Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

haidukpikaso

Прекръстват Глобул на Теленор

Препоръчан отговор


Публикувано изображение

Българският мобилен оператор "Глобул" сменя името си и ще носи името на компанията, която го закупи – “Теленор”, сподели главният директор на корпорацията Стайн-Ерик Велан, пише "Капитал".Това се очаква да стане окончателно след година, както е ставало с всички телекоми, които вече са собственост на норвежката телекомуникационна компания.

“Вниманието ни е насочено към България от доста години и решението ни да навлезем на пазара е дългосрочно. Ако погледнете 14-те страни, в които присъстваме, навсякъде с изключение на една – Малайзия, където собствеността не е 100% наша, брандът на оператора е Telenor. Така че – да, новото име на оператора и тук ще е Telenor.”, разясни политиката на инвестиране Велан.

На „ребрандинг” (промяна на марката) ще бъде подложена и веригата магазини “Германос”, които предлагат аксесоарите и техниката на телекома като негов официален представител.

Окончателната трансформация ще се случи едва когато се инвестират достатъчно средства в налагането на “Глобул” като компания и повишаване на качеството. Първата стъпка е подмяната на мрежа, подготвяна през последните месеци.

Шефът на “Глобул” обеща да не пести пари, за да направи телекома още по-атрактивен за клиентите. Само след година в сградата на компанията няма да има офиси, а открито пространство, в което да общуват хората.

 

actualno.com

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Наплюх ги в една тема, че си прецакват клиентите и те взеха, че тръгнаха да се крият зад друго име :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ме интересува как се казва мобилният оператор или тарифните му планове, важното е да пуснат такива тарифни планове, че да са достъпни за всички. Имам наблюдения върху Австрия, Финландия и Америка, където можеш да сключиш безсрочен договор на достъпна цена с безплатни минути към всички възможни линии в страната, които стигат на хората, за да си говорят свободно и да не плащат сметки от порядъка на 40-50 лева (като мен) ! Естествено това в България едва ли ще стане скоро.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ам, че то някаква там европейска комисия по незнам си какво, беше указала пределни цени на терминиране на мобилните разговори(да не се бърка с наложените цени за роуминг), включително май и към мрежите на други оператори, обаче в тази посока тук в България се чудя как нашите мобилни оператори не са отнесли многомилионни глоби, заради цените от 32 стотитнки на минута, след изчерпване на "безплатният" месечен пакет минути в плановете, които предлагат...


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То да беше само това...Ние сме една от държавите първенци по скъпи разговори..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

То да беше само това...Ние сме една от държавите първенци по скъпи разговори..

Че по какво не сме "първенци" та и тук да изоставаме? Ако има някой тук, във форума със заплата 3-4000 лева и каже че цените го устройват, аз ще му повярвам. Дали има?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Че по какво не сме "първенци" та и тук да изоставаме? Ако има някой тук, във форума със заплата 3-4000 лева и каже че цените го устройват, аз ще му повярвам. Дали има?

 

Предполагам има, за съжаление не съм аз този късметлия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ново име - нов късмет, или??? Дано нещо се промени, но дълбоко се съмнявам. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Един хубав виц от социалистическо време :

 

"С цел подобряване на качеството на храната и обслужването на гражданите, "Столова №8" се преименува на "Закусвалня №12." :)

Та - и тук същата работа ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Глупави са  та ще  се минат да предлагат  услуга на по-ниска цена!   Сьдете по  бензиностанцийте им ,  нали горивата им щяха да бьдат по-евтини!?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пременил се Илия, погледнал се - пак в тия.....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Никога повече не ставам клиент на Глобул, пък ако ще да го прекръстят и на Парадайз!  :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Никога повече не ставам клиент на Глобул, пък ако ще да го прекръстят и на Парадайз!  :D

Избягвам да използвам "никога" или "винаги", но нямам никакво намерение отново да използвам услугите на Глобул/Теленор (не съм сигурен, но мисля, че Теленор пое роуминга ми през МТел в Норвегия миналага година) или каквото там ще е - тая година успях да прекратя два договора с тях. 

