Премини към съдържанието
miriami

Проблем със светещ бутон F11

Препоръчан отговор


Здравейте!

Става дума за лаптоп HP Pavilion, модел 6dv, с Уиндоус7.

Въпросът ми е на какво би могло да се дължи светенето в червено на F11, което е непрекъснато. Проверявано е в сервиз- самият бутон работи, както и драйверите, но причината не е в тях.

Трудно е да се определи дали проблемът е софтуерен или хардуерен, което е причина да се извиня предварително, ако въпросът ми не е в подходящия раздел.

Благодаря на отзовалите се!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не се занимавам с лаптопи и тука не мога да разбера същината на проблема. На F11 (ако не греша) по стандарт е зададен клавиша за изключване/включване на Wi-Fi драйвера с Function бутон. Да разбирам, че Wi-Fi има, но LED'а продължава да подава червена светлина, вместо синя?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не се занимавам с лаптопи и тука не мога да разбера същината на проблема. На F11 (ако не греша) по стандарт е зададен клавиша за изключване/включване на Wi-Fi драйвера с Function бутон. Да разбирам, че Wi-Fi има, но LED'а продължава да подава червена светлина, вместо синя?

Съжалявам, че и на мен ми е трудно да обясня точно, понеже не става дума за моя лаптоп. Просто ме помолиха. Доколкото разбрах, на конкретния модел клавишът за включване и изключване на Wi-Fi е F12 (знаем, че при различните модели е различно) и той си е ок. Та, става дума за съседния на този клавиш. И да- вероятно, би трябвало да свети в синьо. Не зная какво е LED, но мога да предположа, че касае осветлението или екрана (нали има подобни телевизори вече)... Откъде би могло да се превключи- евентуално през софтуера? По проста логика излиза, че функцията е изключена в момента, щом свети в червено. Самият светодиод не бил повреден- поне така твърдели от сервиза.

Редактирано от miriami (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

LED идва от "Light-emitting diode". Вие използвате българското име - светодиод.

Това е клавиатурата на посочения горе модел : HP PAVILION DV6 (като изключим подсериите)

Да, Wi-Fi бутона е на F12, но на F11 реално няма нищо освен символа за спиране на звук. Най-важното е - няма никакви светодиоди. Обаче ако случая реално е такъв, няма да имаме тази тема.

Така че след малко повече търсене попаднах на това :

Публикувано изображение

Това ли е случаят, който наблюдаваме при вас ? Т.е светодиода по някаква причина вместо на F12 е сложен на F11, въпреки че F12 си остава за Wi-Fi?

Ако да, може да намерите същата тема със същият проблем тук на английски : wifi/sound led Mixed up on pavilion dv6-6c55

Не знам какво се е опитвал да направи един от "HP експертите" там. Аз далеч не съм 'експерт' но за мен това си е просто хардуерен дефект. На теория не би трябвало да има светодиод, който да е свързан с клавиш за спиране на звук.

Редактирано от An0n (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

елементарен тест (по елементарен от live linux диск)

пуска с компютъра в SAVE MODE ако не свети е софтуерно


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

LED идва от "Light-emitting diode". Вие използвате българското име - светодиод.

Това е клавиатурата на посочения горе модел : HP PAVILION DV6 (като изключим подсериите)

Да, Wi-Fi бутона е на F12, но на F11 реално няма нищо освен символа за спиране на звук. Най-важното е - няма никакви светодиоди. Обаче ако случая реално е такъв, няма да имаме тази тема.

Така че след малко повече търсене попаднах на това :

Публикувано изображение

Това ли е случаят, който наблюдаваме при вас ? Т.е светодиода по някаква причина вместо на F12 е сложен на F11, въпреки че F12 си остава за Wi-Fi?

Ако да, може да намерите същата тема със същият проблем тук на английски : wifi/sound led Mixed up on pavilion dv6-6c55

Не знам какво се е опитвал да направи един от "HP експертите" там. Аз далеч не съм 'експерт' но за мен това си е просто хардуерен дефект. На теория не би трябвало да има светодиод, който да е свързан с клавиш за спиране на звук.

