Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Diana Dzhurova

проблем с Aser

Препоръчан отговор


Имам лаптоп Aser от 1 г.,не разбирам нищо от компютри...Днес като го пуснах - изобщо не тръгна ...първоначално зареждаше windos-a и после- черен екран..Лаптопа е в гаранция,но за мое съжаление магазина от който го купих фалира,а забравих да спомена че съм в чужбина..Някой може ли да ме посъветва какво да направя???ще съм мнооого благодарна

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвахте ли да влезнете в сейф мод...?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

да - не става,препоръчаха ми да пробвам с F2 ,но там излиза хякакво " меню",което не смея да пипам,защото нищо не разбирам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вероятно става въпрос за срината ОС. Т.е. ще се наложи да го преинсталирате...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, но как като го купих миналата година -тук в Холандия - нямаше никакви инсталационни дискове - обясниха ми , че windos-a e вграден.Имам само някакви кодове,с които не зная какво да правя :( иии както казах за смотания си късмет магазина фалира,сигурно има някъде сервиз,нооо лаптопа ми трябва,а тук нещата стават мнооого бавно


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кажете модела на лаптопа, за да кажем как да стартирате възстановяване на системата. Първо обаче дали сте опитали "last known good configuration" , от екрана през който влизате в Safe Mode. Също опитали ли сте "Safe Mode with Command Prompt".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Модела е Aser ASPIRE V3-571 series, това което ми препоръчвате да опитам не мога защото като го включа ми изписва някакви данни много набързо и след това дава грешка и изписва да натисна ctrl+alt+del za restart  като го направя показва отново същия надпис...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Модела е Aser ASPIRE V3-571 series, това което ми препоръчвате да опитам не мога защото като го включа ми изписва някакви данни много набързо и след това дава грешка и изписва да натисна ctrl+alt+del za restart  като го направя показва отново същия надпис...

 

 Значи още като го стартирате започвате да натискате F8 бутон. Още преди да са се появили надписи. От момента на стартиране започвате да натискате многократно бутон F8.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това не е добре :(. Много вероятно е да има проблем с харддиска. Ако имате важна информация трябва да се свали диска и да се прехвърли на друг носител, ако може.В този случай препоръчвам да се търси сервиз. Евентуално може да се опита с възстановяване, което обаче ако имате важна информация и харда е много зле, евентуално може да направи възстановяването и много по-трудно.

Възстановяването става с Alt + F10, които се натискат пак веднага след стартиране. Ето клипче да видите http://www.youtube.com/watch?v=9y_pSEXl_QY.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опитах с alt+F10 за съжаление започва да зарежда windos-a и после отново черен екран...жалко,явно ще трябва да търся сервиз...

благодаря за полезната информация,ако все пак някой до края на деня се сети нещо друго,което би ми помогнало,моля пищете ми .С поздрав и лек ден !

Сега като го включвам ми изписв да натисна или F2 или  F12

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опитах с alt+F10 за съжаление започва да зарежда windos-a и после отново черен екран...жалко,явно ще трябва да търся сервиз...

благодаря за полезната информация,ако все пак някой до края на деня се сети нещо друго,което би ми помогнало,моля пищете ми .С поздрав и лек ден !

Сега като го включвам ми изписв да натисна или F2 или  F12

Можеш ли да звъннеш на този номер +31626472153

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

с голямо удоволствие ще се обадя,но ако е удобно след 3 часа,защото сега съм у дома и нямам ваучер , а по-късно ще се прибере домочадието и ще звъня,разбира се ако е удобно.Благодаря.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С каква операционна система е лаптопа? И дали сте го закупили с нея или допълнително е инсталирана?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Влезте в биос с бутон F2. Погледнете поне дали се разпознава харддиска.

 

http://electronicshelponline.blogspot.com/2013/04/acer-aspire-v3-571-v3-571g-bios-setup.html

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На Information срещу HDD Model Name има ли стойност. Това е HDD трябва да пише Toshiba,WD,Seagate,Hitachi........

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи го вижда. Диска е Seagate. Това е добре.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имате ли възможност да запишете LiveCD и да стартирате с него. Трябва ви празен диск и записвачка. Примерно това - https://www.kaldata.com/modules.php?modid=1&action=show&id=1175

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

извинете за невежеството ,да мога да имам записвачка..,но тази "програмка" от линка ли трябва да запиша?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, ето клипче какво трябва да направите -

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

записах диска и следвах инструкцийте от клипа ..в боот менюто избрах  usb cdrom,това имах единствено като опция със CD ,но пак черен екран и нищо,може би не правя нещата както трябва :(

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.