За проклетия пък техният сигнал е единственият в града, който не се губи непрестанно, както се случва с останалите 2 оператора. И ако телефонът е на автоматичен избор, жална му майка на нищо неподозиращия клиент - румънците не спят. А и на самия телефон му се скапва за нула време батерията при търсене на сигнал.

Смотана работа, ама на кой му пука... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз пък откакто съществуват Глобул съм техен абонат и досега не съм имал абсолютно никакви забележки и проблеми.На някои хора явно просто не може да им се угоди.Все ми е тая как ще се прекръстват.Аз съм доволен от услугите им!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами така е, не може на всички да се угоди, затова и не ми угаждат. Имам 2 уважени рекламации и 184 лв надвзети суми (110 лв още от февруари + 74 лв от август), които чакам да ми върнат по изрично представена банкова сметка. Увериха ме, че най-късно до Коледа парите ще бъдат преведени. Аз не бързам.

Познавам хора, които са недоволни пък от другите оператори, всеки с дерта си.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма да свикна с това ново име. : D

 

Ще свикнеш, нищо че Глобул е по-стара марка и от Мтел!

 

Ние сме една от държавите първенци по скъпи разговори..

 

Не е вярно, но и как да се сравняваме с другите, когато българинът може да си позволи 10-15 лв на месец за мобилни разговори?

 

... техният сигнал е единственият в града, който не се губи непрестанно, както се случва с останалите 2 оператора. И ако телефонът е на автоматичен избор, жална му майка на нищо неподозиращия клиент - румънците не спят. А и на самия телефон му се скапва за нула време батерията при търсене на сигнал.

 

Е, не може всичко да е идеално, нали.

 

Аз пък откакто съществуват Глобул съм техен абонат и досега не съм имал абсолютно никакви забележки и проблеми.

 

Недоволните обикновено са по-шумни и по-активни. Аз също не съм имал проблеми с Глобул, а съм абонат от много време.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от salerick
      Здравейте!
      Имам HTC One M7 от декември 2013 година.Все още е в гаранция.Не ми е давал никакви проблеми (освен розовата камера разбира се и загряването ) до вчера. Изведнъж, при едно отворено приложение, екрана полудя, все едно бяха изгорели пикселите но не точно, просветкаха и пак се оправяха, сменяха си цветовете, и после се оправи всичко от само себе си, и така от време на време се появява проблема вече 2 дни.
      Въпросът ми е дали някой е връщал телефон в гаранция и как стоят нещата с тази гаранция ?
      Има 2 снимки на проблема, но са от друг телефон и не се вижда много ясно, за което се извинявам.
      Благодаря предварително !


    • от 1000firmi
      Нека да направим едно предброяване на абонатите на мобилните оператори във форума. Предлагам всеки да сподели предимствата на тарифата, която ползва и така да се помогне на хората, на които им изтича стария абонаментен план.
    • от Pavkata_80
      Привет, по Коледните празници е готино да се прокарват нови идеи, а и телекомите и всички фирми са жадни за нови клиенти, които се изкушават от поредната оферта на приемлива цена. Имате ли новини относно изгодни оферти, нека почерпим информация заедно
       
       
       
