Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


Публикувано изображение

Българският мобилен оператор "Глобул" сменя името си и ще носи името на компанията, която го закупи – “Теленор”, сподели главният директор на корпорацията Стайн-Ерик Велан, пише "Капитал".Това се очаква да стане окончателно след година, както е ставало с всички телекоми, които вече са собственост на норвежката телекомуникационна компания.

“Вниманието ни е насочено към България от доста години и решението ни да навлезем на пазара е дългосрочно. Ако погледнете 14-те страни, в които присъстваме, навсякъде с изключение на една – Малайзия, където собствеността не е 100% наша, брандът на оператора е Telenor. Така че – да, новото име на оператора и тук ще е Telenor.”, разясни политиката на инвестиране Велан.

На „ребрандинг” (промяна на марката) ще бъде подложена и веригата магазини “Германос”, които предлагат аксесоарите и техниката на телекома като негов официален представител.

Окончателната трансформация ще се случи едва когато се инвестират достатъчно средства в налагането на “Глобул” като компания и повишаване на качеството. Първата стъпка е подмяната на мрежа, подготвяна през последните месеци.

Шефът на “Глобул” обеща да не пести пари, за да направи телекома още по-атрактивен за клиентите. Само след година в сградата на компанията няма да има офиси, а открито пространство, в което да общуват хората.

 

actualno.com

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Наплюх ги в една тема, че си прецакват клиентите и те взеха, че тръгнаха да се крият зад друго име :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ме интересува как се казва мобилният оператор или тарифните му планове, важното е да пуснат такива тарифни планове, че да са достъпни за всички. Имам наблюдения върху Австрия, Финландия и Америка, където можеш да сключиш безсрочен договор на достъпна цена с безплатни минути към всички възможни линии в страната, които стигат на хората, за да си говорят свободно и да не плащат сметки от порядъка на 40-50 лева (като мен) ! Естествено това в България едва ли ще стане скоро.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ам, че то някаква там европейска комисия по незнам си какво, беше указала пределни цени на терминиране на мобилните разговори(да не се бърка с наложените цени за роуминг), включително май и към мрежите на други оператори, обаче в тази посока тук в България се чудя как нашите мобилни оператори не са отнесли многомилионни глоби, заради цените от 32 стотитнки на минута, след изчерпване на "безплатният" месечен пакет минути в плановете, които предлагат...

Редактирано от sliderum (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То да беше само това...Ние сме една от държавите първенци по скъпи разговори..

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

То да беше само това...Ние сме една от държавите първенци по скъпи разговори..

Че по какво не сме "първенци" та и тук да изоставаме? Ако има някой тук, във форума със заплата 3-4000 лева и каже че цените го устройват, аз ще му повярвам. Дали има?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Че по какво не сме "първенци" та и тук да изоставаме? Ако има някой тук, във форума със заплата 3-4000 лева и каже че цените го устройват, аз ще му повярвам. Дали има?

 

Предполагам има, за съжаление не съм аз този късметлия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Един хубав виц от социалистическо време :

 

"С цел подобряване на качеството на храната и обслужването на гражданите, "Столова №8" се преименува на "Закусвалня №12." :)

Та - и тук същата работа ...

  • Харесва ми 5

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Глупави са  та ще  се минат да предлагат  услуга на по-ниска цена!   Сьдете по  бензиностанцийте им ,  нали горивата им щяха да бьдат по-евтини!?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пременил се Илия, погледнал се - пак в тия.....

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Никога повече не ставам клиент на Глобул, пък ако ще да го прекръстят и на Парадайз!  :D

Редактирано от Мойра (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Никога повече не ставам клиент на Глобул, пък ако ще да го прекръстят и на Парадайз!  :D

Избягвам да използвам "никога" или "винаги", но нямам никакво намерение отново да използвам услугите на Глобул/Теленор (не съм сигурен, но мисля, че Теленор пое роуминга ми през МТел в Норвегия миналага година) или каквото там ще е - тая година успях да прекратя два договора с тях. 

За проклетия пък техният сигнал е единственият в града, който не се губи непрестанно, както се случва с останалите 2 оператора. И ако телефонът е на автоматичен избор, жална му майка на нищо неподозиращия клиент - румънците не спят. А и на самия телефон му се скапва за нула време батерията при търсене на сигнал.

