Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте хора.Бих искал да попитам ако някой има опит в онлайн пазаруване в сайта eMAG да ми каже дали е доволен от тях в смисъл дали продуктите са без дефекти и добро и бързо ли е обслужването, защото мисля да купувам хардуер за нова конфигурация и ще давам доста пари. :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Коректни са хората.Не съм имал проблем с тях, нито с поръчката, нито  с доставката.Сутринта поръчваш стоката - другата сутрин получаваш пратката.Колкото пише като цена за избрания от теб продукт- толкова плащаш при получаването. Ако пише 50лв.на избрания продукт, толкова даваш  при доставката, няма "такса пренос" . За сега все на качествени стоки съм случвал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Един приятел се беше оплакал, че доставките ставали бавно.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само веднъж съм пазарувал и доставката си дойде навреме. Пишеше доставка на 25-и (примерно) и дойде на 25-и. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поръчах си GSM от тях. Пристигна разпечатан. Оригиналната гаранционна карта, която важи пред официалните сервизи на марката в България, беше махната, и вместо нея беше сложен бял лист хартия, на който беше напечатано, че emag дава 24 месеца гаранция на уреда. Сигурен съм, че освен пред тях, този лист не важи никъде другаде. Нямаше и упътване на български език.

Причината - въпреки, че в сайта всичко е написано на български език, магазинът всъщност е румънски. И българският Закон за защита на потребителите не важи за него. 

Ето и мнение на Комисията за защита на потребителите:

 

КЗП: Внимавайте със сайта Emag.bg
За кратък период от време в Комисията за защита на потребителите (КЗП) са постъпили 6 жалби срещу румънския сайт Emag.bg.
Сайтът е насочен към пазара в България. Той е изцяло на български език, посочен е телефон за връзка в София и разширението на домейна е „bg”.
В жалбите си потребителите се оплакват, че продуктите не са придружени с инструкции за употреба на български език. Посочват се неверни технически характеристики на предлаганата за продажба техника. Търговецът не удовлетворява рекламациите им за дефекти стоки или, ако приеме, това става трудно и извън срока, предвиден по закон.
Във връзка с тези жалби КЗП изпрати сигнал по европейската система за обмен на информация и сътрудничество при защита на потребителите. Искането на КЗП е за предприемане на действия от компетентния контролен орган в Румъния, който да извърши проверка на търговеца и да наложи санкции в случай че бъдат констатирани нарушения.

Източник.

 

Често се случва и описанието на стоките да се разминава с действителността. Преди около месец разглеждах фотоапарата Nikon D600, и с учудване забелязах, че към него е дадено описание за ... Canon EOS 600D :) . И друг път се е случвало, но с по-сериозни последици:

"Електронният магазин www.emag.bg е продавал LCD телевизор, за който е твърдял невярно, че притежава дигитален тунер DVB-T." Източник.

 

А, бе, с едно изречение - "Внимавайте с emag" ;)

Редактирано от RudeBoy (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Аз съм с отлични впечатления, независимо, че фирмата е румънска!В рамките на 24 часа получаваш стоката безплатно и запечатана. Може и да са се случили пропуски при някои, но с българските фирми няма ли ги? До сега съм със 7 поръчки и регистрация към фирмата.Със сигурност е далеч по коректна от Мтел!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз също съм доволен от тях. Поръчах монитора си оттам в късния следобед, след 1 час ми се обадиха и на другата сутрин беше при мен. По телефона също са много любезни и коректни. Нямам забележки!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я сподели моля колко ти взеха за доставката и до врата ли беше? Ще купувам монитор та правя разни изчисления. :)

Редактирано от naruto (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я сподели моля колко ти взеха за доставката и до врата ли беше? Ще купувам монитор та правя разни изчисления. :)

Да, буквално пред вратата ми го докараха. Доставка не съм плащал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вярно че беше безплатна явно от много сметки съм склерозирал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Вярно че беше безплатна явно от много сметки съм склерозирал.