    • от Firma_30
      Здравейте. Искам да се консултирам с някого вещ в областта. Ние имаме фирма с 27 сим карти - дългогодишни клиенти на Глобул от както съществуват в България. Имаме общо 30 номера - данни, стационарен телефон, факс, разговори и т.н. Последния договор ни беше грешка, защото е за две години (много дълго време) и вече цените масово паднаха, а ние говорим много скъпо. Единствено, че помежду си говорим безплатно, но всъщност ние помежду си малко приказваме, основно навън. Както и да е - Глобул, корпоративен отдел, договора ни е до Май 2013г. Знам, че е малко рано, но това го обмисляме отдавна. Ние сме от малък град, бизнес за последно време се сви много, трябва ни по-евтин вариант. Трябват ни около 10-15 карти и смятам да минем на БОБ на Мтел като всички карти ще са на физически лица - всеки от фирмата сам ще си плаща сметките, ще отговаря сам за себе си и пак ще говорим по-евтино от сега. Не си спомням точно договора ни с Глобул, но дори и да има клауза за автоматично подновяване след изтичането - ще бъде ли подновен ? Питам с оглед на промените, за които доста се приказваше, че вече нямат право автоматично да подновяват ... Най-лесния начин да прехвърля 15 карти и да не гоня срокове е да чакам да мине Май 2013г, да НЕ ни се поднови автоматично договора за нови две години (тоест да стане безсрочен) и спокойно да ги спирам и прехвърлям. Иначе другото е по-тежко (имам опит и с такива нещо по друг повод) - трябва да спирам едни карти, за други да гоня срокове, да се плащат многото сметки в срок - т.е. точно преди прехвърлянето - обикаляне си е. Исках да попитам според вас, да чуя мнение, какъв е най-удачния вариант и дали договорите могат да се подновят автоматично за нови 2 години, което ще е кошмар и много тежко за нас? БЛАГОДАРЯ НА ВСЕКИ ОТЗОВАЛ СЕ!
    • от kaldataforumuser
      Здравейте,
      Обмисляме с мой познат да подемем скоро много сериозна инициатива срещу този оператор, та искам да Ви обясня от къде започна всичко, за да имате едно на ум, пък и ако може да координираме по някакъв начин действия.
      Преди около две седмици мой познат се контузи много сериозно и ще е в условия на домашно лечение около 3-4 месеца. Преди това си е активирал онлайн безсрочен абонамент за неограничен мобилен интернет на смартфоун. Тъй като вече не му е нужен, той реши да го прекрати. По пътя на логиката, след като може да го активира онлайн, то би трябвало да може и да го деактивира, но какво стана когато посетихме мобилния портал MyGlobul - пълно е с десетки опции за подновяване на договор, за активиране на абонаментни услуги и всевъзможни други услуги, но познайте какво - за същите липсва опция за деактивиране онлайн.
      Решихме да се свържем с оператор, за да разберем дали има някаква опция дадена безсрочна услуга да бъде прекратена без да се посещава магазин на Глобул (поради наложилите се обстоятелства). Обаждането се извърши на 29.06.12 в 11:24часа, а оператора ни уведоми, че единствения вариант да се прекрати безсрочен абонамент, ако не може да се посети магазин на Глобул, е чрез пълномощно .... и тук вече идва истинската гавра. Каква е логиката, ако човек може да излезе и да отиде до нотариус, за да направи пълномощно, просто вместо това да не посети магазин на Глобул. Виждате как се прави гавра с хората, като се предлагат две взаимно изключващи се опции, за да може оператора възползвайки се от хората в неравностойно положение, да спечели лев,два десет или колкото и да е на месец.
      Така.. както и да е продължаваме нататък.. Разговора с оператора по телефона продължи като й обяснихме, че ни предлага взаимно изключващи се опции, при което оператора се консултира с друг човек и ни каза, да опишем ситуацията във формата за контакти чрез емайл на сайта на Глобул, като по този начин изпратена под формата на молба, ще бъде разгледано и одобрено. Речено сторено. На 29.06.12 в 11:40 описахме в емайл към Глобул ситуацията.... (обяснихме също, че няма проблем да попълним онлайн формуляр, ако ни го изпратят като се водим от следната точка описана в техния сайт, въпреки че няма уточнение да се направи в техен клон "Безсрочни пакети могат да се деактивират по всяко време с подаване на заявление по образец. "), до ден днешен няма никакъв отговор, вероятно и няма да има.

      Та това ме подтикна да пиша тук, за да предупредя хората в неравностойно положение (временно или постоянно), за уловките, с които Глобул смята да печели от тях.
      Това дори от чисто човешка, християнска или каквато и да е гледна точка е меко казано не етично, или по народно му гавра.
      Много много жалък приом на "закъсалите" гърци да изцедят всяка една стотинка от българския гражданин в неравностойно положение. Не може след като предлагаш подобна услуга да не помислиш за хората в неравностойно положение, просто това е дискриминация, не е етично.

      Сега просто провеждам проучване дали да предприемам действие в защита на моя познат и ще Ви уведомя при промяна, за да може всеки да се присъедини. Към момента може да предпазите Вас или Ваши близки като се запознаете със ситуацията, която описах.

      ПП: Забравих да спомена, че портала MyGlobul има опция "Е-Заявления", в която също липсва споменатия в условията от Глобул "Образец" (към днешна дата).
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.