Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте хора.Бих искал да попитам ако някой има опит в онлайн пазаруване в сайта eMAG да ми каже дали е доволен от тях в смисъл дали продуктите са без дефекти и добро и бързо ли е обслужването, защото мисля да купувам хардуер за нова конфигурация и ще давам доста пари. :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Коректни са хората.Не съм имал проблем с тях, нито с поръчката, нито  с доставката.Сутринта поръчваш стоката - другата сутрин получаваш пратката.Колкото пише като цена за избрания от теб продукт- толкова плащаш при получаването. Ако пише 50лв.на избрания продукт, толкова даваш  при доставката, няма "такса пренос" . За сега все на качествени стоки съм случвал.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Един приятел се беше оплакал, че доставките ставали бавно.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само веднъж съм пазарувал и доставката си дойде навреме. Пишеше доставка на 25-и (примерно) и дойде на 25-и. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поръчах си GSM от тях. Пристигна разпечатан. Оригиналната гаранционна карта, която важи пред официалните сервизи на марката в България, беше махната, и вместо нея беше сложен бял лист хартия, на който беше напечатано, че emag дава 24 месеца гаранция на уреда. Сигурен съм, че освен пред тях, този лист не важи никъде другаде. Нямаше и упътване на български език.

Причината - въпреки, че в сайта всичко е написано на български език, магазинът всъщност е румънски. И българският Закон за защита на потребителите не важи за него. 

Ето и мнение на Комисията за защита на потребителите:

 

КЗП: Внимавайте със сайта Emag.bg
За кратък период от време в Комисията за защита на потребителите (КЗП) са постъпили 6 жалби срещу румънския сайт Emag.bg.
Сайтът е насочен към пазара в България. Той е изцяло на български език, посочен е телефон за връзка в София и разширението на домейна е „bg”.
В жалбите си потребителите се оплакват, че продуктите не са придружени с инструкции за употреба на български език. Посочват се неверни технически характеристики на предлаганата за продажба техника. Търговецът не удовлетворява рекламациите им за дефекти стоки или, ако приеме, това става трудно и извън срока, предвиден по закон.
Във връзка с тези жалби КЗП изпрати сигнал по европейската система за обмен на информация и сътрудничество при защита на потребителите. Искането на КЗП е за предприемане на действия от компетентния контролен орган в Румъния, който да извърши проверка на търговеца и да наложи санкции в случай че бъдат констатирани нарушения.

Източник.

 

Често се случва и описанието на стоките да се разминава с действителността. Преди около месец разглеждах фотоапарата Nikon D600, и с учудване забелязах, че към него е дадено описание за ... Canon EOS 600D :) . И друг път се е случвало, но с по-сериозни последици:

"Електронният магазин www.emag.bg е продавал LCD телевизор, за който е твърдял невярно, че притежава дигитален тунер DVB-T." Източник.

 

А, бе, с едно изречение - "Внимавайте с emag" ;)

Редактирано от RudeBoy (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Аз съм с отлични впечатления, независимо, че фирмата е румънска!В рамките на 24 часа получаваш стоката безплатно и запечатана. Може и да са се случили пропуски при някои, но с българските фирми няма ли ги? До сега съм със 7 поръчки и регистрация към фирмата.Със сигурност е далеч по коректна от Мтел!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз също съм доволен от тях. Поръчах монитора си оттам в късния следобед, след 1 час ми се обадиха и на другата сутрин беше при мен. По телефона също са много любезни и коректни. Нямам забележки!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я сподели моля колко ти взеха за доставката и до врата ли беше? Ще купувам монитор та правя разни изчисления. :)

Редактирано от naruto (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я сподели моля колко ти взеха за доставката и до врата ли беше? Ще купувам монитор та правя разни изчисления. :)

Да, буквално пред вратата ми го докараха. Доставка не съм плащал.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вярно че беше безплатна явно от много сметки съм склерозирал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Вярно че беше безплатна явно от много сметки съм склерозирал.

Даже по телефона ще ти съобщят в колко часа ще са пред входната ти врата! Куриерската фирма е също много точна. До сега са ми пратили 9 ваучера с намаление, два от които бяха на стойност 100 лева!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До сега съм пазарил само веднъж от тях.При мен се получи проблем.Две стоки поръчах.Получих две пратки,във всяка от пратките беше по една от поръчаните стоки,като всяка пратка беше на стойност,колкото е общата стойност на поръчката.След няколко позвънявания,всичко се оправи.