Даже по телефона ще ти съобщят в колко часа ще са пред входната ти врата! Куриерската фирма е също много точна. До сега са ми пратили 9 ваучера с намаление, два от които бяха на стойност 100 лева!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До сега съм пазарил само веднъж от тях.При мен се получи проблем.Две стоки поръчах.Получих две пратки,във всяка от пратките беше по една от поръчаните стоки,като всяка пратка беше на стойност,колкото е общата стойност на поръчката.След няколко позвънявания,всичко се оправи.

Като се прибрах у дома,се оказа,че за едната стока нямам гаранционна карта.Отново телефонна работа.Приеха оплакването.Поръчаха да пиша на електронната им поща.Обаче ядец,по незнайни причини пощата им отхвърля писмата им.Отново звънене.Сега вече те ми пратиха гаранционната карта в пощенската кутия.

Надявам се,че всички тия неразбории и неуредици са си чисто и просто технически грешки.Така или иначе,може да се случи на всеки и от всеки такъв магазин.Не съм нито разочарован,нито афектиран по случая.Колкото и да беше дразнещо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз чак сега разбирам, че не съм получил гаранция за захранване, което купих от емаг. Имам ли шанс да получа гаранционна карта ? (Минал е 1 месец от получаването на продукта.) В сайта пише, че ако не съм сигнализирал в първите 48 часа не могат да ми помогнат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз чак сега разбирам, че не съм получил гаранция за захранване, което купих от емаг. Имам ли шанс да получа гаранционна карта ? (Минал е 1 месец от получаването на продукта.) В сайта пише, че ако не съм сигнализирал в първите 48 часа не могат да ми помогнат.

Ако пише "Гаранция на продукта ХХ месеца", няма да има проблем.Проблема е, че ако стане нещо трябва да им пратиш захранването на тях, и те си поемат разходите за ремонта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако пише "Гаранция на продукта ХХ месеца", няма да има проблем.Проблема е, че ако стане нещо трябва да им пратиш захранването на тях, и те си поемат разходите за ремонта.

Имам 3 листа. 

Първия е касова бележка от спийди.

Втория е пак вид бележка от спийди.

Третият е гаранцията за кутията, която поръчах заедно със захранването.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм пазарувал от тях до момента, но баща ми си взе фотоапарат от тях.Нещата се развиха бързо, харесахме го, поръчхме го и на другия ден фотоапарата беше у баща ми.Всичко беше точно, доставката безплатна и останахме доволни!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам 3 листа. 

Първия е касова бележка от спийди.

Втория е пак вид бележка от спийди.

Третият е гаранцията за кутията, която поръчах заедно със захранването.

Уверявам те, няма да имаш проблем с гаранцията. Ако стане нещо със захранването, пращаш им всичките документи и захранването поставено в опаковката в която е получено.Предварително може да им се обадиш, или да им пуснеш един email за да знаят хората за какво иде реч.

Редактирано от krali (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Уверявам те, няма да имаш проблем с гаранцията. Ако стане нещо със захранването, пращаш им всичките документи и захранването поставено в опаковката в която е получено.Предварително може да им се обадиш, или да им пуснеш един email за да знаят хората за какво иде реч.

Според мен захранването е било комплект с кутията и гаранцията е за двете общо. Аз също пазарувах доста и скъпи неща, ползвах и рекламация за едното, а в последствие се оказа, че на продукта нищо му е нямало, а проблема е в друг компонент, купен от most computers. Въпреки това, тия от емаг бяха коректни и подмениха стоката с друга с доплащане без никакви проблеми. За сега съм доволен, да видим обаче колко години ще се задържат и дали гаранционните карти няма да се окажат ненужни след година-две...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Уверявам те, няма да имаш проблем с гаранцията. Ако стане нещо със захранването, пращаш им всичките документи и захранването поставено в опаковката в която е получено.Предварително може да им се обадиш, или да им пуснеш един email за да знаят хората за какво иде реч.

