Премини към съдържанието
vankoludiq

Проблем със зараждането на интернет страница

Препоръчан отговор


Здравейте ! Извинявам се ако темата не е за тук ! Проблема ми е следния : Не мога да отворя www.vbox7.com . Постояно зарежда и не отваря нищо. Опитах  с всички браузери и нищо не се получава . Помогнете :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гост

Здравейте ! Извинявам се ако темата не е за тук ! Проблема ми е следния : Не мога да отворя www.vbox7.com . Постояно зарежда и не отваря нищо. Опитах  с всички браузери и нищо не се получава . Помогнете :)

Проблемът Ви няма нищо общо със заглавието на темата! Поне него пишете правилно!

 

"Проблем със зараждането на интернет страница"

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 1 час и аз имах подобен проблем . В моя случай обаче  не ми се отваряха никакви сайтове и се оказа ,че  интернета е спрял за целия град. Техниката  в някой момент се чупи  и  би било добре да изчакаш малко  преди да  казваш по форумите ,че имаш проблем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

Проблемът Ви няма нищо общо със заглавието на темата! Поне него пишете правилно!

 

"Проблем със зараждането на интернет страница"

 

Колега , може и адреса да изписва грешно и затова да не зарежда :)

Иначе си работи  - поразчисти с CCleaner  - да не са те баннали :D

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

звънни на доставчика.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 1 час и аз имах подобен проблем . В моя случай обаче  не ми се отваряха никакви сайтове и се оказа ,че  интернета е спрял за целия град. Техниката  в някой момент се чупи  и  би било добре да изчакаш малко  преди да  казваш по форумите ,че имаш проблем.

Нямам проблем с интернета ! Техникката ми си е добре ,а и чаках няколко дни ! Благодаря за спама все пак :) МОЛЯ ЗА ОТГВОРИ ПО ПРОБЛЕМА ,А НЕ КАКВИ СА ВАШИТЕ ПРОБЛЕМИ И ДА МЕ УПРЕКВАТЕ ЗА ТЕМАТА И Т.Н.  :)

Има ли ping до 87.121.59.2 (текущото IP на vbox7.com) ?

Много съм невеж . Как да проверя :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нека автора да си рестартира модема и маршрутизатора и да сподели има ли резултат. Други варианти за тестване:

1. Какво връща като резултат ping до vbox7

2. Да се пробва следната команда в cmd

 

ipconfig /flushdns

3. Да се провери да не би антивирусни или защитни стени не блокират трафика

4. Да се провери hosts файла за ограничения

5. Да се попита да не би доставчика да ограничава трафика към дестинацията

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това бе профи отговор  

Има ли ping до 87.121.59.2 (текущото IP на vbox7.com) ?

Типичен отговор на представител на PEPSI поколението.  

Нямам проблем с интернета ! Техникката ми си е добре ,а и чаках няколко дни ! Благодаря за спама все пак :) МОЛЯ ЗА ОТГВОРИ ПО ПРОБЛЕМА ,А НЕ КАКВИ СА ВАШИТЕ ПРОБЛЕМИ И ДА МЕ УПРЕКВАТЕ ЗА ТЕМАТА И Т.Н.  :)

Pepsi не читател - Pepsi се кефи на балкона на черната Златка!
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това бе профи отговор Типичен отговор на представител на PEPSI поколението.

 

Съжалявам, висшата ви форма на сарказъм е извън възможностите за асимилация, присъщи на моето интелектуално ниво.

 

Предположенията ми за това с каква цел бяха насочени тези ви думи към мен се изчепват с това, че може би не написах ping vbox7.com, а посочих IP адреса на сайта, та в тази връзка бих искал да ви попитам колко пъти ви се е налагало да правите диагностика на мрежи с некадърно конфигуриран DNS сървър, и как бихте пуснали ping в такъв случай - до домейна зад който не се знае какъв IP адрес стои, или директно до IP адреса за който сте сигурни, че е истинският на даденият ресурс в WWW?

