Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Gimik_1

Проблем с рутера,моля помогнете!

Препоръчан отговор


Здравейте! Минавам директно на въпроса: не знам какво стана, по дяволите..

 

Всичко стана  много бързо- бях си в интернет-нищо различно от всеки ден.В един миг обаче, ми се изписа,че връзката с рутера, по-точно с интернет вече я няма.Която и страница да опитам да заредя- винаги ме извеждаше до такава, в която трябва да въведа щзърнейм и парола на рутера.Тенда е .Като го купих, не ги правих аз настройките,то пича ми каза кое е името, кое е паролата, показа ми къде ги пише, въведе ги пред мен и- всичко ток. И така 3 месеца. Сега като цъкна на иконата за безжичния нет-ми излизат всичките комшии наоколо, и съответно силата на сигнала им, а на моята "любима" Тенда има огромен червен хикс и надпис-Настройките записани на този компютър за мрежата, не отговарят на изискванията на мрежата.

Ама това стана след като вкарах името и паролата.Едно коварно малко прозорче изскочи, там пишеше- Config ok или нещо от сорта, само дето след това вече нищо не е ок.Как да го оправя това нещо..? Кабела си е наред, на рутера всичко си свети, рестартирах сусурнайсет пъти, ама-не става и не става.Куца ми техническата част.Защо като вкарах името и паса ми изписа,че е ок и след това всичко отиде по дяволите? Какво да направя?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ресет и нови настройки(SSID,password etc.) ; изтриване на старата мрежа в контрол панела и добавяне на новата след настройките.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

рестартирай си рутера и си направи наново настройките ..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

рестартирай си рутера и си направи наново настройките ..

Всичко това много хубаво, благодарен съм за отзивите, ама ако може малко по-детайлно... Смисъл -не елата и ми го направете, но не знам къде точно да влезна, за да ги намеря тия настройки на рутера. С краден нет съм в момента и бъкел не вдявам точно за рутерските настройски къде да влезна

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко това много хубаво, благодарен съм за отзивите, ама ако може малко по-детайлно... Смисъл -не елата и ми го направете, но не знам къде точно да влезна, за да ги намеря тия настройки на рутера. С краден нет съм в момента и бъкел не вдявам точно за рутерските настройски къде да влезна

Ако модела е Tenda W311R направо не се мъчи. Един такъв отиде на боклука...

 

ПС: Пък и помощ в кражбените Ви начинания не очаквайте.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко това много хубаво, благодарен съм за отзивите, ама ако може малко по-детайлно... Смисъл -не елата и ми го направете, но не знам къде точно да влезна, за да ги намеря тия настройки на рутера. С краден нет съм в момента и бъкел не вдявам точно за рутерските настройски къде да влезна

Прочетете послеписа на горния пост за да разберете защо темата се заключва

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от xXx*Triple*xXx
      Добър вечер колеги !!! От няколко дни имам един много странен проблем който преди НИКОГА не ми се е случвал и незнам вече към кой да се обърна за помощ,защото не ги разбирам много проблема може да е от от дънната платка от захранването видеокартата или някоя плочка рам да прави проблеми !!! Но нека да не гадая а да ви споделя проблема и се надявам някой от вас да може да помогне !!! Проблема започна когато чаках да ме пусне в игра на League докато бях в Loading Screen екрана стана черен компа заби рестартирах го след като зареди ми излезе прозорец с надпис :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      А когато отворих Event Viewer в графата на Errors имаше един BugCheck Event 1001 който изглеждаше така :
      Компютърът е рестартиран от проверка за грешки. Проверката е: 0x00000124 (0x0000000000000000, 0xfffffa8004d598f8, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). Разтоварването е записано в: C:\Windows\Minidump\102018-18375-01.dmp. ИД на доклада: 102018-18375-01.
      И 4  Event ID 18 WHEA Logger които изглеждаха така :
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 0
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 1
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 2
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 3
      Проверих температурите на процесор/видеокарта/харддиск всичко си е ОК с тях Снощи направих system restore и след това всичко си беше наред цяла вечер не ми е правило проблем но днес същата работа когато отворя браузера или клиента на League екрана става черен и след рестарт ми дава прозорец с надпис :
      Windows се възстанови от неочаквано затваряне и отдолу следното :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      ето и частите на системата ако е нужно да се знае : Windows 7 64bit SP 1
      Процесор : Процесор
          Intel Xeon E5420 @ 2.50GHz  
      Оперативна памет
          4,00ГБ Двуканална-канална DDR2 @ 403 MHz 
      Дънна платка
          BIOSTAR Group G31-M7 TE
       Графика
      1024 MB ATI Radeon HD 4600 Series (Gigabyte) HD4670
      Storage
          232GB Western Digital WDC WD2500JD-55HBC0 ATA Device (SATA)
      Силно се надявам проблема да не е сериозен и да не се налага подмяна на някой компонент,защото в момента нямам финансовата възможност
      P.S. - Незнам дали тази вечер отново ще мога да вляза да отговоря на въпросите ви понеже този проблем с черен екран започна да го прави и когато вляза в браузера Ако не стане от компа ще пиша от телефона !!! Мерси Предварително на всички които ми помогнаха да реша проблема !!!
       
       
       
    • от Ramiram
      Здравейте. Казвам се Рамин и имам един въпрос.
      Имам телефон Nokia с Windows 8.1 и наскоро случайно деинсталирах някои приложения от телефона. Опитах се да ги изтегля от Windows Store, но за съжаление те вече не са достъпни за моя тип телефон. Бихте ли ми казали как мога да изтегля тези приложения и откъде?
    • от barbuncela
      Здравейте!  Не знам какво да правя!
      Имам два лаптопа, единия в стаята, другия в кухнята. Рутера преди време го смениха тези от Мтел, някакъв HUAWEI, нямам достъп до него. От известно време този в кухнята започна да губи сигнала. Излиза удивителна на иконката за мрежата. Забранявам адаптора на WI-FI, разрешавам го, оправи се, кара няколко минути и пак удивителна! Хванах се за драйверите...и по-стари, и по нови, никаква промяна. Помислих си...мамка му хардуер! Сложих една флашка WI-FI, работи на пушка! Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем. Преди няколко дена спря нета, някакъв проблем...Реших да се вържа с тоя на съседа...Правим си тази услуга когато някой не си е платил сметката!    Хвана веднага. На 15 метра през 4 стени панел. По едно време нещо се сетих, махнах флашката и включих неговият си WI-FI. Моментално свърза, без проблем! И си работи! Пуснаха нета. Въртях антените на моя, нищо и половина. А онзи в стаята си работи.
      Естествено се обаждам На Мтел и обяснявам случката. Слушах 5 минути музика, обажда ми се мацката и ми обяснява, че са проверили, да включа и изключа рутера и т.н. Тоя номер съм го правила много пъти не става. При тях всичко било наред!?   Тръгна нета за около час и пак удивителната!   Пак се обадих, пак същото, при тях проблем нямало?!?! С този на съседа връзва моментално хем е доста далече!
      Тая сутрин кара 30 минути, и сега съм пак с флашката! Домашния комп дето си е с кабел от рутера, проблем също няма! 
       Не знам какво да правя?                                                                
    • от илия кочев
      Купих си нов но на новия като искам да му инсталирам линдолс ми изписва Windows cannout be installed to this disk. Setup does not support configuration of or installation to disks connected through a usb or IEEE 1394 port. Какво означава?
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.