Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте.

Имам следният проблем със:

лаптоп Lenovo Think Pad Edge 15 - 0301-6WG

 

Лаптопът забива по няколко пъти на ден със син екран, който успях да заснема и прилагам като файл. Занесохме го на два различни сервиза, които направиха проверка и профилактика на лаптопа и НЕ успяха да установят причината за това. След това направих и нова инсталация на Windows 7 - абсолютно на чисто - форматирах дяла и инсталирах всичко - драйвери, ъпдейти и т.н. - без промяна, лаптопът продължи по 2-3 пъти на ден да забива.

 

Наблюдавал съм че се случва независимо от натоварването - например докато си проверявам пощата през браузър (нищо друго не работи), случвало се е докато гледам филм, или докато работя на Corel Draw, или докато разглеждам PDF файл - т.е. в най-различни ситуации.

 

Има предостатъчно свободно дисково пространство - над 50 Gb, не загрява и не се чува вентилатора да работи дълго и постоянно. Дори един път си направих експеримент - заредих от флашка една преносима версия на Windows - и пак се случи същото.

 

Вече просто нямам друга идея освен да търся специализиран серзиз предполагам където да го отворят и диагностицират, но това означава лапотпа да го няма поне няколко дена, а на мен това ми е основният инструмент за работа и много ще ми е трудно да предприема такова действие, да не говорим и че финансово нямам много големи възможности. Ще приема с благодарност всякакъв съвет или помощ от какъвто и да е вид.

 

Благодаря предварително на всички отзовали се.

post-17677-0-78743300-1379946932_thumb.j

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изтеглете Repair tool от линка: page-fault-in-nonpaged-area-xp-ox00000050! Ако не помогне ще трябва да се тества за дефектирала рам!

 

П.П. Каква антивирусна програма ползвате?!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря ви ECUTIONER.

Това което предлагате да изпробвам - ако правилно разбирам ще опита да възстанови комюпътъра до по-ранна точка на възстановяване (поне така е посочено при ръчният метод) или ще извърши корекции? Въпросът ми идва от там че просто няма точка на възстановяване - уиндоусът е преинсталиран преди няма и 4 дена, но ще опитам предложената програма, тъй като както описах - ръчният метод е просто неприложим в моят случай.

 

Не съм уточнил че този син екран започна още преди да инсталирам какъвто и да е софтуер, непосредствено след инсталацията на Windows 7... :(

 

За антивирусна програма използвам Avast.

 

Ще пиша след като изпробвам предложената от Вас програма. Благодаря Ви отново.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря ви ECUTIONER.

Това което предлагате да изпробвам - ако правилно разбирам ще опита да възстанови комюпътъра до по-ранна точка на възстановяване (поне така е посочено при ръчният метод) или ще извърши корекции? Въпросът ми идва от там че просто няма точка на възстановяване - уиндоусът е преинсталиран преди няма и 4 дена, но ще опитам предложената програма, тъй като както описах - ръчният метод е просто неприложим в моят случай.

 

Не съм уточнил че този син екран започна още преди да инсталирам какъвто и да е софтуер, непосредствено след инсталацията на Windows 7... :(

 

За антивирусна програма използвам Avast.

 

Ще пиша след като изпробвам предложената от Вас програма. Благодаря Ви отново.

Махнете Avast! И след това вижте дали ще има сини екрани!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сервизен пакет (Service Pack) 1, 2 ,3. Кой от трите?

Мисля, че е проблем с драйвер на видеокартата. Следвайте инструкциите:
 

 

 

  • Стартиране на Windows в безопасен режим. За целта:


С клавишите със стрелки изберете операционната система, която да се стартира, и след това натиснете ENTER, за да стартирате Windows в безопасен режим. Рестартирайте компютъра и натиснете клавиша F8, докато компютърът се стартира.
В менюто Windows Advanced Options, придвижвайки се с помощта на клавишите със стрелки, изберете Safe Mode, след което натиснете ENTER.

 

  • В съобщението за това, че Windows работи в безопасен режим, щракнете върху Yes (Да).​
  • Щракнете върху Старт, Изпълнение, въведете msinfo32 в полето Отвори и след това щракнете върху "OK".
  • Под Резюме на системата разгънете Компоненти и след това щракнете върху Дисплей.
  • В десния екран обърнете внимание на информацията, съответстваща на елемента на INF файла, например Nv4.inf, Oem0.inf или Atim128.inf.
  • Излезте от помощната програма за информация за системата.
  • Щракнете върху Старт, щракнете с десния бутон върху "Моят компютър" и след това щракнете върху Свойства.
  • Щракнете върху раздела "Hardware" (Хардуер) и щракнете върху Device Manager (Диспечер на устройства). 
  • Разгънете Видеокарти, щракнете с десния бутон върху видеокартата и след това щракнете върху "Деинсталиране".
  • Щракнете върху "OK".
  • Щракнете върху Старт, щракнете върху Изпълнение, въведете cmd и след това щракнете върху OK.
  • В командния прозорец въведете следните команди и натиснете ENTER след всеки ред:
    ren %systemroot%infимето на INF файла от стъпка 5.inf *inf.old
    ren %systemroot%infиме на INF файла от стъпка 5.pnf *pnf.old
  • Затворете всички отворени прозорци и рестартирайте компютъра по обичайния начин. 
  • Влезте в Windows чрез акаунт с администраторски права и изчакайте, докато Windows открие нов хардуер. 
  • Когато се стартира съветникът за намиране на нов хардуер, щракнете върху Отказ.

