Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Тодор Диковски

Проблем с Лаптоп Acer V3-571-6442

Препоръчан отговор


Това което получавам като проблем са сините екрани. Когато се записва нещо върху HDD-то (или сваля) след определено време показва син екран, почти всеки път е един и същ.Носих го на сервиз в един офис оторизиран от Аcer Bulgaria.Правиха му диагностика но проблема остава.Ето няколко снимки:

post-342550-0-13545000-1381853663_thumb.post-342550-0-15773800-1381853837_thumb.post-342550-0-22911100-1381853840_thumb.post-342550-0-68581400-1381853842_thumb.post-342550-0-56134200-1381853965_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От всичките екрани и съобщения,ясно излиза,че имате проблеми с хард-диска.Обмислете смяната му.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тогава,отново в сервиза.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сервиза е на доста километри далечина.По-добре ново HDD или?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вие сериозно ли обмисляте закупуването на ново HDD вместо изпращането на лаптопа на сервиз ? Ако притесненията са ви, че вие ще плащате куриерските разходи сте в грешка ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лаптопа е купен от Канада.

Интернационална гаранция няма ли ? Не знам точно какво покрива но щом отиваш в оторизиран сервиз на Acer би трябвало да ти признаят гаранцията. Уж са правили "диагностика" ама май само са си взели парите. Нов твърд диск е единственото решение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Интернационална гаранция няма ли ? Не знам точно какво покрива но щом отиваш в оторизиран сервиз на Acer би трябвало да ти признаят гаранцията. Уж са правили "диагностика" ама май само са си взели парите. Нов твърд диск е единственото решение.

Не.Гаранция се покрива само в сервиз в Канада.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В такъв случай взимате нов диск,и вероятно ОС.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако старият хард диск е в състояние, което позволява клониране могат да ви извършат тази услуга в сервиза, разбира се срещу определено заплащане. За около 80лв съм чувал преди няколко месеца.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може да е счупен някой драйвър. Ако имате свободно време, инсталирайте на ново операционната система с пълен формат на диска и по възможност с друга инсталация от използваната до момента. Има и HDD тестинг туулове, които също можете да ползвате за диагностика.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има и HDD тестинг туулове,

Които са най-много в това инструментче. Нека автора го свали, запише на буутващ диск/флашка, и да тества. Иначе най-лесния съвет е да му кажете "купи си нов HDD".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На четвъртия шот се вижда достатъчно, че диска е мъртвец колкото и да го тества няма да стане по жив.

 

 

Може да е счупен някой драйвър. Ако имате свободно време, инсталирайте на ново операционната система с пълен формат на диска и по възможност с друга инсталация от използваната до момента. Има и HDD тестинг туулове, които също можете да ползвате за диагностика.

 

Къв драйвер бе пич !!!!

 

Ако старият хард диск е в състояние, което позволява клониране могат да ви извършат тази услуга в сервиза, разбира се срещу определено заплащане. За около 80лв съм чувал преди няколко месеца.

 

На въпросния 4 шот се вижда че диска е достатъчно мъртъв за да има смисъл от каквото и да е клониране.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не се занимавайте да купувате хард диск все още, защото ще трябва да си го платите. Поинтересувайте се дали се плаща транспорта до Канада за сервиза, ако не се плаща, направо го давайте, защото имате гаранция все пак, възползвайте се от нея. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.