Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте след като настроих Thunderbird 24.0.1 се появи проблем. Програмата изтрива писмата от сървъра и така не мога да проверявам пощата си от друг компютър. Търсих в google нещо по въпроса и ми излиза, че трябва да пусна една отметка в настройките от: Настройки на регистрация > Настройки на сървъра и от тук да се даде отметка да оставя писмата на сървъра. Проблема е че аз такава настройка нямам..

 

Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте след като настроих Thunderbird 24.0.1 се появи проблем. Програмата изтрива писмата от сървъра и така не мога да проверявам пощата си от друг компютър. Търсих в google нещо по въпроса и ми излиза, че трябва да пусна една отметка в настройките от: Настройки на регистрация > Настройки на сървъра и от тук да се даде отметка да оставя писмата на сървъра. Проблема е че аз такава настройка нямам..

 

 

Според мен не ги изтрива а маркира като прочетени. Проверихте ли през уеб интерфейса?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да пробвах, пощата е празна. А ако отворя Thunderburd от настолния компютър и изтегли пощата и след това ако се опитам да я проверя от лаптопа, ми казва че няма нови писма

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да пробвах, пощата е празна. А ако отворя Thunderburd от настолния компютър и изтегли пощата и след това ако се опитам да я проверя от лаптопа, ми казва че няма нови писма

А този екран от настолния ли е? И къде я местите? Или я оставяте в inbox?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Този екран е от лаптопа. Оставям я в inbox дори не я отварям.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, има такава настройка, но от около две години не съм ползвал Thunderbird... Дали може скрийншот от "Копия и папки", чудя се дали опцията не беше там...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Този екран е от лаптопа. Оставям я в inbox дори не я отварям.

А какви са настройките на настолния?

Редактирано от capnemo (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При настолния компютър тази настройка също липсва.

Ето скрийн от "Копия и папки":

 Публикувано изображение

Редактирано от ironbg (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При настолния компютър тази настройка също липсва.

Ето скрийн от "Копия и папки":  

Настолния на POP3 или IMAP ли е?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Настройки на регистрация-Синхронизация и съхранение-Не се изтриват никакви писма.

 

Колега зададени са такива настройки (мисля че тези настройки са за вече изтеглените писма в компютъра)

Настолния на POP3 или IMAP ли е?

 

IMAP

Оправи се проблема след като настроих настройките да са на РОРЗ!  Благодаря на всички отзовали се! Приятна вечер! :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Не разбирам много от пощенски клиенти и имам няколко проблема с тази програма. Версията е от linux Mint 15 - ако има значение. Поради моето неразбиране, така да се каже, в началото си направих едната поща на IMAP, а другата на POP3. С първата имам следният проблем - като опитам да изпратя писмо, ми излиза тази грешка:

 

An error occurred while sending mail. The mail server responded:  5.7.1 <поща2@mail.bg>: Sender address rejected: not owned by user поща2@mail.bg. Please check the message recipient поща1@mail.bg and try again.

 

Предполагам, че нещо в настройките не е правилно, но нямам идея какво точно.

Друг въпрос - има ли някакъв смислен начин да си прехвърля(копирам) изтеглените в програмата писма на друго място, за да мога да преинсталирам лаптопа и после да ги върна отново в програмата от новата инсталация?

Трети въпрос - безопасно ли е (за изтеглените писма) да ъпдейтна програмата? Версията е 17.0.5

Редактирано от sten90 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Не разбирам много от пощенски клиенти и имам няколко проблема с тази програма. Версията е от linux Mint 15 - ако има значение. Поради моето неразбиране, така да се каже, в началото си направих едната поща на IMAP, а другата на POP3. С първата имам следният проблем - като опитам да изпратя писмо, ми излиза тази грешка:

 

An error occurred while sending mail. The mail server responded:  5.7.1 <поща2@mail.bg>: Sender address rejected: not owned by user поща2@mail.bg. Please check the message recipient поща1@mail.bg and try again.

 

Предполагам, че нещо в настройките не е правилно, но нямам идея какво точно.

Друг въпрос - има ли някакъв смислен начин да си прехвърля(копирам) изтеглените в програмата писма на друго място, за да мога да преинсталирам лаптопа и после да ги върна отново в програмата от новата инсталация?

Трети въпрос - безопасно ли е (за изтеглените писма) да ъпдейтна програмата? Версията е 17.0.5

1. проверете дали има аутентикация преди пращане на писмо

2. mozbackup, архивирате писмата и след това ги възстановявате

3. Да, ъпдейта касае софтуера. И освен ако няма сериозна грешка в четене/писане на файловете с пощата не би трябвало да имате проблем. Но периодично точка 2 :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

SOLUTION:

I found the answer indirectly using Mozilla support. In the Outgoing Server settings, Username was set to ***** instead of *****@aol.com. Simply put, I added @aol.com to the Username and it worked. I was asked to confirm Password on sending my first email, but I checked the box to Save the password using Password Manager.

http://portableapps.com/node/420600 Редактирано от the professor (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В Outgoing server settings името ми си е по този начин - с пощата накрая. Друга възможна причина?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.