Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Trichocephalus

Германци казаха коя е най-опасната кола

Препоръчан отговор


Седанът на Ford Mondeo е колата с най-много аварии, моделите на Mercedes пък продължават да са сред най-надеждните на пътя

 

Публикувано изображение

 

 

 

 

В началото на активния пътен сезон специалисти от германския клуб ADAC съставиха рейтинг на най-малко надеждните автомобили, представени на пазара в Германия, информира Insmarket.bg.

Според ADAC, най-често ремонтираната кола е седанът на Ford Mondeo. Веднага след него се нареждат хечбеците Peugeot 308 и Hyundai i30. В черния списък попадат и компактвановете Ford C-Max и Opel Zafira, както и ситикарите Hyundai i20, Smart Fortwo, Fiat Punto, Chevrolet Matiz и Honda Jazz.

Срамната класация е изготвена на база анализ на 2 600 000 аварии при 500 хиляди автомобили през миналата година. В изследването са включени само коли на възраст до 6 години, с ежегоден обем на производство над 10 000 бройки.

Главна причина за повечето аварии през 2012-та, според експертите от ADAC, е бил акумулаторът – всяка трета повреда е била свързана с него. Конкретно, една от основните неприятности е свързана с разреждането на акумулатора.
Заедно с черната класация, специалистите определят и най-надежните модели по германските пътища. В списъка фигурират 21 возила, като за никого не е изненада, че 14 от тях са произведени в Германия.

Конкретно, рядко влиза в бокса за ремонт BMW. В рейтинга за най-висока степен на надеждност влизат моделите 1-Series и 3-Series, както и кросовърът X1. Добра оценка завоюват и Peugeot 206, Ford Ka, Audi A1, Citroen C1.
Особено похвален е Mercedes-Benz – в бялата класация присъстват практически всички модели на легендарната марка.

 

(екон.бг)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е най-неточната класация поради самото и естество. Много от фирмите обслужват сами авариралите автомобили и това не се отчита от ADAC. Ако трябва наистина да претендираме за точност, то това са класациите за надеждност на DEKRA  и TuV. Първата отчита надеждността на автомобилите спрямо изминатия пробег, а втората спрямо годината на производство. За да разберете, колко е неточна класацията, публикувана тук, посетете сайта на DEKRA Германия. Точно там ще видите, че някои от споменатите автомобили тук, всъщност заемат първо място по надеждност. Например Ford C-Max  е номер едно   :)

 

http://www.gebrauchtwagenreport.com/index.php?id=6&no_cache=1&L=de

 

 

 

DEKRA comments The second generation of the C-Max achieved the perfect debut. Victory in the vehicle class of vans, with the best value of all vehicle classes overall (winner of best individual valuation). Congratulations!!

 Както се вижда, DEKRA  споменава, че всъщност това е автомобилът с най-много точки от всички автомобили. А сега де!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-опасната кола в България е Гоуф с пернишка регистрация

Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи според немците Форд, Пежо, Хонда и Хюндай не стават, обаче БМВ, Мерцедес и Ауди са много добри... Пхахахахахахахаха...

Във мнението на sennheiser виждам повече смисъл.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи според немците Форд, Пежо, Хонда и Хюндай не стават, обаче БМВ, Мерцедес и Ауди са много добри... Пхахахахахахахаха...

Във мнението на sennheiser виждам повече смисъл.

 

не "немците", а една от агенциите - ADAC 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

не "немците", а една от агенциите - ADAC 

Да ама името на темата е: "Германци казаха коя е най-опасната кола".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи според немците Форд, Пежо, Хонда и Хюндай не стават, обаче БМВ, Мерцедес и Ауди са много добри... Пхахахахахахахаха...

Във мнението на sennheiser виждам повече смисъл.

Сега все пак за справка погледнах и какво пишат DEKRA  за Мондео. Става въпрос за модела след 2006 година:

 

 

 

DEKRA comments The Mondeo achieves above average values in all mileage ranges. With well travelled vehicles, it is worth taking a look at the lighting system and the play of the steering. Typical Faults: Tie rod joint worn Headlight setting unsatisfactory

 

