Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Caster

Проблем с Wi-Fi на Xperia SP

Препоръчан отговор


Телефончето е купено на 17 септември от Глобул с договор. Обаче те ми спряха мобилния тен (мога и без него). Та когато се свържа с моя рутер нета си работи 2-3 минутки и после прекъсва. Трябва да чакам към 5 минути за да излезе, че мога отново да се свържа с рутера и така след като се свържа пак се връщаме на проблема с прекъсването. Моля не ми предлагайте ROOT-ове или други работи. И ако се налага да върна фабричните настройки, как да стане това? И ще изгубя ли данните си, като приложение, снимки, музика и т.н. :no-no:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам от тези работи, как да проверя и как да го сменя? :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



    • от iliqn marinovvv
      Проблема с моя Акаунт е следния: Добавях хора в моята Група в Фейсбук, и след около 2 мин. Сесията ви изтече. Изхвърли ме от Фейсбука, след това ми изискваше разпознаване на приятели, направих го. И стигнах до стъпка която ми изискваше. Смяна на парола ок! след това името ми в фейсбук. дава ми 2 имена но аз не съм нито с едното нито с другото. Писах на супорт в фейсбук но уви. от 26.11.2018 съм без Фейсбук и немога да си го възстановя. Моля кажете какво да направя? Ще пробвам да кача и снимки с проблема. Благодаря предварително!!!

    • от Димитър Иванов
      Здравейте!
      От известно време насам ползвам Sony xperia xa1.
      И имам слединият проблем:
      Като си отключа телефона и ми показва следното съобщение:
      "Няма поддържани приложения за този етикет, инсталирани на устройството"
      Това съобщение ми излиза след всяко отклюване на телефона и след, което на всеки десет минути горе-долу.
      Ако някой е имал същия проблем моля да сподели решение !
    • от Klin411
      Здравейте имам рутер TP-LINK Archer C2 AC900. Тази сутрин ми светна лампичката за интернета в оранжево и няма интернет... какво означава като светне в оранжево?

    • от Valentin Monov
      Здравейте , купих си нов фотоапарат nikon colop и ми прави проблеми. Като направя снимка на някакъв обект, ръбовете на обекта са назъбени когато се гледа отдалечено снимката във Photoshop. Някой може ли да ми помогне. Благодаря предварително!

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.