    Ако получите стоп грешка, след като премахнете актуализираните драйвери за видеокартата, рестартирайте компютъра и използвайте опцията Last Known Good Configuration. За да направите това, рестартирайте компютъра и след това да натиснете клавиша F8, докато компютърът се стартира. В появилото се меню за разширени опции на Windows използвайте клавишите със стрелки, за да изберете Last Known Good Configuration, и натиснете ENTER.

 

Успех! 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сервизен пакет (Service Pack) 1, 2 ,3. Кой от трите?  

Какви 2,3 при Windows 7 те гонят?!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Запиши си http://www.memtest86.com/   на флашка или на диск и пусни да тества, като остави поне 4-5 пасса да се извъртят, за да е сигурно че няма проблеми с паметта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сервизен пакет (Service Pack) 1, 2 ,3. Кой от трите? Мисля, че е проблем с драйвер на видеокартата. Следвайте инструкциите:  

 

Успех! 

Това описание и аз го четох.Но е конкретно за Уиндоус XP SP1.А авторът е писал,че и след инсталация на Уиндоус 7 се получават тия неща.Все пак,добре ще е да тествате паметта за грешки.Причината за това според мен е съобщението "....non-paged area"

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какви 2,3 при Windows 7 те гонят?!

Някой да те пита? Веселяк.

 

Това описание и аз го четох.Но е конкретно за Уиндоус XP SP1.А авторът е писал,че и след инсталация на Уиндоус 7 се получават тия неща.Все пак,добре ще е да тествате паметта за грешки.Причината за това според мен е съобщението "....non-paged area"

И все пак, аз съм "имал" проблеми със същата грешка, това помага. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някой да те пита? Веселяк.

 

И все пак, аз съм "имал" проблеми със същата грешка, това помага. 

Като даваш неправилни съвети коментирам! От кога е забранено?!

Редактирано от XECUTIONER (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички. Нека да отговоря/уточня:

- проблемът възниква и ПРЕДИ инсталирането на какъвто и да е софтуер (включително AVAST, драйверите за видеокартата и безжичната мрежа и др), както и при работа от преносима версия на уиндоус, заредена от флашка - така че проблемът едва ли е от него. Използваме го на още 2 лаптопа и един стационарен компютър и досега оплаквания не сме имали никога, но естествено не е проблем да премина на друга, ако той се окаже наистина причината за това

- инсталиран е Windows 7 със всички последни ъпдейти - т.е. SP1 и всичко след това излязло до момента. Да допълня че е лицензно и законно копие. Няма прилагани никакви незаконни методи върху операционната система

- без инсталиране на правилният драйвер за видеокартата лаптопа не работи в добра резолюция, но пък този син екран се появява и преди инсталацията на драйвера и след него

 

Ще приложа подред всички предложени съвети, макар че винаги съм се пазил от програми тип Cleaner, Registry Fix и подобни, но определено искам да се отърва от този проблем, тъй като ми действа изключително демотивиращо. Определено ще проведа тест на паметта, макар че все си мисля че в двата сервиза би трябвало да са го провели, но аз няма как да разбера - не съм присъствал там докато техника е работил.

 

EDIT:

@XECUTIONER - на посочената от вас страница ми се предложи да изтегля програмата RegCurePro - която обаче се оказа че за да извърши фикс, трбява да се регистрира, а регистрацията е платена. Правилно ли съм видял че този фикс трябва да се изтегли или някой друг?

Редактирано от xentia (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

EDIT: @XECUTIONER - на посочената от вас страница ми се предложи да изтегля програмата RegCurePro - която обаче се оказа че за да извърши фикс, трбява да се регистрира, а регистрацията е платена. Правилно ли съм видял че този фикс трябва да се изтегли или някой друг?

Untitled.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@XECUTIONER - да точно от този линк го изтеглих. Междувременно опитах и да я инсталирам - инсталацията мина без проблем, сканира, откри проблеми по отношение на производителност и свободно пространство, но за да ги поправи, иска код за регистрация. При опит да се регистрирам достигам до форма с искане за плащане. Не виждам опция за свободна регистрация.

СТРАНИЦА ЗА РЕГИСТРАЦИЯ

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте отново на всички.

Извърших всезъможни проверки със следните програми:CCleaner+ Wise Registry Cleaner+Wise disk cleaner

След това изпълних проверка със HD Tune

До тук нищо не се откри като голям проблем, а лаптопът продължи да си забива.

 

Свалих от сайта на леново диагностични инструменти за проверка на паметта и диска. Тази за паметта не откри проблеми, тази за диска при дългата проверка за bad сектори заби със син екран на около 50 процента. Успях да заснема екрана и го прилагам.