Смотана работа, ама на кой му пука... 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз пък откакто съществуват Глобул съм техен абонат и досега не съм имал абсолютно никакви забележки и проблеми.На някои хора явно просто не може да им се угоди.Все ми е тая как ще се прекръстват.Аз съм доволен от услугите им!

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами така е, не може на всички да се угоди, затова и не ми угаждат. Имам 2 уважени рекламации и 184 лв надвзети суми (110 лв още от февруари + 74 лв от август), които чакам да ми върнат по изрично представена банкова сметка. Увериха ме, че най-късно до Коледа парите ще бъдат преведени. Аз не бързам.

Познавам хора, които са недоволни пък от другите оператори, всеки с дерта си.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма да свикна с това ново име. : D

 

Ще свикнеш, нищо че Глобул е по-стара марка и от Мтел!

 

Ние сме една от държавите първенци по скъпи разговори..

 

Не е вярно, но и как да се сравняваме с другите, когато българинът може да си позволи 10-15 лв на месец за мобилни разговори?

 

... техният сигнал е единственият в града, който не се губи непрестанно, както се случва с останалите 2 оператора. И ако телефонът е на автоматичен избор, жална му майка на нищо неподозиращия клиент - румънците не спят. А и на самия телефон му се скапва за нула време батерията при търсене на сигнал.

 

Е, не може всичко да е идеално, нали.

 

Аз пък откакто съществуват Глобул съм техен абонат и досега не съм имал абсолютно никакви забележки и проблеми.

 

Недоволните обикновено са по-шумни и по-активни. Аз също не съм имал проблеми с Глобул, а съм абонат от много време.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Подобни теми

    • от salerick
      Здравейте!
      Имам HTC One M7 от декември 2013 година.Все още е в гаранция.Не ми е давал никакви проблеми (освен розовата камера разбира се и загряването ) до вчера. Изведнъж, при едно отворено приложение, екрана полудя, все едно бяха изгорели пикселите но не точно, просветкаха и пак се оправяха, сменяха си цветовете, и после се оправи всичко от само себе си, и така от време на време се появява проблема вече 2 дни.
      Въпросът ми е дали някой е връщал телефон в гаранция и как стоят нещата с тази гаранция ?
      Има 2 снимки на проблема, но са от друг телефон и не се вижда много ясно, за което се извинявам.
      Благодаря предварително !


    • от 1000firmi
      Нека да направим едно предброяване на абонатите на мобилните оператори във форума. Предлагам всеки да сподели предимствата на тарифата, която ползва и така да се помогне на хората, на които им изтича стария абонаментен план.
    • от Pavkata_80
      Привет, по Коледните празници е готино да се прокарват нови идеи, а и телекомите и всички фирми са жадни за нови клиенти, които се изкушават от поредната оферта на приемлива цена. Имате ли новини относно изгодни оферти, нека почерпим информация заедно
       
       
       
