x7E (0xFFFFFFFFC0000005, 0xFFFFF80002F7744F, 0xFFFFF88002FFC948, 0xFFFFF88002FFC1A0)
Error: SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED
Bug check description: This bug check indicates that a system thread generated an exception that the error handler did not catch.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



On Sun 21.4.2013 г/ 17:55:02 GMT your computer crashed
crash dump file: C:WindowsMinidump042113-14461-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x75C00)
Bugcheck code: 0x1E (0xFFFFFFFFC000001D, 0xFFFFF80002CC8B3F, 0x0, 0xFFFFF8800A754B00)
Error: KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
file path: C:Windowssystem32ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that a kernel-mode program generated an exception which the error handler did not catch.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



On Sun 21.4.2013 г/ 17:10:23 GMT your computer crashed
crash dump file: C:WindowsMinidump042113-37159-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x75C00)
Bugcheck code: 0x50 (0xFFFFF980000389B0, 0x0, 0xFFFFF80002ED1189, 0x0)
Error: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
file path: C:Windowssystem32ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that invalid system memory has been referenced.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



On Sun 21.4.2013 г/ 17:08:31 GMT your computer crashed
crash dump file: C:WindowsMinidump042113-16333-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntfs.sys (Ntfs+0xF153C)
Bugcheck code: 0xD1 (0xFFFFF8800131C53C, 0x0, 0x8, 0xFFFFF8800131C53C)
Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
file path: C:Windowssystem32driversntfs.sys
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT File System Driver
Bug check description: This indicates that a kernel-mode driver attempted to access pageable memory at a process IRQL that was too high.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.



On Sat 13.4.2013 г/ 09:33:22 GMT your computer crashed
crash dump file: C:WindowsMinidump041313-16380-01.dmp
This was probably caused by the following module: Unknown ()
Bugcheck code: 0x0 (0x0, 0x0, 0x0, 0x0)
Error: CUSTOM_ERROR
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error.
Google query: CUSTOM_ERROR



On Sat 13.4.2013 г/ 08:16:25 GMT your computer crashed
crash dump file: C:WindowsMinidump041313-15069-01.dmp
This was probably caused by the following module: rt64win7.sys (0xFFFFF88006AF1C6C)
Bugcheck code: 0xD1 (0x0, 0x2, 0x1, 0xFFFFF88006AF1C6C)
Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
file path: C:Windowssystem32driversrt64win7.sys
product: Realtek 8101E/8168/8169 PCI/PCIe Adapters 
company: Realtek Corporation 
description: Realtek 8101E/8168/8169 NDIS 6.20 64-bit Driver
Bug check description: This indicates that a kernel-mode driver attempted to access pageable memory at a process IRQL that was too high.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: rt64win7.sys (Realtek 8101E/8168/8169 NDIS 6.20 64-bit Driver , Realtek Corporation ).
Google query: Realtek Corporation DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL



On Sat 13.4.2013 г/ 08:13:34 GMT your computer crashed
crash dump file: C:WindowsMinidump041313-43773-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x75C00)
Bugcheck code: 0xA (0xFFFFF880617A6A7B, 0x2, 0x1, 0xFFFFF80002CB83C6)
Error: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
file path: C:Windowssystem32ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that Microsoft Windows or a kernel-mode driver accessed paged memory at DISPATCH_LEVEL or above.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



On Sat 13.4.2013 г/ 08:11:36 GMT your computer crashed
crash dump file: C:WindowsMinidump041313-15974-02.dmp
This was probably caused by the following module: dxgkrnl.sys (dxgkrnl+0x6FB7C)
Bugcheck code: 0x3B (0x80000004, 0xFFFFF88006B13B7C, 0xFFFFF8800A4DAF60, 0x0)
Error: SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION
file path: C:Windowssystem32driversdxgkrnl.sys
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: DirectX Graphics Kernel
Bug check description: This indicates that an exception happened while executing a routine that transitions from non-privileged code to privileged code.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.