Благодаря сърдечно за отговора! Звучи напълно логично. Но при това положение остава въпросът защо свети в червено, след като няма проблем с интернет връзката, ако и да е свързан погрешно? Надявам се, въпросът ми не е глупав.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря сърдечно за отговора! Звучи напълно логично. Но при това положение остава въпросът защо свети в червено, след като няма проблем с интернет връзката, ако и да е свързан погрешно? Надявам се, въпросът ми не е глупав.

 

А изобщо светил ли е някога в друг цвят?

При някой лаптопи диода за WiFi свети в синьо/червено или включено изключено а при други свети или не свети и цвета не е критерии.

Ако се изключи WiFi-а спира ли да свети и ако е така нищо притеснително няма.

Ако случая на вашата приятелка е като този даден от снимката от колегата то има смисъл на бутова за МЮТВАНЕ на звука да има диод който показва че звука е спрян от там и вероятно в момента на светене звук няма.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А изобщо светил ли е някога в друг цвят?

При някой лаптопи диода за WiFi свети в синьо/червено или включено изключено а при други свети или не свети и цвета не е критерии.

Ако се изключи WiFi-а спира ли да свети и ако е така нищо притеснително няма.

Ако случая на вашата приятелка е като този даден от снимката от колегата то има смисъл на бутова за МЮТВАНЕ на звука да има диод който показва че звука е спрян от там и вероятно в момента на светене звук няма.

Благодаря и на Вас. Лаптопът е служебен и, изглежда, никой не е обърнал внимание в какъв цвят е светел диодът преди- забелязали са го отскоро. Притеснило ги е, понеже в повечето случаи светлината, която е показател, че дадена функция работи, е синя, а в случая е червена. Аз също сега разбирам, че това не е показател. За останалото ще трябва да се пробва- това няма как да направя аз в момента. Въпросът е, че все пак положението се поизясни и има насока. Благодаря отново! Дано сме полезни и за други с подобно чудене по такъв въпрос.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оказа се, че моделът лаптоп е такъв, че е снабден със светодиоди и на F11, и на F12. И звукът, и Wi-Fi връзката работят безпроблемно. При това, единственото обяснение е, че цветът на светлината не е показател за функционалността на клавиша.

