Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, исках да попитам как точно стоят нещата с гаранцията на продуктите от Emag.Надявам се някой с опет да ми каже.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Cvetelin Evtimov
      Случаят приключи! С помощта на КЗП ми върнаха парите! 
       
       
       
      Здравейте! Наскоро си поръчах ново дъно от Speedcomputers Asus Prime z270 A. Следователно нови Рам, процесор Intel i3 7100 и захранване EVGA 1000W GOLD. 
      Слабям си го на бюрото на гумена основа, включвам монитор, цъкам копчето на захранването и светва ЛЕД подсветката на дъното (странно е, че само при включено захранване в тока дъното свети). Стратирам с вграденото Power копче, вентилатора на процесора се върти, но няма никаква картина на нито един видео изход от дъното. 
      Слагам един спиикър, но и от там не излиза звука
      "Преди съм имал същия проблем с друго дъно от дриг магазин, след като им го върнах за поправка се оказа, че трябва ъпдейт на биоса, върнаха ми го и всичко е точно" 
      Звъня в магазина, разговарях с човек от сервиза, като му обясних каква ми е конфигурацията и каза, че би трябвало всичко да е наред и да им го пратя да го погледнат. 
      Получават го на следващия ден и започва чакането.. Звъня след 1 седмица, като от там ми казват, че е изпратено към производителя.. Ок. 
      След още 1 седмица получавам пратка в Спиди, като мисля, че е дъното. Гледам някъв плик с документи. Отварям ги и гледам снимки на задната страна на дъното, снимана някаква спойка и пише, че ми е отказана гаранция от производителя поради "неоторизирана намеса". WTF?
      На снимата не можах да разбера какво ѝ има на спойката, защото е размазана и черно-бяла. 
      Звъннах в магазина, като отново си говорих с човек от сервиза, като той ми каза, че и те ще го видят като пристигне при тях и ще ми звъннат. 
      В нета се разрових и видях, че и много други имат същия проблем с това дъно. 
      Как да процедирам ако и те ми откажат гаранционно поправяне или замяна? 
       
    • от Димитър90112
      Здравейте  
      вече 2 седмици, нищо му няма да новия ми компютър ! Както видях в миналата тема мненията на другите, поведението на стоковото ми охлаждане е било нормално  Мислех че е проблем , но явно не  е  Благодаря ви  Но имам и един друг проблем , който може би ще е малко трудно решението му (може би докато свърши гаранцията на всички части). Та значи този компютър е с гарация на отделни части от конфигурацията и няма стикери отзад, а има гаранционна карта, която трябва да се пази. Изтеглих си HDTUNE и след като я инсталирах, видях че температурата на харддиска е малко височка (53градуса),
      Та въпросът ми е дали мога да сложа допълнителни вентилатори на конфигурация с гаранция , или да изчакам 2 години за да си ги сложа ?
    • от salerick
      Здравейте!
      Имам HTC One M7 от декември 2013 година.Все още е в гаранция.Не ми е давал никакви проблеми (освен розовата камера разбира се и загряването ) до вчера. Изведнъж, при едно отворено приложение, екрана полудя, все едно бяха изгорели пикселите но не точно, просветкаха и пак се оправяха, сменяха си цветовете, и после се оправи всичко от само себе си, и така от време на време се появява проблема вече 2 дни.
      Въпросът ми е дали някой е връщал телефон в гаранция и как стоят нещата с тази гаранция ?
      Има 2 снимки на проблема, но са от друг телефон и не се вижда много ясно, за което се извинявам.
      Благодаря предварително !


    • от Petar Georgiev
      Здравейте,
      както си играех на лаптопа си изведнъж угасна. Преди време имах проблем с зарядното и го занесох на ремонт в близкия сервиз защо нямах възможност и да го занеса в магазина от който съм го закупел. Поправиха ми го срещу 10лв. Нямах проблем месец го ползвах, и така до онзи ден които си играех и слушах музика угасна помислих, че е от зарядното и поръчах ново. След ден пристигна  и го пробвах, но лаптопа ми не реагира. От какво ли е? Дали ще ми признаят гаранцията защото старото ми зарядно се ядосах и викам да видя какъв ремонт са правели и така само разлепих една лепенка само запоена жичка но не тръгва и ако го занеса с новото което не е оригинално дали ще я признаят, малко ме съмнява , но дали да опитам ако не да си платя сам ремонта и да не ходя до големия град за нищо.
       
      Лаптопа е Dell inspiron15 3521
    • от monster951
      Колеги имам едно въпросче имам лаптоп Леново G500 чисто нов и в гаранция.Но от скоро време забелязвам че без да пускам програми или игри рам паметта ми стои на 70-80%.Та затова мисля да го преинсталирам с надеждата че ще се оправи.Въпроса ми е дали ще ми се прецака гаранцията ако го преинстална?
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.