On Sat 13.4.2013 г/ 08:09:50 GMT your computer crashed
crash dump file: C:WindowsMinidump041313-15974-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntfs.sys (Ntfs+0x4688)
Bugcheck code: 0x24 (0x1904FB, 0xFFFFF880033279C8, 0xFFFFF88003327220, 0xFFFFF8800126BC5E)
Error: NTFS_FILE_SYSTEM
file path: C:Windowssystem32driversntfs.sys
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT File System Driver
Bug check description: This indicates a problem occurred in the NTFS file system.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.



On Thu 4.4.2013 г/ 07:07:48 GMT your computer crashed
crash dump file: C:WindowsMinidump040413-26972-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x75C40)
Bugcheck code: 0xA (0x10, 0x2, 0x1, 0xFFFFF80002CE8240)
Error: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
file path: C:Windowssystem32ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that Microsoft Windows or a kernel-mode driver accessed paged memory at DISPATCH_LEVEL or above.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



On Sat 30.3.2013 г/ 08:49:37 GMT your computer crashed
crash dump file: C:WindowsMinidump033013-19359-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x75C40)
Bugcheck code: 0xA (0xFDB8D49, 0x2, 0x0, 0xFFFFF80002C1D0BE)
Error: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
file path: C:Windowssystem32ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that Microsoft Windows or a kernel-mode driver accessed paged memory at DISPATCH_LEVEL or above.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



On Sat 30.3.2013 г/ 08:47:44 GMT your computer crashed
crash dump file: C:WindowsMinidump033013-18002-01.dmp
This was probably caused by the following module: win32k.sys (win32k+0x138966)
Bugcheck code: 0x3B (0xC0000005, 0xFFFFF96000208966, 0xFFFFF8800949FE60, 0x0)
Error: SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION
file path: C:Windowssystem32win32k.sys
product: Операционна система Microsoft® Windows®
company: Microsoft Corporation
description: Драйвер на Win32 за много потребители
Bug check description: This indicates that an exception happened while executing a routine that transitions from non-privileged code to privileged code.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.



On Thu 21.3.2013 г/ 08:33:15 GMT your computer crashed
crash dump file: C:WindowsMinidump032113-15007-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x75C40)
Bugcheck code: 0x50 (0xFFFFFA804E8DC1CC, 0x0, 0xFFFFF80002C4F070, 0x5)
Error: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
file path: C:Windowssystem32ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that invalid system memory has been referenced.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



On Wed 20.3.2013 г/ 10:55:39 GMT your computer crashed
crash dump file: C:WindowsMinidump032013-14476-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x75C40)
Bugcheck code: 0x1E (0xFFFFFFFFC0000005, 0xFFFFF80002CCFB45, 0x0, 0xFFFFFFFFFFFFFFFF)
Error: KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
file path: C:Windowssystem32ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that a kernel-mode program generated an exception which the error handler did not catch.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



On Wed 20.3.2013 г/ 10:54:28 GMT your computer crashed
crash dump file: C:WindowsMinidump032013-15756-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x75C40)
Bugcheck code: 0x1E (0xFFFFFFFFC0000005, 0xFFFFF80002CA8070, 0x0, 0xFFFFFFFFFFFFFFFF)
Error: KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
file path: C:Windowssystem32ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that a kernel-mode program generated an exception which the error handler did not catch.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.


 

Conclusion

23 crash dumps have been found and analyzed. Only 15 are included in this report. A third party driver has been identified to be causing system crashes on your computer. It is strongly suggested that you check for updates for these drivers on their company websites. Click on the links below to search with Google for updates for these drivers:

rt64win7.sys (Realtek 8101E/8168/8169 NDIS 6.20 64-bit Driver , Realtek Corporation )

If no updates for these drivers are available, try searching with Google on the names of these drivers in combination the errors that have been reported for these drivers and include the brand and model name of your computer as well in the query. This often yields interesting results from discussions from users who have been experiencing similar problems.


Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.

Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is actually responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.

 

 

ПП: Хард диска с този Warning ми изглежда зле... Може би иска смяна?

