Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×
ScD

Покупка на дизелов автомобил на старо

Препоръчан отговор


Предстои ми покупка на автомобил. Решил съм да е дизел, поради по-ниския разход на гориво. 

До 100 коня е за предпочитане, но и над 100 съм склонен да е, стига да си заслужава.

Задължително е да има нормално обурудване за комфорт и безопасност като:

1. климатик/климатроник

2. ABS

3. въздушни възглавници

4. бордкомпютър

5. имобилайзер

 

Задължително е да е с ляв волан и ръчна скоростна кутия. Също така трябва да е произведена след 2000-та година и да не е над 130-140 хил.км. ; трябва да е 4/5 врати... (за малко да забравя :) )

 

Към момента съм се спрял на следните модели:

Nissan Almera 1.5 dCi

Kia Rio 1.5 CRDi

Audi A3 1.9TDI

Mazda 3 1.6TDCI

 

Бюджетът е до около 7000лв. с все регистрации и т.н.

 

Пиша тук, защото не се ограничавам до точно конкретна марка и се надявам, че ще можете да ударите едно рамо в избора.

 

Поздрави и благодаря предварително за отзивите.

Редактирано от ScD (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами честно да ти кажа аз съм склонен към аудито 1.9 Тди, тия много бягат с другите не съм запознат особено, но за аудито ти гарантирам, че не харчи много, а върви доста, все пак си е немска кола ;) . Успех Колега :) !

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето една добра кола за парите, годините си. Изпитана марка, евтина поддръжка в сравнение с твоите предложения. Колега си купи такава, само че 1.2 бензин и е много доволен.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11379306988490209&f1=details&slink=48ibjc

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

.....

Към момента съм се спрял на следните модели:

Nissan Almera 1.5 dCi

Kia Rio 1.5 CRDi

Audi A3 1.9TDI

Mazda 3 1.6TDCI

 

....

 

Маздата или Нисана.

Аудито е с прекалено надута цена за годините си, ще се видиш в чудо с ремонтите, а от Киата още втория месец ще те заболи главата.

Ако успееш да отбиеш поне 500 лв ( а най-добре 1000 ) от Маздата - ще е най-добре.Прекалено много пари и искат, въпреки, че е нова година.Този модел върви около 6-6500 масово и са добри колици.Фул екстри имаш за модела, салонът е запазен, но при всички положения трябва да се повозиш в нея и да минеш на стенд и компютърна диагностика.Внимание със демпфера на съединителя - трябва да се види от майстор как е актуалното му състояние.

 

От нисана също можеш да биеш цена, и ако го вземеш за 4 500 - това е твоята кола  :)

При него единственото , което ме притеснява километражът -прекалено идеалистично звучи за този обвит с нещо волан.

Редактирано от Trichocephalus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В такава шкода се возих наскоро. Не съм впечатлен изобщо.

Тая мазда я дадох нагледно за модела, защото другата обява която бях харесал изчезна... иначе беше за по-малко пари.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ауди-то е моя фаворит. Е, годинките са му малко в повече и цената е височка, но си заслужава. Изпитана марка - немско качество.

 

 

Към момента съм се спрял на следните модели:

Nissan Almera 1.5 dCi

Kia Rio 1.5 CRDi

Audi A3 1.9TDI

Mazda 3 1.6TDCI

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В такава шкода се возих наскоро. Не съм впечатлен изобщо.

Тая мазда я дадох нагледно за модела, защото другата обява която бях харесал изчезна... иначе беше за по-малко пари.

Тогава вземай Маздата. Щом не ти е харесала возията на Шкодата, няма да ти дапдне и на Нисана - също вози малко твърдо.

Аудито има неоправдано скъпа поддръжка.

Вземай Маздата и няма да съжаляваш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

Пиша тук, защото не се ограничавам до точно конкретна марка и се надявам, че ще можете да ударите едно рамо в избора.

 

 

 

Хъм, дизелите на Пежо никак не са лоши - здрава работа. Защо не помислиш и в тази посока?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хъм, дизелите на Пежо никак не са лоши - здрава работа. Защо не помислиш и в тази посока?

мислех си и за пежо, но единственото което е по-просторничко и се вписва в бюджета горе-долу е 307...

не знам до колко са здрави на окачване... въпреки че по Българските пътища най-добре да си с БТР...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

мислех си и за пежо, но единственото което е по-просторничко и се вписва в бюджета горе-долу е 307...

не знам до колко са здрави на окачване... въпреки че по Българските пътища най-добре да си с БТР...

 

стават - окачването им е добро, но понякога имат други проблеми -с електрониката и съединителя ( моделите след 2005 година ) 

общо взето  са здрави машини.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До момента:

двама за аудито

двама за маздата

един за шкода и един за пежо...

 

Приемам предложения различни от посочените от мен, но е добре като казвате "еди си коя си вземи" бих се радвал и на мнение защо да я взема.