Поради каква причина трябва да се изпратят всичките документи, а не да речем копия на тях. При положение, че стане нещо (не дай си Боже) как може да си търсиш правата без да имаш никакви документи и не може да докажеш нищо без тях пред съответните органи. Нещо много тъпо се получава.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен захранването е било комплект с кутията и гаранцията е за двете общо.

Ако е така, на гаранцията изрично трябва да пише, че е и за двете - със съответните им модели и серийни номера.

Документите от "Спиди", която се явява просто куриерска фирма, не важат пред emag за гаранционен иск, или пред когото и да е другиго. 

Аз чак сега разбирам, че не съм получил гаранция за захранване, което купих от емаг. Имам ли шанс да получа гаранционна карта ? (Минал е 1 месец от получаването на продукта.) В сайта пише, че ако не съм сигнализирал в първите 48 часа не могат да ми помогнат.

Този въпрос трябва да го зададеш на магазина, а не по форумите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако е така, на гаранцията изрично трябва да пише, че е и за двете - със съответните им модели и серийни номера.

Документите от "Спиди", която се явява просто куриерска фирма, не важат пред emag за гаранционен иск, или пред когото и да е другиго. 

Този въпрос трябва да го зададеш на магазина, а не по форумите.

Явно не си в час с компютърните конфигурации, и не знаеш, че има кутии които си вървят заводски с даденото захранване. Обикновено захранването в такива кутии не е нищо особено и никога гаранцията му не е повече от 2г.

Ето примери:

http://nikem-bg.net/computer-components/CM-250-SERIES-W-500W-PSU/description.html

http://nikem-bg.net/computer-components/CM-CMP-350--500W--USB3/description.html

http://nikem-bg.net/computer-components/CM-K280-W-ELITE-500W/description.html

http://nikem-bg.net/computer-components/CM-K350-W-600W-PSU/description.html

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно не си в час с компютърните конфигурации, и не знаеш, че има кутии които си вървят заводски с даденото захранване. 

Напротив, знам :) . А ти не знаеш, дали тук случаят е такъв. От израза "кутията, която поръчах заедно със захранването" си правя извода, че са поръчани две отделни позиции.

Но дори и да са едно, пак трябва да го пише в гаранционната карта - тя трябва да е за един уред "кутия+захранване", с марка, модел и сериен номер.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Напротив, знам :) . А ти не знаеш, дали тук случаят е такъв. От израза "кутията, която поръчах заедно със захранването" си правя извода, че са поръчани две отделни позиции.

Но дори и да са едно, пак трябва да го пише в гаранционната карта - тя трябва да е за един уред "кутия+захранване", с марка, модел и сериен номер.

От израза ти си правиш изводи, но са грешни. Ключовата думичка е ЗАЕДНО.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от NighTStalKER765
      Добър ден! Не знам дали този форум е правилното място и ако не е, поправете ме.
      Въпросът ми е свързан с автомобил Honda civic ctdi 2002. Млад шофьор съм и не знам какви проблеми по принцип имат тези автомобили. Вашето мнение какво е? Какви са най-често срещаните проблеми? за какво трябва да внимавам? Надежден автомобил ли е? Благодаря за отделеното време! 
    • от transcend92
      гледах този клип
      в тубата изтеглих програмата но немога да разбера как да оправя синия екаран на смъртта
      ето подробна информация 
      -------------------------------
      This program checks for drivers which have been crashing your computer. If your computer has displayed a blue (or black) screen of death, suddenly rebooted or shut down then this program might help you find the root cause of the problem and a solution.

      Whenever a computer suddenly reboots without displaying any notice or blue (or black) screen of death, the first thing that is often thought about is a hardware failure. In reality, on Windows a lot of system crashes are caused by malfunctioning device drivers and kernel modules. In case of a kernel error, many computers do not show a blue or black screen unless they are configured for this. Instead these systems suddenly reboot without any notice.