Над средните показатели във всички категории, а категориите при DEKRA  са три  - 0-50 000 км, 50-100 000 км и от 100 000-150 000 км. Всички проценти за повредите са зелени, което ще рече, че повредите в различните категории са под средното ниво за тоя клас. А тоя модел се продава от 7 години. Годинките при DEKRA  оказват влияние и колкото по-стар е един модел, толкова естествено и повредите са повече, въпреки малкото изминати километри. При TuV  мисля положението бе същото за последното Мондео. Около средното ниво като цяло и над средното за класа си. Това при ADAC  не е от вчера. Не знам точно по каква причина точно Форд все оставят на пътя, но другите статистики говорят друго. Всъщност, мога да дам едно смислено обяснение. При Форд доста отдавна безключовия достъп и безключовото стартиране се монтират във всички модели. А точно тая система в началото на производство имаше някакви проблеми с изтощаване на акумулатора. При останалите производители, тия новости са все още непознати при много техни модели или тепърва при новите им модели навлизат плахо. А това е една супер система, която в повечето случаи работи безпроблемно. По-точно при нормална експлоатация. При ненормална е естествено да се стигне до някакви проблеми. Под ненормална примерно разбирам, няколко пъти да се включи и изключи системата. Поне такова обяснение дадоха в Ауто Билд от Форд, защото и  от това списание имаха подобни проблеми с паднал акумулатор, както и тия от Ауто Мотор. А ADAC  включват в статистиката си всяко повикване по телефона, включително ако някой рано сутрин не може да запали заради паднал акумулатор. Това се води оставане на пътя или в случая, оставане пред дома.

За останалите автомобили не мога да коментирам, но както казах, много от производителите ползват фирмените сервизи за пътна помощ. От там и няма как информацията от ADAC  да е абсолютно точна, защото трябва да се отчете и колко от повредите на пътя се обслужват от фирмената пътна помощ. Но иначе е интересно като статистика. Всеизвестно е, че колкото повече електроника, толкова повече възможности за повреди. А Форд Мондео е евтин автомобил, поради която причина и купувачите го наблъскват с какви ли не екстри, които при други модели не смеят да поръчат или направо липсват от ценовата листа. Грозното пате Ка тоя път се предтсвя добре, а винаги досега е бил в дъното на всички класации. Ето още едно доказателство, че опростената техника е по-надеждна за статистиката. В тая класация според мен се преплитат три неща. Първо, сложността на моделите. Второ, надеждността им като цяло и трето, сервизното обслужване. Много не на място в тая класация ми се струва и Хонда Джаз. Това е един от най-надеждните малки автомобили, дори и на преклонна възраст. Не знам как така оставя собствениците си на пътя. Явно от Хонда трябва да погледнат с друго око на сервизното си обслужване. Това, че немските марки липсват в тая класация говори само едно - немците са се научили да крият повредите си. И това е всеизвестен факт дори и на самите тях. Правят се тайни сервизни акции при редовните технически обслужвания, крият се проблеми и какви ли още не чалъми, включително специално подготвени автомобили, които се предоставят на техните автомобилни списания за тестове. По ирония на съдбата обаче, скоро имаше случай с Фолксваген, който бе получил дефект точно заради престараване на механиците, преди да предадат автомобила на Ауто Билд. Иначе сме 6 и сме окупирали челните места в 100 000 км тестове. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не си първия който споделя, че немските автомобилни производители правят шмекерии,

но бях останал с впечатлението, че Ауто Билд взима автомобилите за дълго разстояние като "таен клиент".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не си първия който споделя, че немските автомобилни производители правят шмекерии,

но бях останал с впечатлението, че Ауто Билд взима автомобилите за дълго разстояние като "таен клиент".

И аз така бях чул преди, но преди няколко месеца в тест на Фолксваген...забравих вече кой точно модел, се издадоха. Там Фолксваген обасниха един възникнал проблем с това, че механиците от престараване преди да предадат автомобила, са направили профилактика, а след това са разменили два тръбопровода при обратния монтаж. Мисля, че нещо такова беше, казвам го по памет, че броя не е пред мен сега. То и затова напоследък тестваните автомбоили с много малки изключения, почнаха да преминават тестовете почти без повреди. А и това е едно списание. Никой не знае кой им плаща, какво им е в главата. Наистина днешните автомобили са общо взето издръжливи, но както при всяко производство и там има определен процент брак. И явно това се опитват да избегнат специално при Фолксваген. А защо Ауто Билд са им казали, че ще тестват тоя автомобил, си е загадка и за мен. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Те хората отдавна са казали, че има два вида автомобили - "Мерцедес" и всички останали.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи според немците Форд, Пежо, Хонда и Хюндай не стават, обаче БМВ, Мерцедес и Ауди са много добри... Пхахахахахахахаха...

Във мнението на sennheiser виждам повече смисъл.

Форд, Пежо, Хонда и Хюндай не само според немците не стават ако трябва да изразя лично мнение и според мен не могат да се конкурират с БМВ, Мерцедес и Ауди в своите класове освен по цена може би. Хайде да не се правим на слепи.

Всеки има право да си кара какво му е кеф вечна кола няма това съм се убедил, все някога и идва времето да я вкараш в бокса. На някой по скоро на други по рядко. Най важния фактор който не се взема под внимание е обаче шофьора в тия класации. Която и да взема от посочените и я дам на баща ми ще му е перфектна и никога няма да му се разваля. Която и да взема аз на някой ще им дойде времето след 15 а на други след 100к.км.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.