 

Благодаря отново на отзовалите се.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега мернах и едно Peugeot 407 1,6HDi... изглежда примамливо...

:offtopic_s: Да, това Пежо наистина изглежда примамливо, поне на картинките, но ми стана твърде интересно да разбера защо снимките в купето са нправени при работещ двигател  :offtopic_s: .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:offtopic_s: Да, това Пежо наистина изглежда примамливо, поне на картинките, но ми стана твърде интересно да разбера защо снимките в купето са нправени при работещ двигател  :offtopic_s: .

за да покажат че работи... може би?

 

А можете ли да кажете нещо за Audi A4 2.5TDI Quatro, 180 кончета, 2002 година и пише, че е на по-малко от 100хил. км доказуемо със сервизни документи... че го мернах за 8 бона

 

Някак си ми хвана окото, ама ме притесняват разходите по такава кола. Някой има ли на идея колко излиза поддръжката на такова животно?

Редактирано от ScD (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, то оставаше и да не работи за 7000 лв.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

за да покажат че работи... може би?

 

По-скоро да се види, че не свети нито една сервизна лапичка по таблото, и всьо е ок,  мей би.

 

Въпреки, че това нищо не значи - ако има проблем печените автоджамбази просто вадят лапичката от таблото и нямаш никаква светлинна сигнализация за проблеми ;) 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това ще да е - липсата на светеща лампа, но при незапален двигател също нямаше да свети и нямаше да поражда излишни (че и заострящи вниманието!) въпроси. Като се замисля, май не съм виждал други коли (на картинка, разбира се), които да са снимани с работещ двигател, не че съм се вторачвал чак толкова...

Както и да е, извинявам се за разсейването.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кажете какво мислите за аудито...

 

Работещ двигател или не, като ида на място ако не запали от четвърт се обръщам и си заминавам, която и кола да е.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кажете какво мислите за аудито...

 

Работещ двигател или не, като ида на място ако не запали от четвърт се обръщам и си заминавам, която и кола да е.

Точно така, имах Мазда 626 тя палеше на четвърт оборот ,беше на 220 000км. назависимо дали е плюс 18 или минус 18 гр..Според мен японските са по добри от немските.И пежото също е добро решение, добър и издържлив дизелов двигател

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кажете какво мислите за аудито...

 

Работещ двигател или не, като ида на място ако не запали от четвърт се обръщам и си заминавам, която и кола да е.

Тая логика може и много да те подведе но не ми се навлиза в подробности. Двигател не се тества че е в добро състояние ако пали от четвърт оборот.

Може да не пали от куп дребни неща и да е в много добро състояние за разлика от някой който пали от четвърт (загрят) и е за пред основен ремонт.

Пежо или Ауди но трябва да ги види специалист.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тая логика може и много да те подведе но не ми се навлиза в подробности. Двигател не се тества че е в добро състояние ако пали от четвърт оборот.

Може да не пали от куп дребни неща и да е в много добро състояние за разлика от някой който пали от четвърт (загрят) и е за пред основен ремонт.

Пежо или Ауди но трябва да ги види специалист.

Съгласен съм, че има много дреболии за които трябва да се помисли при покупката на един автомобил. Не случайно няма да ходя сам по огледи, защото не разбирам много от автомобили. Знам за тях точно толкова, колкото да мога да си поддържам колата в добро "здраве".

Но ако още на огледа трудно пали, тепърва да се занимавам да я мисля какво може да ѝ има - дали стартер, дали свещи, дали акумулатор или нещо друго... е не благодаря.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

голям двигател - голям данък и ще стане още по голям когато отпадне отстъпката за наличие на FAP или катализатор (пък тя ще отпадне...)... оптималния вариант за данък е 99к.с. и 1900см3 заради гражданската...пежо имат много добри дизели... аз се чудех между мицубиши галант 2000 тд, но си взех пежо 306 седан 1900тд (и си беше на реални 143 000 км...) и се радвам - тия "галантните" много пукали глави... освен това много държах колата да няма компютър за управлението на двигателя (за това си взех 306-цата)- разхода на градско е малко по голям от колкото при HDI, но няма какво да прави бъгове на двигателя... дизела ако не пали от раз независимо студен или топъл може да има проблем, но това не значи че щом пали от раз няма проблем - на старото ми пежо 405 дизел изтърва гарнитурата щото прегря и пак си палеше от 1/4 оборот... има специални лакмус лентички, които си променят цвета ако в антифриза има изгорели газове... гледай скоростния лост да не хлопа и да се мандахерца - ако прави така - колата вероятно е блъскана...

п.с.след 2000г. няма коли без компютър.

за въпросното пежо 407 не ми харесва, че е карано в бг и обслужвано в сфа и не са написани километрите...

Редактирано от the professor (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за Toyota Corolla 2.0 D4D?

Много добра кола!

Заслужава си.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.