    • от Firma_30
      Здравейте. Искам да се консултирам с някого вещ в областта. Ние имаме фирма с 27 сим карти - дългогодишни клиенти на Глобул от както съществуват в България. Имаме общо 30 номера - данни, стационарен телефон, факс, разговори и т.н. Последния договор ни беше грешка, защото е за две години (много дълго време) и вече цените масово паднаха, а ние говорим много скъпо. Единствено, че помежду си говорим безплатно, но всъщност ние помежду си малко приказваме, основно навън. Както и да е - Глобул, корпоративен отдел, договора ни е до Май 2013г. Знам, че е малко рано, но това го обмисляме отдавна. Ние сме от малък град, бизнес за последно време се сви много, трябва ни по-евтин вариант. Трябват ни около 10-15 карти и смятам да минем на БОБ на Мтел като всички карти ще са на физически лица - всеки от фирмата сам ще си плаща сметките, ще отговаря сам за себе си и пак ще говорим по-евтино от сега. Не си спомням точно договора ни с Глобул, но дори и да има клауза за автоматично подновяване след изтичането - ще бъде ли подновен ? Питам с оглед на промените, за които доста се приказваше, че вече нямат право автоматично да подновяват ... Най-лесния начин да прехвърля 15 карти и да не гоня срокове е да чакам да мине Май 2013г, да НЕ ни се поднови автоматично договора за нови две години (тоест да стане безсрочен) и спокойно да ги спирам и прехвърлям. Иначе другото е по-тежко (имам опит и с такива нещо по друг повод) - трябва да спирам едни карти, за други да гоня срокове, да се плащат многото сметки в срок - т.е. точно преди прехвърлянето - обикаляне си е. Исках да попитам според вас, да чуя мнение, какъв е най-удачния вариант и дали договорите могат да се подновят автоматично за нови 2 години, което ще е кошмар и много тежко за нас? БЛАГОДАРЯ НА ВСЕКИ ОТЗОВАЛ СЕ!
    • от kaldataforumuser
      Здравейте,
      Обмисляме с мой познат да подемем скоро много сериозна инициатива срещу този оператор, та искам да Ви обясня от къде започна всичко, за да имате едно на ум, пък и ако може да координираме по някакъв начин действия.
      Преди около две седмици мой познат се контузи много сериозно и ще е в условия на домашно лечение около 3-4 месеца. Преди това си е активирал онлайн безсрочен абонамент за неограничен мобилен интернет на смартфоун. Тъй като вече не му е нужен, той реши да го прекрати. По пътя на логиката, след като може да го активира онлайн, то би трябвало да може и да го деактивира, но какво стана когато посетихме мобилния портал MyGlobul - пълно е с десетки опции за подновяване на договор, за активиране на абонаментни услуги и всевъзможни други услуги, но познайте какво - за същите липсва опция за деактивиране онлайн.
      Решихме да се свържем с оператор, за да разберем дали има някаква опция дадена безсрочна услуга да бъде прекратена без да се посещава магазин на Глобул (поради наложилите се обстоятелства). Обаждането се извърши на 29.06.12 в 11:24часа, а оператора ни уведоми, че единствения вариант да се прекрати безсрочен абонамент, ако не може да се посети магазин на Глобул, е чрез пълномощно .... и тук вече идва истинската гавра. Каква е логиката, ако човек може да излезе и да отиде до нотариус, за да направи пълномощно, просто вместо това да не посети магазин на Глобул. Виждате как се прави гавра с хората, като се предлагат две взаимно изключващи се опции, за да може оператора възползвайки се от хората в неравностойно положение, да спечели лев,два десет или колкото и да е на месец.
      Така.. както и да е продължаваме нататък.. Разговора с оператора по телефона продължи като й обяснихме, че ни предлага взаимно изключващи се опции, при което оператора се консултира с друг човек и ни каза, да опишем ситуацията във формата за контакти чрез емайл на сайта на Глобул, като по този начин изпратена под формата на молба, ще бъде разгледано и одобрено. Речено сторено. На 29.06.12 в 11:40 описахме в емайл към Глобул ситуацията.... (обяснихме също, че няма проблем да попълним онлайн формуляр, ако ни го изпратят като се водим от следната точка описана в техния сайт, въпреки че няма уточнение да се направи в техен клон "Безсрочни пакети могат да се деактивират по всяко време с подаване на заявление по образец. "), до ден днешен няма никакъв отговор, вероятно и няма да има.

      Та това ме подтикна да пиша тук, за да предупредя хората в неравностойно положение (временно или постоянно), за уловките, с които Глобул смята да печели от тях.
      Това дори от чисто човешка, християнска или каквато и да е гледна точка е меко казано не етично, или по народно му гавра.
      Много много жалък приом на "закъсалите" гърци да изцедят всяка една стотинка от българския гражданин в неравностойно положение. Не може след като предлагаш подобна услуга да не помислиш за хората в неравностойно положение, просто това е дискриминация, не е етично.

      Сега просто провеждам проучване дали да предприемам действие в защита на моя познат и ще Ви уведомя при промяна, за да може всеки да се присъедини. Към момента може да предпазите Вас или Ваши близки като се запознаете със ситуацията, която описах.

      ПП: Забравих да спомена, че портала MyGlobul има опция "Е-Заявления", в която също липсва споменатия в условията от Глобул "Образец" (към днешна дата).
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.