Редактирано от programings (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нека автора да си рестартира модема и маршрутизатора и да сподели има ли резултат. Други варианти за тестване:

1. Какво връща като резултат ping до vbox7

2. Да се пробва следната команда в cmd

3. Да се провери да не би антивирусни или защитни стени не блокират трафика

4. Да се провери hosts файла за ограничения

5. Да се попита да не би доставчика да ограничава трафика към дестинацията

 1 Packets: Sent = 4, Recived = 0 Lost = 4 (100% loss) 2 Windows IP Configuration  Successfully flushed the DNS Resolver Cache  3,4  не знам как :D но не съм правил нищо по антивирусната ,а защитна стена е изключена 5 Доставчика не ограничава трафика към дестинацията :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съжалявам, висшата ви форма на сарказъм е извън възможностите за асимилация, присъщи на моето интелектуално ниво.

Посочих отговора ви за професионален. Това е, какви сарказми, какви асимилации? А на питащия му препоръчах да спре телевизия Планета и да осмисля препоръчките.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 1 Packets: Sent = 4, Recived = 0 Lost = 4 (100% loss) 2 Windows IP Configuration  Successfully flushed the DNS Resolver Cache  3,4  не знам как :D но не съм правил нищо по антивирусната ,а защитна стена е изключена 5 Доставчика не ограничава трафика към дестинацията :)

Имате някакво ограничение към страницата, дали е при вас или от доставчика няма как да знаем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Посочих отговора ви за професионален. Това е, какви сарказми, какви асимилации? А на питащия му препоръчах да спре телевизия Планета и да осмисля препоръчките.

 

Аха, извинявам се тогава, явно грешно съм разбрал последователността от цитати в поста ви.

 

А до автора - имате 100 % loss на пакети. Пуснете pathping до vbox7.com (или IP адреса му) без допълнителни параметри и изчакайте 175 секунди за да се направи статистика от инструмента, като след това вижте на кой level става загубата за да знаете кой да "вините" (най-вероятно доставчикът ви).

Редактирано от programings (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-скоро един tracert до vbox7, но така като гледам още на gateway ниво ще увисне със загуба на пакети, т.е. най-вероятно е проблем на локално ниво.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

...

Коментар -> Цитат Коментар -> Цитат и накрая заключение.

 

Иначе ако наистина искате да сте профи имате пропуск. Добавете параметър -c n

Това кара командата да бъде изпълнена n-на брой пъти и да спре.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-скоро един tracert до vbox7, но така като гледам още на gateway ниво ще увисне със загуба на пакети, т.е. най-вероятно е проблем на локално ниво.

 

Аз лично предпочитам pathping-а при такъв вид мрежова диагностика, където има явна загуба на пакети, тъй като вади по-детайлна статистика за повече време тестване, като комбинира tracert и ping. :)

 

Коментар -> Цитат Коментар -> Цитат и накрая заключение.

 

Иначе ако наистина искате да сте профи имате пропуск. Добавете параметър -c n

Това кара командата да бъде изпълнена n-на брой пъти и да спре.

 

Да, разбира се. Най-добре би било в постоянен цикъл с -t с цел да се види възможно най-дълго време кога ще се загуби пакет, но тук имаме 100 % loss, така че нещата са ясни.

Редактирано от programings (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз лично предпочитам pathping-а при такъв вид мрежова диагностика, където има явна загуба на пакети, тъй като вади по-детайлна статистика за повече време тестване, като комбинира tracert и ping. :)

Е да, въпрос на предпочитание... :)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблема е от доставчикът ви. Вижда се на кой hoop се губят пакетите - някъде по сървърите от външната мрежа на доставчика, преди да достигнат до целта.

Търсете него.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблема е от доставчикът ви. Вижда се на кой hoop се губят пакетите - някъде по сървърите от външната мрежа на доставчика, преди да достигнат до целта.

Търсете него.

Всичките ми съседи са на същия доставчик на който съм и аз. Те нямат същия проблем . Възможно ли е друга причина ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичките ми съседи са на същия доставчик на който съм и аз. Те нямат същия проблем . Възможно ли е друга причина ?

Търсете проблема на друго място, щом съседите ви имат достъп и сте на един доставчик.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвах с Tor browser и отваря страницата (www.vbox7.com) с която имам проблем. Ако имам бан от сайта как може да се махне и въобще възможно ли е заради бан да не мога да вляза в сайта ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.