 

В момента съм пуснал проверката отново, но явно нещата отиват накъм дългата проверка със memtest, която поради спецификата на изпълнението и (през флашка) ще ми е малко по-трудно да изпълня.

 

Пусам този пост с надеждата че може да ми дадете и други предложения за решение на проблема, след като видите и този син екран.

 

Благодаря предварително.

 

EDIT

Току що при повторната проверка за "bad" сектори с диагностичната програмка за проверка на твърдия диск от сайта на Lenovo лаптопа отново заби. Този път обаче се покача чисто син екран - без никакви надписи и без мигащ курсор. Вече нищо не разбирам и остана само да проведа теста с тази програмка за паметта,която се зарежда от флашка.

 

:Masterplay: Да уточня относно това което ми предложихте по-горе - че евентуално това е от драйвера на видеокартата. Лаптопа си забиваше и преди да инсталирам каквито и да е драйвъри - мониторът работеше със стандартният VGA драйвер на резолюция 1024 x 768 - и пак заби със син екран. Но ще изпълня и предложената от вас процедура при все това.

post-17677-0-55856800-1380399414_thumb.j

Редактирано от xentia (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Petar02
      Здравейте,           Не успях да намиря друга тема, по моя въпрос и за това отварям нова. Имам лаптоп Lenovo x61 windows 7 home premium. Когато го включа щом ми каже добре дошли става черен екрана и само мишката може да се движи. Така стои и не ми зареждат иконите. Щом дам Ctrl+Alt+Del и отворя Task Manager и изчакам ми се отварят иконите и си зарежда. След изчакване 30 минути при опит за отваряне на controll panel някой път се отваря, но почти винаги забива и се рестартира.
      Лаптопът е закупен втора употреба и е на норвежки, след като не мога да стигна до control panel, ни мога да му сменя и езика.
      Моля за помощ.
    • от kafenceto123
      Здравейте!
      Натъкнах се на проблем, докато се опитвах да преинсталирам чисто Windows 10 на лаптопа си Lenovo Legion Y520. Първо доста странно е, че когато включа или рестартирам лаптопа нямам достъп до Setup менюто, което по принцип се отваря с F2. Второ, когато натисна F12 при рестарт и вляза в Boot Manager-а, флашката на която съм свалил Windows-а не е засечена. На екрана се показват само хард дискът, ссд-то, ако не се лъжа имаше още две опции, едната от които беше Network Boot, а другата изобщо не си я спомням. След доста терзания успях да вляза и в Boot Menu-то, като използвах Shift + "Restart" метода, но и там не открих флашката. След още дълги минути на недоумение открих, че все пак флашката ми става видима в Boot Menu-то, ако изляза, съхранявайки промените (F10), независимо дали съм правил такива. След като изляза, натискайки F10, отново лаптопът ме прехвърля в Boot Menu-то и флашката е видима, но когато я кача над всичко останало и изляза, Windows се стартира, както обикновено вместо да ме препраща в инсталационното меню на новия софтуер.
      П.С. Нямам опция Security Boot, появява се единствено, когато се появява и флашката и е "Disabled".
      Ако имате някакви идеи какво се случва, бих бил безкрайно благодарен да ги споделите! 
    • от Dragomir94
      Здравейте приятели. Имам няколко въпроса спрямо моят PC. И разбира се дали си заслужава да го правя.
      Характеристики на моят PC:  Дъно - Lenovo 1730BF8. Процесор - Dual Core Intel Pentium G630, 2700 MHz, Keш - 3 МБ. Видео карта - 512МБ. Рам памет ДДР3 - 4ГБ (1+1)
      Искам да знам, дали мога да монтирам по - силен процесор със по - силна видео карта и повече рам памет?
      (P/S) необходим ми е за обработване на видеа и снимки с високо качество и резолюция!!
    • от An-Mari Ivanova
      Здравейте, имам въпрос за MacBook- Можете ли да ми кажете мнение, дали си струва да взема Macbook Pro втора ръка mid 2012 ? Занимавам се с графичен дизайн и ми трябва най-вече за работа с Photoshop, Illustrator, т.н Сегашния ми лаптоп е Lenovo от миналата година, взех го чисто нов, но вече доста забива ( i3 процесор, 4GB ram ) и се чудя дали си струва да го сменя с втора ръка MacBook? Много ще съм благодарна ако ми кажете мнения и дадете съвети!
    • от taika
      Здравейте, имам следният проблем. Преди един ден, когато влизах в CS-GO fps ми беше заключено на 60 с VSync, а без него 170+. Сега в игра ми падат на 40 максимум 50 кадъра. Помислих си че е нещо от играта, защото преди това нямах такъв проблем, но влязох в Dota 2 и забелязах че при повече ефекти кадрите също ми падат до 30. Лаптопа не прегрява постоянно следя за натоварването на процесора и на видео картата и повече от 60 градуса трудно се вдигат. Предния ден ъпдейтнах драйвъра на видео картата (nvidia gtx 1050 Ti 4 gb), който е специално оптимизиран за Fallout 4 VR. Моля за помощ, ако някой знае защо ми прави този проблем ще съм много благодарен, ако сподели. Благодаря!
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.