Редактирано от duskwood (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Започни от внимателно почистване на машината, през оглеждане за издути кондензатори по дъното, захранването и видеокартата, и оттам насетне вече до преинсталация на ОС, драйвери и т.н. ако е необходимо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като за начало от хардуера ще започна и следвам описаното от теб стъпка по стъпка. Но ще изчакам и други колеги да се включат в темата. От извадените дъмп файлове до какъв извод може да се стигне? Преди години когато бях в сервиза и ми рекоха че нищо му няма но така и не успях да ги убедя че някъде се крие червейчето...

 

 

ПП: Цвирчене от захранването и брждене от колоните при забиване от какво друго може да бъде освен надути кондензатори?

Редактирано от duskwood (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като за начало от хардуера ще започна и следвам описаното от теб стъпка по стъпка. Но ще изчакам и други колеги да се включат в темата. От извадените дъмп файлове до какъв извод може да се стигне? Преди години когато бях в сервиза и ми рекоха че нищо му няма но така и не успях да ги убедя че някъде се крие червейчето...

 

 

ПП: Цвирчене от захранването и брждене от колоните при забиване от какво друго може да бъде освен надути кондензатори?

Имам същия проблем като теб...мисля довечера и аз ще пускам тема

Дъмп файловете нищо не говорят и при мен са същите грешки.

Довечера ще видя как е мемтеста,че 24 часа тест проверка станаха

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем като теб...мисля довечера и аз ще пускам тема

Дъмп файловете нищо не говорят и при мен са същите грешки.

Довечера ще видя как е мемтеста,че 24 часа тест проверка станаха

 

Конфигурацията която имам е сходна с твоята горе долу( като сокет най вече ) - GB EP45T UD3P, E8500, GTX 285 1GB Galaxy - референтна, Fortron Bluestorm ii 500W.. - това захранване в доста форуми е плюто. Когато компютъра е изключен самото захранване "съска - ссс" - нещо като това...

Kingston HyperX DDR3 1600 2x2 , 500GB 410AS Seagate

 

Някъде се крие червейчето както казах по горе...  

Благодаря ви на 2-мата че се включихте до сега. Но ще изчакам още отговори от другите колеги по въпросът...

Редактирано от duskwood (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щом харда си минава тестовете значи за сега можем да го изключим като вариант да е от него. Цвирчене от захранването? Ще е хубаво, ако можете да кажете марка-модел на захранването. Ако е китайски боклук, то с това видео със сигурност ще имате проблеми даже, ако на лепенката пише 900W. Рам паметта тествана ли е? Колкото до видеото ще е добре да му смените пастата и да го зачистите от прахоляк защото тези температури не са много добри.

Щом захранването издава някакви звуци проблема може да се крие именно в него. Ако можете да вземете от приятел читаво захранване и да тествате с него ще е най-добре и може би най-лесно :)

Редактирано от Just Human.. (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щом харда си минава тестовете значи за сега можем да го изключим като вариант да е от него. Цвирчене от захранването? Ще е хубаво, ако можете да кажете марка-модел на захранването. Ако е китайски боклук, то с това видео със сигурност ще имате проблеми даже, ако на лепенката пише 900W. Рам паметта тествана ли е? Колкото до видеото ще е добре да му смените пастата и да го зачистите от прахоляк защото тези температури не са много добри.

Щом захранването издава някакви звуци проблема може да се крие именно в него. Ако можете да вземете от приятел читаво захранване и да тествате с него ще е най-добре и може би най-лесно :)

 

Моя грешка че малко късно дадох параметрите. В горния си пост описах каква е тя и може от там да се погледне.

 

ПП: Паметта я тествах с мемтест близо 5-6 часа и Errors: 0 

 

Читаво захранване да намеря е трудно освен да закупя ново което ще ми излезе солено за тази остаряла платформа.

По скоро мисля за нова платформа ако изобщо успея да продам тази конфигурация.

 

 

ПП 2: Банално звучи но ще изчакам и други отговори.

