Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте .Тази година ми се наложи да прибегна до услугите на Виваком , макар да не ми се искаше особено . Все тая .

 

Реших да се възползвам от една промоция , която ми се стори доста интересна .https://vivacom.bg/tv/bg/OffersAndPrices/Offer/34 - тук можете да видите за какво по-точно става въпрос .

 

Понеже съм пълен лаик на тема рутери , не знам как точно да сложа парола на моя , за да не го ползва целият блок , а да плащам аз . На самия рутер пише Huawei , като до колкото ми стигат познанията , посредством него се ползва едновременно телевизия и интернет . 

 

Това което ме интересува е как точно мога да му сложа парола ? Прочетох книжката с ръководството , но в нея пише за устройството , като такова , което предоставя телевизии , не интернет . Не мога да открия нищо в него .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Звъни на 123. Там ще си кажеш желанието за име на мрежа и парола и ще ти я направят.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

www.my.contact.bg - Влизаш с потребител и парола - пише я на протокола от договора и нататък се оправяш - Никой от съпорта няма да ти слага парола на безжичната :no-no: не им е това работа - само ти трябва да си е знаеш :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от Dimitur Dimitrow
      Здравейте на всички! От около месец се чудя дали да си взема някой премиум телефон на изплащане от Теленор. Проблемът е че - 
      1. Загледал съм се на Huawei P20, Samsung Galaxy S8 или S8+, LG G7 ThinQ или по-бюджетния Galaxy A6+. Изглежда че не просто мога да избера измежду тях.
      2. Никога не съм си взимал телефон на изплащане от Теленор, въпреки че имам доста скъп план.
      По принцип камерата (възможно и да е двойна), бързият процесор и големината (поне 5.5 инча) са ми най-важни...
      Ще бъда изключително благодарен, ако някой може да помогне с този труден избор.
    • от Roki_03
      Здравейте! Имам проблем с Huawei Y600. Изключих телефона, след това го включих и се появи логото на Huawei и не зареди Android-а. Оставих го така за да видя дали ще включи, но не стана. Сложих го да се зарежда и след 1 час телефона не иска дори да светне. Помогнете ми! Благодаря предварително!
    • от Bokeem
      Здравейте, значи моят проблем като цяло не ми пречи на работата , но със сигурност е налице такъв. Та става въпрос за индикатора интернет статус (земното кълбо), който е на самия рутер . Постоянно мига в оранжев цвят
      в PDFа е описано като 'amber blinking' , състоянието е - Router is attempting to connect to the internet ), а трябва да свети като останалите - синя икона без мигания. Като резултат в менюто на рутера дава (No Connection),но интернет си има и си работи безупречно.
      Четох по форуми...като цяло коментара е че няма проблем, но по този начин в log файла на за SYSTEM LOG дава само едно и също въпреки нормалното сърфиране -  а именно :
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:00:32 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:00:58 2018
      internet verification fail => Fri Mar 16 01:01:22 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:01:48 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:02:11 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:02:37 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:02 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:28 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:54 2018
      Де факто рутера и "модема" в който е интернет кабела не се сработват нещо като хората. Ситуацията продължава близо месец, иконата така си мига в оранжево нонстоп 24/7... На известен интервал от време за кратко става синя, но е за 2-3 секунди и пак продължава оранжево мигане... Пробвал съм рестарти, ресет, вадене на кабели - няма ефект. Веднъж звънях на доставчика, но както и очаквах - като казах че нета си работи и оня ми вика "Проблема не е от нас... Няма какво да ресетна от тук, или да променям..."                   С последния фърмуер съм - 5.000
      някакви идеи ????
       
    • от iconi95
      Здравейте!
      До този момент ползвам услугите на варненският интернет доставчик TCV, ако това има значение, но напоследък имам едни spike-ове, които не се забелязват по време на браузинг, а по-скоро по време на геймнинга. Тези падения се оправят временно при рестарт на рутера, а от скоро вече и от това не се оправя. Направих и ъпдейт на фърмуера на рутера, белким нещо се промени - нищо. Хммм.., а защо не свържа направо ЛАН кабела към компютъра, лишавайки се от функциите на рутера? Устройва ме, така и направих. Свързах кабела,  (забравих да вметна, че до сега съм използвал интернетът безжично) влязох в IPv4 настройките, за да въведа предоставените ми от доставчика данни, а именно IP адрес, net mask, gateway и DNS и .. нищо - изписва ми неидентифицирана мрежа. Моля, помагайте!
    • от Диляна Койчева
      Здравейте! Имам сравнително малък, но досаден проблем, и не мога да разбера дали е в резултат от приложението месенджър или телефона ми. От известно време има опция за игри в приложението, за които се изискват ъпдейтнати версии на фейсбук и месенджър, както и актуализиран андроид версия 5.1 нагоре (познавам хора с 4.2, които имат опцията за игра). Притежавам Huawei G8, Андроид 5.1, приложенията ми са актуализирани, доколкото успях да проверя не съм забранявала неща из приложенията. Въпросната иконка с контролер я няма, при опит а отговаряне на покана за игра излиза надпис "Error. Sorry, this game can't be played right now." с два бутона Exit. Предварително благодаря ако някой знае нещо по въпроса, в интернет не намерих нищо полезно, М-тел също не помогнаха 


  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.