Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

k3itu

Търся игра със строене на град

Препоръчан отговор


Търся една игра която я бях играла преди време. Първо си избираш каквъв цвят искаш да си мисля че можеше ( Жълт  , син , червен ) Строиш град можеш да ловиш риба да сечеш дърва камани и тн иконката и беше златен шлем поне така помня? Някой ако се сеща и я е играл моля помощ!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

The Settlers 7 - Paths to a Kingdom ?

Иконата е златна корона.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И тази не е ... сиг никой не може да се сети защото е стара...


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

The Settlers 7 - Paths to a Kingdom ?

Иконата е златна корона.

Много добре изглежда нещо за геймплея някой може ли да каже?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това ревю е добро :

Иначе играта има силна "single player" кампания и като цяло е предвидена предимно там да се играе. Не знам как точно да дам определение на геймплея, затова ще го разгранича на добри и лоши страни: Плюсове: * Играта се реализира като доста добра "building strategy" като 90% от целият геймплей е заложен там. Има и доста естетически неща, които не са задължителни, но допринасят за по-доброто изглеждане на града. * Само определени точки могат да бъдат превърнати в големи градове. Обикновено тези точки са стартовите бази на всеки един играч. Цялата карта е разделена на отделни сектори. Ако един играч реши да напусна града си и да нападне противниковия, то той първо ще трябва да завладее всички сектор по пътя си и чак тогава да стигне до чужд град. Не може просто да се преминава през секторите. Дори и да са неутрални, пак има някаква войска, която излиза от форта им. * Това със секторите е и добро нещо, тъй като ако градът ти е заобиколен изцяло от завладени сектори с развит форт и войска в тях - противника първо ще трябва да мине през тях (поне през един), а това значително ще намали броя на войската му. * Самата войска представлява само една единица при управление т.е. само един войник във войската е една единица за управление, но това важи и за 20 такива. Представи си Total War стил игрите, когато са на голямата карта. * Самите битки се провеждат само автоматично. Просто няма режим, където реално войниците ти да се пръсват на 20 отделни единици (ако има 20 в тази армия) и да ги командваш да нападат. Това е малко разочароващо .. но, така са го измислили. Самите битки са проста математика. Трябва да се сметне какъв тип войници командва противника и какъв брой, и реално как и с какво най-рационално те ще бъдат контрирани. Тази игра има и браузър версия и там даже още повече се смяташе кое и как, че битките бяха на няколко рунда и имаше разни условия. Но мисля, че във версията за offline игра нещата бяха по-изчистени. * Може да се строят всякакви сгради и прочие, които да създават предмети, герои или да извличат материали. Продукцията е на доста комплексно ниво. Примерно добитото злато трябва да се обработи, ако ще се използва някъде. За създаването на дрехи, нужни за определени единици от войската се изисква коприна и др материали, които се произвеждат също в продукцията и т.н. Минуси : * Играта има един тотален минус за мен и това е, че използва система от звезди/точки и куестове. В смисъл, че победата не се определя от това кой е заличил всички играчи, а по-скоро иска да мотивира героя да следва куестовете и да прави каквото се иска от него. И така този, който печели е този който има над определен брой звезди. Примерно 6 звезди са равни на победа. Проблема е, че понякога те могат да бъдат събрани от действия, които дори не засягат противника. Помня, че на една игра се бях малко затворил в моята провинция с цел да направя една тотална армия с която да размажа противника. Бях на 95 % готов за един тотален поход към града му при което той нямаше да има никакъв шанс за успех.. И изведнъж ми пише че противника събрал 6 звезди, защото изпълнил някакви куестове и завладял някакви неутрални блата и съм имал 2 мин да му взема някоя от звездите. А това става само, ако и ти изпълниш някой от тези куестове или го убиеш за това време. Да, ама докато стигна до него и завладея всеки сектор (секторите изискват 30 сек престой за завладяване) и тоя взе, че победи от едното нищо.. Даже нямаше 1/4 от моята войска. Което от една страна е хубаво, защото отнема монопола на военните маневри и дава силна на по-миротворни начини за победа. Но от друга страна си е и адски тъпо.. А това е "browser" версията:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това ревю е добро :

Иначе играта има силна "single player" кампания и като цяло е предвидена предимно там да се играе. Не знам как точно да дам определение на геймплея, затова ще го разгранича на добри и лоши страни: Плюсове: * Играта се реализира като доста добра "building strategy" като 90% от целият геймплей е заложен там. Има и доста естетически неща, които не са задължителни, но допринасят за по-доброто изглеждане на града. * Само определени точки могат да бъдат превърнати в големи градове. Обикновено тези точки са стартовите бази на всеки един играч. Цялата карта е разделена на отделни сектори. Ако един играч реши да напусна града си и да нападне противниковия, то той първо ще трябва да завладее всички сектор по пътя си и чак тогава да стигне до чужд град. Не може просто да се преминава през секторите. Дори и да са неутрални, пак има някаква войска, която излиза от форта им. * Това със секторите е и добро нещо, тъй като ако градът ти е заобиколен изцяло от завладени сектори с развит форт и войска в тях - противника първо ще трябва да мине през тях (поне през един), а това значително ще намали броя на войската му. * Самата войска представлява само една единица при управление т.е. само един войник във войската е една единица за управление, но това важи и за 20 такива. Представи си Total War стил игрите, когато са на голямата карта. * Самите битки се провеждат само автоматично. Просто няма режим, където реално войниците ти да се пръсват на 20 отделни единици (ако има 20 в тази армия) и да ги командваш да нападат. Това е малко разочароващо .. но, така са го измислили. Самите битки са проста математика. Трябва да се сметне какъв тип войници командва противника и какъв брой, и реално как и с какво най-рационално те ще бъдат контрирани. Тази игра има и браузър версия и там даже още повече се смяташе кое и как, че битките бяха на няколко рунда и имаше разни условия. Но мисля, че във версията за offline игра нещата бяха по-изчистени. * Може да се строят всякакви сгради и прочие, които да създават предмети, герои или да извличат материали. Продукцията е на доста комплексно ниво. Примерно добитото злато трябва да се обработи, ако ще се използва някъде. За създаването на дрехи, нужни за определени единици от войската се изисква коприна и др материали, които се произвеждат също в продукцията и т.н. Минуси : * Играта има един тотален минус за мен и това е, че използва система от звезди/точки и куестове. В смисъл, че победата не се определя от това кой е заличил всички играчи, а по-скоро иска да мотивира героя да следва куестовете и да прави каквото се иска от него. И така този, който печели е този който има над определен брой звезди. Примерно 6 звезди са равни на победа. Проблема е, че понякога те могат да бъдат събрани от действия, които дори не засягат противника. Помня, че на една игра се бях малко затворил в моята провинция с цел да направя една тотална армия с която да размажа противника. Бях на 95 % готов за един тотален поход към града му при което той нямаше да има никакъв шанс за успех.. И изведнъж ми пише че противника събрал 6 звезди, защото изпълнил някакви куестове и завладял някакви неутрални блата и съм имал 2 мин да му взема някоя от звездите. А това става само, ако и ти изпълниш някой от тези куестове или го убиеш за това време. Да, ама докато стигна до него и завладея всеки сектор (секторите изискват 30 сек престой за завладяване) и тоя взе, че победи от едното нищо.. Даже нямаше 1/4 от моята войска. Което от една страна е хубаво, защото отнема монопола на военните маневри и дава силна на по-миротворни начини за победа. Но от друга страна си е и адски тъпо.. А това е "browser" версията:

Много ти благодаря за подробностите , ще я пробвам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.