Редактирано от duskwood (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моя грешка че малко късно дадох параметрите. В горния си пост описах каква е тя и може от там да се погледне.

 

ПП: Паметта я тествах с мемтест близо 5-6 часа и Errors: 0 

 

Читаво захранване да намеря е трудно освен да закупя ново което ще ми излезе солено за тази остаряла платформа.

По скоро мисля за нова платформа ако изобщо успея да продам тази конфигурация.

Е читаво читаво... Да е поне някое с което може да се подкара само за тест машината... И евентуално с друго видео, ако е слабо другото захранване

А теста за паметта. Мисля, че е добре да се тества към 24 часа рамта. Поне така препоръчват някой за 100% сигурност. А няма да е зле да подредиш нещата в този ред: 1. Почистване на всички компоненти/слотове и смяна на пастата на видеото и процесора. Плюс оглеждане за кондензатори (подути/избили)

2. Тестване на системата с добро захранване, което да вземете от приятел. Или да измерите с мултицет напрежението му (ако знаете как става, ако не прочетете в гугъл, или някой по-компетентен от мен ще каже) 3. Тестване на рамта поне 15-20 часа, за да си напълно сигурен, че не е тя проблема. 4. Сканиране за вируси в раздела за тази работа. Успех ти пожелавам с намирането на проблема и дано е бързо :)

Редактирано от Just Human.. (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не мисля,че сините екрани са от захранването или от хард диска.Аз съм ги сменил и пак продължава ...

Може да опиташ/ме да смениш сата кабелите на хард диска/те.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Конфигурацията която имам е сходна с твоята горе долу( като сокет най вече ) - GB EP45T UD3P, E8500, GTX 285 1GB Galaxy - референтна, Fortron Bluestorm ii 500W.. - това захранване в доста форуми е плюто. Когато компютъра е изключен самото захранване "съска - ссс" - нещо като това...

Kingston HyperX DDR3 1600 2x2 , 500GB 410AS Seagate

 

Някъде се крие червейчето както казах по горе...  

Благодаря ви на 2-мата че се включихте до сега. Но ще изчакам още отговори от другите колеги по въпросът...

Еми то ти пише, че имаш проблемни драйвъри! Първо започни с хардуерната част като го изчистиш добре! След това идва и софтуерната! Изтегли си това: drive-monitor и това: driverview! И не е лошо една свежа преинсталация да направиш!

Редактирано от XECUTIONER (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не мисля,че сините екрани са от захранването или от хард диска.Аз съм ги сменил и пак продължава ...

Може да опиташ/ме да смениш сата кабелите на хард диска/те.

При вас са 2 различни конфигурации и може би с различни проблеми, така че не е много добре да гледа от вас какво сте сменили и да ги пропуска тези работи. И ще е добре и вие да пуснете една тема за проблема ви, защото само се оспамва тази тема излишно

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разкачайте всичко и почвайте да добавяте едно по-едно.Дори махнете и плочките рам.После слагате една по една,и пак включвате.Ако има лан-карта,махнете и нея.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До тук написаното от Вас ще се пробва и тества внимателно. Ако няма ефект може да се насоча към смяна на конфигурацията.

 

Благодаря на всички които взеха и ще вземат участие в темата!

Редактирано от duskwood (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моят опит със сините екрани през годините мога да обобщя така:

- най-малко са били в резултат на повредена памет

- най-много от повредено захранване

- често от задути кондензатори по дъно и видеокарти

- доста често от повреден хард диск или интерфейсен кабел

- доста често от конфликт и проблем с драйвери

 

За жалост, за локализиране на проблема са нужни гарантирано работещи компоненти за тест.

В случая, проблема вероятно е комплексен - проблемен хард диск и проблемно захранване.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако memtest86+  не дава грешки, добре е да се тества и с Prime95 blend test

 

Memtest не намира грешки...

Намерих Prime 95 (64) bit та за същото става въпрос нали така?

Редактирано от duskwood (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.