      This program will analyze your crash dumps with the single click of a button. It will tell you what drivers are likely to be responsible for crashing your computer. It will report a conclusion which offers suggestions on how to proceed in any situation while the analysis report will display internet links which will help you further troubleshoot any detected problems.

      To obtain technical support visit www.resplendence.com/support

      Click here to check if you have the latest version or if an update is available.

      Just click the Analyze button for a comprehensible report ...

       
      Home Edition Notice

      This version of WhoCrashed is free for use at home only. If you would like to use this software at work or in a commercial environment you should get the professional edition of WhoCrashed which allows you to perform more thorough and detailed analysis. It also offers a range of additional features such as remote analysis on remote directories and remote computers on the network.

      Please note that this version of WhoCrashed is not licensed for use by professional support engineers.

      Click here for more information on the professional edition.
      Click here to buy the the professional edition of WhoCrashed.
       
      System Information (local)

      Computer name: DESKTOP-M2HV33F
      Windows version: Windows 10 , 10.0, build: 18363
      Windows dir: C:\WINDOWS
      Hardware: Z390 M GAMING, Gigabyte Technology Co., Ltd., Z390 M GAMING-CF
      CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i5-9400 CPU @ 2.90GHz Intel8664, level: 6
      6 logical processors, active mask: 63
      RAM: 17110986752 bytes (15,9GB)


       
      Crash Dump Analysis

      Crash dumps are enabled on your computer. This system is not configured for complete or automatic crash dumps. For best results, configure your system to write out complete or automatic crash dumps. Select Tools->Crash Dump Configuration from the main menu to configure your system to write out complete memory dumps.

      Crash dump directories:
      C:\WINDOWS
      C:\WINDOWS\Minidump

      On Fri 1.5.2020 г. 21:18:40 your computer crashed or a problem was reported
      crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\050120-18953-01.dmp
      This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x1C2390)
      Bugcheck code: 0x50 (0xFFFFF48000000000, 0x0, 0x0, 0x6)
      Error: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
      file path: C:\WINDOWS\system32\ntoskrnl.exe
      product: Microsoft® Windows® Operating System
      company: Microsoft Corporation
      description: NT Kernel & System
      Bug check description: This indicates that invalid system memory has been referenced.
      This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
      The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



      On Fri 1.5.2020 г. 21:00:24 your computer crashed or a problem was reported
      crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\050120-18515-01.dmp
      This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x1C2390)
      Bugcheck code: 0x50 (0xFFFF8E8000000000, 0x0, 0x0, 0x6)
      Error: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
      file path: C:\WINDOWS\system32\ntoskrnl.exe
      product: Microsoft® Windows® Operating System
      company: Microsoft Corporation
      description: NT Kernel & System
      Bug check description: This indicates that invalid system memory has been referenced.
      This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
      The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



       
      Conclusion

      2 crash dumps have been found and analyzed. No offending third party drivers have been found. Connsider using WhoCrashed Professional which offers more detailed analysis using symbol resolution. Also configuring your system to produce a full memory dump may help you.


      Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.

      Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.



       
      направих и снимка на грешката 
      http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=jdv1588358147t.jpg
    • от Boiko Borisoff
      Здравейте!Без да искам съм изтрил около 30-40 снимки от телефона (бяха на SD card) както и да е върнах снимките с едно приложение от Google Play, но забелязах,че са замаглени (КАЧЕСТВОТО НА СНИМКИТЕ БЕШЕ ДОБРО И ОРИГИНАЛИТЕ ПО ПРИНЦИП СА ЧИСТИ).Въпроса ми е има ли начин да ги върна default и ако да какъв е?
    • от StefanoV08
      Здравейте, след като стартирам компютъра той забива и не иска да зареди уйндоуса, опитвам да вляза в биоса, но също не ми дава проста забива на старта, пробвах с ресет на СМОС, но без ефект

  • Дарение

×
×
  • Добави ново...