Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Препоръчан отговор


А как стои въпросът с драйверите на Quadro/FirePro - бяха ми казали, че някакви специални драйвери се слагали и трябва ли всеки път някакви настройки да се правят? ...Сетих се и още нещо - Quadro 600 или Quadro K600 е по-добре?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако провериш в сайта на Нвидиа, щеше сам да го разбереш.

 

http://www.nvidia.com/object/product-quadro-600-us.html

 

http://www.nvidia.com/object/quadro-desktop-gpus-specs.html

 

Голяма грешка е да се ползва процесорът за рендване, видеокартата е в пъти по-бърза.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако провериш в сайта на Нвидиа, щеше сам да го разбереш.

 

http://www.nvidia.com/object/product-quadro-600-us.html

 

http://www.nvidia.com/object/quadro-desktop-gpus-specs.html

 

Голяма грешка е да се ползва процесорът за рендване, видеокартата е в пъти по-бърза.

Може ли по-подробно да обясниш защо се получава така? Аз за първи път чувам подобно твърдение (не съм и проучвал подробно), но в скоро време ще трябва да си сглобя конфигурация, на която една от задачите й ще е рендване.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съвсем нормално е, видеокартите имат повече ядра и мачкат без проблем всеки един процесор при изчисления, а и охлаждането им е по-добр. Не ги ползват за копане, защото са красиви, а понеже са в пъти по-производителни.

 

Игрите са на същия принцип, а при тях е важно главно видеото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съвсем нормално е, видеокартите имат повече ядра и мачкат без проблем всеки един процесор при изчисления, а и охлаждането им е по-добр. Не ги ползват за копане, защото са красиви, а понеже са в пъти по-производителни.

 

Игрите са на същия принцип, а при тях е важно главно видеото.

  Това означава ли например, че една видеокарта (сама) би изкарала рендер сама за толкова време колкото един четириядрен процесор? Това общо взето би ми преобърнало представите.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

  Това означава ли например, че една видеокарта (сама) би изкарала рендер сама за толкова време колкото един четириядрен процесор? Това общо взето би ми преобърнало представите.

Даже за по-малко време! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Една видеокарта би рендвала за времето, което ще е нужно на сървърна машина с няколко процесора, не само с един.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Даже за по-малко време! 

Това май доста ще ми обърка сметките... :Д

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

A CPU core can execute 4 32-bit instructions per clock (using a 128-bit SSE instruction) or 8 via AVX (256-Bit), whereas a GPU like the Radeon HD 5970 can execute 3200 32-bit instructions per clock (using its 3200 ALUs or shaders). This is a difference of 800 (or 400 in case of AVX) times more instructions per clock. As of 2011, the fastest CPUs have up to 6, 8, or 12 cores and a somewhat higher frequency clock (2000-3000 MHz vs. 725 MHz for the Radeon HD 5970), but one HD5970 is still more than five times faster than four 12-core CPUs at 2.3GHz

 

Ето ти пример^

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

A CPU core can execute 4 32-bit instructions per clock (using a 128-bit SSE instruction) or 8 via AVX (256-Bit), whereas a GPU like the Radeon HD 5970 can execute 3200 32-bit instructions per clock (using its 3200 ALUs or shaders). This is a difference of 800 (or 400 in case of AVX) times more instructions per clock. As of 2011, the fastest CPUs have up to 6, 8, or 12 cores and a somewhat higher frequency clock (2000-3000 MHz vs. 725 MHz for the Radeon HD 5970), but one HD5970 is still more than five times faster than four 12-core CPUs at 2.3GHz

 

Ето ти пример^

Тогава в какво ще се изразява разликата между сходни видеокарти - едната професионален клас, другата геймърски при:

1/ 3Д моделиране(обработка на модела) и рендиране като финал

2/ гейминг

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В инструкциите, които поддържат и за които е оптимизаран даден софтуер.

Професионалните са тясно специализирани в дадена област, а геймърските стават за всичко.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А за да ползвам видеокартата за рендване, трябва да сменя рендера от Vray Adv на Vray RT , така ли?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще прочета.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=usXiMBqQ5Fc

 

V-Ray 3.0 introduces a new Progressive Production Renderer. Built on the same path tracing technology as V-Ray RT, the Progressive Renderer is a simple, intuitive solution for any scene. The Progressive Renderer is compatible with all V-Ray production features, including Irradiance, Light Cache, SSS, Render Elements, etc. In this video we take a look at the Progressive Rendering inside V-Ray 3.0. With the new Progressive Renderer it's possible to set up a scene in seconds and iterate even with the most complex V-Ray features. In this example, we showcase how to easily fine-tune V-Ray Fog. Stay tuned for upcoming videos, where we will demonstrate progressive rendering using Irradiance and Light Cache.

 

И това е интересно, ще видим кога ще пуснат Vray 3.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще е яко..но и да имаш мощна машина.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Vladimirski
      Здравейте, бихте ли ми препоръчали добра конфигурация до 1000 лв? 
    • от oic
      Здравейте.
      Наскоро сменях кабела свързващ видеокартата с монитора (DVI със HDMI). Кабела е тестван и работи коректно. Смяната на кабела също нямаше ефект.
      И след като се го смених забелязах един много странен проблем. Екрана премигва става черен за секунда (все едно търси резолюцията) при пускане на видео файл на Potplayer и вградения в Windows 10 видео плеър (Movies and TV)
      Това го прави не на всички файлове. Също видео снимано с G85 (на mp4) е наличен същият проблем. Видео картата е свързана освен с монитор и с телевизор (които са 1080p)
      Но, проблема се появява само и единствено на монитора. След не дълго търсене, решението е в настройка на видеокартата:
      Извиква се контрол панела на видео картата с десен бутон на десктопа: NVIDIA Control Panel
      В настройките на NVDIA Control Panel/ Display/Adjust Desktop Color Settings/скролиране по надолу на страницата Content type reported to the display , избира се от падащото меню Desktop programs/ Apply
      Воала.
      П.П. Възможно е и да е проблем от Windows 10 (ъпдейт, счупен драйвер и т.н.).  Но с тази настройка всичко работи добре.
    • от Raze
      Ето какви видеокарти според Steam ползва средния потребител през годините до сега:
       
    • от Zhin
      Максимална сума, с която разполагам е 5.000 лв, която не включва периферия, вече си имам такава. 

      Идеята е да се ползва за игри на 144hz 4к монитор WoW, Reforged, Path of exile.

      Държа да е сравнително тих и да не стържи колкото стар китайски вентилатор (ако може да събуди ленива котка, не е ОК).

      По възможност с 2080 / TI rtx msi/rog и интел процесор.

      500 gb ~ ssd като hdd не е нужно да е повече от 2 tb , 16 / 32 ram 
    • от Метин Шабан
      Здравейте , моля да ми помогнете да реша проблема с драйвера на видео картата. Когато пуснах днес да играя dota2 играта ми крашна и проблема беше свързан с Vulkan, също така от известно време някой елементи в играта както и сянката на някой обекти (най-вече на героите) бяха като "пулсиращ" квадрат. Днес след като влязох в Radeon setings забелязах ,че има нов ъпдейт и реших да актуализирам. За жалост като вляза и дам ъпдейт чек не отчита , че съм с новите драйвери. 
      Да отбележа, че в играта ползвам Vulcan а не Dx11. След като актуализирах проблема с Vulcan не се появи до 3-4 пускане, но после ми го даде отново, плюс това в играта има значителна разлика (накъсва)





  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване