Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


здравейте,
дайте съвет за едно suzuki splash 1.3DDiS сomfort, което се чудя дали да купя за себе си. много ми харесва, само на 5г. е, много изгодно, но е колата е имала много основен ремонт на мотора. Продава я автокъща в Германия. От там ми разказаха, че предишният собственик я е оставил в сервиз да му сменят веригата и явно там не са си свършили добре работата, защото след това моторът се бил прецакал. повече детайли за првредата не знам. автокъщата са откупили колата и са ремонтирали мотора основно. за съжаление не при сузуки, ами в независим немски сервиз. там са сменени:
- нови бутала и сегментите на буталата (струвало е 200€+430€)

- инжекторът също е сменен изцяло (700€)

- нова верига (344€)
- горивен клапан (за обратното отвеждане на горивото) (35€)
- след няколко месеца и 1000км по-късно е сменена и горивната/инжекционната помпа (injection pump) (420€)

оттогава колата стои за продажба. изпратиха ми копие от сметките за ремонта. освен това автокъщата поема 1 година гаранция за колата. а цената и е поне хиляда евро по-малко от средната за този модел и година. абе като цяло колата много ми харесва, и няма да мога да си я позволя иначе на нормалната и цена. въпросът е дали няма така да ми излезе още по-скъпо? какво мислите? при толкова много ремонти, дали мога да очаквам моторът да създава отново въртели? или няма проблем като всичко е направено толкова скоро?

Редактирано от vertigo09 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ама ти за колко пари смяташ да я купуваш тази кола ? Че аз като чета ремонта и тя не знам дали стойността не трябва да е по малка от ремонта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

хаха! izabel права си - ремонтът струва почти колкото колата. а за цената още преговаряме. върти се между 3.300 и 3.600 €. не мога да я сравня с българските цени, понеже у нас намирам само бензинови.

а сигурно автокъщата е откупила от предишния собственик невървящата кола за почти без пари - само така си обяснявам високата инвестиция в ремонта

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така сякаш по-добре си направил. Как на 5години кола ще са я ремонтирали толкова много. Добре.. заради веригата, ами тая верига как се е развалила? Има нещо странно или аз не съм достатъчно компетентен. Нали веригата замества ангренажния ремък? Доколкото знам ангренажния ремък е добре да се сменя на около 60хил, а веригата не се сменя или се сменя на в пъти повече? Ако е така защо са я сменили за тия 5г колко хил може да е направило това сузуки... къде бъркам аз... че наистина ми стана интересна тая тема

Редактирано от ivan93bg (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така сякаш по-добре си направил. Как на 5години кола ще са я ремонтирали толкова много. Добре.. заради веригата, ами тая верига как се е развалила? Има нещо странно или аз не съм достатъчно компетентен. Нали веригата замества ангренажния ремък? Доколкото знам ангренажния ремък е добре да се сменя на около 60хил, а веригата не се сменя или се сменя на в пъти повече? Ако е така защо са я сменили за тия 5г колко хил може да е направило това сузуки... къде бъркам аз... че наистина ми стана интересна тая тема

Ванко една верига ако има някакъв фабричен дефект или е с изтекъл пробег вероятността да ти направи двигателя мармалад е много ама моного голяма. Аз за твоя справка на островна държава въртя по 300 хил за 5 години горе долу така че е много относително в Германия по тия магистрали на колко километра е било това 5 годишно сузуки. Макар че там шофьорите имат навици да посещават сервизи а не частни гаражчета техниката винаги може да издаде багажа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ванко една верига ако има някакъв фабричен дефект или е с изтекъл пробег вероятността да ти направи двигателя мармалад е много ама моного голяма. Аз за твоя справка на островна държава въртя по 300 хил за 5 години горе долу така че е много относително в Германия по тия магистрали на колко километра е било това 5 годишно сузуки. Макар че там шофьорите имат навици да посещават сервизи а не частни гаражчета техниката винаги може да издаде багажа.

Ясно, мерси за отговора 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.