Благодаря на всички за помощта!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от eXXcal
      #include <iostream> #include <fstream> #include <map> #include <ctime> #include <string> #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <vector> #include <list> #include <iterator> #include <algorithm> #include <utility> #include <time.h> using namespace std; class CPerson { private: string name; string EGN; public: CPerson() { name=" "; EGN=" "; } CPerson(const string n, const string e) { name=n; EGN=e; } string getname()const { return name; } string getEGN()const { return EGN; } void setname(const string n) { name=n; } void setEGN(const string e) { EGN=e; } virtual void print() = 0; //1.1 int getAge() const //1.2 { int age; time_t currentTime; struct tm * ltm; time( &currentTime ); ltm= localtime( &currentTime ); int year = atoi(getEGN().substr(0, 2).c_str()); int month = atoi(getEGN().substr(2, 2).c_str()); int day = atoi(getEGN().substr(4, 2).c_str()); int cyear = 1900 + ltm->tm_year; int cmonth = 1 + ltm->tm_mon; int cday = 1 + ltm->tm_mday; age = cyear - (year + 1900); if (cmonth < month) age--; if (cmonth == month && cday < day) age--; return age; } }; class CStudent: public CPerson { private: string FN; map<int, int> st_tests; public: CStudent() { FN=" "; } CStudent(const string n) { FN=n; } CStudent(const string o, const string p, const string n):CPerson(o,p) { FN=n; } void setFN(const string n) { FN=n; } void setst_tests(map<int, int> m) { st_tests=m; } string getFN() const { return FN; } bool operator () (CStudent a, CStudent b) const { return a.average() < b.average(); } map<int, int> getst_tests() { return st_tests; } void print() { cout<<"Ime: "<<getname()<<endl; cout<<"EGN: "<<getEGN()<<endl; cout<<"FN: "<<getFN()<<endl; map<int, int>::iterator it=st_tests.begin(); while(it!=st_tests.end()) { cout<<it->first<<" "<<it->second<<endl; it++; } } void add_st_tests(int a, int b) { map<int, int>::iterator it=st_tests.begin(); while(it!=st_tests.end()) { st_tests.insert(pair<int,int>(a,b)); } } double average() //2.1 { double sum=0; map<int, int>::iterator it=st_tests.begin(); for (it=st_tests.begin();it!=st_tests.end();it++) sum+=it->second; if(st_tests.size()!=0) return sum/st_tests.size(); return -1; } int search(const int a) //2.2 { return st_tests.find(a)->second; } }; class CGroup { private: string spec; int kurs; int grupa; vector<CStudent> students; public: string getspec() const { return spec; } int getkurs() const { return kurs; } int getgrupa() const { return grupa; } vector<CStudent> getstudents() { return students; } void setstudents(vector<CStudent> a) { students=a; } void setspec(const string n) { spec=n; } void setkurs(const int n) { kurs=n; } void setgrupa(const int n) { grupa=n; } CGroup(const string s, const int k, const int g) { spec=s; kurs=k; grupa=g; } void addstudent(CStudent &a) { students.push_back(a); } /* int ReadFile() //3.1 { ifstream st; st.open("students.txt",ios::in); if(!st) { cout<<"Cannot open students.txt or file does not exist."<<endl; return 0; } string a, b, c; int d, e, i=0; if (st.is_open()) { do { st >> a >> b >> c; students[i].setname(a); students[i].setEGN(b); students[i].setFN(c); do { st >> d >> e; students[i].add_st_tests(d,e); }while(st.peek() != '\n' || st.peek() != '\r'); i++; }while(!st.eof()); } st.close(); }*/ double averagetest(int a) //3.2 { double sum=0; int br=0; vector<CStudent>::iterator itt; for (itt=students.begin();itt!=students.end();itt++) { map<int, int>::iterator it=(*itt).getst_tests().find(a); while(itt!=students.end()) sum+=it->second; br++; } cout<<sum/br; return sum/br; } list<CStudent> averageparam(const int a, const int b) //3.3 { list<CStudent> l; int i=0; vector<CStudent>::iterator itt=students.begin(); for (itt=students.begin();itt!=students.end();itt++) { if((*itt).average() >= a && (*itt).average() <= b) l.push_back(*itt); i++; } cout<<"List ot studenti sus sreden broi tochki mejdu "<<a<<" - "<<b<<endl; list<CStudent>::iterator it=l.begin(); for (it=l.begin();it!=l.end();it++) (*it).print(); return l; } int averageabove(const int a) //3.4 { int br=0; vector<CStudent>::iterator itt=students.begin(); for (itt=students.begin();itt!=students.end();itt++) if((*itt).average() > a) br++; cout<<"Broi studenti sus sreden broi tochki nad "<<a<<": "<<br<<endl; return br; } void averageage(const int a) //3.5 { cout<<"Sreden uspeh na "<<a<<" godishni studenti."<<endl; vector<CStudent>::iterator itt=students.begin(); for (itt=students.begin();itt!=students.end();itt++) { int b=(*itt).getAge(); if(a == b) cout<<(*itt).getname()<<" "<<(*itt).average()<<endl; } } void beststudent() //3.6 { cout<<"Student s nai-visoka uspevaemost."<<endl; CStudent temp; vector<CStudent>::iterator itt=students.begin(); for (itt=students.begin();itt!=students.end();itt++) if ((*itt).average() > temp.average()) temp = (*itt); temp.print(); } void sortaverage() //3.7 { sort(students.begin(),students.end(),CStudent()); } void sortasc() //3.8 { } void averageage() //3.9 { } }; int main() { CStudent p1("Ivan","9711156070","61360140"); CStudent p2("Petar","9703041020","61360127"); CStudent p3("Mihail","9708032540","61360134"); p1.add_st_tests(1,55); p1.add_st_tests(2,80); p1.add_st_tests(3,69); p2.add_st_tests(1,98); p2.add_st_tests(2,25); p2.add_st_tests(3,56); p3.add_st_tests(1,32); p3.add_st_tests(2,87); p3.add_st_tests(3,57); CGroup g1 ("SIT",1,1); g1.addstudent(p1); g1.addstudent(p2); g1.addstudent(p3); g1.averagetest(2); }  
      Имам малък проблем с програмата .Успешно се  Build -ва , не изкарва грешки .А като се Run - не ми изписва map set iterator not dereferencable  също така и standard c++ libraries out of range && 0 .  Може ли някой да помогне ? Благодаря предварително
       
