Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Bg_gamer

Гаранция на хардуер от Emag?

Препоръчан отговор


Здравейте, исках да попитам как точно стоят нещата с гаранцията на продуктите от Emag.Надявам се някой с опет да ми каже.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от Меси
      Здравейте, ще ви споделя моите наблюдения в сайта на ЕМАГ, от ноември месец насам следвам няколко продукта в категорията например Рутер, Лаптоп и мобилни телефони. От началото на месеца цените са си стабилни ако има някоя промоция някои цени падаха, но тука от тая седмица 12.11.2018г. наблюдавам как цените на продуктите се показват рязко. И това ме довежда до мисълта, че заради промоцията "ЧЕРЕН ПЕТЪК" цените рязко скачат нагоре например рутер с цена от 42лв вече е на 55лв. А от в  категорията Лаптопи цените започваха от 260-280лв. А сега цените са 360лв. 
      А другата стратегия за измама на което съм попадал е следната 
      Спират продажбата на някои продукти които са по вървежни или са на атрактивни цени.
      И в същата обява със същия линк като продавач се появява друга фирма например "LALEE" ( Лалее България ЕООД), коята фирма според мен е свързана с ЕМАГ.
      Причините за които правят това.
      1. За да предотвратят използването на валчерите, които сте спечелили за продуктите предлагани от ЕМАГ.
      2. За да не комбинирате продуктите които сте купили от ЕМАГ, за да използвате услугата "Безплатна Доставка"- ще отворя още една скоба (Условията за доставка на фирмата Лалее България ЕООД и ЕМАГ са едни и същи.)
      3. За да повишат цената на продуктите като се оправдават,  че продуктът е свършил в ЕМАГ и друга фирма вече я продава на по-висока цена!  ( Като започни някоя промоция като например "ЧЕРЕН ПЕТЪК" същата обява я пускат от името на ЕМАГ със стандартната цена за която я продават и по този начин внушават върху потребителите, че са смъкнали цената надолу. ) 
      4. В същото време за да продължат да продават съответния продукт. Защото ако играят с цената всяка седмица ще остави негативна оценка върху потребителите. И за това използват дъщерни фирми, УЖ НЕЗАВИСИМА. 
      Сега ще приложа доказателства на казаното от мен неща. 
       





    • от Cvetelin Evtimov
      Случаят приключи! С помощта на КЗП ми върнаха парите! 
       
       
       
      Здравейте! Наскоро си поръчах ново дъно от Speedcomputers Asus Prime z270 A. Следователно нови Рам, процесор Intel i3 7100 и захранване EVGA 1000W GOLD. 
      Слабям си го на бюрото на гумена основа, включвам монитор, цъкам копчето на захранването и светва ЛЕД подсветката на дъното (странно е, че само при включено захранване в тока дъното свети). Стратирам с вграденото Power копче, вентилатора на процесора се върти, но няма никаква картина на нито един видео изход от дъното. 
      Слагам един спиикър, но и от там не излиза звука
      "Преди съм имал същия проблем с друго дъно от дриг магазин, след като им го върнах за поправка се оказа, че трябва ъпдейт на биоса, върнаха ми го и всичко е точно" 
      Звъня в магазина, разговарях с човек от сервиза, като му обясних каква ми е конфигурацията и каза, че би трябвало всичко да е наред и да им го пратя да го погледнат. 
      Получават го на следващия ден и започва чакането.. Звъня след 1 седмица, като от там ми казват, че е изпратено към производителя.. Ок. 
      След още 1 седмица получавам пратка в Спиди, като мисля, че е дъното. Гледам някъв плик с документи. Отварям ги и гледам снимки на задната страна на дъното, снимана някаква спойка и пише, че ми е отказана гаранция от производителя поради "неоторизирана намеса". WTF?
      На снимата не можах да разбера какво ѝ има на спойката, защото е размазана и черно-бяла. 
      Звъннах в магазина, като отново си говорих с човек от сервиза, като той ми каза, че и те ще го видят като пристигне при тях и ще ми звъннат. 
      В нета се разрових и видях, че и много други имат същия проблем с това дъно. 
      Как да процедирам ако и те ми откажат гаранционно поправяне или замяна? 
       
    • от Димитър90112
      Здравейте  
      вече 2 седмици, нищо му няма да новия ми компютър ! Както видях в миналата тема мненията на другите, поведението на стоковото ми охлаждане е било нормално  Мислех че е проблем , но явно не  е  Благодаря ви  Но имам и един друг проблем , който може би ще е малко трудно решението му (може би докато свърши гаранцията на всички части). Та значи този компютър е с гарация на отделни части от конфигурацията и няма стикери отзад, а има гаранционна карта, която трябва да се пази. Изтеглих си HDTUNE и след като я инсталирах, видях че температурата на харддиска е малко височка (53градуса),
      Та въпросът ми е дали мога да сложа допълнителни вентилатори на конфигурация с гаранция , или да изчакам 2 години за да си ги сложа ?
    • от salerick
      Здравейте!
      Имам HTC One M7 от декември 2013 година.Все още е в гаранция.Не ми е давал никакви проблеми (освен розовата камера разбира се и загряването ) до вчера. Изведнъж, при едно отворено приложение, екрана полудя, все едно бяха изгорели пикселите но не точно, просветкаха и пак се оправяха, сменяха си цветовете, и после се оправи всичко от само себе си, и така от време на време се появява проблема вече 2 дни.
      Въпросът ми е дали някой е връщал телефон в гаранция и как стоят нещата с тази гаранция ?
      Има 2 снимки на проблема, но са от друг телефон и не се вижда много ясно, за което се извинявам.
      Благодаря предварително !


    • от Petar Georgiev
      Здравейте,
      както си играех на лаптопа си изведнъж угасна. Преди време имах проблем с зарядното и го занесох на ремонт в близкия сервиз защо нямах възможност и да го занеса в магазина от който съм го закупел. Поправиха ми го срещу 10лв. Нямах проблем месец го ползвах, и така до онзи ден които си играех и слушах музика угасна помислих, че е от зарядното и поръчах ново. След ден пристигна  и го пробвах, но лаптопа ми не реагира. От какво ли е? Дали ще ми признаят гаранцията защото старото ми зарядно се ядосах и викам да видя какъв ремонт са правели и така само разлепих една лепенка само запоена жичка но не тръгва и ако го занеса с новото което не е оригинално дали ще я признаят, малко ме съмнява , но дали да опитам ако не да си платя сам ремонта и да не ходя до големия град за нищо.
       
      Лаптопа е Dell inspiron15 3521
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.