Като се прибрах у дома,се оказа,че за едната стока нямам гаранционна карта.Отново телефонна работа.Приеха оплакването.Поръчаха да пиша на електронната им поща.Обаче ядец,по незнайни причини пощата им отхвърля писмата им.Отново звънене.Сега вече те ми пратиха гаранционната карта в пощенската кутия.

Надявам се,че всички тия неразбории и неуредици са си чисто и просто технически грешки.Така или иначе,може да се случи на всеки и от всеки такъв магазин.Не съм нито разочарован,нито афектиран по случая.Колкото и да беше дразнещо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз чак сега разбирам, че не съм получил гаранция за захранване, което купих от емаг. Имам ли шанс да получа гаранционна карта ? (Минал е 1 месец от получаването на продукта.) В сайта пише, че ако не съм сигнализирал в първите 48 часа не могат да ми помогнат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз чак сега разбирам, че не съм получил гаранция за захранване, което купих от емаг. Имам ли шанс да получа гаранционна карта ? (Минал е 1 месец от получаването на продукта.) В сайта пише, че ако не съм сигнализирал в първите 48 часа не могат да ми помогнат.

Ако пише "Гаранция на продукта ХХ месеца", няма да има проблем.Проблема е, че ако стане нещо трябва да им пратиш захранването на тях, и те си поемат разходите за ремонта.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако пише "Гаранция на продукта ХХ месеца", няма да има проблем.Проблема е, че ако стане нещо трябва да им пратиш захранването на тях, и те си поемат разходите за ремонта.

Имам 3 листа. 

Първия е касова бележка от спийди.

Втория е пак вид бележка от спийди.

Третият е гаранцията за кутията, която поръчах заедно със захранването.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм пазарувал от тях до момента, но баща ми си взе фотоапарат от тях.Нещата се развиха бързо, харесахме го, поръчхме го и на другия ден фотоапарата беше у баща ми.Всичко беше точно, доставката безплатна и останахме доволни!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам 3 листа. 

Първия е касова бележка от спийди.

Втория е пак вид бележка от спийди.

Третият е гаранцията за кутията, която поръчах заедно със захранването.

Уверявам те, няма да имаш проблем с гаранцията. Ако стане нещо със захранването, пращаш им всичките документи и захранването поставено в опаковката в която е получено.Предварително може да им се обадиш, или да им пуснеш един email за да знаят хората за какво иде реч.

Редактирано от krali (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Уверявам те, няма да имаш проблем с гаранцията. Ако стане нещо със захранването, пращаш им всичките документи и захранването поставено в опаковката в която е получено.Предварително може да им се обадиш, или да им пуснеш един email за да знаят хората за какво иде реч.

Според мен захранването е било комплект с кутията и гаранцията е за двете общо. Аз също пазарувах доста и скъпи неща, ползвах и рекламация за едното, а в последствие се оказа, че на продукта нищо му е нямало, а проблема е в друг компонент, купен от most computers. Въпреки това, тия от емаг бяха коректни и подмениха стоката с друга с доплащане без никакви проблеми. За сега съм доволен, да видим обаче колко години ще се задържат и дали гаранционните карти няма да се окажат ненужни след година-две...
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Уверявам те, няма да имаш проблем с гаранцията. Ако стане нещо със захранването, пращаш им всичките документи и захранването поставено в опаковката в която е получено.Предварително може да им се обадиш, или да им пуснеш един email за да знаят хората за какво иде реч.

Поради каква причина трябва да се изпратят всичките документи, а не да речем копия на тях. При положение, че стане нещо (не дай си Боже) как може да си търсиш правата без да имаш никакви документи и не може да докажеш нищо без тях пред съответните органи. Нещо много тъпо се получава.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен захранването е било комплект с кутията и гаранцията е за двете общо.

Ако е така, на гаранцията изрично трябва да пише, че е и за двете - със съответните им модели и серийни номера.

Документите от "Спиди", която се явява просто куриерска фирма, не важат пред emag за гаранционен иск, или пред когото и да е другиго. 