       Ето го и условието :
       
      1. Да се дефинира абстрактен клас CPerson, с член данни име и ЕГН, освен необходимите методи, да се напишат и следните:
      абстрактен метод за печат
       
      метод, който връща възрастта на човека на база на ЕГН-то
       
      2. Да се дефинира клас CStudent наследник на CPerson, съхраняващ информацията за факултетен номер на студента и контейнер съхраняващ резултатите на студента от различни тестове (код на теста и получения брой точки, напр. (map<unsigned, unsigned> st_tests). Освен необходимите конструктори, методи и оператори (сред които е функцията за печат) да се добавят:
       
      метод, който връща средния брой точки получени от студента
       
      метод, който връща брой точки по код на тест, подаден като параметър
       
      3. Да се дефинира клас група студенти CGroup, съхраняващ информацията за специалност, курс, група и контейнер от студентите в нея (напр. vector<CStudent>). Освен необходимите методи, да се реализират и следните член функции:
       
      да се дефинира конструктор с параметър име на файл, съдържащ необходимата информация за запълване на контейнера
       
      изчислява и връща средния брой точки за тест, подаден като параметър
       
      връща списък от студенти (list<CStudent*>) със среден брой точки принадлежащи на интервал [a;b] (a,b - параметри)
       
      изчислява и връща броя на студентите със среден брой точки, по-голям от числото подадено като параметър
       
      изчислява и връща средния брой точки на студентите на възраст, подадена като параметър
       
      намира студента с най-висока успеваемост на тестовете
       
      сортира студентите по среден брой точки
       
      сортира тестовете в низходящ ред по среден брой точки, получени от студентите в групата
       
      изчислява средната възраст на студентите от групата
       
      4. Да се създадат няколко обекта от класа CGroup и се демонстрира работоспособността на методите му като се направят различни справки и съпоставки между тях (напр. коя специалност има по-висока средна успеваемост на тестовете, коя по-висока средна възраст, коя повече студенти получили точки над зададена стойност). Да има обработка на изключения на необходимите места.
    • от asdfj
      Привет.От доста време насам имам проблем при инсталирането на уиндоус 8 на Lenovog50.Закупен е с 8-цата и след това съм го преинсталирал няколко пъти с уиндоус 7. На диск тръгва и когато се покаже инсталацията да избера език и т.н. отказва и блокира клавиатурата и мишката,а в биоса работи и при 7-цата върви без проблем.Възможно ли е да е заключен към 8? Отчаян съм тъй като тази 7ца не върви добре и искам да си върна предишния.Другия ми въпрос е чрез флашка какви са настройките в биоса с UEFI/Legacy и как да подкарам флашката.
      Багодаря предварително.
    • от Tixomir Katev Zizi
      Здравейте хора искам нещо да попитам ... тъй като преди около час взех едно компютърче и му сложих 2ри чисто нов хард диск и тръгнах да му слагам W7 ... при преинсталацията изтрих стария без да се искам а той беше с цялата ми информация....... и сега седя и умувам как да я върна тази информация с целия w7 или просто информацията като диск ..... един вид възтановяване на форматираният хард.... много ще съм ви благодарен ако има решение на този проблем   поздрави !!!
    • от даниел павелов
      Здравейте! Имам един проблем. След много разговори с майка ми се отказах от рисуването и сега се чудя с какво да следвам след 12-и клас, аз сега съм 11 - и клас. Дайте ми съвет. Търся някоя специалност, след завършването, на която да имам реализация и добро заплащане....
      По български съм добре
      По история брилянтен
      По английски живот и здраве ще държа изпит този септември за c1, но като цяло не ми вървят езиците
      По география съм добре.....
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.