Аз чак сега разбирам, че не съм получил гаранция за захранване, което купих от емаг. Имам ли шанс да получа гаранционна карта ? (Минал е 1 месец от получаването на продукта.) В сайта пише, че ако не съм сигнализирал в първите 48 часа не могат да ми помогнат.

Този въпрос трябва да го зададеш на магазина, а не по форумите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако е така, на гаранцията изрично трябва да пише, че е и за двете - със съответните им модели и серийни номера.

Документите от "Спиди", която се явява просто куриерска фирма, не важат пред emag за гаранционен иск, или пред когото и да е другиго. 

Този въпрос трябва да го зададеш на магазина, а не по форумите.

Явно не си в час с компютърните конфигурации, и не знаеш, че има кутии които си вървят заводски с даденото захранване. Обикновено захранването в такива кутии не е нищо особено и никога гаранцията му не е повече от 2г.

Ето примери:

http://nikem-bg.net/computer-components/CM-250-SERIES-W-500W-PSU/description.html

http://nikem-bg.net/computer-components/CM-CMP-350--500W--USB3/description.html

http://nikem-bg.net/computer-components/CM-K280-W-ELITE-500W/description.html

http://nikem-bg.net/computer-components/CM-K350-W-600W-PSU/description.html

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно не си в час с компютърните конфигурации, и не знаеш, че има кутии които си вървят заводски с даденото захранване. 

Напротив, знам :) . А ти не знаеш, дали тук случаят е такъв. От израза "кутията, която поръчах заедно със захранването" си правя извода, че са поръчани две отделни позиции.

Но дори и да са едно, пак трябва да го пише в гаранционната карта - тя трябва да е за един уред "кутия+захранване", с марка, модел и сериен номер.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Напротив, знам :) . А ти не знаеш, дали тук случаят е такъв. От израза "кутията, която поръчах заедно със захранването" си правя извода, че са поръчани две отделни позиции.

Но дори и да са едно, пак трябва да го пише в гаранционната карта - тя трябва да е за един уред "кутия+захранване", с марка, модел и сериен номер.

От израза ти си правиш изводи, но са грешни. Ключовата думичка е ЗАЕДНО.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Меси
      Здравейте, ще ви споделя моите наблюдения в сайта на ЕМАГ, от ноември месец насам следвам няколко продукта в категорията например Рутер, Лаптоп и мобилни телефони. От началото на месеца цените са си стабилни ако има някоя промоция някои цени падаха, но тука от тая седмица 12.11.2018г. наблюдавам как цените на продуктите се показват рязко. И това ме довежда до мисълта, че заради промоцията "ЧЕРЕН ПЕТЪК" цените рязко скачат нагоре например рутер с цена от 42лв вече е на 55лв. А от в  категорията Лаптопи цените започваха от 260-280лв. А сега цените са 360лв. 
      А другата стратегия за измама на което съм попадал е следната 
      Спират продажбата на някои продукти които са по вървежни или са на атрактивни цени.
      И в същата обява със същия линк като продавач се появява друга фирма например "LALEE" ( Лалее България ЕООД), коята фирма според мен е свързана с ЕМАГ.
      Причините за които правят това.
      1. За да предотвратят използването на валчерите, които сте спечелили за продуктите предлагани от ЕМАГ.
      2. За да не комбинирате продуктите които сте купили от ЕМАГ, за да използвате услугата "Безплатна Доставка"- ще отворя още една скоба (Условията за доставка на фирмата Лалее България ЕООД и ЕМАГ са едни и същи.)
      3. За да повишат цената на продуктите като се оправдават,  че продуктът е свършил в ЕМАГ и друга фирма вече я продава на по-висока цена!  ( Като започни някоя промоция като например "ЧЕРЕН ПЕТЪК" същата обява я пускат от името на ЕМАГ със стандартната цена за която я продават и по този начин внушават върху потребителите, че са смъкнали цената надолу. ) 
      4. В същото време за да продължат да продават съответния продукт. Защото ако играят с цената всяка седмица ще остави негативна оценка върху потребителите. И за това използват дъщерни фирми, УЖ НЕЗАВИСИМА. 
      Сега ще приложа доказателства на казаното от мен неща. 
       





    • от Hero_ Zero75
      Искам да дискутирам с вас два важни въпроса за PvE/Save the World
      Дали PvE/Save the World ще стане част от Battle Royale
      И/Или
      Кога PvE/Save the World ще стане безплатен
    • от bumblebee
      Привет пичове, пак опрях до Вас   Преди година благодарение на Вас поръчах на един приятел геймърска конфигурация, с която направо отрепа рибата... ето я и темата https://www.kaldata.com/forums/topic/260578-нова-конфигурация-до-3000-лв/?tab=comments#comment-3615688 Товага избрах конфигурацията на Mariyan Raynov и не съжалявам.
      Време е и за мен да сменя стария компютър, който вече кара 8-ма година, за нещо по-добро. Цената на конфигурацията е трудно да я кажа, но ще кажа като изисквания какво имам и какво съм си харесал, а оттам нататък сте Вие
      Компютъра ще се ползва геймин и от време на време видеообработка. Играта на която играя в момента е Overwatch, а по-нататък ще пробвам сигурно и Anthem (която не е излязла все още). Видеобработка правя на Movavi, не е нщо сериозно просто си сглобявам клипчета, които на сегашната система чакам по 4 часа, за да ги направи......
      Като за начало - компютъра искам да е тих. Мразя нещо да ми Вие, бучи и тн. защото понякога не го спирам, а спя в същата стая. 
      Искам компютъра да е с най-новите излезли компоненти.
      Нещо много важно - видеокартата ще ми бъде подарена, все още не се знае каква ще е, но най-вероятно ето тази http://nikem-bg.net/computer-components/ASUS-R9-290-DC2-4GD5/
      Ако има някаква промяна с нея ще Ви кажа, но определено ще е някаква Radeon серия.
      АМД фен съм, така че отиваме на Ryzen 2700x  Сигурно ще си поиграя и малко с клок, надявам се с Ваша помощ, но това е по-нататък.
      Дъно - не знам   може би от ROG серията?
      Рам - поне 16 гб
      Кутия - http://nikem-bg.net/computer-components/be-quiet!-DARK-BASE-PRO-900-Silver-BGW12/picture.html  ако не става, винаги съм отворен за други предложения (предполагам FD)
      Захранване - be quite! да се съобрази, че ще се клоква процесор, евентуално
      SSD - държа на 2 SSD-та. 1 - нещо около 120 гб за операционната система - бързичко, и едно поне 500 гб (Samsung или?)
      Охладител за процесора - може би този http://nikem-bg.net/computer-components/be-quiet!-DARK-ROCK-PRO-4-BK022/
      Вентилатори - в случай, че изберем друга кутия нещо на be quite отново
      Монитор - AOC AG322QCX мисля да си купувам този, но търпи промяна - Вие кажете дали става. Искам да изпробвам това прословуто freesync.  
       
    • от xXx*Triple*xXx
      Добър ден !!! Имам питане относно въпросните EVENT ID посочени по горе в заглавието Windows 7 Ultimate 64bit (ако е нужно да се знае)
      EVENT 7038 -
      Услуга upnphost не може да влезе като NT AUTHORITY\LocalService с текущо конфигурираната парола, поради следната грешка:
      Заявката не се поддържа.
      За да осигурите правилното конфигуриране на услугата, използвайте конзолната добавка за услуги в конзолата на Microsoft за управление (MMC).
      EVENT ID 7000 - Услуга UPnP Device Host не може да бъде стартирана поради следната грешка:
      Услугата не стартира поради неуспешно влизане.
      EVENT ID 10005 - DCOM got error "1069" attempting to start the service upnphost with arguments "" in order to run the server:
      {204810B9-73B2-11D4-BF42-00B0D0118B56}
       
    • от xXx*Triple*xXx
      Добър ден От известно време (2-3месеца)забелязвам в Event Viewer където е отметката Error ми излиза едно - Schannel : The following fatal alert was received: 40. Търсил съм из разни форуми да опитам да разбера за кво иде реч от какво се получава този error но като цяло не намерих нищо което да ми е от полза И за това мисля,че е време да се обърна за запитване към вас ако някой тук знае нещо да сподели
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.